1. Świątynia w Bakareshu
Aby dostać się do świątyni w Bakareshu, należy zdobyć 75 reputacji miejscowej i porozmawiać z Amulem lub wykonać zadanie nr 3.
Punkty Doświadczenia: 1500
2. Raport z południa
Silvio chce wiedzieć, co się dzieje na południu w grupie Benita. Mamy się tam udać i wrócić z raportem.
Reputacja w Bakaresh: +5
Punkty Doświadczenia: 500
3. Dostawa broni z Ben Sali
W nazwie zadania jest błąd, chodzi o Bakaresh. Benito chce, żebyśmy udali się do Jaffara i przynieśli od niego trzy sztuki broni.
Punkty Doświadczenia: 1500
4. Raport z północy
Silvio chce wiedzieć, co się dzieje na północy w grupie Akrabora. Zanim uzyskamy raport, będziemy musieli wykonać zadanie nr 5. Potem wracamy do Silvio.
Reputacja w Bakaresh: +5
Punkty Doświadczenia: 500
5. Agresywni koczownicy
Część zadania nr 4. Musimy udać się do pobliskiej jaskini i wybić grupę koczowników.
Reputacja w Bakaresh: +10
Punkty Doświadczenia: 1500
6. Gniazdo pełzaczy
Silvio chce, żebyśmy pozbyli się pełzaczy z jaskini na północ od Bakareshu.
Reputacja w Bakaresh: +15
Punkty Doświadczenia: 1000
7. Przekonaj kupców
Aschnu może sprzedać ci kilka informacji. Powie ci m.in., że, aby zdobyć szacunek w mieście, możesz dostarczyć Amulowi daninę od kupców. Najpierw trzeba ich jednak przekonać: wykonać zadanie dla Carlosa (nr 8), obiecać przysługę Aldo oraz pochwalić się jakimś czynem Jaffarowi.
Punkty Doświadczenia: 1500
8. Ruiny Bakareshu
Zadanie zleca nam Carlos. W pobliskich ruinach grasują lwy i szakale. Należy je zabić.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Bakaresh: +15
Punkty Doświadczenia: 1500
9. Drobna przysługa...
Kiedy już będziemy mieli dostęp do świątyni w Bakareshu (zadanie nr 1), możemy wykonać to zadanie. Sigmor zapyta nas, co sądzimy o Aldo. Możemy wypowiedzieć się o nim pozytywnie bądź negatywnie (wtedy dostajemy zadanie nr 10).
Punkty Doświadczenia: 1000
10. I po kłopocie!
Kontynuacja zadania nr 9. Sigmor zleci nam zabicie Aldo, jeśli wypowiemy się o nim źle.
Reputacja w Bakaresh: +5
Punkty Doświadczenia: 2500
11. Zanieś Amulowi daninę kupców
Kontynuacja zadania nr 7. Idziemy z daninami kupców do Amula. Musisz to zrobić w ciągu jednego dnia.
Reputacja w Bakaresh: +20
Punkty Doświadczenia: 1000
12. Stary mieszek
Amul zleci ci tego questa, kiedy będziesz wypełniał zadanie dla Zubena. Podczas obstawiania zakładów, zgubił swój mieszek. Znajdziemy go w jednym z kufrów wojowników na arenie.
Punkty Doświadczenia: 1500
13. Pokonaj Irhabara na arenie
Płacimy Hernandowi 1000 stuk złota i idziemy walczyć z Irhabarem. Kiedy go pokonamy, odbieramy nagrodę.
Siła: +1
Reputacja w Bakaresh: +5
Punkty Doświadczenia: 1000
14. Pokonaj Achmeda na arenie
Płacimy Hernandowi 1000 stuk złota i idziemy walczyć z Achmedem. Kiedy go pokonamy, odbieramy nagrodę.
Siła: +1
Reputacja w Bakaresh: +5
Punkty Doświadczenia: 1000
15. Pokonaj Mufassę na arenie
Płacimy Hernandowi 1000 stuk złota i idziemy walczyć z Mufassą. Kiedy go pokonamy, odbieramy nagrodę.
Siła: +1
Reputacja w Bakaresh: +5
Punkty Doświadczenia: 1000
16. Walka o tytuł
Płacimy Hernandowi 2000 stuk złota i idziemy walczyć dwoma wojownikami świątynnymi. Kiedy ich pokonamy, zdobywamy tytuł mistrza i nagrodę.
Siła: +1
Reputacja w Bakaresh: +10
Punkty Doświadczenia: 2500
17. Trzy szkatuły
Aldo chce, żebyśmy odzyskali jego trzy szkatuły. Znajdziemy je w pobliskich ruinach.
Punkty Doświadczenia: 1000
18. Lekcja gościnności
Kiedy będziesz już miał dostęp do świątyni (zadanie nr 1), porozmawiaj z Tizkarem. Zleci ci pozbycie się koczowników. Znajdziesz ich w pobliskiej oazie. Możesz wziąć do pomocy Silvia.
Reputacja u Asasynów: +20
Punkty Doświadczenia: 2500
19. Koczownicy i najeźdźcy
Knut jest Nordmarczykiem i chce zdobyć Bakaresh. Potrzebuje jednak pomocy pozostałych dwóch przywódców: Aterasa i Redge'a. Dla Aterasa trzeba będzie wykonać zadanie (nr 20), natomiast Redge'a wystarczy przekupić.
Reputacja u Koczowników: +3
Punkty Doświadczenia: 1000
20. Odszukaj Sinikara!
Część zadania nr 19. Sinikara znajdziemy w jaskini na południe od Bakareshu.
Punkty Doświadczenia: 500
21. Wsparcie
Sinikar pomoże w ataku tylko pod warunkiem, że przekonamy do pomocy Muraka. Można to zrobić, wykonując zadanie nr 22.
Reputacja u Koczowników: +3
Punkty Doświadczenia: 1000
22. Słowa tu nie wystarczą...
Część zadania nr 21. Murak pomoże, jeśli dostarczymy mu 3 paczki broni. Znajdziemy je w np. w namiotach Silvia.
Punkty Doświadczenia: 1500
23. Oswobodź Bakaresh
Jeśli współpracujemy z koczownikami, wybijamy wszystkich asasynów w Bakaresh.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 5000