Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Geldern • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Geldern

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 06.08.2008

    1. Pokonaj Dimitara na arenie

    Powiedz Agenakowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Dimitara. Wróć do Agenara po nagrodę (kamienna tablica i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Geldern: +6
    Punkty Doświadczenia: 1500

    2. Pokonaj Gembaka na arenie

    Powiedz Agenakowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Gembaka. Wróć do Agenara po nagrodę (sfatygowana kamienna tablica i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Geldern: +6
    Punkty Doświadczenia: 1500

    3. Pokonaj Kulaka na arenie

    Powiedz Agenakowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Kulaka. Wróć do Agenara po nagrodę (pierścień i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Geldern: +6
    Punkty Doświadczenia: 1500

    4. Gembak chce śmierci zdradzieckiego najemnika, Ivana

    To zadanie jest dostępne po pokonaniu Gembaka na arenie (zadanie nr 2). Chce on odzyskać honor i dać nauczkę zbuntowanemu najemnikowi o imieniem Ivan. Idziemy za nim do obozu bandytów i zabijamy Ivana (zadanie nr 5).
    Reputacja w Geldern: +2
    Punkty Doświadczenia: 1500

    5. Zabij najemnika Ivana

    Część zadania nr 4. Trzeba zabić Ivana w obozie bandytów. Po walce rozmawiamy z Gembakiem (dodatkowe 500 PD).
    Reputacja u Orków: +2
    Reputacja w Geldern: +8
    Punkty Doświadczenia: 2000

    6. Daj Mirzo nauczkę

    Zadanie to dostępne jest po zdobyciu mistrzostwa miejscowej areny. Agenaka denerwuje zachowanie asasyna Mirzo. Idziemy do niego i bijemy go (ale nie zabijamy). Wracamy do Agenaka (dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Punkty Doświadczenia: 1500

    7. Hamil, arogancki sprzedawca artefaktów wśród niewolników

    Hamil okrada orków z artefaktów, a następnie sprzedaje je. Możemy donieść o tym Nemrokowi (jeśli decydujemy się dla niego pracować). Stwierdzi, że za wszystkim stoi jeden z alchemików. Odszukaj Peratura - to on współpracuje z niewolnikiem. Powiadom o tym Nemroka (300 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja w Geldern: +4
    Punkty Doświadczenia: 1500

    8. Nemrok chce dostawy siarki z kopalni

    Mamy przynieść Nemrokowi z kopalni na północy 30 brył siarki.
    Reputacja w Geldern: +6
    Punkty Doświadczenia: 2000

    9. Nemrod chce dostawy złota z kopalni

    Mamy przynieść Nemrokowi 30 złotych samorodków z kopalni.
    Reputacja w Geldern: +6
    Punkty Doświadczenia: 2000

    10. Znajdź niewolników do pracy w wilczej kopalni

    Nemrok nakaże ci sprowadzić niewolników do "wilczej" kopalni na północy. Odnajdź "wyjątkowo ochoczego niewolnika" i poproś, aby wskazał ci drogę (zadanie nr 11).
    Reputacja w Geldern: +6
    Punkty Doświadczenia: 1250

    11. Idź za wyjątkowo ochoczym niewolnikiem do wilczej kopalni

    Kontynuacja zadania nr 10. Idziemy za "wyjątkowo ochoczym niewolnikiem" do wilczej kopalni. Uważajmy, żeby nie zginął.
    Reputacja w Geldern: +2
    Punkty Doświadczenia: 1500

    12. Zabij tunelowe wilki w wilczej kopalni

    Kontynuacja zadania nr 11. Zabijamy "tunelowe wilki".
    Reputacja w Geldern: +6
    Punkty Doświadczenia: 1500

