Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Bakaresh • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Bakaresh

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 18.01.2009

    1. Świątynia w Bakareshu

    Aby dostać się do świątyni w Bakareshu, należy zdobyć 75 reputacji miejscowej i porozmawiać z Amulem lub wykonać zadanie nr 3.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    2. Raport z południa

    Silvio chce wiedzieć, co się dzieje na południu w grupie Benita. Mamy się tam udać i wrócić z raportem.
    Reputacja w Bakaresh: +5
    Punkty Doświadczenia: 500

    3. Dostawa broni z Ben Sali

    W nazwie zadania jest błąd, chodzi o Bakaresh. Benito chce, żebyśmy udali się do Jaffara i przynieśli od niego trzy sztuki broni.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    4. Raport z północy

    Silvio chce wiedzieć, co się dzieje na północy w grupie Akrabora. Zanim uzyskamy raport, będziemy musieli wykonać zadanie nr 5. Potem wracamy do Silvio.
    Reputacja w Bakaresh: +5
    Punkty Doświadczenia: 500

    5. Agresywni koczownicy

    Część zadania nr 4. Musimy udać się do pobliskiej jaskini i wybić grupę koczowników.
    Reputacja w Bakaresh: +10
    Punkty Doświadczenia: 1500

    6. Gniazdo pełzaczy

    Silvio chce, żebyśmy pozbyli się pełzaczy z jaskini na północ od Bakareshu.
    Reputacja w Bakaresh: +15
    Punkty Doświadczenia: 1000

    7. Przekonaj kupców

    Aschnu może sprzedać ci kilka informacji. Powie ci m.in., że, aby zdobyć szacunek w mieście, możesz dostarczyć Amulowi daninę od kupców. Najpierw trzeba ich jednak przekonać: wykonać zadanie dla Carlosa (nr 8), obiecać przysługę Aldo oraz pochwalić się jakimś czynem Jaffarowi.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    8. Ruiny Bakareshu

    Zadanie zleca nam Carlos. W pobliskich ruinach grasują lwy i szakale. Należy je zabić.
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Bakaresh: +15
    Punkty Doświadczenia: 1500

    9. Drobna przysługa...

    Kiedy już będziemy mieli dostęp do świątyni w Bakareshu (zadanie nr 1), możemy wykonać to zadanie. Sigmor zapyta nas, co sądzimy o Aldo. Możemy wypowiedzieć się o nim pozytywnie bądź negatywnie (wtedy dostajemy zadanie nr 10).
    Punkty Doświadczenia: 1000

    10. I po kłopocie!

    Kontynuacja zadania nr 9. Sigmor zleci nam zabicie Aldo, jeśli wypowiemy się o nim źle.
    Reputacja w Bakaresh: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    11. Zanieś Amulowi daninę kupców

    Kontynuacja zadania nr 7. Idziemy z daninami kupców do Amula. Musisz to zrobić w ciągu jednego dnia.
    Reputacja w Bakaresh: +20
    Punkty Doświadczenia: 1000

    12. Stary mieszek

    Amul zleci ci tego questa, kiedy będziesz wypełniał zadanie dla Zubena. Podczas obstawiania zakładów, zgubił swój mieszek. Znajdziemy go w jednym z kufrów wojowników na arenie.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    13. Pokonaj Irhabara na arenie

    Płacimy Hernandowi 1000 stuk złota i idziemy walczyć z Irhabarem. Kiedy go pokonamy, odbieramy nagrodę.
    Siła: +1
    Reputacja w Bakaresh: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    14. Pokonaj Achmeda na arenie

    Płacimy Hernandowi 1000 stuk złota i idziemy walczyć z Achmedem. Kiedy go pokonamy, odbieramy nagrodę.
    Siła: +1
    Reputacja w Bakaresh: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    15. Pokonaj Mufassę na arenie

    Płacimy Hernandowi 1000 stuk złota i idziemy walczyć z Mufassą. Kiedy go pokonamy, odbieramy nagrodę.
    Siła: +1
    Reputacja w Bakaresh: +5
    Punkty Doświadczenia: 1000

    16. Walka o tytuł

    Płacimy Hernandowi 2000 stuk złota i idziemy walczyć dwoma wojownikami świątynnymi. Kiedy ich pokonamy, zdobywamy tytuł mistrza i nagrodę.
    Siła: +1
    Reputacja w Bakaresh: +10
    Punkty Doświadczenia: 2500

    17. Trzy szkatuły

    Aldo chce, żebyśmy odzyskali jego trzy szkatuły. Znajdziemy je w pobliskich ruinach.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    18. Lekcja gościnności

    Kiedy będziesz już miał dostęp do świątyni (zadanie nr 1), porozmawiaj z Tizkarem. Zleci ci pozbycie się koczowników. Znajdziesz ich w pobliskiej oazie. Możesz wziąć do pomocy Silvia.
    Reputacja u Asasynów: +20
    Punkty Doświadczenia: 2500

    19. Koczownicy i najeźdźcy

    Knut jest Nordmarczykiem i chce zdobyć Bakaresh. Potrzebuje jednak pomocy pozostałych dwóch przywódców: Aterasa i Redge'a. Dla Aterasa trzeba będzie wykonać zadanie (nr 20), natomiast Redge'a wystarczy przekupić.
    Reputacja u Koczowników: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    20. Odszukaj Sinikara!

    Część zadania nr 19. Sinikara znajdziemy w jaskini na południe od Bakareshu.
    Punkty Doświadczenia: 500

    21. Wsparcie

    Sinikar pomoże w ataku tylko pod warunkiem, że przekonamy do pomocy Muraka. Można to zrobić, wykonując zadanie nr 22.
    Reputacja u Koczowników: +3
    Punkty Doświadczenia: 1000

    22. Słowa tu nie wystarczą...

    Część zadania nr 21. Murak pomoże, jeśli dostarczymy mu 3 paczki broni. Znajdziemy je w np. w namiotach Silvia.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    23. Oswobodź Bakaresh

    Jeśli współpracujemy z koczownikami, wybijamy wszystkich asasynów w Bakaresh.
    Reputacja u Koczowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 5000





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 5 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Timex
     

    Wędrowiec
    Temat: Sinikar?
    Dodany: 20.06.2009 o 14:21  

    Gdzie on jest? Dokładniej proszę.

    miszcz 12345
     

    Wędrowiec
    Temat: wpisz w google : mapy gothi...
    Dodany: 08.07.2009 o 14:41  

    wpisz w google : mapy gothica i na jednej z nich bdzie wszystko ladnie narysowane a tak dokladniej ::::::: sinikar jest : jak wychodzisz z bakarestu od strony gdzie pilnuje Benito to zaraz za 2 asasynami jest jaskinia przed nia kilka krzewow i drzewka (nie szukaj daleko , to jest bardzo blisko )

    mieczyk
     

    Wędrowiec
    Temat: jeżeli ktoś bardzo nie może...
    Dodany: 07.05.2010 o 22:01  

    jeżeli ktoś bardzo nie może znaleść jakiejś postaci wystarczy wpisać w konsoli goto xxx
    i tyle ;d

    Blacha
     

    Wędrowiec
    Temat: Mieczyk to lama, nie korzys...
    Dodany: 20.05.2011 o 20:53  

    Mieczyk to lama, nie korzystaj z kodów a później nie bedziesz z tego powodu żałował, poszukaj go, na tym polega gra szukasz 5 minut i sie poddajesz

    Kozz
     

    Wędrowiec
    Temat: \"3. Dostawa broni z Ben Sa...
    Dodany: 28.12.2011 o 22:45  

    "3. Dostawa broni z Ben Sali

    W nazwie zadania jest błąd, chodzi o Bakaresh. Benito chce, żebyśmy udali się do Jaffara i przynieśli od niego trzy sztuki broni.
    Punkty Doświadczenia: 1500"

    Jakoś nie spotkałem się z tym zadaniem, mógłby ktoś powiedzieć dlaczego?



    Ten artykuł skomentowano 5 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw