Pancerz skórny
Zastosowanie: ochrona przed uszkodzeniami
Aktywacja: 2 punkty Praxis
Ten wszczep to nowoczesna wersja pancerza implantowanego, mogąca zredukować obrażenia zadane przez tępe narzędzia, pociski i ostrza. Dodatkowa funkcja zapewnia ochronę przed impulsami elektromagnetycznymi.
Jednak pancerz skórny nie chroni przed działaniem czynników lotnych, takich jak gaz lub efekty środowiskowe (promieniowanie, toksyny i trucizny), ani przed obrażeniami odniesionymi na skutek upadku.
Pancerz skórny „Nosorożec” to elastyczny, supercienki materiał wszczepiany pod naskórek w najważniejszych miejscach ciała, a także na powierzchni zamontowanych wcześniej cybernetycznych kończyn. Płyty są wykonane z kompozytu fazowego: podstawą konstrukcji jest splot mikrowłókien wykonanych z nanorurek węglowych zanurzonych w cieczy o odwróconej plastyczności. Gdy energia kinetyczna ciosu lub uderzającego pocisku zderza się z płytką, ciecz tężeje, odbierając energię uderzenia. Przewodniki prądu i ciepła w matrycy pancerza służą do zapobiegania obrażeniom zadanym przez ogień lub elektryczność.
Redukcja uszkodzeń 1 (ulepszenie)
Wymagania: Pancerz skórny
Koszt ulepszenia: Brak
Zastosowanie: Zmniejsza uszkodzenia o 15%.
Aktywacja: Automatyczna
Zużycie Energii: Brak
Opis: Technologia kompozytów fazowych w pancerzu skórnym „Nosorożec” zapewnia doskonałą ochronę fizyczną przed większością czynników działających podczas walki, zmniejszając obrażenia o 15%.
Komentarz: Ulepszenie to przyda się nie tylko zwolennikom otwartej walki. Docenią je z pewnością i ci, którzy wolą ciche podejście, kiedy dojdzie do walk z bossami.
Redukcja uszkodzeń 2 (ulepszenie)
Wymagania: Redukcja uszkodzeń 1
Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
Zastosowanie: Zmniejsza uszkodzenia o 30%.
Aktywacja: Automatyczna
Zużycie Energii: Brak
Opis: Przewidywanie interakcji między nanowęglowymi rurkami, cieczą o odwróconej plastyczności i energią kinetyczną może znacząco zwiększyć skuteczność pancerza skórnego, co skutkuje zmniejszeniem obrażeń o nawet 30%.
Komentarz: jw.
Redukcja uszkodzeń 3 (ulepszenie)
Wymagania: Redukcja uszkodzeń 2
Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
Zastosowanie: Zmniejsza uszkodzenia o 45%.
Aktywacja: Automatyczna
Zużycie Energii: Brak
Opis: Opanowanie korzystania ze struktury kompozytów fazowych pancerza skórnego dodatkowo zwiększa skuteczność „Nosorożca”, co powoduje zmniejszenie obrażeń o 45%.
Komentarz: jw.
Tarcza EMP (ulepszenie)
Wymagania: Redukcja uszkodzeń 2
Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
Zastosowanie: Zapobiega dezaktywacji wszczepów i utracie energii pod wpływem elektryczności lub efektów działania granatów EMP.
Aktywacja: Automatyczna
Zużycie Energii: Brak
Opis: Przewodniki elektromagnetyczne w matrycy pancerza rozpraszają uszkodzenia elektryczne i magnetyczne, chroniąc użytkowników przed przeciążeniem układu nerwowego i działaniem broni elektromagnetycznej wyłączającej wszczepy, niezależnie od dystansu.
Komentarz: Normalnie jest to raczej średnio przydatny wszczep, lecz podczas walk z bossami staje się nieocenioną pomocą.
System maskujący
Zastosowanie: na krótko stajesz się niewidzialny. Uwaga: ludzie wciąż mogą słyszeć Twoje kroki!
Aktywacja: 2 punkty Praxis
Po uruchomieniu wszczepu z systemem maskującym „Szklana tarcza”, światło padające na użytkownika ulega załamaniu, czyniąc go praktycznie niewidzialnym. Efekt działa na każdej długości fal należącej do spektrum widzialnego, w tym na promieniach laserowych.
System maskujący „Szklana tarcza” składa się z sieci drobnych przewodów indukcyjnych połączonych z implantem sterującym, umieszczonym w tkance (zwykle na plecach lub klatce piersiowej), który z kolei posiada połączenie z mózgiem. Matryca może być położona tuż pod naskórkiem lub na naszyciu kończyn cybernetycznych; po aktywacji wytwarza dostrojone, stałe pole elektromagnetyczne, które czasowo dostosowuje częstotliwość promieniowania elektromagnetycznego wokół użytkownika. W efekcie jest to prawie idealna „peleryna niewidka”.
Trwałość podstawowa
Wymagania: System maskujący
Koszt ulepszenia: Brak
Zastosowanie: Reguluje tempo zużywania energii podczas używania kamuflażu.
Aktywacja: Ręczna (klawisz F1)
Zużycie Energii: 3 sekundy na baterię.
Opis: W celu przetwarzania wzorów elektromagnetycznych otoczenia w czasie rzeczywistym, system maskujący „Szklana tarcza” wykorzystuje połączenie nerwowe z mózgiem użytkownika, co pochłania bioenergię. Po pierwszej implantacji użytkownicy mogą posługiwać się maskowaniem przez około 3 sekundy na każdą użytą baterię.
Komentarz: Niewidzialność to znaczne udogodnienie w skradaniu się. Przydaje się również zwolennikom otwartej walki, dodając przewagę elementu zaskoczenia. Wszczep maskujący fenomenalnie komponuje się z ulepszeniem cichego biegania i długiego sprintu, pozwalając na pokonywanie sporych odległości bez ryzyka wykrycia, choć za sporą cenę energii.
Zwiększenie trwałości 1
Wymagania: Trwałość podstawowa
Koszt ulepszenia: 1 punkt Praxis
Zastosowanie: Zmniejsza zużycie baterii o 40%.
Aktywacja: Ręczna (klawisz F1)
Zużycie Energii: 5 sekund na baterię.
Opis: Przy odrobinie wprawy osoby posiadające system maskujący „Szklana tarcza”mogą nauczyć się zużywania mniejszej ilości bioenergii podczas korzystania z funkcji maskowania i wydłużyć w ten sposób czas działania implantu do 5 sekund na baterię.
Komentarz: jw.
Zwiększenie trwałości 2
Wymagania: Zwiększenie trwałości 1
Koszt ulepszenia: 1 punky Praxis
Zastosowanie: Zmniejsza zużycie energii o 60%.
Aktywacja: Ręczna (klawisz F1)
Zużycie Energii: 7 sekund na baterię.
Opis: Zaawansowani użytkownicy mogą nauczyć się wydajnie i skutecznie korzystać z tarczy zużywając jeszcze mniej bioenergii, a tym samym zwiększając czas operacyjny do 7 sekund na baterię.
Komentarz: jw.