Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Drakensang: The Dark Eye • Towarzysze • INSIMILION

    Drakensang: The Dark Eye


    Towarzysze

    Działy gier » Drakensang: The Dark Eye » Przedpremierowe
    Dodał: Oceansoul
    Utworzono: 05.12.2008
    Aktualizacja: 05.12.2008

    Za www.drakensang.de

    WDrakensangu, jak w każdej klasycznej drużynowej grze cRPG, w trakcie swych przygód napotkasz kilka postaci, które z przeróżnych powodów będą chciały do ciebie dołączyć. Z czasem twa grupa zacznie się zwiększać, maksymalnie zaś może liczyć cztery osoby, czyli twojego bohatera i trzech towarzyszy. Oczywiście w trakcie rozgrywki możesz dowolnie zmieniać skład swojej drużyny śmiałków.
    W tak zwanym "domu gracza" czekać będą napotkane dotychczas postaci, które w każdej chwili chętnie do ciebie dołączą. Wszyscy bohaterowie niezależni awansują w tym samym tempie, co twoje alter ego, tak więc nie musisz się martwić, że zostawieni na zbyt długi czas sami będą później za słabi.
    Każdy z towarzyszy jest unikalną indywidualnością, posiada własne cele, do których dąży. Powinieneś wziąć to pod uwagę przy kompletowaniu drużyny, aby nie doszło do konfliktu między poszczególnymi bohaterami.

    Poniżej przeczytasz co nieco o pięciu spośród dziesięciu postaci, które będą mogły towarzyszyć ci podczas przemierzania Aventurii.

    Rhulana

    Gdy Rhulana miała szesnaście lat, jej ojczyzna Kurkum została zaatakowana przez władających magią Morbaradianów i niemalże doszczętnie zrównana z ziemią. Zanim te tragiczne wydarzenia miały miejsce, pobierała wykształcenie wojskowe, które może równać się z tym oferowanym przez najlepsze w kraju akademie. Z powodu niespodziewanego najazdu Rhulana nie zdołała dokończyć nauki. Obiecała sobie, że przemierzy całą Aventurię, by okazać się godną wojowniczką w oczach swej bogini, Rondry. Przepełniona dumą, nosi ze sobą tarczę z namalowanym nań godłem przedstawiającym trzy złote liście na tle błękitnego domu amazonek w Kurkum.
    Rhulanę cechują przede wszystkim dyscyplina, posłuszeństwo i niezachwiana wiara w boginię Rondrę. W przeciwieństwie do wojowników innych ras, gibka amazonka szuka wyzwań w uczciwych pojedynkach jeden na jednego. Napaść podstępnych Barbaryjczyków jest dla niej odległym wspomnieniem.
    Rhulana zwykle nosi tradycyjną, lekką zbroję amazonek, włada zaś szablą, siejąc postrach wśród napastników i łotrów.

    Forgrimm

    Przeżywszy 159 lat, krasnolud z Amboss, Forgrimm, może poszczycić się sporym doświadczeniem jako członek straży przybocznej. Jednakże, sama eksperiencja nie gwarantuje, że wszelkie niebezpieczeństwa będą omijać go szerokim łukiem. Ostatnie nieszczęście - okrutne morderstwo jego pracodawcy i przyjaciela - niezwykle dotknęło krasnoluda. Choć nie mógł w żaden sposób zapobiec zbrodni, wciąż prześladuje go druzgoczące poczucie winy. Na znak żałoby zdecydował się nawet ściąć swą długą brodę.
    Forgrimma najpewniej spotkasz w knajpie, gdzie topi smutki i wyrzuty sumienia w alkoholu. Czasami wydaje się zadumany i melancholijny, innym razem - wzburzony i pełen entuzjazmu. Krasnolud obiecał sobie, że zemści się na plugawym mordercy. Uzbrojony w młot bojowy, topór i kuszę, z łatwością dobierze się winowajcy do skóry.

    Gladys Shladromir

    Rudowłosa Gladys, znana też jako Mora Ongswin, jest pełną życia i przyjazną wobec wszystkich Śródziemianką. Pochodzi z położonego na wybrzeżu regionu Albernia, jednak przed kilkoma laty przeprowadziła się do księstwa Kosch, centralnej prowincji Środkowej Rzeszy.
    Jak na prawdziwą szarlatankę przystało, Gladys opanowała cały szereg magicznych sztuczek, ale może poszczycić się także talentami interpersonalnymi i znajomością podstaw łotrzykowskiego rzemiosła.
    Tylko nieliczni, cieszący się zaufaniem piegowatej żartownisi, wiedzą, że utrzymuje ona bliskie kontakty z lokalną świątynią Phexa oraz gildią złodziei. Gladys zdradza to jedynie tym, których w pełni obdarzyła zaufaniem. Zarówno w świątyni, jak i w gildii, trzydziestodwuletnia kobieta znana jest pod pseudonimem Mora Ongswin.
    Kto potrzebuje pomocy Gladys, powinien czym prędzej odwiedź tawernę "Pod Delikatną Maciorą".

