1. Dziwne sny Sibura
Sibur chce, byśmy przynieśli mu pięć skór lodowych wilków. Jeśli ich nie mamy w ekwipunku, musimy udać się po nie aż do Nordmaru. W zamian dostaniemy plany, których potrzebuje Hatlod z Silden.
Alchemia: +1
Reputacja w Lago: +15
Punkty Doświadczenia: 1500
2. Zmierz się z Mamukiem
Mamy pokonać Mamuka na arenie. Trzeba go najpierw sprowokować do walki.
Siła: +1
Reputacja w Lago: +10
Punkty Doświadczenia: 1000
3. Zmierz się z Grubuzem
Wejdź na arenę i pokonaj Grubuza.
Siła: +1
Reputacja w Lago: +20
Punkty Doświadczenia: 1500
4. Krwawe krwiopijce
Rasul zleca nam zabicie dziesięciu krwiopijców nieopodal plantacji.
Reputacja w Lago: +15
Punkty Doświadczenia: 1500
5. Trofea z topielców
Mamy przynieść Mamukowi dziesięć skór i dziesięć szponów z topielców. Potwory te znajdziemy w okolicy (oczywiście musimy mieć przy tym odpowiednią umiejętność).
Reputacja w Lago: +15
Punkty Doświadczenia: 1000
6. Dowiedz się kim jest więzień!
"Lekceważący strażnik" nie chce ci powiedzieć, kto jest więźniem. Powie ci za to Mamuk, kiedy wykonasz zadanie nr 5. Okazuje się, że to mag wody Vatras.
Punkty Doświadczenia: 1000
7. Polowanie na nagrody: Shakyor, lew pustyni
Jest to część zadania nr 13 w Ben Erai. Mamy zabić Shakyora przebywającego w okolicach Lago.
Reputacja w Lago: +25
Reputacja u Asasynów: +4
Punkty Doświadczenia: 2000
8. Kamień lwa
Zadanie to zostanie wykonane, kiedy zdobędziemy kamień lwa Shakyora. Możemy to zrobić zabijając go (zadanie nr 7) lub odbierając w nagrodę za wypędzenie asasynów z Lago (zadanie nr 9).
Punkty Doświadczenia: 1500
9. Oswobodź Lago!
Jeśli współpracujemy z koczownikami, wybijamy wszystkich asasynów w Lago. Następnie idziemy do Shakyora po nagrodę.
Reputacja u Koczowników: +5
Punkty Doświadczenia: 2500
10. Odstaw Vatrasa do Hurita
Po oswobodzeniu Lago (zadanie nr 9), uwalniamy Vatrasa. Mamy go eskortować do Hurita (zadanie nie ma sensu, jeśli go wcześniej zabiliśmy).
Reputacja u Koczowników: +3
Punkty Doświadczenia: 1000