Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Dragon Age: Początek • Kombinacje zaklęć • INSIMILION

    Dragon Age: Początek


    Kombinacje zaklęć

    Działy gier » Dragon Age: Początek » Opisy
    Autor: Rey
    Utworzono: 03.05.2010
    Aktualizacja: 03.05.2010

    Kombinacje pewnych zaklęć mogą dać różne ciekawe efekty. Niektóre są oczywiste (takie jak Płonący Olej) i wynikają z samego opisu zaklęcia, lecz inne mogą być nie tyle bardziej skomplikowane co potężniejsze w skutkach, bo takie połączenia jak Burza Stulecia są po prostu mordercze. Wszystkie 10 kombosów znajduje się poniżej:

    Płonący Olej

    Olej + jakiekolwiek zaklęcie drzewka Ognia
    Olej zapala się, zadając niewielki obrażenia wszystkim postaciom znajdującym się na obszarze działania. Po pewnym czasie olej gaśnie, ale płonący przeciwnicy palą się dłużej niż on sam, a Olej można podpalić ponownie. Należy zauważyć, że sam Ognisty Wybuch nie zapala oleju, ale już przeciwnik nim trafiony (niezależnie czy stoi już na Oleju, czy dopiero na niego wejdzie) owszem. Przy rzuceniu w Olej Kuli Ognia "przenosi" on jej wybuchowe działania - obszar odrzucenia zostaje powiększony o obszar działania rozlanego oleju.

    Zgaszenie płomienia

    Płonący Olej + Zamieć
    Efekt Płonącego Oleju zostaje wyeliminowany.

    Burza Stulecia

    Moc Zaklęć + Zamieć + Burza z piorunami
    Potęguje efekt Burzy z piorunami i jej zasięg działania (obrażenia są większe niż obrażenia Zamieci i Burzy osobno i działają na całym obszarze zamieci). Eliminuje negatywne skutki zamieci (powalenie i zamrożenie). Rani sojuszników. Tylko bohater rzucający Burzę z Piorunami musi mieć aktywną Moc Zaklęć - Zamieć może być rzucona przez inną postać, a nawet przez przeciwnika.

    Roztrzaskanie

    Zamiana w Kamień LUB Zamrożenie dowolnym zaklęciem Zimna + uderzenie krytyczne LUB jedna z poniższych umiejętności LUB Kamienna pięść LUB Miażdżące więzienie
    Przeciwnik zostaje natychmiast zabity. Wymagane jest trafienie krytyczne lub użycie na skamieniałym przeciwniku pewnej umiejętności bojowej. Umiejętności, które mogą spowodować Roztrzaskanie to: Tąpnięcie, Obezwładnienie, Okulawienie, Kara, Riposta, Strzał krytyczny, Silny cios i Cios Krytyczny. Należy zauważyć, że te z Precyzyjnego ciosu już nie mogą spowodować Roztrzaskania.

    Eksplozja Paraliżu

    Glif Paraliżu + Glif Odrzucenia
    Działa natychmiast na dużym zasięgu - identycznie jak czar "Grupowy Paraliż", ale może unieruchomić również sojuszników. Należy wycelować oba Glify tak, by nałożyły się na siebie. Gdy Glif Paraliżu zostanie rzucony jako pierwszy, wystąpienie efektu jest bardziej prawdopodobne niż przy odwrotnej kolejności. Oba znikają po wystąpieniu efektu. Glify muszą nałożyć się na siebie obszarem działania, a nie animacją!

    Koszmar

    Sen (musi zadziałać) + Groza
    Cel otrzymuje ciężkie obrażenia duchowe, lecz efekt snu zostaje zniwelowany. Koszmar na jawie zadaje normalne obrażenia po przebudzeniu celu.

    Wzmocnione Wyssanie

    Klątwa Podatności + Wyssanie Życia LUB Wyssanie Many
    Wyssanie Życia/Wyssanie Many ma podwojone działanie.

    Zniszczenie Ducha

    [Opcjonalnie: Klątwa Podatności] + Klątwa Śmierci + Chmura śmierci
    Zadaje ogromne obrażenia duchowe. Klątwa Podatności zwielokrotnia działanie. Przykład: gdy klątwy są rzucane przez maga mającego Siłę Zaklęć równą 75, a sama Chmura Śmierci przez mającego 85, to cel dostaje obrażenia rzędu 681 punktów. Pomoc przy ustaleniu dokładnego równania będzie mile widziana.

    Fala Uderzeniowa

    Pole Siłowe + Miażdżące Więzienie
    Na przeciwnika należy rzucić Pole Siłowe, a następnie Miażdżące Więzienie - efektem jest fala uderzeniowa, która powala zarówno przeciwników, jak i sprzymierzeńców, o szerokim zasięgu, mająca wyjątkowo dużą szansę powodzenia (trudny test obronny). Fala Uderzeniowa działa na wszystkich poza celem zaklęcia. Kombinację można osiągnąć tylko na przeciwniku, chyba że Miażdżące Więzienie zostanie rzucone na sojusznika przez wrogiego maga.

    Wzmocnione Ożywienie Zmarłych

    Moc Zaklęć + Ożywienie Zmarłych
    Ożywiony zaklęciem przeciwnik jest dużo potężniejszy i posiada kilka dodatkowych umiejętności.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Kubar
     

    Wędrowiec
    Temat: fala uderzeniowa
    Dodany: 28.08.2010 o 18:25  

    fala uderzeniowa



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw