Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Divine Divinity • Targowisko Rivertown • INSIMILION

    Divine Divinity » Solucja


    Targowisko Rivertown

    Działy gier » Divine Divinity » Poradniki » Solucja
    Autor: Insha
    Utworzono: 03.07.2009
    Aktualizacja: 03.07.2009

    Targowisko Rivertown:


    1. Sklep Blake'a
    2. Ars Magicana
    3. Teleport: Targowisko
    4. Dom doktora Elratha

    Pęknięte koło

    Zadanie to otrzymujesz, gdy natkniesz się na zepsutą karawanę na południe od krasnoludzkiej wioski lub porozmawiasz z kupcem Marcusem na targowisku Rivertown. W pierwszym wypadku woźnica pojazdu, Luther, poprosi cię o przyniesienie mu koła na zastępstwo pękniętego od jego pracodawcy, wspomnianego Marcusa. W drugim kupiec zleci ci sprawdzenie, co się dzieje z ową karawaną, a następnie dostarczenie do niej koła. Niezależnie od kogo dostaniesz zadanie, gdy wrócisz na miejsce wypadku z kołem, ujrzysz, że została napadnięta, a ludzi brak. Idź po śladach krwi, a w lesie znajdziesz ich ciała (jeśli jesteś na niskim poziomie, uważaj na orków, pamiętaj, że zawsze możesz uciekać do wioski krasnoludów). Wróć do Marcusa, a poprosi cię o dowiedzenie się czegokolwiek o towarach, które mu skradziono. Na wschód od miejsca, gdzie znalazłeś zwłoki woźniców, jest jaskinia. Gdy będziesz wewnątrz, rozejrzyj się i zabierz notatkę leżącą na stole. Chwilę potem za tobą wejdzie dwójka bandytów, Melora i Victorio. Są dość mocni, więc jeśli nie jesteś na wysokim poziomie, radziłabym wypuszczenie na nich chociaż dwóch skorpionów za pomocą umiejętności Śmiertelny Podarunek i pułapek na skorpiony (można je nabyć u Tingalfa na targowisku), i atakowanie z dystansu (uważaj jednak, żeby nie zmienili celu ataku na ciebie, w takim przypadku uciekaj). Przy Victorio znajdziesz klucz do jednej ze skrzyń. Po wszystkim wróć do Marcusa, by podzielić się z nim tym, czego się dowiedziałeś. Teraz poprosi cię o znalezienie jego towarów. Rozwiązanie zadania poniżej.

    Odszukaj dostawców Tingalfa

    Gdy porozmawiasz z miejscowym dowódcą straży, Robinem, zleci ci on znalezienie dowodów na czarnorynkową działalność miejscowego kupca, Tingalfa – musisz odszukać jego dostawców. Serce nielegalnego rynku znajduje się tuż pod targowiskiem – należy zejść do kanałów wejściem położonym w centrum. Tam zaatakuje cię Pedro, którego ręką pisana była notatka znaleziona w jaskini z zadania „Pęknięte koło”. Jest jeszcze silniejszy niż jego spotkani tam wspólnicy, znów możesz posłużyć się skorpionami. 'Z jego ciała zabierz list i pokaż strażnikowi Robinowi oraz kupcowi Marcusowi. Ten ostatni w nagrodę nauczy cię poziomu Identyfikacji.

    Poszukiwania zaginionego chłopca

    Gdy wchodzisz do dzielnicy od południowej strony, zaczepia cię kobieta o imieniu Caroline z pytaniem, czy widziałeś jej syna. Szybko uświadamia sobie, że mógł pójść do tzw. mrocznej jaskini, w której dzieją się dziwne rzeczy, na północ od targu. Cała nadzieja w tobie – musisz iść i przyprowadzić dziecko. Na drodze do Verdistis spotkasz Sir Markhama. On również poprosi cię o zbadanie tego miejsca. Zwróć uwagę na to, że może leczyć cię za darmo niezliczoną ilość razy. Teraz skieruj się do jaskini, poznasz ją po stadzie nietoperzy latających w jej pobliżu. W środku ujrzysz wampira chcącego pożywić się zaginionym chłopcem. Nie ma teraz odwrotu – albo poświęcisz się i zamienisz z dzieckiem – stracisz punkt zręczności i siły oraz zostanie ci jeden punkt życia – albo będziesz świadkiem śmierci syna Caroline. Oczywiście aby ukończyć zadanie, należy wybrać pierwszą opcję. W zasadzie tu już jest koniec, wróć do Sir Markhama, a nauczy cię Błogosławieństwa i otrzymasz 3 punkty reputacji, oraz do Caroline. W dzienniku jednak pojawia się nowe zadanie – Zabij wampira. Aby to zrobić, musisz najpierw otworzyć drzwi, za którymi się zamknął za pomocą umiejętności Otwieranie Zamków, a następnie zajrzeć do trumny.

    Ogród Nericona

    Zadanie otrzymujesz po zapytaniu kupca Blake'a, sprzedającego w budynku w północno zachodniej części targowiska, o specjalne towary. Opowie ci kim był Nericon i sprzeda klucz do jego ogrodu, ale tylko jeśli twoja reputacja jest na tyle wysoka, by ludzie reagowali na ciebie pozytywnie. Gdy już go zdobędziesz, udaj się na zachód. Przed wejściem do ogrodu zobaczysz trzech uczniów Nericona, jeden z nich, Otto, da ci książkę traktującą o filozofii, którą wyznają. Na końcu ogrodu jest rzeźba, z którą należy porozmawiać. Zada ci trzy pytania, wszystkie odpowiedzi znajdziesz w książce – są to kolejno opcje wyboru 2, 2 i 1. Po poprawnym odpowiedzeniu zostaniesz nauczony jednego poziomu czaru Odnowienie. Natomiast aby otworzyć wspominany przez Blake'a skarbiec, musisz zabić wszystkie żaby w ogrodzie. Pojawi się portal prowadzący wprost do zamkniętego domu stojącego obok. W środku otwórz drzwi dźwignią ukrytą za skrzyniami, a w pomieszczeniu oprócz złota znajdziesz figurkę żaby.

    Ciekawostki

    Melville

    Ten mężczyzna stoi przed sklepem Ars Magicana i przygotowuje się do jakiegoś występu. Jeśli zapłacisz mu 10 sztuk złota, dostaniesz około 2000 PD za wysłuchanie fragmentu poematu. Możesz wykorzystać też tę chwilę na zajrzenie na zaplecze magicznego sklepu przed tobą, gdyż jego właściciel, Kistandalius, wyjdzie na moment, by posłuchać Melville'a. Znajdziesz tam m.in. czar Gradobicie.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw