Witamy w Paryżu! Niestety, zapomnij o Moulin Rouge, Wieży Eiffela czy croissant. Miasto znajduje się w stanie wojennym - mechy i żołnierze patrolują ulice, strzelając bez ostrzeżenia. Szykuje się nieciekawa przeprawa.
Od strony technicznej Paryż to jedna z większych "otwartych" lokacji w grze, z licznymi zadaniami pobocznymi i budynkami, do których możemy się wkraść. Poświęcimy im uwagę w kolejnej części poradnika, w tej jedynie pomogę Ci "zaaklimatyzować" się w mieście i znaleźć drogę do katakumb.
Jock wyląduje na dachu jakiegoś opuszczonego budynku, czy też raczej placu budowy. By zejść niżej, możesz albo użyć windy, albo zeskoczyć otwartym szybem - uważaj jedynie wówczas, gdzie lądujesz. Staraj się tak dobierać kolejne skoki, by nie zrobić sobie krzywdy. Tak czy owak znajdziesz się na jednym z pięter - wejdź po schodach, porozmawiaj z Aimee. Wyjawi Ci kod 0001 oraz poprosi o uratowanie kotów. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby zwierzaczki nie były atakowane przez plujące kwasem greasels. Przeszukaj górne piętra, po czym zejdź na dół. Weź hazmat suit, przyda się za chwilę. Ruszaj dalej, aż znajdziesz panel - wpisz na nim 0001. Ubierz hazmat suit lub włącz enviromental resistance. Przeszukaj radioaktywne pomieszczenie, w północno-zachodnim rogu znajdziesz drzwi. Wyjdź przez nie, otrzymasz 50 punktów doświadczenia. Skorzystaj z usług repair bota, zejdź drabinką do tuneli. Zabij greasels, unikaj ich kwasowych ataków. Osobiście preferowałem walkę z nimi za pomocą Speed Enhancement i Dragon Tooth. Po zabiciu czterech bestii wróć do Aimee. Otrzymasz 200 punktów doświadczenia oraz informację, że wejście do katakumb znajduje się w budynku 14. Wróć do kanałów, jak w każdym labiryncie, trzymaj się jednej ze ścian, by znaleźć wyjście. Po drodze powinieneś znaleźć lockpick oraz skrzynię. Wreszcie spostrzeżesz drabinkę oraz wyjście ze studzienki. Wydostań się na górę, najlepiej pod osłoną cloaka, uważając na żołnierzy. Biegnij w kierunku południowo-wschodnim, ku drzwiom jakiegoś ładniejszego budynku. Wejdź do środka, przeszukaj cały dom. W jednej z szafek znajdziesz nanokey oraz datacube z loginem i hasłem rzelazny/shadowjack (WTF?! Rzelazny?). W biurze leży kolejny datacube (2221969/dullbill) - odbierz telefon, by otrzymać bardzo dziwną wiadomość... Security terminal na piętrze (rzelazny/shadowjack) pozwoli Ci wyłączyć kamery i otworzyć drzwi. Przejdź przez nie, przeszukaj pomieszczenie i wykorzystaj repairbota. Wyjdź z budynku, skieruj się na północ, do stacji metra. Cały czas oczywiście uważaj na żołnierzy. Zejdź po schodkach, porozmawiaj ze sprzedawcą broni. Nie przejmuj się wysokimi cenami - jeżeli zabijesz wartowników M12 kręcących się po stacji, ten udzieli Ci rabatu. Za ladą znajdziesz szyb wentylacyjny - wejdź doń, skręć w prawo, otwórz sobie kratkę, przeszukaj pomieszczenie. Zhackuj security terminal, wyłącz kamerę. Możesz skorzystać z usług medical bota. Zajmij się strażnikiem, ruszaj dalej korytarzem - uważaj na bota, dwa EMP grenade powinny załatwić sprawę. Przeszukaj pomieszczenie, by obłowić się w amunicję, zhackuj bankomat (2221969/dullbill) i wróć do sprzedawcy. Znacznie obniży on ceny, dokonaj zakupów, jeżeli chcesz. Wróć na ulicę, ruszaj na południowy wschód, za jeden z budynków. Cały czas uważaj na MJ12 Commando. Z pewnością zauważysz przejście zabarykadowane deskami. Zniszcz je i wejdź do środka. Znajdziesz tam schody prowadzące do katakumb.