Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Drakensang: The Dark Eye • Góra Drakensang • INSIMILION

    Drakensang: The Dark Eye » Solucja


    Góra Drakensang

    Działy gier » Drakensang: The Dark Eye » Poradniki » Solucja
    Autor: Oceansoul
    Utworzono: 17.03.2009
    Aktualizacja: 17.03.2009

    Nareszcie nadeszła chwila ostatecznego rozprawienia się z siłami zła w Aventurii. Przygotuj się na walki z zastępami Smoczych kultystów od momentu pojawienia się na terenach Góry Drakensang, a wreszcie na pojedynek z samą Malgorrą i jej strażą przyboczną. Twoja przygoda powoli dobiega końca.

    Przeciwnicy: Smoczy kultyści, Smokowaci, Porucznicy smokowatych, Kamienne golemy, Harpie, Wielkie skorpiony, Szkielety, Szkieletowi magowie, Smokowaty Tzichazz, Smokowaty Chazs, Smokowaty Kssa, Smokowaty Tersach, Malgorra

    Niebieskie kropki oznaczają grupy przeciwników (niektóre z nich odradzają się dość szybko), a czerwone kwadraty - pułapki z lodowych kolców.

    1. Wejście na Górę Drakensang.
    2. Król Gór Arombolosh.
    3. Jaskinia Młota.
    4. Portal do Limbo.
    5. Portal do Limbo.
    6. Portal do Limbo.
    7. Zamarznięte wrota.
    8. Straże Malgorry.
    9. Malgorra.

    1. Wejście na Górę Drakensang.
    Zadanie: Bitwa na górze Drakensang => Znajdź drogę na szczyt
    Pojawiasz się w tym miejscu. Przygotuj się na pierwszą walkę z kultystami i smokowatymi, w której pomagać ci będzie Arom i inne krasnoludy. Musisz przebijać się przez kolejne hordy potworów i dostać się na sam szczyt [9.].

    2. Król Gór Arombolosh.
    Zadanie: Pomóż krasnoludzkiej kapłance
    Król poprosi cię o pomoc w obronie Świętej Jaskini Młota, Malmarzrom [3.]. Pokonaj wrogów na drodze do groty (+100 PD).

    3. Jaskinia Młota.
    Angraxa z Kamienia broni Jaskini Młota. Pomóż krasnoludzkiej kapłance odeprzeć atak kultystów (+100 PD). Gdy będą martwi, dowiesz się, że musisz niszczyć portale do Limbo [4.], [5.], [6.], które podtrzymują barierę [7.]. Dopiero gdy to uczynisz, droga na szczyt stanie otworem.

    Angraxa w nagrodę za pomoc chętnie udzieli ci błogosławieństwa boga Angrosha - może uleczyć twoje rany oraz rzucić na główną postać zaklęcie Prędkość błyskawicy.

    Kupiec polny stoi tuż przed wejściem do jaskini. Po wygranej bitwie możesz z nim handlować.
    Kupiec: strzały (w tym: rwania kolczugi, zapalające, zatrute), bełty, mikstury lecznicze.

    4. Portal do Limbo.
    Pierwszy z trzech portali, który należy zniszczyć, by zniknęła bariera [7.] zagradzająca drogę na szczyt. Zajmą się nim krasnoludowie podczas obrony Jaskini Młota (+100 PD).

    5. Portal do Limbo.
    Drugi z trzech portali, który należy zniszczyć, by zniknęła bariera [7.] zagradzająca drogę na szczyt. Pokonaj broniących go wrogów (Wielkie skorpiony i Smoczy kultyści), a następnie zajmij się portalem (+100 PD).

    6. Portal do Limbo.
    Ostatni z trzech portali, który należy zniszczyć, by zniknęła bariera [7.] zagradzająca drogę na szczyt. Pokonaj broniących go wrogów (Kamienne golemy i Smokowaci), a następnie zajmij się portalem (+100 PD).

    7. Zamarznięte wrota.
    Bariera okalająca wrota zniknie, gdy zniszczysz trzy portale do Limbo [4.], [5.], [6.]. Musisz rozprawić się z grupą na otwartym terenie przed wrotami, przejść przez nie (+200 PD), a następnie pokonać kolejnych przeciwników. Kontynuuj drogę na szczyt Góry Drakensang [9.].

    8. Straże Malgorry.
    Zadanie: Znajdź drogę na szczyt => Zabij straże Malgorry
    Smokowaty Tzichazz, Smokowaty Chazs, Smokowaty Kssa oraz Smokowaty Tersach stanowią przednią straż Malgorry. Nie powinieneś mieć większych problemów z pokonaniem ich - najlepiej, żeby mag wyłączył jednego z nich z walki zaklęciem Sen tysiąca owiec, a potem cała drużyna zaatakuje wybranego przeciwnika. Dopiero gdy pierwszy padnie, należy zająć się kolejnym.

    9. Malgorra.
    Zadanie: Bitwa na górze Drakensang => Powstrzymaj Malgorrę
    Nareszcie dotarłeś na szczyt. Czeka tu na ciebie Malgorra, broniona przez czterech Smoczych kultystów. Wyeliminuj wpierw kuszników, a potem zajmij się wiedźmą - pokonanie jej jest niezwykle proste (+200 PD).

    Zadanie: Bitwa na górze Drakensang => Przebudź Adamantowe Serce
    Zanim przebudzisz Adamantowe Serce, ulecz wszystkie rany, rozdziel pozostałe punkty doświadczenia, jak najlepiej wyposaż członków drużyny, rzuć czary ochronne i przyzwij pomocnika. Gdy będziesz gotowy, dotknij klejnotu (+100 PD).

    Zadanie: Bitwa na górze Drakensang => Zabij Malgorrę raz na zawsze
    Malgorra, która idąc śladem większości Złych z gier czy filmów wcale nie jest taka martwa, na jaką wyglądała, zamieni się w olbrzymią, trzygłową hydrę. Przyzywa do pomocy potwory różnego typu, które lepiej eliminować jak najszybciej, a następnie koncentrować ataki na niej. Dobrze też używać Balsamu na poparzenia, gdyż wiedźma od czasu do czasu rzuci w drużynę kulą ognia.
    Jako że mamy do czynienia z pojedynkiem finałowym, można by spodziewać się niezwykle trudnej walki i skomplikowanej taktyki. Nic bardziej mylnego! Robimy to samo, co zawsze - używamy ataków specjalnych, a gdy obniży się pasek zdrowia, wytrzymałości czy many którejś z postaci, wypijamy odpowiednią miksturę. Malgorra posiada 1200 punktów życia, więc trochę czasu minie, nim padnie nieżywa, ale nie sądzę, żeby ktokolwiek musiał powtarzać walkę więcej niż raz. Można też zapisać grę w dowolnym momencie podczas pojedynku, warto to zrobić po ucięciu hydrze pierwszej i drugiej głowy (odpowiednio po utracie przez potwora 400 i 800 PŻ).

    I... to już koniec! Pozostaje ci tylko obejrzeć ostatnią wstawkę filmową, smoka przelatującego na tle zachodzącego słońca, i czekać na Drakensang 2 lub Das Schwarze Auge: Demonicon. Dziękuję za uwagę :)




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 27 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    kosik
     

    Wędrowiec
    Temat: da zbroja ognia jest super ...
    Dodany: 13.07.2011 o 23:13  

    da zbroja ognia jest super odporna na ogień teraz grałem wojem później będe albo uzdrowicielem albo krasnalem najemnikiem prosze o odpisywanie kto jest lepszy bo nie moge sie zdecydować

    kosik
     

    Wędrowiec
    Temat: walka była bardzo:Moja post...
    Dodany: 15.07.2011 o 11:37  

    walka była bardzo:Moja postać woj rhulana forgrimm i gwendala rozwalili ją w 2 minuty

    Laionchart
     

    Wędrowiec
    Temat: ja mam problem mianowicie t...
    Dodany: 17.08.2011 o 8:14  

    ja mam problem mianowicie taki że na misji z uwolnieniem Saliny jak już byłem w domu Allsei czy jak jej tam zabiłem ją ale odpuściłem sobie te jej golemy (silny były jak dla mnie) no i porzeszedłem przez portal zakończyłem podróż po tych ruinach grolmów potem kiedy już z tamtąd wróciłem dopiero jak szedłem drugi raz skorzystać z portalu zabiłem golemy i wtedy dopiero przyszli do mnie Arom i ten mag krasnoludzki i dali mi misje żeby przejść przez portal (przez który już przeszedłem) no i nic sobie z tego nie robiłem zwiedziłem lokacje za ognistym wodospadem (czy jakoś tak) ale kiedy wracam i chcę wyruszyć z Aromem na górę Drakensang on mi mówi żebym przeszedł przez portal bo nie ma chwili do straceniano i w ten sposób popsułem sobie grę a nie będę jej przechodził od początku jeśli ktoś może zna rozwiązanie tego problemu to proszę o powiedzenie mi o nim

    Skinner
     

    Wędrowiec
    Temat: Cóż... długo się zabierałem...
    Dodany: 17.10.2011 o 18:02  

    Cóż... długo się zabierałem za tą gierkę, kawałek przechodziłem, później zapominałem o niej, powracałem, ale dziś ją ostatecznie skończyłem :P. Grałem szarlatanką, jako mag wspomagający, Forgrimm jako typowy fajter, Rhulana jako fajterka z umiejętnościami natury i Dranor jako złodziej i obrońca maga . Przed samą Górą Drakensang zmieniłem Dranora na Anacorn, z którego zrobiłem typowego fajtera jak Forgrimm.

    Ogólnie gra bardzo łatwa aż za łatwa, ale niektóre zadania były naprawdę ciekawe, wymagające pomyślenia :)

    Co do samej Góry Drakensang największy problem miałem z przebiciem się do portalów, szczególnie z mnóstwem pułapek o które się przewracałem, a samą Malgorrę pokonałem po 3 minutach atakami specjalnymi, (oczywiście osełka diamentowa, smarowidło, napoje wytrzymałości, many, czasem życia, zwinności, siły woli - swoją drogą naprawdę ciekawa miksturka, proszek na rany, no i ten smoczy napój też conieco dający.

    Najtrudniejszą przeprawę miałem ze szczurzycą. Kilka razy musiałem tam wracać zanim ją pokonałem, u Neisbecków nie było wcale tak źle.

    Co do gry; ocena 8/10.
    A solucja znakomita. Dzięki ;)

    Pavel
     

    Wędrowiec
    Temat: Rzeczywiście ostatnia bitwa...
    Dodany: 17.12.2011 o 19:03  

    Rzeczywiście ostatnia bitwa to jakaś pomyłka, na całą walke wypiłem tylko jedną mikturę wytrzymałości, więcej problemów sprawiali mi ciąge odradzajacy się smokowaci w golemy.

    A według mnie zwarzając na poziom to najtrudniejszym przeciwnikiem była szczurzyca.

    Polecam gre niezdecydowanym, dawno tak dobrze się nie bawiłęm :)

    maratti
     

    Wędrowiec
    Temat: Fabuła gry jak dla mnie pie...
    Dodany: 12.03.2012 o 21:32  

    Fabuła gry jak dla mnie pierwsza klasa ale dużo niedociągnięć z sterowaniem rzucaniem czarów. Rzucanie czaru do nieświadomego przeciwnika wychodzi w miarę szybko ale gdy wróg już się połapał i leci do ciebie czar rzuca się okropnie długo co oznacza że trzeba go przerwać bo niektórymi czarami uszkadzasz swoich jak dla mnie oznacza to kopa w du.. dla taktyki bo jej tu nie ma. W grze brakuje podpowiedzi wielu jak widzę ma problemy z kolejnym wykonywanie misji dziennik jest do bani. W danej lokacji powinny być tylko te misje które można tam wykonać i informacje przy opuszczaniu tejże lokacji że wszystkie zostały wykonane albo że nie.
    Kiedy jakś postać podbiega i dziawoli ci że gdzieś tam albo do kogoś tam cię zaprowadzi to niech cię prowadzi a nie przenosi może chciałbym coś jeszcze sprawdzić. a poza tym gra jest spoko jak mówiłem fabuła mi się podoba, postaci i świat są ciekawe 7/10

    Łuki
     

    Wędrowiec
    Temat: Brakuje tego że jak się prz...
    Dodany: 19.02.2013 o 8:20  

    Brakuje tego że jak się przybędzie na górę to podczas pierwszego spotkania z aromboloshem można użyć natury ludzkiej a poza tym solucja super



    Ten artykuł skomentowano 27 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw