Małe problemy podczas naszej podróży - MJ12 zhackowało nawigację śmigłowca i wylądowaliśmy w ich bazie. Zważywszy na to, że właśnie dałeś nogę z ich tajnego laboratorium, nie warto liczyć na ciepłe przywitanie. Jock poprosi Cię, byś znalazł drogę ucieczki z lądowiska, w tym celu musisz otworzyć weapon lock, znajdujący się w pomieszczeniu Flight Deck 1. Zejdź do szybu wentylacyjnego, wejście do niego znajduje się u Twych stóp. Pierwszy skręt w lewo zaprowadzi Cię do pomieszczenia z amunicją, gdzie znajdziesz trochę przydatnych rzeczy oraz datacube'a z kodem do zaworu z gazem - 99871. Aby znaleźć dla niego zastosowanie, wróć się do głównego szybu i idź dalej na południe, skręć w prawo i wystukaj znaleziony szyfr na panelu. Ulotni się zabójczy gaz, uciekaj na główny poziom szybu wentylacyjnego lub użyj hazmat suit. Idź na zachód, znajdziesz się w barakach MJ12. Gaz zabił wszystkich strażników wewnątrz, nie musimy sobie brudzić rąk. Przeszukaj zarówno szatnię, jak i główne pomieszczenie. Na antresoli warto poszperać w szafkach wartowników. Wyliczając od prawej - w pierwszej znajdziesz klucz do Munitions Bay, 100 kredytów i gaz pieprzowy, w drugiej amunicję do pistoletu, w trzeciej klucz do Flight Control Deck i kod do windy (989), w czwartej multitool oraz 50 kredytów. Pod jednym z łóżek leży także sniper rifle. Jeżeli wyjdziesz przez drzwi, znajdziesz się na klatce schodowej - na samej górze zaś usytuowane są Flight Control Deck 1 i 2. Na razie zajmiemy się dwójką. Wejdź do pomieszczenia i podejdź do konsoli. Guzik na monitorze z helikopterem podniesie platformę poziom wyżej - nie ma tam nic ciekawego, poza całą masą wrogów, więc nie warto marnować czasu. Pozostałe dwa guziki otwierają Munitions Bay oraz Weapons Lock - na nasze nieszczęście ten drugi nie działa. Za pomocą terminalu możesz wyłączyć kamery. Teraz ruszaj do Flight Control Deck 1. Tutaj przycisk Weapons Lock działa - naciśnij go i wróć do Jocka, który rakietami otworzy Ci drogę. Uważaj, gdyż to obudzi dwa roboty bojowe. Możesz je jednak dezaktywować wcześniej - dzięki szybom wentylacyjnym w Flight Deck 2 i w barakach wartowników dostaniesz się do pomieszczenia z botami. Tam wystarczy już tylko użyć EMP Grenade, by uporać się z problemem. Ruszaj teraz przez powstałe przejście, uważając, by nie zostać porażonym prądem - control panel po prawej pozwoli Ci wyłączyć źródło zagrożenia. Hong Kong stoi przed Tobą otworem!
Deus Ex » Solucja
Lądowisko w Hong Kongu
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Ten artykuł skomentowano 0 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.