Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Divinity 2 • Lokacje • INSIMILION

    Divinity 2


    Lokacje

    Działy gier » Divinity 2 » Przedpremierowe
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 20.09.2009
    Aktualizacja: 20.09.2009

    Wioska Złamanej Doliny (Broken Valley Village)

    Azyl zarówno dla dobrych, jak i niegodziwych. Osada w Złamanej Dolinie jest zaskakująco spokojnym miejscem, zwłaszcza gdy weźmie się pod uwagę jej rolę w prastarych zmaganiach między ludzkim a smoczym gatunkiem. Wielu wędrownych kupców nazywa to miejsce swoim domem, co rzecz jasna przyciąga wielu bandytów poszukujących świeżo napełnionych, ciężkich sakiewek do obrabowania. Na szczęście lokalna straż słynie z braku pobłażliwości, zwłaszcza wobec złodziei. Mimo to, warto mieć oczy otwarte na wszelkie kłopoty, równocześnie miło i stosunkowo bezpiecznie spędzając czas w Wiosce Złamanej Doliny.Lokalne ziemie to wylęgarnia dla zdradliwych plemion goblinów, niegodnych zaufania istot, które stale utrzymują straż i miejską milicję w pogotowiu. Przyszli i aspirujący czempioni regularnie podróżują w te okolice w poszukiwaniu wartościowych serc goblinów, które stanowią cenne trofea, a także by spróbować słynnego ale. Najczęściej łączą jedno z drugim.Ci, którzy są zainteresowani lokalnymi tradycjami i mitologią, chętnie usłyszą, iż Lovis, jeden z najwspanialszych Smoczych Rycerzy w historii Rivellonu, nazywa Złamaną Dolinę swym domem. Sam ten fakt przyciąga w to miejsce szukających intryg bądź przygód. Zarówno przyjezdni, jak i miejscowi, szepczą o jego dokonaniach i coraz to rozbudowują legendę rycerza, mieszając w niej fakty z opowieściami.

    Farglow

    Farglow jest pilnie strzeżonym sekretem, znanym jednakże wszystkim Zabójcom. To miejsce ich inicjacji, gdzie najpotężniejszy z wojowników dzieli się swą wiedzą i umiejętnościami oraz trenuje przyszłe pokolenia herosów. Można tu spotkać nieprzebrane rzesze bohaterów wprost ze świata mitów i legend, tutaj także wiele historii bierze swój początek. Osławieni przez mieszkańców i poszukiwaczy przygód z Rivellonu, ci, którzy rzekomo odwiedzili owiane tajemnicą Farglow – albo przynajmniej znają kogoś, kto tam zawitał – z łatwością mogą otrzymać kilka darmowych kufli ale, dzieląc się opowieścią czy dwoma o tym legendarnym miejscu. Wiele historii dotyczy mistrzów tajemnych sztuk, przekazujących swe nadnaturalne moce tym, którzy chcą je poznać, a zarazem są wystarczająco potężni, by je posiąść... Moce te pozwalają dzierżyć najniebezpieczniejsze bronie, zaś zdolność posługiwania się nimi wykracza poza możliwości zwykłych śmiertelników, a nieziemskie arkana wiedzy umożliwiają tym, którzy przeszli inicjację, na skierowanie potężnych żywiołów przeciwko swym wrogom.Najbardziej przerażającą plotką ze wszystkich, powtarzaną szeptem tylko w skąpanych w mroku tawernach, jest ta, iż Zabójcy obdarowywani są zdolnością zaglądania w umysły innych, czytania ich prywatnych myśli i pragnień. Powtarza się te pogłoski także dzieciom, by je nastraszyć i skłonić do posłuszeństwa – bo jeśli będziesz niegrzeczny, Zabójcy poznają twe myśli, przyjdą po ciebie i zamkną w więzieniu!

    Wyspa Wartowników (Sentinel Island)

    Wyspa Wartowników to miejsce przesiąknięte mitami i czcią, po dziś dzień mieści się na niej najwspanialsza Wieża Wojenna wszechczasów... Niegdyś rządzona przez legendarnego maga Maxosa, wyspa przez lata była plugawiona przez nekromantów, którzy nazwali ją swym domem i przywiedli ze sobą wszelkiego rodzaju mroczne kreatury i artefakty, a także zło, które towarzyszy zawsze takim fascynacjom. W samej zaś wyspie drzemie naturalny, magiczny potencjał, który przenika ją na wskroś.
    Legendy opowiadają o skrzydlatych, łykowatych stworach, które prześcigną nawet najszybszy powóz, umykają z pola widzenia, by za chwilę znów się w nim pojawić, posługują się odrażającym językiem składającym się z mlaśnięć i westchnień, a wreszcie niespodziewanie znikają bez śladu, kiedy skieruje się na nie snop światła. Wieża Wojenna z Wyspy Wartowników została trzykrotnie przeklęta, gdyż jej okolice stały się wylęgarnią tych demonicznych potworności. Winę za takowy stan rzeczy zrzucono zaś na wszelkiej maści nieszczęścia i okrucieństwa panujące na okolicznych ziemiach.

    Wieża Lovisa (Lovis Tower)

    Niegdyś była to wspaniała Wieża Wojenna, obecnie zaś cytadela Lovisa to tylko nieskładny zlepek antycznych pułapek i zagadek, niektórych oczywistych, innych ukrytych przed oczami ciekawskich. Wieża nie jest miejscem, które chciałby zinfiltrować nocny tropiciel, choć krąży wiele plotek o komnatach skarbów, wypełnionych aż po sufit bezcennymi artefaktami z poprzedniej epoki.
    Jednak nie wszyscy spośród tych, którzy dokonali żywota w kolekcji pułapek Lovisa, są teraz w świecie duchów. Niektórzy podobno wciąż spacerują wśród mroków korytarzy wieży, z jedynie odrobiną mięsa utrzymującą się na kościach i pragnieniem zemsty, które jest ich jedyną motywacją i ostatnią myślą pozostałą w szczątkach umysłu.

    Świątynia Maxosa (Maxos Temple)

    Świątynia Maxosa sprawdzi zarówno wytrzymałość, jak i trzeźwość umysłu każdego, kto ośmieli się wtargnąć do środka. To okazała, antyczna budowla, której atmosfera trąci zdradą i rozkładem. Przygnębiające uczucie straty, ale i niesłychanej mocy wypełnia tych, którzy odważyli się udać na poszukiwania wielkiej biblioteki, schronienia dla antycznej, zakazanej, ale i potężnej wiedzy, wypełniającej grube tomy. Powiadają, że ci o słabym umyśle nie są w stanie przetrwać przez dłuższy czas w obecności takiej literatury, nie popadając w szaleństwo.
    W Świątyni Maxosa mieści się ostatnia śmiertelna pułapka, Wieczny Labirynt – labirynt tak potężny, że pochłonął wiele żyć tych, którzy ośmielili się do niego wejść.
    Za każdym rogiem istnieje ryzyko napotkania obecnego właściciela świątyni, upadłego Smoczego Rycerza, Amdusiasa. I tak jak słaby był, kiedy usiłował zostać bohaterem, tak silny jest teraz, kierowany mieszaniną żalu i rozpaczy.

    Fiordy Orobas (Orobas Fjords)

    Obszar fiordów Orobas jest niezwykle ważnym punktem zbiegu szlaków handlowych sterowców w Rivellonie, ale nie gwarantuje to wcale bezpieczeństwa w tym regionie.
    Prosperująca kolonia latających goblinów pilnuje, by żaden podróżny nie był bezpieczny poza murami obronnymi lub bez licznej eskorty, a przez ich obecność na tym obszarze większość z ukrytych pod powierzchnią ziemi lochów i jaskiń pozostaje niezbadana i nienaniesiona na mapy. Podziemia kuszą naiwnych i niedoświadczonych poszukiwaczy przygód, a wielu spośród nich okazuje się łatwą zdobyczą dla grasujących w dziczy drapieżników...
    Pijani podróżnicy, podjudzeni słodkimi słówkami karczemnych dziewek lub jeszcze słodszym ale, często poprzysięgają zemstę żyjącym pod ziemią wrogom – perspektywa bogactwa i sławy potrafi skłonić nawet najrozsądniejszego człowieka do lekkomyślnej wyprawy w głąb katakumb, a zdradzieccy zleceniodawcy szczodrze oferują trzymać pieczę nad ich dobytkiem, podczas gdy ich nowi najemnicy próbują uporać się ze zleceniem...

    Aleroth

    O największym mieście w Rivellonie, Aleroth, mówi się zarówno w kontekście potężnego bastionu nadziei i marzeń, jak i stolicy zdrady oraz korupcji – wszystko zależy od tego, kogo spytasz.
    Prócz kwatery głównej potężnych Czempionów, w mieście godna uwagi jest również znana i legendarna fontanna Źródła, niegdyś słynąca ze swych niezwykłych mocy, od dawna jednak znacznie osłabionych. Może to zwiastować powrót jej siły w niedalekiej przyszłości, albo być skutkiem zarazy toczącej centrum miasta ostatnimi czasy...
    Koniecznie trzeba odwiedzić Aleroth, by nabrać nowych doświadczeń, a następnie postarać się opuścić miasto w jednym kawałku, aby być w stanie opowiadać własne historie i wyrażać opinie o tym imponującym miejscu.Nikt nie jest w stanie przygotować cię wystarczająco dobrze na to, co nastąpi.

    Złamana Dolina (Broken Valley)

    Jeśli zdarzy ci się natrafić na przepiękny obraz przedstawiający malowniczy krajobraz Rivellonu, jest wielce prawdopodobne, że patrzysz na Złamaną Dolinę. Pomimo swojej nazwy, to najbardziej przystosowane do wypoczynku i relaksu miejsce, a często mawia się tam „nie rób dziś tego, co możesz odłożyć do jutra”.
    Ale miej się na baczności – ci, którzy niedoceniają mieszkańców Doliny lub nie okazują im szacunku, na przykład uważają za leniwych, muszą przygotować się na szok. Miejscowi mogą sprawiać wrażenie spokojnych i pozbawionych poczucia pośpiechu w codziennym życiu, ale zlekceważeni, ludzie z Doliny staną się twymi śmiertelnymi wrogami. Jeśli więc prawdziwie cenisz swoje życie, nie będziesz chciał zdobyć w tej krainie niczego prócz przyjaźni.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw