- Jergen
- Zamek
- Den
- Kopalnia Fajetha
- Martwy Sengrath (rozdział IV)
- Krypta
- Hosh-Pak
- Obóz mysliwych
- Kopalnia Marcosa
Rozdział II
Złe wieści
Zleceniodawca: Jergen [1]
Zwiadowca poprosi, żebyś przekazał Orikowi wieść o śmierci jego brata.
Mięso
Zleceniodawca: Engor
Engor zajmuje się wydawaniem zapasów w zamku [2]. Wręcz mu dwadzieścia cztery sztuki surowego mięsa.
Złoto dla Brutusa
Zleceniodawca: Brutus [2]
Knecht Brutus chce odzyskać złoto od swojego pomocnika, Dena [3]. Możesz oddać mu pieniądze (200 sztuk) nie odszukawszy czeladnika.
Pierścień Tengrona
Zleceniodawca: Tengron [4]
Paladyn poprosi Cię o przekazania swego pierścienia Udarowi, który przebywa w zamku [2].
Rozdział IV
Zguba w ciemności
Zleceniodawca: Udar [2]
Paladyn Sengrath pobiegł w stronę orkowej palisady w poszukiwaniu swojej kuszy. Znajdziesz jego zwłoki na wprost od tarana, za rzeką [5].
Kradzież
Zleceniodawca: Keroloth [2]
Keroloth twierdzi, że któryś z Łowców Smoków ukradł mu sakiewkę. Mieszek leży przy stoliku Tandora, obok kuźni. Nie mów Kerolothowi, gdzie znalazłeś zgubę, albo sprowokujesz bójkę z Janem.
Amulet Angara
Zleceniodawca: Angar [2]
Twój przyjaciel zgubił szczęśliwy amulet. Błyskotkę znajdziesz w krypcie [6].
Jan i kuźnia
Zleceniodawca: Jan [2]
Kowal Jan nie ma co robić, bo kuźnia jest przeznaczona dla ludzi Garonda. Przekonaj dowódcę paladynów, że to osoba, która powinna stanąć za zamkowym kowadłem.
Miecz Ferosa
Zleceniodawca: Feros [2]
Łowca zgubił swój miecz. Oręż znajdziesz w pobliżu namiotu Hosh-Paka [7], na klifie.
Głód
Zleceniodawca: Gerold [2]
Strażnik więźniów jest bardzo głodny. Spotkaj się z nim o północy w budynku magów i daj mu coś do jedzenia.
Paskudna nora
Zleceniodawca: Brutus [2]
Wielki wojownik Brutus boi się chrząszczy. Wejdź do wieży i zabij cztery potwory.
Hosh-Pak
Zleceniodawca: Orik
Paladyn prosi Cię o zabicie przywódcy oblężenia, Hosh-Paka [7], który ma swój namiot na klifie, w pobliżu zamku.
Ur-Shak
Zleceniodawca: Ur-Shak
Swojego orkowego przyjaciela z pierwszej części spotkasz nad kopalnią Fajetha [4]. Ur-Shak udaje się na spotkanie ze swoim niegdysiejszym mistrzem, Hosh-Pakiem. Spotkaj się z nim przy namiocie zielonoskórego wodza. Ur-Shak będzie wściekły, ale ze względu na starą przyjaźń nie zabije Cię, tylko każe odejść.
Muszę się stąd wydostać!
Zleceniodawca: Talbin [8]
Myśliwy pragnie odzyskać skórę topielca, którą ma jego przyjaciel, Engrom. Zwłoki tego drugiego znajdziesz przed kopalnią Marcosa [9]. Oddaj skórę Talbinowi, który ucieknie przerażony śmiercią kolegi.