    13. Znajdź więcej niewolników do pracy w wilczej kopalni

    Kontynuacja zadania nr 12. "Wyjątkowo ochoczy niewolnik" chce, byśmy sprowadzili mu kilku ludzi do pomocy. Idziemy do Geldern i szukamy "ochoczych niewolników", którzy zechcą pójść do wilczej kopalni.
    Reputacja w Geldern: +2
    Punkty Doświadczenia: 1500

    14. Otwórz kopalnię na północ od Geldern i zabij pełzacze

    Zadanie to zleca nam Samuel. W kopalni na północ od Geldern zagnieździły się pełzacze. Trzeba je zabić. Po wykonaniu tego questa, wracamy do Samuela (dodatkowe 500 PD).
    Punkty Doświadczenia: 1500

    15. Szczaw królewski dla Renwika

    Stary alchemik Renwik potrzebuje szczawiu królewskiego. W nagrodę dostaniemy 3 mikstury leczenia.
    Reputacja w Geldern: +2
    Punkty Doświadczenia: 1500

    16. Znajdź hełm pierwszego paladyna

    Jared powie ci o hełmie pierwszego paladyna przechowywanym w magazynie na południu Geldern. Jeśli chcemy, możemy mu go sprzedać.
    Kradzież: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    17. Siedem prastarych pierścieni alchemików

    Jared opowie ci o siedmiu cennych pierścieniach alchemików, które znajdują się w Geldern. Pięć z nich znajdziemy w domach alchemików, pozostałe dwa w skarbcach. Trzeba uważać, żeby nikt nas nie zauważył.
    Kradzież: +1
    Punkty Doświadczenia: 1500

    18. Sprzedawca artefaktów Jared chce poznać Laresa

    Jared chce poznać naszego starego znajomego, Laresa. Idziemy więc do niego i mówimy o sprawie. Wracamy do Jareda (1000 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Kradzież: +1
    Reputacja w Geldern: +2
    Punkty Doświadczenia: 1500

    19. Złote talerze dla Laresa

    Lares dostał zlecenie wykradzenia ze świątyni w Geldern sześciu złotych talerzy. Możemy mu pomóc, kiedy już uzyskamy do niej dostęp.
    Kradzież: +2
    Punkty Doświadczenia: 2000

    20. Sekret Mazina, handlarza asasynów

    Rozmawiamy z Mirzo i pytamy go o źródło jego towarów. Okazuje się, że to Mazin potajemnie poszukuje artefaktów w kopalni na południowy zachód od Geldern. Wracamy do Mirzo (500 sztuk złota).
    Reputacja w Geldern: +4
    Punkty Doświadczenia: 2000

    21. Powiedz orkom o zniszczonej kopalni

    Kontynuacja zadania nr 20. Idziemy do Nemroka i mówimy mu o tym, że kopalnia na południowy zachód od Geldern wciąż może być eksploatowana (500 sztuk złota). Jeśli wrócimy teraz do Mirzo, zaatakuje nas.
    Reputacja w Geldern: +4
    Punkty Doświadczenia: 1500

    22. Porozmawiaj z Samuelem o zniszczonej kopalni

    Kontynuacja zadania nr 20. Porozmawiaj z Samuelem o kopalni, którą wykorzystywali bracia Mazin i Mirzo.
    Reputacja w Geldern: +4
    Punkty Doświadczenia: 1750

    23. Przynieś Nemrokowi artefakt z ruin na północy

    Nemrok powie ci o ruinach na północy i ukrytym w nich potężnym artefakcie. Kierujemy się na północny zachód (w pobliżu rzeki) i odnajdujemy go. Czeka nas ciężka przeprawa z silnymi bestiami. Wracamy do Nemroka (dodatkowe 500 PD).
    Reputacja w Geldern: +6
    Punkty Doświadczenia: 2500

    24. Gunock, leniwy ork

    Gunock ma zabić druida Torna, ale całymi dniami siedzi na ławce. Kiedy powiemy mu, że doniesiemy o tym Grokowi, rzuci się na nas. Trzeba go pokonać.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    25. Zabij druida Torna

    Jeśli współpracujesz z orkami, możesz zabić dla Gunocka druida Torna. Jego siedziby szukaj w lasach na południe od Geldern.
    Reputacja u Orków: +4
    Punkty Doświadczenia: 2500

    26. Przynieś szamanowi Grimbollowi siarkę

    Grimboll potrzebuje pięciu bryłek siarki. Daj mu je.
    Reputacja w Geldern: +2
    Punkty Doświadczenia: 1000

    27. Zabij zębacze dookoła kopalni siarki

    Sulfock da nam zadanie zabicia "groźnych zębaczy" nieopodal kopalni siarki. Kierujemy się na północny zachód od Geldern. Po wykonaniu zadania wracamy do zleceniodawcy (dodatkowe 500 PD).
    Reputacja w Geldern: +6
    Punkty Doświadczenia: 1500

    28. Znajdź orkową grupę szukającą druidów

    Grok chce, żebyśmy udali się daleko na północny zachód od Geldern i znaleźli Bollocka.
    Punkty Doświadczenia: 2000

    29. Odkryj sekret druida Runaka

    Kontynuacja zadania nr 28. Bollock nakaże nam znaleźć druida Runaka i zabić go. Po wykonaniu zadania wracamy do zleceniodawcy (dodatkowe 500 PD).
    Reputacja u Orków: +2
    Punkty Doświadczenia: 2000

    30. Zabij druida Runaka

    Część zadania nr 29. Zabijamy Runaka.
    Reputacja u Orków: +4
    Reputacja w Geldern: +4
    Punkty Doświadczenia: 2500

    31. Zabij grupę polującą na druidów

    Jeśli nie zdecydujemy się na współpracę z orkami, możemy zabić dla Runaka pobliski oddział orków pod przewodnictwem Bollocka. Po wykonaniu zadania wracamy do zleceniodawcy (dodatkowe 500 PD).
    Reputacja u Gońców Leśnych: +10
    Punkty Doświadczenia: 1500

    32. Zabij przywódcę grupy szukającej druidów

    Druid Runak chce, żebyśmy zabili dowódcę południowego oddziału zwiadowczego orków. Należy iść do Geldern i zabić Gunocka (robimy to na samym końcu naszego pobytu w Geldern).
    Reputacja u Gońców Leśnych: +15
    Punkty Doświadczenia: 2000

    33. Szaman orków Grok chce wszystkie ogniste puchary

    Grok chce, żebyśmy przynieśli mu 12 ognistych pucharów.
    Reputacja u Orków: +7
    Punkty Doświadczenia: 10000

    34. Zmobilizuj ludzi w Geldern do buntu, dla kamienia druida Torna

    W zamian za kamień przemiany zębacza Torn chce, abyśmy zmobilizowali ludzi w Geldern przeciwko orkom. Idziemy do maga ognia Mariusa. Ten wysyła nas do świątyni. Mamy sprawdzić, czy jest tam złoty puchar. Niestety, ludzie, których polecił Marius, nie pomogą nam.
    Reputacja u Gońców Leśnych: +15
    Punkty Doświadczenia: 1500

    35. Uwolnij Geldern od orków

    Jeśli współpracujemy z buntownikami, oczyszczamy Geldern z orków i ich najemników.
    Reputacja u Buntowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 7500





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 82 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 3 · 4 · (5) ·

    Arczio
     

    Wędrowiec
    Temat: Ludzie co zrobić , zebrałem...
    Dodany: 23.04.2013 o 12:02  

    Ludzie co zrobić , zebrałem ognisty puchar przed rozmowaz Mariusem i teraz nwm jak mam odzyskać kamień

    as
     

    Wędrowiec
    Temat: asdadasdasd
    Dodany: 19.01.2014 o 13:41  

    asdadasdasd



    Ten artykuł skomentowano 82 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 3 · 4 · (5) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw