Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Klan Ognia • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Klan Ognia

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 04.08.2008

    1. Kamień przodków dla Rathgara

    Przechodząc przez przełęcz wiodącą do Nordmaru, natkniesz się na Rathgara. Ściga złodzieja imieniem Ali, którego już widziałeś w Faring. Asasyn ukradł mu kamień przodków i Nordmarczyk chce go odzyskać. W zależności od tego, jakie zadania wypełniłeś w tamtej wiosce, masz go ty lub Tom, lub wciąż jest w kufrze Alego.
    Reputacja w Klanie Ognia: +3
    Punkty Doświadczenia: 2000

    2. Towarzysz Rathgarowi do jaskini z grobowcem

    Zaproponuj Rathgarowi wspólną podróż do grobu Ejnara. Po drodze czeka was wcale trudna walka z wilkami i włochatymi nosorożcami.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    3. Hełm Ejnara

    Jest to kontynuacja zadania nr 2. Rathgar opowie ci o hełmie Ejnara. Chce, żebyśmy go mu przynieśli. Znajdziemy go rzecz jasna przy samym pokonanym duchu Ejnara. Idziemy z hełmem do zleceniodawcy, który pozwala zatrzymać nam go w charakterze nagrody.
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    4. Pojedynek z Sivertem

    Stojący na straży Sivert zapyta cię "swój czy wróg?". Jeśli odpowiesz "wróg", wyzwie cię na pojedynek i będziesz musiał go pokonać.
    Reputacja w Nordmarze: +3
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    5. Polowanie na orków z Kaelinem

    Kaelin zechce, abyś poszedł z nim zapolować na orki. Patrz zadanie nr 6.
    Punkty Doświadczenia: 1250

    6. Zabijanie orków

    W pobliżu Klanu Ognia jest obóz orków. Możesz iść tam z Kaelinem (zadanie nr 5). Podczas walki uważaj na szamanów.
    Reputacja w Nordmarze: +3
    Reputacja w Klanie Ognia: +10
    Punkty Doświadczenia: 2500

    7. 10 zębów szablozębów dla Leifa

    Leif będzie cię uczył, jeśli dasz mu 10 zębów szablozęba. Idź więc na polowanie, pamiętając o nauczeniu się umiejętności Zęby, szpony i rogi (chyba że już masz je w ekwipunku).
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    8. Polowanie z Leifem

    Leif zaprosi nas do wspólnego polowania. Nie będzie ono łatwe, dlatego jeśli chcesz, by Leif przeżył, polecam najpierw samemu się uporać przynajmniej z częścią wilków (ich stado znajduje się w pobliżu ścieżki wiodącej do Klanu Ognia).
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 1500

    9. Pancerz dla Thoralda

    Thorald chce, byś załatwił mu jakiś pancerz. Musisz udać się do Stejnara z Klanu Młota i kupić specjalny rozmiar za 1000 sztuk złota. W nagrodę Thorald będzie mógł ci towarzyszyć.
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    10. Kamień teleportacyjny dla Lee

    Lee chce zabić Rhobara. Jeśli ma to mu się udać, musisz mu w tym dopomóc. Potrzebujecie dwóch kamieni teleportacyjnych - pierwszy znalazłeś w Gocie, drugi jest w zamku Vengard, w wieży Karrypto.
    Punkty Doświadczenia: 2000

    11. Materiały dla Kalana

    Kalan będzie nas uczył, jeśli załatwimy 30 sztabek stali i młot kowalski. Przejdź się po kilku kowalach i kup, co potrzeba.
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2000

    12. Moc przodków

    Kerth, wódz Klanu Ognia, opowie ci o mocy kamieni przodków i da ci mapę z zaznaczonymi grobowcami. Będziesz musiał wykonać zadania nr 13, 14, 15, 16, 19 i 20.
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +10
    Punkty Doświadczenia: 5000

    13. Grobowiec Baldara

    Grobowiec Baldara to ten w pobliżu Klanu Ognia (idąc drogą do Klanu Młota, skręć w lewo i idź wzdłuż zbocza gór). Po kamień będziesz musiał przejść się nieco dalej, jest on bowiem w brzuchu cieniostwora. Następnie rozprawiamy się z tym, co w środku grobowca i kładziemy kamień na piedestał.
    Siła: +3
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    14. Grobowiec Bereka

    Grobowiec Bereka znajduje się na szczycie góry na południowy zachód od grobowca Baldara. Najpierw musimy stoczyć walkę z grupą orków, z nekromantą i demonem na czele. Kamień ma trup leżący na głazie. Rozprawiamy się w nieumarłymi wewnątrz grobowca i kładziemy go na piedestale.
    Zdolności myśliwskie: +3
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    15. Grobowiec Ejnara

    W grobowcu Ejnara już zapewne byłeś. Kamień ma Rathgar. Wybijamy nieumarłych i umieszczamy go na piedestale.
    Zdolności myśliwskie: +3
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    16. Grobowiec Angira

    Aby dostać się do grobowca Angira, możesz spróbować po odwiedzeniu grobowca Ejnara zsunąć się po zboczu na lewo od mostu i tam poszukać Osmunda. Ten opowie ci, jak orkowie zastawili na niego i jego towarzysza pułapkę i odebrali kamień przodków. Zaatakuj razem z nim i odbierz szamanowi artefakt (zadania nr 12 i 15). UWAGA! Koniecznie najpierw dopadnij szamana, bo po zabiciu większości orków, zacznie uciekać. Następnie rozpraw się z nieumarłymi wewnątrz grobowca i umieść go na piedestale.
    Kowalstwo: +8
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    17. Znajdź szamana orków

    Część zadania nr 16. Udaj się z Osmundem do obozu orków.
    Punkty Doświadczenia: 1500

    18. Zabij szamana orków

    Kontynuacja zadania nr 17. Zabij szamana orków. UWAGA! Koniecznie najpierw dopadnij szamana, bo po zabiciu większości orków, zacznie uciekać.
    Reputacja w Klanie Ognia: +7
    Punkty Doświadczenia: 2500

    19. Grobowiec Snorre'a

    Grobowiec Snorre'a znajduje się na zachód od Klanu Młota. Wewnątrz trwa walka. Należy uporać się zarówno z orkami, jak i nieumarłymi. Kamień ma szaman - umieszczamy go na piedestale.
    Siła: +3
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    20. Kamień przodków Akashy

    Grobowiec Akaschy znajdziesz na północnym-wschodzie. Czeka cię niełatwa przeprawa, by się do niego przedostać - musisz zabić grupę orków, w której jest aż trzech szamanów obok siebie. Jeden z nich ma kamień. Dalej postępujemy standardowo - oczyszczamy grobowiec i kładziemy artefakt na piedestale.
    Prastara wiedza: +10
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +5
    Punkty Doświadczenia: 2500

    21. Oswobodź Nordmar

    Kiedy już zdobędziemy moc przodków, Kerth zechce, byśmy uwolnili Nordmar od orków. Mamy zniszczyć pięć ich najważniejszych obozów, a także odbić kopalnię Klanu Młota. Walki te nie będą łatwe (poszukiwania obozów też - są rozsiane po całym Nordmarze), pamiętaj, aby nie rzucać się od razu w największy tłum, tylko starać się pokonywać przeciwników pojedynczo, a zwłaszcza zachodzić szamanów, skracając odległość do nich. Za każdy rozbity obóz otrzymasz 2500 PD i +2 do reputacji w Nordmarze. Po wykonaniu zadania porozmawiaj z Kerthem (dodatkowe 1500 PD). W nagrodę będziesz miał do wyboru: Miecz Nordmarczyka, 10000 sztuk złota lub sztabkę czystej rudy.
    Reputacja w Nordmarze: +5
    Reputacja w Klanie Ognia: +10
    Punkty Doświadczenia: 5000





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 35 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    żal
     

    Wędrowiec
    Temat: Zapisz grę przywal kolesiow...
    Dodany: 14.03.2010 o 15:45  

    Zapisz grę przywal kolesiowi sprawdź co ma i będziesz wiedział <n00b>

    PS jak ci nie odpowiada sytuacja po przywaleniu kolesiowi to sobie wczytaj grę sprzed bójki;p

    ...
     

    Wędrowiec
    Temat: przechodze gothica 3 pierws...
    Dodany: 16.03.2010 o 21:31  

    przechodze gothica 3 pierwszy raz. i mam takie pytanie czy jak juz zrobie wszystkie zadania i w ogole skoncze gre to bede mogl sobie caly czas chodzic po tym swiecie?

    ...
     

    Wędrowiec
    Temat: czy wyswietla sie napisy ta...
    Dodany: 16.03.2010 o 21:32  

    czy wyswietla sie napisy tak jak np w gothicu 1

    robac4
     

    Wędrowiec
    Temat: nie moge przejść grobowca a...
    Dodany: 01.04.2010 o 18:03  

    nie moge przejść grobowca angira zabiłem wszystkich orków a szaman uciekł niestety :(( da sie coś zrobic

    pomuszcie plis!!!!

    Quar2
     

    Wędrowiec
    Temat: Wczytaj grę i jeszcze raz, ...
    Dodany: 03.04.2010 o 16:02  

    Wczytaj grę i jeszcze raz, aż go zabijesz

    Nordmarczyk
     

    Wędrowiec
    Temat: Według mnie nordmar jest na...
    Dodany: 26.05.2010 o 14:59  

    Według mnie nordmar jest najciekawszą i do tego najbardziej niebezpieczną krainą. Ta strona z zadaniami bardzo się przyda nowym graczom.

    Po
     

    Wędrowiec
    Temat: Nordmar jest strasznie fajn...
    Dodany: 10.07.2010 o 11:48  

    Nordmar jest strasznie fajny, tak jak Myrtana i Varant!

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 14
    Temat: Aha jeśli ktoś pójdzie z ja...
    Dodany: 23.08.2010 o 9:22  

    Aha jeśli ktoś pójdzie z jakimś kolesiem na polowanie i ten zaraz będzie miał zginąć, to zróbcie save(ale lepiej nie na F5) i ponownie wczytajcie grę - będzie miał pełen pasek życia. To taka alternatywa jakby ktoś gdzieś utknął. Przy olbrzymiej liczbie potworów naprawdę życzę szczęścia i zostania arcymistrzem zapisu/odczytu gry.

    Rhobar III Bezi
     

    Wędrowiec
    Temat: Na moje Nordmar jest krainą...
    Dodany: 07.11.2010 o 10:41  

    Na moje Nordmar jest krainą dla doświadczonych graczy gothica a nie amatorów. Mam małe pytanie gdzie znajdował się pedar?

    milten
     

    Wędrowiec
    Temat: tom uciekl z kamieniem przo...
    Dodany: 01.12.2010 o 15:13  

    tom uciekl z kamieniem przodkow niestety przypomnialo mi sie o tym troche pozno i nie chce wracac sie teraz polowy gry. da sie cos z tym zrobic?

    mieciuk
     

    Wędrowiec
    Temat: chyba ba sie zrobić ;Dnaciś...
    Dodany: 18.12.2010 o 19:23  

    chyba ba sie zrobić ;D

    naciśnij "`" nad tabem i wejdź na konsole kodów i wpisz "goto Tom" ale T z dużej, bo bez tego nie da rady ;D obczaj bo powinien gdzieś się kręcić koło miasta, bo mi raz na pustyni ja było oblężenie miasta to kilku u uciekło i krążyli w kół ko za miastem kilka metrów hahaha ;) Śmiesznie to wyglądało, bo uciekali kilka metrów do przodu, potem w tył i tak cały czas ;)


    pozdro. może zadziała

    bas
     

    Wędrowiec
    Temat: Te comentaże są super
    Dodany: 05.03.2011 o 18:07  

    Te comentaże są super

    Dredas
     

    Wędrowiec
    Temat: W grobowcu Snorre\'a szama...
    Dodany: 01.06.2011 o 17:20  

    W grobowcu Snorre'a szaman nie miał kamienia przodków, można jakoś inaczej go zdobyć? Wczytywałem parę razy ale nic to nie daje

    Don Mario
     

    Wędrowiec
    Temat: Też mialem ten problem. Jak...
    Dodany: 08.08.2011 o 22:06  

    Też mialem ten problem. Jak szaman nie ma kamienia przodkow to leży obok tronu Snorre'a.

    Beezi
     

    Wędrowiec
    Temat: Da się przywołać tego szama...
    Dodany: 12.03.2015 o 19:17  

    Da się przywołać tego szamana który ma kamień przodków Angira bo mi uciekł?



    Ten artykuł skomentowano 35 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw