Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Deus Ex • Umiejętności • INSIMILION
    Deus Ex Bunt Ludzkości

    Deus Ex


    Umiejętności

    Działy gier » Deus Ex » Opisy
    Autor: Orick
    Utworzono: 24.07.2010
    Aktualizacja: 24.07.2010

    Computers

    Opis: Dzięki tej umiejętności, agent potrafi hakować systemy oraz włamywać się do bankomatów. Wraz z kolejnymi poziomami rośnie prędkość hackowania oraz ilość pieniędzy zdobywanych z bankomatów.
    Komentarz: Tania i niezwykle przydatna umiejętność, która pozwoli naszej postaci wyłączać kamery (od 2. poziomu) i działka (od 3.).
    Koszt umiejętności:
    0/1125/2250/3750.

    Electronics

    Opis:Ta umiejętność odpowiedzialna jest za łamanie zabezpieczeń za pomocą multitoolów. Wraz z kolejnymi poziomami potrzebujesz mniej multitoolów, by wyłączyć urządzenie.
    Komentarz: Absolutnie konieczna umiejętność dla każdego, kto woli unikać otwartej walki. Multitoole kończą się jak szalone, jeżeli jej nie rozwijamy, zaś dotarcie do wielu miejsc wymaga ich używania.
    Koszt umiejętności:
    0/1800/3600/6000

    Enviromental Training

    Opis: Dzięki tej zdolności nasz bohater lepiej posługuje się przedmiotami takimi jak: Hazmat Suit, Ballistic Armor, Thermoptic Camo czy Rebreather, czas ich działania wydłuża się.
    Komentarz: Tania, lecz mało przydatna umiejętność. Rzadko kiedy musimy używać wymienionych wyżej przedmiotów przez długi czas (ja np. prawie w ogóle, wolałem polegać na wszczepach), ale jeżeli zostaną jakieś punkty, to czemu nie?
    Koszt umiejętności:
    0/675/1350/2250

    Lockpicking

    Opis: Otwieranie zamków za pomocą wytrychów. Każdy kolejny poziom zmniejsza ilość zużywania narzędzi.
    Komentarz: Kolejna niemalże niezbędna umiejętność. Zamkniętych drzwi w grze jest naprawdę sporo, a nie każde warto niszczyć granatem czy bronią, szczególnie, jeżeli zależy nam na cichym podejściu.
    Koszt umiejętności:
    0/1800/3600/6000

    Medicine

    Opis: Umiejętność ta odpowiedzialna jest za korzystanie z medkitów. Kolejne poziomy zwiększają ilość obrażeń leczonych przed pojedynczą apteczkę.
    Komentarz: Szkoda punktów. Apteczek w grze i tak znajdziemy całą masę, poza tym z czasem zdobędziemy Regenerację i jedynym naszym problemem będzie energia.
    Koszt umiejętności:
    0/900/1800/3000

    Swimming

    Opis: Dzięki tej umiejętności rozwiniemy zdolności pływackie bohatera. Kolejne poziomy zapewniają większą szybkość w wodzie i pozwalają dłużej wstrzymywać oddech.
    Komentarz: Całkiem przydatna umiejętność... ale co najwyżej 2., max 3. poziom. W wodzie zawsze lepiej aktywować Aqualung, użyć Rebreathera lub po prostu często wynurzać się, by zaczerpnąć powietrza.
    Koszt umiejętności:
    0/675/1350/2250.

    Weapons: Demolotions

    Opis: Ta umiejętność odpowiedzialna jest za używanie materiałów wybuchowych. Kolejne poziomy zwiększają celność i zadawane obrażenia.
    Komentarz: Moim zdaniem mało przydatna biegłość. W rzucaniu materiałami wybuchowymi więcej trzeba szczęścia i własnych umiejętności, niż wydanych na nie punktów doświadczenia, w przeciwieństwie do innych broni.
    Koszt umiejętności:
    0/900/1800/3000

    Weapons: Heavy

    Opis: Ta umiejętność odpowiedzialna jest za używanie ciężkich broni. Kolejne poziomy zwiększają celność i zadawane obrażenia.
    Komentarz: Wbrew pozorom bardzo przydatna umiejętność. Tania, a zapewniająca skuteczne posługiwanie się broniami tak zabójczymi, jak miotacz płomieni, GEP gun czy plasma rifle.
    Koszt umiejętności:
    0/900/1800/3000

    Weapons: Low Tech

    Opis: Ta umiejętność odpowiedzialna jest za używanie "prostych"" broni, jak miecze, pałki, gaz pieprzowy czy noże (także te do rzucania). Kolejne poziomy zwiększają celność i zadawane obrażenia.
    Komentarz: Nieprzydatna umiejętność. W większości przypadków lepiej użyć Combat Strength lub zdjąć przeciwnika z daleka. Gdy zdobędziemy Dragon Tooth, większość wrogów i tak będziemy mieć na jedno - dwa uderzenia.
    Koszt umiejętności:
    0/1350/2700/4500

    Weapons: Rifle

    Opis: Ta umiejętność odpowiedzialna jest za używanie karabinów, snajperek i shotgunów. Kolejne poziomy zwiększają celność i zadawane obrażenia.
    Komentarz: Zdecydowanie najbardziej przydatna umiejętność bojowa. Snajperka z modem wyciszającym to jedna z najlepszych broni w grze, która pozwoli nam szybko i skutecznie zdjąć przeciwnika z daleka, nie wzbudzając niczyich podejrzeń. W razie draki zawsze można przerzucić się na karabin/shotgun, by szybko rozwiązać sprawę.
    Koszt umiejętności:
    0/1350/2700/4500

    Weapons: Pistol

    Opis: Ta umiejętność odpowiedzialna jest za używanie pistoletów i kusz. Kolejne poziomy zwiększają celność i zadawane obrażenia.
    Komentarz: Niezwykle droga, ale zarazem i przydatna umiejętność. Kusza i strzałki usypiające to jedna z najcichszych i najbardziej skutecznych broni. Myślę, że warto rozważyć rozwój tej umiejętności. Zwróć uwagę, że zaczynamy z jej drugim poziomem, lecz można w trakcie tworzenia postaci "odjąć" sobie od niej punkt, by zyskać doświadczenie na inne zdolności.
    Koszt umiejętności:
    0/1575/4500/5250




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Kniaź
     

    Wędrowiec
    Temat: Odnośnie umiejętności \"ele...
    Dodany: 02.08.2011 o 12:12  

    Odnośnie umiejętności "elektronika" oraz "ślusarstwo", istnieje możliwość naciągnięcia nieco konwencji, obejścia mechaniki i ułatwienia życia naszemu JC. Jeśli do otwarcia zamka potrzebna jest liczba wytrychów większa niż jeden, rozpoczynamy włam a zanim zużyte zostanie pierwsze narzędzie, otwieramy ekwipunek. Następnie przeczekujemy orientacyjny czas otwarcia zamka. Po wyjściu z ekwipunku okazuje się, że JC zużył tylko jedną sztukę danego przedmiotu. Działa z wytrychami i urządzeniami do obchodzenia układów elektronicznych. Oszczędzaj punkty umiejętności na pierwszych poziomach, rozwiń wcześniej komputery, pływanie, pistolet ;]



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw