Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Faring • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Faring

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 06.08.2009

    1. Polowanie na trolle z Mitchem

    Pomóż Mitchowi zabić trzy trolle, do których cię zaprowadzi (zadanie nr 2).
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 1000

    2. Zabij 3 trolle na wzgórzach w pobliżu Faring

    Na wzgórzu w pobliżu mostu prowadzącego do Faring kręcą się trzy trolle. Zabij je.
    Reputacja w Faring: +12
    Punkty Doświadczenia: 1500

    3. Jaskinia Rocko

    Rocko da ci bryłkę rudy, jeśli oczyścisz dla niego jaskinię z goblinów. Znajdziesz ją niedaleko Mojoka, przy wieży broniącej wejścia na przełęcz. Wróć do zleceniodawcy po nagrodę i dodatkowe 500 PD.
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 1500

    4. Zamek w Faring

    Gorok jasno da ci do zrozumienia, że nawet nie masz co liczyć na wejście do zamku, jeśli nie uzyskasz zgody jego, Mojoka i Gnara. Po pierwsze, porozmawiaj z Flintem i rozprowadź alkohol pomiędzy orków (zadanie nr 5). Po drugie, idź do Connora. Za 100 sztuk złota od każdego z najważniejszych orków, powie ci, jak przekonać do siebie każdego z nich. Teraz musisz wykonać zadania nr 6, 9 i 15 oraz zdobyć minimum 75% reputacji. Kiedy to zrobisz, idź do Gnara, by wpuścił cię do zamku.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    5. Rozprowadź alkohol wśród orków

    Jest to część zadania nr 4. Flint twierdzi, że nic tak dobrze nie przekona do ciebie orków, jak dobra gorzałka. Rozdaj ją Gnarowi, Gorokowi i Mojokowi. Wróć do Flinta (dodatkowe 500 PD).
    Reputacja w Faring: +12
    Punkty Doświadczenia: 1500

    6. Wóda dla Mojoka

    Przy wykonywaniu zadania nr 5 okaże się, że Mojok ma wysokie wymagania jeśli chodzi o alkohol. Aby pozyskać jego szacunek musisz mu dostarczyć dwie butelki Nordmarskiej Starki. Flint jej nie ma, ale powie ci, żebyś poszedł do Tipplera, który swoją chatę ma w pobliskim lesie. Uwaga na trolle. Niestety, łowca również nie ma dostatecznej ilości tego trunku, dlatego musisz załatwić mu składniki do potrzebne do jego wytworzenia (patrz zadanie nr 7). Drugą butelkę musisz kupić od niego za 200 sztuk złota. Możesz też ów alkohol zdobyć od Mitcha. Wróć do Mojoka, za Starkę otrzymasz 500 sztuk złota i jego szacunek.
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 1500

    7. Ważenie wódy z Tipplerem

    Jest to część zadania nr 3. Tippler da ci przepis - są to dwa ziela lecznicze i dziesięć alkojagód. Być może masz je w swoim ekwipunku. Jeśli nie - poszukaj ich w okolicy.
    Alchemia: +1
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 1000

    8. Zlikwiduj gobliny w prastarych ruinach Faring

    Tippler może cię uczyć, jeśli zlikwidujesz dla niego lokatorów z pobliskich ruin - gobliny. Wybij je i wróć do zleceniodawcy (dodatkowe 500 PD).
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 1000

    9. Wilcze skóry dla Gnara

    Od Connora dowiesz się (po uprzednim opłaceniu tej informacji), że Gnar potrzebuje wilczych skór. Oczywiście naszym zadaniem jest dostarczenie ich orkowi. Jeśli nie jesteś w posiadaniu wystarczającej ilości (20), najprostszym sposobem jest upolowanie wilków, pamiętając o konieczności nauki umiejętności Pozyskiwanie skór.
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 2000

    10. Myśliwi z Faring

    Jedynym sposobem przekroczeniem przełęczy wiodącej do Nordmaru w pokojowy sposób, jest przyłączenie się do myśliwych, o czym poinformuje cię Mojok. Zanim jednak zgodzą się oni, byś stał się jednym z nich, musisz się zasłużyć - wykonać zadania nr 11, 13 i 14.
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 2500

    11. Zanieś Tomowi artefakt Alego

    Tomowi, jednemu z myśliwych, zależy na tym, byś odebrał dla niego artefakt znajdujący się aktualnie w posiadaniu Alego - konkretnie w jego skrzyni. Idź na piętro karczmy, znajdź odpowiedni kufer i otwórz go - wymagana umiejętność Otwieranie trudnych zamków, możesz też skorzystać z czaru Otwieranie zamków.
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 1000

    12. Artefakt Alego

    To część zadania nr 11. Idź na piętro karczmy, znajdź odpowiedni kufer i otwórz go - wymagana umiejętność Otwieranie trudnych zamków, możesz też skorzystać z czaru Otwieranie zamków.
    Kradzież: +1
    Punkty Doświadczenia: 500

    13. Sprzedaj skórę Gnarowi za 500 sztuk złota

    Wilson poleci ci sprzedać Gnarowi skórę cieniostwora za 500 sztuk złota. Uwaga - to test na uczciwość. Powiedz prawdę Gnarowi, skąd masz skórę. A następnie powiedz Wilsonowi, ile Gnar ci za nią zapłacił.
    Reputacja w Faring: +8
    Punkty Doświadczenia: 2000

    14. Zapoluj z Wilsonem na topielce

    Kiedy już wypełnisz zadania nr 11 i 13, Wilson zabierze cię na polowanie. Walka z topielcami to nie będzie spacerek, więc bądź czujny. Następnie porozmawiaj z Wilsonem.
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Faring: +4
    Punkty Doświadczenia: 2500

    15. Zabij topielce!

    Część zadania nr 14. Zabij topielce, do których zaprowadzi cię Wilson. Porozmawiaj z Gorokiem (dodatkowe 500 PD).
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Faring: +8
    Punkty Doświadczenia: 1000

    16. Pokonaj Gorana na arenie

    Goran to pierwszy przeciwnik na arenie najemników, której szefuje Curtis. Pamiętając o zasadach, wejdź na nią i pokonaj go. Pogadaj z Curtisem (50 sztuk złota zysku i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Faring: +8
    Punkty Doświadczenia: 1000

    17. Pokonaj Moffa na arenie

    Moff to drugi przeciwnik na arenie najemników, której szefuje Curtis. Pamiętając o zasadach, wejdź na nią i pokonaj go. Pogadaj z Curtisem (50 sztuk złota zysku i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Faring: +8
    Punkty Doświadczenia: 1500

    18. Pokonaj Spike'a na arenie

    Spike to trzeci i ostatni przeciwnik na arenie najemników, której szefuje Curtis. Pamiętając o zasadach, wejdź na nią i pokonaj go. Pogadaj z Curtisem (100 sztuk złota zysku i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Faring: +8
    Punkty Doświadczenia: 2000

    19. Zostań mistrzem areny w Faring

    Kiedy już dostaniesz się do zamku, okaże się, że orkowie również mają swoją arenę. Jednak aby na niej powalczyć czeka cię nie lada zadanie - podróż do Mora Sul i zdobycie mistrzostwa na tamtejszej arenie. Dopiero wtedy możesz wejść i pokonać czterech kolejnych przeciwników.
    Punkty Doświadczenia: 3500

    20. Pokonaj Vigo na arenie

    Kiedy już Tarok pozwoli ci walczyć na arenie w zamku Faring (patrz zadanie nr 19), wejdź na nią i pokonaj Vigo.
    Reputacja u Orków: +2
    Punkty Doświadczenia: 3500

    21. Pokonaj Tukasha na arenie

    Drugim twoim przeciwnikiem na arenie w zamku Faring jest Tukash. Wejdź na nią i pokonaj go.
    Reputacja u Orków: +2
    Punkty Doświadczenia: 4000

    22. Pokonaj Mortisa na arenie

    Twoim trzecim przeciwnikiem na arenie w zamku Faring jest Mortis. Wejdź na nią i pokonaj go.
    Reputacja u Orków: +2
    Punkty Doświadczenia: 4500

    23. Pokonaj Rozhova na arenie

    Czwartym i ostatnim twoim przeciwnikiem na arenie w zamku Faring jest Rozhov. Wejdź na nią i pokonaj go.
    Reputacja u Orków: +2
    Punkty Doświadczenia: 5000

    24. Zanieś Ur-Goshowi 3 szczawie królewskie

    Ur-Gosh będzie z tobą handlował i nauczał cię, kiedy przyniesiesz mu trzy szczawie królewskie. Sam zdecyduj, czy się opłaca.
    Alchemia: +1
    Reputacja u Orków: +2
    Punkty Doświadczenia: 1500

    25. Kowal z Faring

    Zakosh będzie cię nauczał, jeśli podniesiesz leżący w pobliżu kamień młyński. Potrzebujesz do tego minimum 250 siły.
    Reputacja u Orków: +1
    Punkty Doświadczenia: 2500

    26. Uwolnij Faring od orków

    Standard - jeśli współpracujesz z buntownikami, oczyść Faring z orków i całej reszty ich sojuszników. Pamiętaj, aby uprzednio odebrać kamień przodków Tomowi!
    Reputacja u Buntowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 10000

    27. Złam opór Morr

    Zadanie to zleca nam Kan, kiedy już orkowie pozwolą nam zobaczyć się z nim. Należy zabić króla Rhobara, a także przywódców buntowników: Anoga, Javiera, Rolanda i Russela.
    Reputacja u Orków: +7
    Punkty Doświadczenia: 5000





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 40 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    wojpas
     

    Wędrowiec
    Temat: to co wyzej napisaalem juz ...
    Dodany: 22.03.2010 o 22:34  

    to co wyzej napisaalem juz wiem:) a czy mozna zdobyc ta nordmardzka starke gdzie indziej niz w faring?

    vegita
     

    Wędrowiec
    Temat: niektorzy kupcy maja w Nord...
    Dodany: 23.06.2010 o 14:15  

    niektorzy kupcy maja w Nordmarze ale tylko tam ;p

    Mucha
     

    Wędrowiec
    Temat: mam problem zaatakowałem tr...
    Dodany: 12.08.2010 o 21:21  

    mam problem zaatakowałem trelis ,po zaatakowaniu trelis z finlay otworzyłem wszystkie skrzynie miasta mi nie zaliczyło poniewaz gdy ide do niego on mi miów stac jestem podejrzany o kradziesz i mnie bije co zrobic prosze o szypka odp. pozdro

    Ankhar
     

    Wędrowiec
    Temat: Czy na prawdę można tylko d...
    Dodany: 31.10.2010 o 12:09  

    Czy na prawdę można tylko dwa miasta wyzwolić. czyli jak wyzwoliłem cape dun i ardeje to już nie mogę wyzwolić montery czy montere też mogę?

    piotereq
     

    Wędrowiec
    Temat: Montere też możesz. ja tak ...
    Dodany: 31.10.2010 o 22:16  

    Montere też możesz. ja tak zrobiłem i jest ok. narazie nie próbowałem innych, będzie na to czas ;)

    salem
     

    Wędrowiec
    Temat: kurde mam pecha przy odbija...
    Dodany: 30.11.2010 o 19:38  

    kurde mam pecha przy odbijaniu faring zgiginałmój towarzysz czy mimo tego ze zadane nie odane gra bedzie do przejscia prosze odpowiedz

    gothicman
     

    Wędrowiec
    Temat: Gdzie jest Ten Anog??
    Dodany: 15.12.2010 o 13:37  

    Gdzie jest Ten Anog??

    Sirrrian
     

    Wędrowiec
    Temat: Gothicman - Anog to przywód...
    Dodany: 20.12.2010 o 18:06  

    Gothicman - Anog to przywódca buntowników, którego każe nam zabić dowódca w Silden - Jak masz zadanie by go zabić, to idziesz do jego szamana, a on pokazuje Ci droge, potem tylko prosto przez las, aż w końcu dotrzesz do Anoga. A jak nie masz tam reputacji, to tak: Wychodzisz z Silden, kierujesz się na most po prawej stronie, a potem przez las, jak pisałem wyżej. Mam nadzieję, że Ci pomogłem ^^

    taki ktoś ;P
     

    Wędrowiec
    Temat: Mam problem i to 2 ;/ Jak i...
    Dodany: 25.01.2011 o 19:17  

    Mam problem i to 2 ;/ Jak idę do tego orka co stoi w centrum faring ( imię jego zaczyna się na G)
    to on mówi że jeste, oskarżony o zabójstwo jak mówie mu każdą z 3 opcji to całe miasto się na mnie rzuca co mam zrobić?
    2 problem Ali ten niezdara gonił mnie i zabiły go trolle koło faring czy to źle?

    taki ktoś ;P
     

    Wędrowiec
    Temat: Halo ktoś mi może pomóc?
    Dodany: 02.02.2011 o 23:36  

    Halo ktoś mi może pomóc?

    PANDA-BEZIO
     

    Wędrowiec
    Temat: Siemanko. ale wy macie prob...
    Dodany: 22.05.2011 o 3:54  

    Siemanko. ale wy macie problemy.Jak macie oryginalne gry to wejdzcie w moj komputer i otworzcie(nie ze klikacie dwa razy lpm na ikonke z płyta tylko po prostu: ppm i otwórz lub eksploruj) jak otworzycie to tam powinien byc folder dokumentacja czy cos w tym stylu i tam bedzie kolejny folder 'poradnik' i wchodzicie w ten folder i otwieracie plik 'poradnik' (ale musicie miec zainstalowany acrobat reader jesli nie macie to jest on na płycie) po zainstalowaniu mozecie otworzyć poradnik i tam jest duzo pomocnych rzeczy ale jesli poradnik nie pomoże to w googlach wpiszcie (np. FARING INSIMILION. Badz inne miasto z którego chcecie zobaczyć misję)
    tak samo z OGNISTYMI PUCHARAMI lub NAUKA ZDOLNOŚCI badz tez kamieniami teleportacyjnymi (np. ogniste puchary insimilion lub zdolności insimilion) a jak to nie pomoże to piszcie na forach takich jak te PS. SALEM ja mialem podobny problem w geldern i tez próbowałem parę razy te 3 opcję i tez sie rzucało na mnie cale miasto wiec po prostu poszedłem z geldern i tak po 2-3 dniach wróciłem i nikt sie mnie nie pytał o nic
    PS.2. piotreq i ankhar mozna zdobyć więcej niż 2 miasta pewnie juz dawno o tym wiecie. JA zdobyłem wszystkie procz FARING i mnie wszyscy orkowie teraz atakują ale jakoś trza sobie radzić
    PS.3. WCIĄGALIŚCIE KIEDYŚ BIAŁE CZYLI np.FETA KOKAINA, świetna sprawa ja dzisiaj wciągałem fete i biegałem wszędzie po całym osiedlu i nie tylko w nogę jeszcze grałem to zapier... po całym boisku I JESZCZE MAM SIŁY NA WICEJ

    Lekarzu lecz sie sam
     

    Wędrowiec
    Temat: PS 3.To super kolego .Ale z...
    Dodany: 24.05.2011 o 11:53  

    PS 3.
    To super kolego .Ale zasada jest taka z fetą jak z innymi rzeczami.Nie umiesz ,nie używaj.
    Zrobi z tobą to samo co ciągła jazda na NITRO z fiata 126p.Mam nadzieje że zrozumiałeś analogie.

    Haha
     

    Wędrowiec
    Temat: twierdzisz ze po fecie gral...
    Dodany: 04.07.2011 o 20:45  

    twierdzisz ze po fecie grales w noge? hahah

    czolgista
     

    Wędrowiec
    Temat: Hej,posiadam następujący pr...
    Dodany: 24.07.2011 o 2:19  

    Hej,
    posiadam następujący problem. Mam misje od Kana żeby zabić 4 przywódców i króla, 4 buntowników zabiłem już wcześniej wykonując misje dla orków, a przed chwilą zgasła także świeczka żywotu króla. Poleciałem do Kana pochwalić się osiągnięciem lecz postać powiedziała mu tylko o królu, nic o przywódcach. Przeleciałem ponownie wszystkie kryjówki buntowników i nic, wszędzie pusto. Jakiś pomysł?

    czolgista
     

    Wędrowiec
    Temat: Jeszcze jedna sprawa, kody....
    Dodany: 24.07.2011 o 2:21  

    Jeszcze jedna sprawa, kody.
    Nim zacznę: nie interesuje mnie Twoje zdanie nt. psucia klimatu gry, muszę użyć jednego z kodów z powodu błędów gry.
    Kiedy zamieniam false na true, otwieram konsolę wpisuję kod na przywołanie postaci i... nie mogę zatwierdzić, tak jakby enter nie działał. Kiedy nie zamieniam false na true i wpisuje tylko marvin, pojawia się info marvin mode activated, otwieram konsolę i także nie mogę zatwierdzić, znów niedziałający enter. Ktoś miał podobny problem?

    KrL
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja mam 2 problemy.Po pierws...
    Dodany: 03.09.2011 o 9:36  

    Ja mam 2 problemy.
    Po pierwsze brakuje mi zdolności żeby oskórować wilki, nie wiecie gdzie można kupić skóry ? Bo kupiłem już 12 i kilka mi brakuj jeszcze.
    Po drugie nie wiecie gdzie można dostać puste butelki, nie fiolki tylko butelki ?

    Gothic rulez
     

    Wędrowiec
    Temat: [cytat]Mam problem, bo jede...
    Dodany: 19.02.2012 o 15:28  

    Cytat:
    Mam problem, bo jeden gostek w faring za każdym razem jak przychodze, dopieprza sie do mnie atakując i jak on mnie uderzy to rzuca się na mnie cała reszta, bo jestem podobno podejrzany o pobicie i kradzież, ale nic nie moge z tym zrobić. Wiec co robić ?


    ja mam na to sposób jak sie do ciebie rzuca nie daj się uderzyć szybko zapisz i wczytaj i
    nie będzie już miał do ciebie nic.
    PS: polecam użyć szybki zapis f5 i szybki odczyt f9

    kosa 13
     

    Wędrowiec
    Temat: ile gnar potrzebujr skor????
    Dodany: 26.04.2012 o 12:42  

    ile gnar potrzebujr skor????

    lake 21
     

    Wędrowiec
    Temat: Gdzie jest gość z którym ma...
    Dodany: 09.07.2012 o 17:21  

    Gdzie jest gość z którym mamy oswobodzić faring

    geldd
     

    Wędrowiec
    Temat: hej mam problem gram po str...
    Dodany: 21.08.2014 o 14:44  

    hej mam problem gram po stronie buntownikow i gdy podchodze do geldern oni odrazu sie na mnie rzucaja (orkowie) i moge juz uwolnic miasto czy co mam robic. Lares tam w srodku juz tez sie bije :D



    Ten artykuł skomentowano 40 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw