Informacja
Pierwszy etap solucji, do Cape Dun włącznie, został opisany w "Pierwszych krokach". Nie opisuję tu też szczegółowych zadań dla poszczególnych lokacji. Zostały one opisane w sekcjach dotyczących poszczególnych krain. Droga Beliara jest dość specyficzna - prawdopodobnie twórcom zabrakło po prostu konceptu na płynne poprowadzenie nią gracza. Dlatego też musimy wykazać się tu trochę własną inicjatywą...
Etap pierwszy: znajdź pięć artefaktów Adanosa
Sugeruję, aby najpierw podążać drogą Innosa lub Adanosa. Artefakty te po prostu musimy zdobyć, nieważne jak. Pamiętaj jednak cały czas, że chcesz pracować dla Asasynów - zdobycie wysokiej reputacji u nich jest niezbędne do pójścia ścieżką Beliara.
Etap drugi: zdobądź Kostur Wiecznego Wędrowca
Kiedy już uzyskamy 75 reputacji u Asasynów, będziemy mogli wejść do Ishtar. To właśnie tutaj swoją siedzibę ma Zuben. Będziesz musiał przejść u niego sprawdzian - szerzej opisany w solucji dla miasta Ishtar. Następnie mówimy mu o planach Xardasa i zdobywamy Kostur Wiecznego Wędrowca.
Etap trzeci: wypełnij wolę Beliara
Potrzebny nam będzie dostęp do świątyni w Bakareshu. Jeśli jeszcze go nie uzyskaliśmy, będziemy musieli wykonać trochę miejscowych zadań. W końcu jednak mamy zaszczyt wysłuchać samego Beliara. Zleci nam pozbycie się Rhobara, Xardasa, Zubena i wszystkich wodzów orków.
Idziemy do Zubena i zabijamy go. Idziemy do Xardasa i zabijamy go. Korzystamy z kamienia teleportacyjnego (jaskinia w Gocie), aby przedostać się do stolicy Myrtany. Trafiamy do świątyni - czeka nas przeprawa do zamku przez zniszczone miasto pełne orków. Króla odnajdujemy w sali tronowej i... zabijamy go oczywiście! Ten sam czasownik odnosi się do orkowych wodzów: Uruka z Cape Dun, Vareka z Montery, Vaka z Trelis, Groka z Geldern, Umbraka z Silden i Kana z Faring.
Meldujemy Beliarowi wykonanie zadania i zostajemy władcami świata et cetera...