    Dranor

    Dranor jest młodym, przystojnym mężczyzną, obiektem westchnień wielu kobiet z Avestreu. Dzięki gładkiej skórze, błyszczącym oczom i lśniącym włosom wprawianie w zachwyt kolejnych dam z Aventurii przychodzi mu z ogromną łatwością. Aktualnie Dranor pozostaje w związku z Saliną, Królową Kuglarzy, którą nazywa "największą zdobyczą".
    Podczas kontaktów z Dranorem zalecana jest jednak ostrożność: z jednej strony wydaje się grzeczny i uprzejmy, z drugiej zaś - potrafi być niedostępny i przepoczwarza się niekiedy w znakomitego kłamcę. Te cechy, w połączeniu z czystą bezwzględnością i brakiem skrupułów, pozwoliły mu zostać przywódcą lokalnej bandy łotrów. Jednakże, jego pozycja w zespole zdaje się być zagrożona, a liczba wrogów wciąż rośnie.
    Na pierwszy rzut oka poznasz Dranora po białej koszuli i modnych, skórzanych spodniach. Dzierżonym przez niego orężem jest rapier, zaliczany do broni zadających obrażenia kłute, którym posługuje się naprawdę nieźle, zważywszy na posiadane talenty: miecznika i fechmistrza.

    Auralia

    Jako członkini Czerwonych Salamander, Auralia, pięćdziesięciotrzyletnia alchemiczka i producentka czarodziejskich ingrediencji, odpowiedzialna jest przede wszystkim za zdobywanie i sprzedawanie składników. Kiedy nie zajmuje się handlem kosztownymi dobrami, siwowłosa dama przywdziewa skórzany fartuch i długie do łokci rękawice, po czym zaczyna przeprowadzać alchemiczne eksperymenty, nierzadko kończące się silną eksplozją - stąd wszechobecne ślady sadzy na jej twarzy. Jednakże, te przytrafiające się od czasu do czasu wybuchy nie zniechęcają kobiety do kolejnych prób.
    Lekko zakręcona Auralia często rozmawia sama ze sobą, ale nie tylko to sprawia, że niektórzy mieszkańcy Ferdok uważają ją za niespełna rozumu i trzymają się od niej z daleka. Także jej zbyt przyjazne nastawienie i chęć niesienia wszystkim pomocy postrzegane są przez mieszczan za dość dziwaczne zachowania.
    Jeśli potrzebujesz usług Auralii, zajrzyj do jej sklepiku z czarodziejskimi składnikami w Ferdok.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 11 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    wiadro
     

    Wędrowiec
    Temat: Czemu nie ma statystyk npc?
    Dodany: 18.03.2009 o 12:26  

    Takie pitu, pitu to w instrukcji jest, a gdzie konkretne statystyki?

    :)
     

    Wędrowiec
    Temat: :)_
    Dodany: 19.03.2009 o 18:46  

    można by uzupełnić ten temat

      
     

    Obywatelka Insimilionu | Komentarzy: 152
    Temat: Może tak spójrzcie łaskawie...
    Dodany: 20.03.2009 o 11:11  

    Może tak spójrzcie łaskawie na datę powstania tekstu? Nie było jeszcze wtedy gry w Polsce - to jedna z zapowiedzi przedpremierowych, na dodatek tłumaczona z oficjalnej strony. Czytanie ze zrozumieniem nie boli, serio...
    A tekst ze statystykami będzie w swoim czasie.

    wiadro
     

    Wędrowiec
    Temat: przepraszam, łaskawie spoglądam...
    Dodany: 30.03.2009 o 13:33  

    BTW zdecydowanie przydały by się statystyki. Kazdy gracz by tu zagladał,
    Nie ma to jaka jest frajda grać przez 2 dni zeby sie potem dowiedziec że schrzaniło sie awans postaci, bo dołącza akurat wtedy jakis supermag który to samo robi 3 razy lepiej (od naszych dotychczasowych postaci)

      
     

    Radny | Komentarzy: 353
    Temat: Chyba właśnie to jest w RPG...
    Dodany: 30.03.2009 o 15:45  

    Chyba właśnie to jest w RPG najfajniejsze :)

    Abi Dalzim
     

    Wędrowiec
    Temat: Kiedy będzie jakaś aktualiz...
    Dodany: 12.06.2009 o 17:53  

    Kiedy będzie jakaś aktualizacja tego działu?

    Demogorgon Biały
     

    Wędrowiec
    Temat: Prawie rok po przedmówcy ch...
    Dodany: 09.06.2010 o 11:44  

    Prawie rok po przedmówcy chciałbym zapytać: Kiedy będzie aktualizacja tego działu? :D
    Chciałbym ukończyć grę jeszcze raz, ale ci npc tutaj to są ci z którymi podróżowałem, więc ich już znam :P

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 60
    Temat: Ominięci zostali:Jost,Nassr...
    Dodany: 27.06.2010 o 14:29  

    Ominięci zostali:Jost,Nassredin,Gwendala i Thaldar

    Tkacz magii
     

    Wędrowiec
    Temat: pomineli też Ancorna
    Dodany: 12.07.2010 o 21:08  

    pomineli też Ancorna

    Morf 2
     

    Wędrowiec
    Temat: Hej , jak właściwie wymieni...
    Dodany: 28.03.2013 o 4:46  

    Hej , jak właściwie wymieniać towarzyszy ??
    Klikanie na poszczególne postacie nie działa . Nie ma w ogóle opcji dlalogowych .
    Co więc robić ?

    Morf 2
     

    Wędrowiec
    Temat: Problem rozwiązany . Działa .
    Dodany: 02.04.2013 o 22:18  

    Problem rozwiązany . Działa .



    Ten artykuł skomentowano 11 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw