Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Fable • Solucja - Gildia Bohaterów • INSIMILION

    Fable » Solucja


    Solucja - Gildia Bohaterów

    Działy gier » Fable » Poradniki » Solucja
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 14.02.2009
    Aktualizacja: 22.02.2009

    "To najbezpieczniejsze miejsce w Albionie, idealne na twój nowy dom. A jeśli pragniesz zemsty, to tylko my jesteśmy w stanie cię do niej przygotować."

    Gildia Bohaterów jest specyficznym, jedynym w swoim rodzaju miejscem. Przyjmuje się do niej małe dzieci, które po wielu latach treningów stają się (albo i nie, jeżeli nie uda im się przejść końcowych testów) wielkimi bohaterami. Szkoli się je w posługiwaniu bronią do walki wręcz i walki na dystans, pokazuje się jak pracować nad swą siłą, zręcznością i zdolnościami magicznymi, dba się również o ich umysły i stan wiedzy. W tym czasie Gildia staje się ich domem. To w Gildii właśnie bohaterowie, którzy ukończą szkolenie, mogą przyjmować nowe zadania i doskonalić swoje umiejętności.
    Miałeś szczęście, przyjacielu, znaleźć się w tym niezwykłym miejscu.

    • Tutaj rozpocznie się nasz pierwszy dzień w Gildii Bohaterów. Jest to Pokój map, miejsce, które będziemy często odwiedzać po ukończeniu treningu. Znajduje się w nim mapa świata, z zaznaczonymi na niej zadaniami, o których wypełnienie proszą różni ludzie. To tutaj będziemy przyjmować nowe zlecenia, z których każde przyniesie nam profity w postaci złota, punktów doświadczenia i punktów sławy.
    • Tu nasz bohater będzie w niedalekiej przyszłości wydawał zdobyte punkty doświadczenia na naukę różnorakich umiejętności z trzech dziedzin - Siły, Umiejętności i Woli. Należy często odwiedzać to miejsce, aby z każdym dniem stawać się coraz potężniejszym.
    • Teleport. W to miejsce będziemy mogli się przenosić za pomocą Pieczęci Gildii, którą otrzymamy po ukończeniu treningu i zdaniu końcowych testów.
    • Dylan sklepikarz. Po zdobyciu tytułu bohatera, będziemy mogli zaopatrzyć się u niego w rozmaity ekwipunek, od broni i elementów pancerza po żywność i eliksiry.
    • Alfie karczmarz, handluje żywnością.
    • Biblioteka. Znaleźć w niej możemy wiele tomów, opisujących świat Albionu.
    • Dwóch młodzieńców spiera się o to, czy jeden z nich jest najszybszym uczniem w Gildii. Oczywiście udowadniamy im, że tytuł ten należy się nam - w tym celu musimy pobiec do Demonicznych Drzwi (10.) i z powrotem i zmieścić się w czasie 50 sekund. Jeżeli podołamy temu zadaniu, zdobędziemy 25 sztuk złota.
    • Komnata Maze'a. Gdy ją odwiedzimy, będziemy świadkami końca rozmowy maga z Kosą, wychowankiem Gildii. Z ich wymiany zdań będzie można wywnioskować, że nadchodzą mroczne czasy.
    • Kucharka musi przygotować szarlotkę dla Mistrza Gildii. Do skończenia ciasta potrzeba jej jeszcze jedynie czterech czerwonych jabłek. Jeżeli rozejrzymy się dobrze po terenach Gildii, znajdziemy ich nawet więcej (w okolicach punktów 11. i 13.). W nagrodę otrzymamy ciasto jagodowe.
    • Demoniczne drzwi.

    Wiele tego typu drzwi jest porozmieszczanych na całym świecie Albionu. Za każdymi z nich ukryty jest jakiś skarb, a przejście przez nie jest możliwe jedynie po spełnieniu konkretnych warunków (posiadanie odpowiedniego przedmiotu, odpowiednia sława lub nawet waga bohatera i wiele innych).
    Gdy wciśniemy klawisz akcji (domyślnie Tab) po namierzeniu tych akurat drzwi, usłyszymy następującą zagadkę:

    "Kroczysz mroczną ścieżką. Tylko światło pokaże drogę. Ale ty nie jesteś zbyt światły..."

    Ta zagadka nie należy do najtrudniejszych - drzwi przepuszczą nas, jeżeli przyniesiemy ze sobą jakieś źródło światła. Jednym z przedmiotów, które otrzymamy po zakończeniu treningu, jest lampa. Możemy użyć jej w tym miejscu, wtedy drzwi się otworzą. Znajdziemy za nimi małą polankę, a w niej dwie księgi (Kolegowanie się i Księgę czarów), Tatuaż wycia i Eliksir życia.
    Uwaga - po drodze do drzwi (tuż przed nimi) natkniemy się na charakterystyczne kręgi na wodzie. Należy użyć przy nich wędki (do zdobycia dopiero po zakończeniu treningu w Gildii), aby wyłowić Niebieski grzyb.

    • Wyjście do Lasów Gildii.
    • Wyjście do Punktu Obserwacyjnego.
    • W tym miejscu, przed areną treningową, czeka na nas Mistrz Gildii (w pobliżu znajdziemy również skrzynię, do której otwarcia potrzeba dwudziestu srebrnych kluczy - ukryty w niej jest Wielki Młot Murrenów). Nauczy nas on podstaw walki wręcz, powie też, jak należy zbierać punkty doświadczenia. Trening zostanie przerwany przez bicie dzwonu, obwieszczające niebezpieczeństwo. Mistrz wyśle nas wtedy do Lasów Gildii (zadanie Egzamin z walki w zwarciu).
    • Wyjście do Gildii Bohaterów.
    • Tu znajdują się żuki (10 sztuk), które należy pokonać, aby wypełnić zadanie. Nie są to wymagający przeciwnicy, nikt nie powinien mieć z nimi problemów.
    • W tym miejscu dostrzec możemy charakterystyczne kręgi na powierzchni wody.

    Kręgi takie spotkamy w wielu miejscach w świecie gry. Należy podejść do nich z wędką w dłoni i rozpocząć zabawę w rybaka - można wyłowić różne, czasem bardzo cenne przedmioty (w tym wypadku jest to Srebrny klucz).

    Gdy uporamy się już z 'zagrożeniem' czającym się w lesie, wracamy na teren Gildii, rozmawiamy z Mistrzem i oznajmiamy, że chcemy przejść do treningu praktykanta (o ile zrobiliśmy już w okolicy wszystko, co się dało).

    I tak oto mijają lata. Chłopiec zmienia się w młodzieńca, staje się silniejszy i zręczniejszy, aż przychodzi czas na ostateczne szkolenie. Ponownie należy udać się do [2], gdzie znów czeka na nas Mistrz Gildii. Wręcza nam Żelazny długi miecz, pokazuje, jak zadawać specjalne ciosy i jak blokować ataki przeciwnika. Następnie toczymy pojedynek z Szept (wystarczy zasłaniać się przed jej pchnięciami i szybko kontratakować). Zwycięstwo oznacza zakończenie treningu walki w zwarciu.
    Udajemy się teraz do [4], gdzie czeka nas nauka walki na dystans. Zostaje nam wręczony Długi łuk cisowy - mamy z niego trafić trzy nieruchome cele. Gdy to się powiedzie, cele zaczną się ruszać i naszym nowym zadaniem będzie zdobycie jak największej ilości punktów w przeciągu pół minuty (za każdy cel jest inna punktacja). To zadanie również nie należy do najtrudniejszych, nikt nie powinien mieć z nim problemów. I oto kolejny etap szkolenia za nami.
    Następnie ruszamy do [5], aby poznać zasady Woli. Mistrz pokazuje nam, jak skorzystać z magicznej mocy błyskawic i powtarza się to, czego doświadczyliśmy przy nauce strzelania - najpierw mamy trafić w jeden cel, a następnie zdobyć jak największą ilość punktów w przeciągu pół minuty atakując wszystkie. Nic trudnego.
    To już koniec zaawansowanego treningu. Możemy teraz przejść do ostatecznego testu lub iść do lasu pobawić się z Szept. Oczywiście polecam tę drugą opcję. Po drodze do lasu koniecznie należy odwiedzić nauczycieli, którzy pojawili się przy obiektach treningowych. Jeżeli popiszemy się przed nimi wysokimi umiejętnościami, to możemy zdobyć Stalową katanę, Cisową kuszę, Eliksir woli i Fiolkę zmartwychwstania. Warto również odwiedzić studenta stojącego w [6]. Proponuje on nam 5 sztuk złota za każdego zabitego przez nas wróbla - jest to łatwy sposób na zdobycie pierwszych pieniędzy, ale należy pamiętać, że zabijanie ptaków to zły uczynek.
    Po zakończeniu wszelkich szkoleń i zabaw z koleżanką, udajemy się do Mistrza Gildii i oznajmiamy, że jesteśmy gotowi do przystąpienia do końcowego testu.

    W tym celu powinniśmy udać się do Lasów Gildii ([3]). Spotkamy tam Maze'a, który wyjaśni nam, na czym ma polegać egzamin. Naszym zadaniem będzie trafić go siedmiokrotnie mieczem, następnie siedem razy ugodzić strzałą z łuku lub kuszy, a na koniec porazić błyskawicą. Gdy wykonamy już wszystkie te czynności...

    "Wystarczy. Jak na nowicjusza, robisz wrażenie."

    Tak jest, nasz trening jest już ukończony. Czeka nas już tylko ceremonia, podczas której otrzymamy pieczęć Gildii i tytuł bohatera.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 21
    Temat: Tu jst błdąd na strzelanie ...
    Dodany: 05.06.2010 o 7:57  

    Tu jst błdąd na strzelanie z łuku jest 1 minuta nie pół a tutaj informacja gołębi jest siedem: 2 nad tym uczniem na dachu, 4 po lewej na dziedzińcu z tymi grobami(2 na dachach) i na dachu kuchni jeden.

    poiuytrewq63
     

    Wędrowiec
    Temat: To nie były gołębie, tyl...
    Dodany: 13.09.2016 o 21:26  

    To nie były gołębie, tylko wróble.



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw