Wywiad znajduje się pod tym adresem.
Witam, nazywam się Dan Tudge i jestem producentem wykonawczym gry "Dragon Age". I witam "Game Tribes TC".
"Dragon Age: Origins" jest duchowym następcą "Baldur's Gate". To coś, nad czym team pracował bardzo ciężko przez wiele lat i jest powrotem do naszych korzeni. Jesteśmy wyjątkowo dumni z tego mrocznego heroicznego arcydzieła fantasy.
Stworzyliśmy uniwersum "Dragon Age" od podstaw, aby mogło ono zapewnić wiele rozrywki. Zainspirowało nas sporo utworów literackich utrzymanych w konwencji mrocznego heroicznego fantasy, jak również kilka gier, zadecydowaliśmy więc, że pomimo tego, iż "Baldur's Gate" jest dla nas duchowym poprzednikiem i wielkim natchnieniem, mroczna heroiczna rozgrywka to coś nowego, nowy kierunek, który obraliśmy.
System "Dragon Age: Origins" także jest czymś nowym, co stworzyliśmy dla uniwersum od podstaw. Co za tym idzie: nowa tradycja, nowa historia i całkowicie nowe uniwersum.
W "Dragon Age: Origins" często nie ma dobra lub zła, są tylko trudne wybory. To jest mroczny świat fantasy, więc wiele decyzji jest ciężkich w obu przypadkach. Oczywiście są zarazem dobre, jak i złe ścieżki, ale czasami to naprawdę trudny wybór.
Cóż, w tej grze bohater jest naprawdę tobą. Tworzysz go, jego historię, jego początek i grasz. Przez pierwsze 2 albo 3 godziny gry dokonywane przez ciebie wybory zmienią twoje postrzeganie świata, a także to, jak świat postrzega główną postać aż do końca rozgrywki.
Jako duchowego następcę "Baldur's Gate" "Dragon Age: Origins" charakteryzują mocne, emocjonalne więzi i naprawdę wspaniali, cyfrowi aktorzy w twojej drużynie. Upewniliśmy się, że gra posiada wszystkie te cechy, które były prawdziwym filarem "Baldur's Gate", oraz które ja bardzo, bardzo lubię.
Cóż, "Dragon Age: Origins" jest taktyczną grą drużynową. Więc naprawdę oczekujcie, że będziecie musieli skoncentrować się na taktyce. Nie będzie ona jednak taka sama dla wszystkich; sposób, w jaki stworzycie swojego bohatera czy drużynę, towarzysze, których do niej wybierzecie, są czynnikami wpływającymi na taktykę, którą będziecie musieli obrać. Każdy będzie w stanie rozwiązać problem, przeprowadzić walkę w inny sposób.
Jedną z rzeczy, które rozpatrywaliśmy podczas rozważania multiplayera, była możliwość pokazania mocnego, emocjonalnego, naładowanego przygodami single-playera i zostaliśmy przy idei stworzenia takiego trybu gry. Więc naprawdę jesteśmy w stanie dostarczyć głębokie przeżycie RPG, które zapewnić może tylko single-player. Nie wyklucza to faktu, że stworzyliśmy bardzo mocną społeczność, mamy niezwykle rozbudowany komponent online do gry, gdzie jest wiele przedpremierowych i popremierowych rzeczy, społeczne i osobiste osiągnięcia; jesteśmy w to zaangażowani i możecie wiele oczekiwać od naszej zawartości online. Ale naprawdę chcemy się upewnić, że wspaniałe przeżycia z gry będą nam... naszym fanom zapewnione.
"Dragon Age: Origins" wyjdzie na PC w pierwszy kwartale 2009 roku.