Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Deus Ex • Paryż • INSIMILION
    Deus Ex Bunt Ludzkości

    Deus Ex » Solucja


    Paryż

    Działy gier » Deus Ex » Poradniki » Solucja
    Autor: Orick
    Utworzono: 21.07.2010
    Aktualizacja: 21.07.2010

    Nie spodziewaj się łatwej przeprawy - ulice przepełnione są żołnierzami MJ12, którzy na widok Dentona po prostu otworzą ogień. Na razie jednak jesteśmy bezpieczni. Ruszaj dalej kanałami, skręć w lewo i wyjdź po drabince. Włazów jest kilka, toteż mamy wiele możliwości opuszczenia tuneli, lecz ten wydaje się być najbardziej niebezpiecznym, ale i najszybszym sposobem na dostanie się w bezpieczne miejsce. Aktywuj Cloak, wyjdź na ulicę i szybko wbiegnij do domku strażników. Przeszukaj uważnie pomieszczenie i zhackuj komputer, by dezaktywować boty patrolujące ulice. Następnie udaj się w jedną z uliczek na południowym wschodzie. Ruszaj dalej, znajdziesz się na niewielkim "podwórku", gdzie, oprócz policjanta, nie ma niemalże nikogo, Stróże prawa nie znają widać naszego agenta, gdyż nie są agresywnie nastawieni. Udaj się do budynku oznaczonego numerem 11. Otwórz drzwi wytrychem lub zniszcz - uważaj jednak, bo jeżeli spostrzeże to policjant, nie będzie już wobec nas taki neutralny. Przeszukaj cały dom - znajdziesz tutaj wiele amunicji i różnych innych przedmiotów, w tym datacube z hasłem do konta bankowego - 005133/salem008. Teraz warto udać się do kolejnego mieszkania, tym razem pod numerkiem 12. Uważaj na rezydentów - nie zaalarmują strażnika, lecz gospodarz, jeżeli z nim porozmawiasz, wyciągnie broń - wówczas bez walki się nie obędzie. Przeszukaj całe piętro, oprócz kredytów i paru innych drobiazgów znajdziesz kolejne dane do konta - 002639/aramis01. Wyjdź na balkon - otrzymasz 50 punktów doświadczenia. Zwiedzania ciąg dalszy - tym razem odwiedź dom oznaczony numerem 10. Od barmana dowiesz się, gdzie szukać Nicolette DuClare, Renault zaś (gość, nie gadający samochód) w zamian za fiolkę Zyme (no dobra, po tym specyfiku można z autami zapewne rozmawiać) oferuje całkiem niezłą sumkę. Zdradzi, że zapas narkotyku znajdziemy w... piekarni! Przeszukaj teraz piętro, skontaktuje się z Tobą jakiś demoniczny twór - Icarus, o którym może słyszałeś już wcześniej. W jednym z pokoi leży kolejny datacube z danymi konta - 004418/morbus13. Wróć teraz na podwórze, dojdź do końca alejki i skręć w prawo. Pod numerem 15 odnajdziesz piekarnię - zabezpieczenia jednak potwierdzają nasze podejrzenia - wewnątrz dzieje się coś poważniejszego. Wejdź przez drzwi, uważaj, by żaden z wartowników na zewnątrz Cię nie spostrzegł. Znajdź jeden z paneli, który można otworzyć - w środku leży sześć fiolek Zyme! Wróć do Renault, który za każdą działkę da Ci 65 kredytów. Tak oto zostaliśmy dealerami. Teraz proponuję zwiedzić drugą część Paryża - pod osłoną Cloaka przekradnij się przez główną ulicę do budynku nr 19. Jeżeli wcześniej kazałeś Jamiemu Reyesowi zostać w UNATCO, teraz będziesz go mógł tutaj spotkać. Zdradzi Ci on, że killphrase Gunthera brzmi "Laputan machine". Warto także porozmawiać z mieszkańcami i zahaczyć o kuchnię, by poznać kolejne dane do bankomatu - 001506/naga006. Jak widać wrócimy z Paryża znacznie bogatsi, niż się tego spodziewaliśmy. Wystarczy tylko znaleźć bankomat, a to nietrudne - znajduje się nieopodal kafejki, gdzie spotkaliśmy Jamiego. Teraz udajemy się do klubu La porte de l'enfer. Do środka można dostać się na kilka sposobów - tylnym wyjściem, szybem wentylacyjnym lub głównym wejściem. W tym wypadku główne wejście brzmi najrozsądniej - nie narazimy się strażnikom, a wejściówka kosztuje tylko 300 kredytów. Warto pokręcić się trochę po klubie, by dowiedzieć się wielu przydatnych informacji. Tancerka Camille zdradzi nam, że członkowie Silhouette są często widziani w tym klubie, wystarczy zwiedzić uważnie piętro. Cassandra za 200 kredytów zdradzi kod do sejfu - 1966. Pokręć się też po zapleczu - w spiżarni znajdziemy sporo amunicji (czasy są ciężkie). Jacques za 1000 kredytów zdradzi nam informację, która nie ma dla nas znaczenia - pod numerem 11 mieszkanie ma sprzedawca broni. Już złupiliśmy to miejsce. Za obrazem znajdziemy sejf - wystarczy wstukać szyfr od Cassandry, by wejść w posiadanie 100 kredytów, bioelectric cell oraz klucza, który otworzy większość drzwi w klubie. Biznesmen nieopodal baru za 250 kredytów zechce sprzedać bioelectric cell. Udaj się też na piętro i przysłuchaj rozmowie pomiędzy dwoma kobietami. Porozmawiaj z tą ubraną na fioletowo - zaaranżuje ona spotkanie z Nicolette. Wyjdź z klubu, gdzie czeka na Ciebie już Jock. Obok śmigłowca stoi zaś ta sama kobieta, z którą rozmawialiśmy w klubie - to Nicolette! Zabierze nas do Chateau DuClare - niewielkiego dworku jej rodziny. Gdy będziesz odlatywać, z pewnością zauważysz Gunthera... Niemiec jest na naszym tropie!




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw