Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Fallout • Inne statystyki • INSIMILION

    Fallout


    Inne statystyki

    Działy gier » Fallout » Opisy
    Autor: Scream Predatoor
    Utworzono: 24.08.2007
    Aktualizacja: 04.08.2008

    Statystyki naszej postaci, które nie pasują do innych kategorii.

    Hit Points (Punkty Wytrzymałości)

    Opis polski: Liczba punktów wytrzymałości (PW) obrazuje ilość obrażeń, jakie może znieść twój organizm nim nastąpi jego śmierć. Jeśli zejdziesz do poziomu 0 PW lub niższego, jesteś martwy.
    Komentarz: Punkty życia, czyli HP (Hit Points). Startowa wartość zależy od wytrzymałości i siły co poziom dostajesz kilka punktów więcej. Kiedy oberwiesz, ich ilość się zmniejsza. Możesz regenerować za pomocą stimpaków, super stimpaków, umiejętności pierwsza pomoc (first aid), doktor (doctor). Regenerują się również same w trakcie podróży po mapie świata i podczas snu.
    Wartość początkowa: EN*2+ST+20hp

    AC - Armor Class (KP - Klasa pancerza)

    Opis polski: Modyfikuje prawdopodobieństwo trafienia cię przez przeciwników.
    Komentarz: Zmniejsza szanse na to, że przeciwnik cię trafi oraz obniża ewentualne obrażenia. Zależy od sumy Agility (Zręczności) i KP (AC) pancerza postaci. Są też perki które dodają do tej wartości kilka punktów. Jeśli kończysz turę, i zostaną ci jakieś punkty akcji, to dodane one zostaną do twojego KP.
    Wartość początkowa: AG + AC pancerza (ZR + KP pancerza)

    AP - Action Points (PA - Punkty Akcji)

    Opis polski: Twoje punkty akcji (PA) wyznaczają zakres działań, które możesz podjąć w trakcie pojedynczej tury walki.
    Komentarz: Od nich zależy to co i ile razy możesz zrobić w ciągu jednej tury.
    Wartość początkowa: 5 + AG/2


    Carry Weight (Udźwig)

    Opis polski: Maksymalny ciężar ekwipunku, który jesteś w stanie nieść, wyrażony w funtach.
    Komentarz: Zależy od siły. Wbrew pozorom ważny współczynnik, ponieważ przeciętny ekwipunek waży nie mniej niż 100 funtów, a i jakiś łup wypadałoby wziąć z pokonanego wroga, aby było na łyczek piwa w barze...
    Wartość początkowa: 25 + STx25

    Critical Chance (Szansa na trafienie krytyczne)

    Opis polski: Szansa na zadanie przez ciebie krytycznego trafienia przeciwnikowi podczas ataku rośnie o tę wartość.
    Komentarz: Jeśli uda ci się wykonać krytyczny cios, to zada on olbrzymią ilość obrażeń (szczególnie jeśli używasz mocnej broni lub strzelającej seriami).
    Wartość początkowa: LK (SZ)

    Damage Resistance (Odporność na obrażenia)

    Opis polski: Wielkość wszelkich obrażeń ponoszonych przez twój organizm maleje o tę wartość. Możesz podwyższyć twą odporność poprzez stosowanie uzbrojenia ochronnego.
    Komentarz: Zmniejsza ilość traconych HP. Zwieksza się tylko za pośrednictwem zbroi lub odpowiednich perków. Jeśli twoje DR wynosi np. 90% obrażeń, to atak zadający, powiedzmy, 30 HP obrażeż, tobie zada tylko 3 punkty.
    Wartość początkowa: 0%

    Healing Rate (Tempo zdrowienia)

    Opis polski: Pod koniec każdego dnia odzyskujesz 1 utracony PW na każdy punkt tempa twojego zdrowienia. Gdy śpisz, proces samoczynnego zdrowienia daje takie same efekty co 6 godzin.
    Komentarz: Odzyskujesz tyle HP podczas odpoczynku, ile wynosi ten współczynnik.
    Wartość początkowa:EN=1-5 leczysz jeden punkt HP na godzinę
    EN=6-8 leczysz dwa punkty HP na godzinę
    EN=9-10 leczysz trzy punkty HP na godzinę

    Melee Damage (Obr. w walce wręcz)

    Opis polski: Wielkość dodatkowych obrażeń, które zadajesz przeciwnikom w walce wręcz.
    Komentarz: Dokładnie tak jak w opisie. Liczy się zarówno do walki bronią, jak i gołą pięścią.
    Wartość początkowa:
    SI 1-6 = +1 dodatkowych punktów obrażeń. Każdy następny punkt siły, to dodatkowy jeden punkt obrażeń.

    Poison Resistance (Odporność na trucizny)

    Opis polski: Obrażenia wywołane przez zatrucie (w szczególności jadem) są pomniejszane o tę wartość.
    Komentarz: Dokładnie tak, jak w opisie.
    Wartość początkowa: ENx5%



    Radiation Resistance (Odporność na promieniowanie)

    Opis polski: Dawka radiacji, jaka ewentualnie dociera do twojego organizmu, ulega zmniejszeniu o tę wielkość. Może się zmieniać w zależności od typu używanej przez ciebie odzieży ochronnej oraz pod wpływem specyfików antyradiacyjnych.
    Komentarz: Dokładnie tak, jak w opisie.
    Wartość początkowa: ENx2%

    Sequnce (Inicjatywa)

    Opis polski: Określa, po uwzględnieniu inicjatyw innych postaci, moment tury walki, w którym możesz podjąć działanie.
    Komentarz: Pokazuje, jak szybko podczas tury twoja postać będzie mogła reagować. Modyfikowane także przez trait Kamikaze (Kamikadze) oraz odpowiednie perki. Oczywistym jest, że lepiej byś to ty strzelił pierwszy
    Wartość początkowa: PEx2





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 22
    Temat: Mam pytanie. Powiedzcie mi ...
    Dodany: 09.12.2009 o 0:10  

    Mam pytanie. Powiedzcie mi jak mam dac broń Lanowi? I jeszcze jedno, mam 4 albo 5 poziom i mogę tylko raz strezelic z broni podczas walki, a wrogowie częściej.



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw