Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Deus Ex • Hell's Kitchen • INSIMILION
    Deus Ex Bunt Ludzkości

    Deus Ex » Solucja


    Hell's Kitchen

    Działy gier » Deus Ex » Poradniki » Solucja
    Autor: Orick
    Utworzono: 21.07.2010
    Aktualizacja: 21.07.2010

    Zaczynasz na stacji metra. Porozmawiaj z ludźmi kręcącymi się po okolicy - dowiesz się, że w Ton Hotel przetrzymywani są zakładnicy. Zwróć uwagę także na bankomat - możesz się do niego włamać, by zdobyć trochę kredytów (nr konta 312446, PIN 1351). Gdy wejdziesz po schodach, zaczepi Cię Paul. Da Ci klucz do swojego pokoju oraz prod charger. Poleci także, byś odwiedził jego mieszkanie. Gdy tylko wyjdziesz na ulicę, Alex przez infolink udzieli Ci nieco informacji. Zanim jednak zdecydujesz się na działanie, po prawej, z tyłu, znajduje się przejście na boisko do koszykówki, udaj się tam. Na miejscu okaże się, że grupa oprychów z NSF znęca się nad jakimś obywatelem. Unieszkodliw wrogów, a wdzięczny mężczyzna zdradzi Ci hasło, które zapewni dostęp do niejakiego Curly'ego. Wróć teraz na ulicę, porozmawiaj ze strażnikami nieopodal. Ponarzekają oni trochę na Twojego brata - ten dał im bowiem do walki trzy granaty gazowe, chętni są teraz Ci je oddać. Osobiście nigdy nie byłem zwolennikiem takiej broni, ale kto wie, może Tobie się przydadzą? Przejdź przez dziurę w płocie tuż obok, po czym skieruj się do drzwi nieopodal - będzie to tylne wejście do baru. Warto trochę się tam pokręcić. W środku poznasz wiele osób. Pewna kobieta, Janey, wyjawi Ci, że jej siostra, Sandra, jest w niebezpieczeństwie i poprosi o pomoc. Znajdziesz ją nieopodal - po prostu wyjdź z baru i idź dalej w głąb uliczki, aż zauważysz niewielki tunel. W środku będziesz świadkiem, jak Johny znęca się nad wspomnianą Sandrą. Jeżeli wybierzesz pierwszą opcję dialogową, nie stanie się nic. Druga doprowadzi do walki, trzecia zastraszy oprycha, który ucieknie. Porozmawiaj z dziewczyną. Zdradzi Ci ona dwie drogi do szefa Johny'ego, JoJo. Za drugim razem wyjawi Ci także hasło do sklepiku przemytnika. Wróć teraz do Janey. W zamian za wykonanie zadania kobieta podzieli się z Tobą hasłem do magazynu, którego szukasz (3316). Nieopodal siedzi reporter Joe Green. Jeżeli wyjawisz mu cokolwiek, wydrukuje on to w gazetach, co narazi Cię na reprymendę od Manderleya. Zbliż się teraz do baru. Kup dwa piwa, przy okazji przysłuchując się rozmowie kobiety i mężczyzny obok. Jeżeli zagadasz do nich, otrzymasz kod do magazynu, który już poznałeś wcześniej. Za barem znajdziesz medkit. Z trunkami zaś podejdź do stojącego nieopodal Jocka. W zamian z alkohol zechce on z nami porozmawiać na różne tematy, w tym o Paulu. W barze znajdziesz jeszcze jeden bankomat, warto włamać się do niego, by zapewnić sobie trochę kredytów (nr konta 947761, PIN 2867). Wyjdź teraz głównymi drzwiami baru, skieruj się w prawo. Budynek obok to Ton Hotel (niegdyś "Hilton", notabene), o którym słyszeliśmy już wcześniej. Strażnik przy drzwiach skomentuje sytuację wewnątrz. Nie wchodź jednak głównymi drzwiami, obejdź hotel, by w niewielkiej alejce znaleźć drabinę, prowadzącą na balkony. Idź na górę, otrzymasz 40 punktów doświadczenie. Wejdź do środka hotelu przez okno. Ta-dam! Pokój Paula. Warto pokręcić się po całym mieszkaniu i zebrać, co tylko się da. W przedpokoju, za obrazem, znajduje się terminal. Wpisz do niego kod, który znajdziesz w datacubie na stoliku (4321), a otrzymasz dostęp do skrytki Paula. Braciszek nieźle się tutaj urządził. Weź wszystko, co tylko znajduje się na półkach, po czym zaloguj się do jego komputera (pdenton - chameleon). Skradając się, wyjdź z pokoju. Uważaj na strażników kręcących się po korytarzu i w holu, obezwładnij ich lub zabij. Jeżeli nie zginie żaden zakładnik, otrzymasz 65 punktów doświadczenia. Jeden z uratowanych zdradzi Ci, że hasło do podziemnego przejścia do magazynu brzmi "righteous". Zejdź teraz na dół (w szybie windy, na szczycie i na dole znajdziesz multitoole oraz bioelectric cell). Porozmawiaj z właścicielem hotelu, z półki weź nanokey. Możesz nim otworzyć jedne z zamkniętych drzwi na górze. Pokręć się po pokojach, zbierz wszystko, co ciekawe. W hotelu znajdziesz także bankomat (nr konta 543654, PIN 5544). Wyjdź na zewnątrz, być może natrafisz na walkę pomiędzy UNATCO a NSF. Pomóż swoim, a następnie skieruj się w uliczkę za hotelem, by dostać się do kliniki. Porozmawiaj ze wszystkimi, dowiesz się, jak dostać się do magazynów, gdzie znajduje się poszukiwany przez Ciebie generator. Jeżeli chciałbyś skorzystać z leczenia, musiałbyś zapłacić 2000, jak informuje Cię lekarz. Łatwo jednak zdobyć zniżkę. W pomieszczeniu po prawej będziesz świadkiem sprzeczki pomiędzy pacjentem a doktorem. Wytłumacz agresorowi, jak wielkie ryzyko podejmują lekarze, by go uratować, a ten odejdzie. Wdzięczny mężczyzna udzieli Ci zniżki 40% na usługi kliniki, da Ci także kod do sali operacyjnej - 2153. Warto podreperować zdrowie u Medical Bota, jeżeli czujesz taką potrzebę. Wróć teraz na główną ulicę, nieco na prawo od wejścia do metra znajdują się schody w dół. Udaj się tam, przez domofon podaj hasło, które usłyszałeś w barze (bloodshot), by otworzyć sobie drogę do kryjówki przemytnika. Można do niej dostać się także przez ukryte przejście, idąc korytarzem po lewej od boiska do koszykówki - w jednym z kontenerów znajdziemy drabinkę. Niestety, ta druga opcja wymaga od nas zużycia paru wytrychów, a skoro znamy hasło, to po co przepłacać?
    Windą zjedź na niższy poziom, tam wejdź do budki tuż obok przejścia zabezpieczonego laserami. Za pomocą multitoola obejdź zabezpieczenia na panelu kontrolnym, droga teraz stoi otworem. Idź do końca korytarza, skręć w prawo. Spotkasz się z przemytnikiem, który wyjawi Ci, że jego przyjaciel, Ford Schick, został porwany i przetrzymywany jest w sekretnym laboratorium w kanałach. Byś pomógł mężczyźnie w opresji, da Ci klucz do kanałów. Wejdź po schodach, przeszukaj całe pomieszczenie. Za łóżkiem znajdziesz terminal. Po zhackowaniu go lub wpisaniu kodu (432) ujawni nam się ukryta za lustrem półka. Zaopiekuj się jej zawartością i wyjdź z mieszkania przemytnika. Na ulicy znajdź jakąś studzienkę (polecam tę przed wejściem do stacji metra, choć możliwości jest kilka), za pomocą nanokeya otwórz sobie drogę do kanałów. Multitoolem omiń zabezpieczenia na terminalu, idź do drabinki po prawej. Przeszukaj ciało strażnika i zabierz leżące obok przedmioty. Wróć do komputera, za pomocą lockpicka otwórz skrzynkę przy ścianie, po czym wprowadź kod 2167, który znalazłeś przy nieboszczyku chwilę temu. Ruszaj otwartym teraz korytarzem, unikaj laserów poprzez skradanie się. Gdy dojdziesz do końca, użyj na terminalu znanego już przez Ciebie kodu (2167). Otwórz drzwi, uważaj na kamerę w rogu, za ścianą znajdziesz komputer, który możesz zhackować i wyłączyć zabezpieczenia. Wejdź po schodach, uważaj na strażników, którzy patrolują teren. Idź do drzwi na końcu okrągłej sali, otwórz je - jeżeli zrobiłeś to cicho, wartownik wewnątrz będzie łatwym celem. Przeszukaj pokoik, wyjdź z niego i następnie użyj terminalu na ścianie, hackując go lub korzystając z hasła, które poznałeś przed chwilą (login MJ12, hasło coupdetat). Obrócisz tym samym mostek. Przejdź po nim na drugą stronę sali, zejdź po drabinie, uważaj na strażnika. Idź dalej przed siebie, uważając na kamery. Otrzymasz 50 punktów doświadczenia. Wreszcie znajdziesz się w niewielkim pomieszczeniu z podestem i kamerą ustawioną zaraz nad nim. Zajmij się strażnikami, ale konieczne zrób to dyskretnie, o ile nie chcesz mieć na głowie pół tuzina wrogów. Za beczkami z toksynami pod schodkami znajduje się bioelectric cell. Nie warto wchodzić przez drzwi po prawej stronie pomieszczenia - pokój wartowników, pod stałą obserwacją kamer, nie posiada specjalnie cennych skarbów. Kod do drzwi po lewej to 007, jeżeli nie chcesz marnować multitoolów. Na prawo od nich znajduje się przejście do pomieszczenia, gdzie przetrzymywany jest Ford Schick. Porozmawiaj z nim (jeżeli wcześniej nie zająłeś się kamerą, to teraz uważaj na nią - warto dezaktywować ją multitoolem) i zasugeruj, żeby uciekał, jeżeli zająłeś się wszystkimi strażnikami po drodze. Eskortuj go, aż ten powie Ci, że dalej da sobie radę sam. Otrzymasz 60 punktów doświadczenia. Wróć do przemytnika, który w zamian za pomoc udzieli Ci rabatu na swoje towary. Teraz czas na zajęcie się właściwym celem naszego pobytu w Hell's Kitchen. Wróć na ulicę, skieruj się do budynku Osgood & Sons Imports - na lewo od hotelu. Niech Cię nie kuszą niedomknięte główne drzwi, zamiast tego zauważ, że u dołu prawej ściany budynku znajduje się okienko, którym możemy wślizgnąć się do środka. Na rurze leży bioelextric cell. Idź dalej - jeżeli wcześniej wybrałeś Microfibral Muscle jako swój wszczep, teraz nadarzy się okazja, aby go użyć - przesuń metalowe kraty blokujące Ci drogę dalej. W innym przypadku możesz spróbować użyć materiałów wybuchowych, ale nie gwarantuje to szansy powodzenia. Wejdź do pomieszczenia i przeszukaj je, otrzymasz 50 punktów doświadczenia. Za pomocą multitoola złam szyfr na drzwiach za Tobą, przeszukaj pomieszczenie, zejdź po schodach. Złam zabezpieczenia panela kontrolnego, dezaktywując lasery. Idź dalej, przejdź pod rurami i wejdź po schodach. Za pomocą kodu, otrzymanego wcześniej (3316), otworzysz sobie przejście do windy, która zawiezie Cię na dach magazynów. Gdy już się tam znajdziesz, skontaktuje się z Tobą Alex i pośle Ci mapę obszaru. Po cichu wejdź do budynku przed Tobą, otrzymasz 30 punktów doświadczenia. Przeszukaj wszystkie pomieszczenia, do jednego będziesz mógł się dostać po zniszczeniu belek, które tarasują drogę. Zbij szybę, wyjdź na zewnątrz. Stąd masz całkiem niezły widok na dachy pozostałych magazynów, jeżeli chcesz, możesz za pomocą swojej snajperki zrobić z tego użytek. Tak czy owak zejdź po schodach, zeskocz na jeden z dachów. Z pewnością zauważysz szybę, którą można stłuc. Zrób to, by zyskać dostęp do jakiegoś mieszkania - oprócz możliwości ograbienia go z kilku drobiazgów, otrzymasz także 20 punktów doświadczenia. Teraz musisz być bardzo ostrożny - ustaw się na północno - wschodnim krańcu tarasu, zeskocz na piętro niżej i szybko podbiegnij do drabiny. Jeżeli będziesz zbyt wolny lub zbyt głośny, z pewnością ściągniesz uwagę strażników i psów nieco niżej. Drabiną wejdź na dach, zajmij się strażnikami, ale nie idź schodami, które z pewnością zauważysz, chyba że czujesz nagłą ochotę na rozlew krwi. Zamiast tego zejdź drabiną na lewo od nich. Znajdziesz się przed drewnianymi drzwiami, które możesz otworzyć wytrychem lub rozwalić łomem. Ta-dam, jesteś w pomieszczeniu chłodzenia generatora, otrzymasz 70 punktów doświadczenia. Zaloguj się do komputera, wyłącz system i wróć na dach. Za wykonanie zadania otrzymasz 500 punktów doświadczenia. Na górze czeka już na Ciebie Gunther (który zapewne zajmie się strażnikami, jeżeli jacyś zostali) oraz poznany w barze Jock, a raczej on i jego helikopter. Zanim jednak odlecisz, warto zwiedzić wraz ze wsparciem Hermanna wnętrze bazy - zejdź po schodkach, w jednym z pomieszczeń znajdziesz sejf, a w nim augmentation canister. Teraz wróć na dach. Porozmawiaj z pilotem, czas wrócić do siedziby UNATCO.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw