Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Droga Beliara • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Droga Beliara

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 06.08.2008

    Informacja

    Pierwszy etap solucji, do Cape Dun włącznie, został opisany w "Pierwszych krokach". Nie opisuję tu też szczegółowych zadań dla poszczególnych lokacji. Zostały one opisane w sekcjach dotyczących poszczególnych krain. Droga Beliara jest dość specyficzna - prawdopodobnie twórcom zabrakło po prostu konceptu na płynne poprowadzenie nią gracza. Dlatego też musimy wykazać się tu trochę własną inicjatywą...

    Etap pierwszy: znajdź pięć artefaktów Adanosa

    Sugeruję, aby najpierw podążać drogą Innosa lub Adanosa. Artefakty te po prostu musimy zdobyć, nieważne jak. Pamiętaj jednak cały czas, że chcesz pracować dla Asasynów - zdobycie wysokiej reputacji u nich jest niezbędne do pójścia ścieżką Beliara.

    Etap drugi: zdobądź Kostur Wiecznego Wędrowca

    Kiedy już uzyskamy 75 reputacji u Asasynów, będziemy mogli wejść do Ishtar. To właśnie tutaj swoją siedzibę ma Zuben. Będziesz musiał przejść u niego sprawdzian - szerzej opisany w solucji dla miasta Ishtar. Następnie mówimy mu o planach Xardasa i zdobywamy Kostur Wiecznego Wędrowca.

    Etap trzeci: wypełnij wolę Beliara

    Potrzebny nam będzie dostęp do świątyni w Bakareshu. Jeśli jeszcze go nie uzyskaliśmy, będziemy musieli wykonać trochę miejscowych zadań. W końcu jednak mamy zaszczyt wysłuchać samego Beliara. Zleci nam pozbycie się Rhobara, Xardasa, Zubena i wszystkich wodzów orków.

    Idziemy do Zubena i zabijamy go. Idziemy do Xardasa i zabijamy go. Korzystamy z kamienia teleportacyjnego (jaskinia w Gocie), aby przedostać się do stolicy Myrtany. Trafiamy do świątyni - czeka nas przeprawa do zamku przez zniszczone miasto pełne orków. Króla odnajdujemy w sali tronowej i... zabijamy go oczywiście! Ten sam czasownik odnosi się do orkowych wodzów: Uruka z Cape Dun, Vareka z Montery, Vaka z Trelis, Groka z Geldern, Umbraka z Silden i Kana z Faring.

    Meldujemy Beliarowi wykonanie zadania i zostajemy władcami świata et cetera...





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 24 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 4
    Temat: Jestem za Beliarem bo dużo ...
    Dodany: 20.01.2013 o 18:19  

    Jestem za Beliarem bo dużo danin można dawać zarządcą miast i wiosek [dodaje reputacji]dobra broń i dużo questów mają jeszcze rebelie na pustyni i to nam daje + do reputacji + magowie wody +nauka walki 2 mieczami +fajne pancerze +dużo magii + zatrucie dla mieczy + dużo kupców. chyba wszystko wymieniłem.

    SirOrzech
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja wybrałem drogę innosa po...
    Dodany: 12.05.2013 o 13:48  

    Ja wybrałem drogę innosa ponieważ jakoś nie mogę zabijać ludzi ;P

    Kami**
     

    Wędrowiec
    Temat: Jakoś nie mogę sobie wyobra...
    Dodany: 01.06.2013 o 17:19  

    Jakoś nie mogę sobie wyobrazić zabicia Rhobara. Idę po stronie Innosa, choć jest to droga jak słyszałam trudniejsza i bardziej niebezpieczna. Ale dzięki za pomoc, być może kiedyś z niej skorzystam ;)

    koksu
     

    Wędrowiec
    Temat: graliście w dwójke
    Dodany: 22.07.2013 o 11:25  

    graliście w dwójke



    Ten artykuł skomentowano 24 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw