Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Divine Divinity • Rivertown • INSIMILION

    Divine Divinity » Solucja


    Rivertown

    Działy gier » Divine Divinity » Poradniki » Solucja
    Autor: Insha
    Utworzono: 03.07.2009
    Aktualizacja: 01.08.2011

    Kościół

    Na zachód od głównej drogi do Verdistis stoi kościół. Po wejściu do niego ujrzysz scenę - dwóch kapłanów atakowanych przez nieumarłych - po której jeden duchowny schowa się do konfesjonału. Oczyść budynek z duchów i jednego licza, po czym skieruj się w tamto miejsce. Okaże się ono schodami do biblioteki, w której spotkasz Ojca Theofolusa. Po rozmowie z nim wyjdź na górę, a zobaczysz chłopca załatwiającego jedną z potrzeb fizjologicznych wprost do wina mszalnego. Powiedz o tym księdzu. Kościół zostanie uwolniony od nieumarłych, a ty będziesz mógł teraz również odkupić od duchownego eliksir pozornej śmierci dla Garetha.

    Święty przedmiot

    Do tego zadania potrzebujesz znaleźć trzy przedmioty: miecz, amulet oraz sztylet, wszystkie opatrzone etykietką „dziwne”. Pierwszy leży w lochach Iony, drugi w pajęczynie w elfich ruinach (Mroczna Puszcza), trzeci w gildii złodziei w pokoju Roba, w książce. Gdy posiądziesz wszystkie te rzeczy, będziesz musiał udać się do pewnego miejsca za kościołem, na fragmencie mapy zaznaczonego krzyżykiem. Zejdź schodami i stań w jednym z niebieskich kręgów. Rozpocznie się dialog, podczas którego będziesz musiał wybrać, które dwa artefakty poświęcisz na rzecz trzeciego. Otrzymasz jeden z najlepszych w grze przedmiotów - amulet, miecz lub sztylet.

    Porwana przez zombie

    Gdy wejdziesz na cmentarz na południe od slumsów Rivertown, będziesz świadkiem porwania kobiety przez Jake'a, zombie znanego z Aleroth. Aby ją uratować, należy skierować się na południe i zejść jednym z grobów w podziemia. Idź jedyną drogą, aż dojdziesz do porywacza. Jeśli nie chcesz męczyć się z jego „nieumarłymi braćmi”, skup swój atak na nim, gdyż po jego śmierci umiera wszystko inne, co powinno być w grobie. Za odbicie Elory otrzymasz 1 punkt reputacji.

    Zakładnicy

    Obok Gildii Łuczników zaczepi cię chłopiec o imieniu Timmy i poprosi o uratowanie jego rodziców z rąk bandytów. Dowiesz się, że zajęli oni dom (na wschodzie) i przetrzymują lokatorów jako zakładników. Lepiej iść za radą dziecka i nie wchodzić frontowymi drzwiami, inaczej rodzina zostanie zamordowana. Klucz do tylnego wejścia znajduje się pod drzewem za chatą (możesz podświetlać sobie wszystko altem). Weź go i wejdź drugimi drzwiami, licząc od lewa. Zabierz ze stołu drugi klucz. Wyjdź i otwórz pierwsze drzwi. Uwolnisz ludzi, którzy po rozprawieniu się z bandytami czekać będą na ciebie w Gildii Łuczników. Otrzymasz 2 punkty reputacji.

    Znikające klejnoty

    Niedaleko biednej dzielnicy Rivertown zaczepi cię pustelnik Malachiasz i opowie o szmaragdach, które znikają, gdy ktoś się do nich zbliża. Kawałek na zachód od niego zauważysz pierwszy kamień. Idź za nim oraz za kolejnymi, aż wpadniesz w zasadzkę łowców organów. Koniec zadania następuje wraz z ich śmiercią.

    Ciekawostki

    Studnia życzeń

    Magiczna studnia znajduje się w lesie krasnoludów (południowy wschód od Glenborus). Może spełnić tylko jedno życzenie. Jest ono po części zależne od tego, ile pieniędzy do niej wrzucisz. Jeśli będzie to 2 lub 10 sztuk złota, tracisz życzenie. Cyfry pod kwotami oznaczają opcje wyboru podczas rozmowy.

    100 sztuk złota:
    1. - otrzymujesz eliksir cudownego uzdrowienia,
    2. - otrzymujesz sojusznika w postaci olbrzymiego pająka,
    3. - otrzymujesz informację o świętym artefakcie (nieprzydatne, można się o tym dowiedzieć na inne sposoby),
    4. - tracisz życzenie.

    1000 sztuk złota:
    1. - +5 do siły,
    2. - +5 do inteligencji,
    2. - +5 do zręczności,
    4. - otrzymujesz sojusznika w postaci jarzącego się szkieletu wojownika,
    5. - otrzymujesz informację o świętym artefakcie (nieprzydatne),
    6. - otrzymujesz awans,
    7. - tracisz życzenie,
    8. - tracisz życzenie.

    10000 sztuk złota:
    1. - +10 do siły,
    2. - +10 do inteligencji,
    3. - +10 do zręczności,
    4. - otrzymujesz sojusznika w postaci stalowego skorpiona,
    5. - otrzymujesz informację o świętym artefakcie (nieprzydatne),
    6. - otrzymujesz awans,
    7. - tracisz życzenie,
    8. - tracisz życzenie.

    Kapliczka dobra i zła

    Na wzgórzu na zachód od Glenborus (krasnoludzkiej wioski) znajduje się kula zwana kapliczką dobra i zła. Zapisz grę przed kliknięciem na nią, gdyż losowo wzrośnie lub spadnie o 5 jedna z cech twojej postaci.

    Pole bitwy

    Na południowy wschód od koszar znajduje się pewne wzniesienie. Na tablicach rozstawionych w jego różnych miejscach widnieje tekst mówiący, że nie należy dotykać kamienia nagrobnego, który jest na środku pola. Jeśli to zrobisz, pojawi się horda szkieletów i zacznie cię atakować.

    Przenośne łóżko

    Daleko na zachód od głównej drogi do Verdistis, niedaleko kościoła, stoi opuszczona chata. Klucz do jej drzwi znajdziesz w stogu siana obok. W środku znajduje się nic nie ważące łóżko, które możesz schować do ekwipunku, przeciągając je tam. Dzięki temu będziesz mógł odpoczywać, gdzie zechcesz, po prostu klikając na przedmiot w plecaku.

    Fort

    Kiedy wkroczysz na teren fortu położonego na zachód od obozu kapitana Mitoksa, Cornelius z Czarnego Kręgu przejmie władzę nad umysłami żołnierzy i każe im cię zaatakować. Można tego uniknąć jedynie poprzez niepojawienie się tam.

    Drogi ze złota

    W Rivertown można natknąć się na złoto leżące na ziemi, za którym jest kolejne, i następne... Aż wpada się w zasadzkę bandytów. Chciwość w tym wypadku doprowadza cię najczęściej do chodzącego doświadczenia w postaci przeciwników.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 14
    Temat: Z tym fortem można uniknąć ...
    Dodany: 13.08.2011 o 14:42  

    Z tym fortem można uniknąć manipulacji, po prostu nie wchodzić do niego aż się nie spotka chochlika w siedzibie rady siedmiu.

      
     

    Obywatelka Insimilionu | Komentarzy: 7
    Temat: Jeśli chodzi o błogosławion...
    Dodany: 29.10.2012 o 19:34  

    Jeśli chodzi o błogosławiony przedmiot, jego właściwości nie są stałe, raczej dobrane losowe. warto się zapisać i trochę pobawić



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw