Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Montera • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Montera

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 06.08.2008

    1. Tchórzliwe gobliny

    W drodze do Montery napotkasz obozowisko buntowników. Zaczepi cię tam Ammon. Jeśli zachowasz się jak najemnik orków, rzuci się na ciebie i będziesz musiał najpierw go utemperować. Opowie ci o kłopotach z goblinami. Zaproponuj mu pomoc w tej sprawie. Po drugiej stronie ścieżki jest jaskinia. Wybij wszystkie "tchórzliwe gobliny" i wróć do Ammona poinformować go o sukcesie (możliwość nauki polowania, 100 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 750

    2. Zgłoś się do przywódcy orkowych najemników w Monterze

    W drodze do Montery natkniesz się na farmę nadzorowaną przez Domenika. Nie spodobasz mu się i każe ci w ciągu trzech dni zgłosić się do przywódcy najemników w Monterze, Marika. Udaj się więc do niego. Najpierw będziesz musiał odbyć z nim rozmowę i przyjąć zadanie. Dopiero wtedy powiedz mu o Domeniku. Następnie wróć do zleceniodawcy (dodatkowe 500 PD).
    Reputacja w Monterze: +2
    Punkty Doświadczenia: 500

    3. Jak lojalni wobec orków są ich najemnicy?

    Marik chce, abyć sprawdził lojalność najemników w Monterze. Podejrzewa, że wśród nich przebywa zdrajca. Pogadaj z Ugo, Fedorem, Goore'em, Danem, Sanfordem, Tranem (patrz zadanie nr 28), Elberem i Bradleyem. Dodatkowo wypełniając zadania związane z wymianą niewolników (nr 14, 18 i 19) dowiesz się o kilku ciekawych rzeczach.Dennis napada na farmę zboża Elbera. Ashton defrauduje złoto (kiedy będziesz mówił o tym Marikowi, poprosi cię on o dowód - patrz zadanie nr 20). Bradley ściąga pieniądze od niewolników (Marik zażąda listy - patrz zadanie nr 21).W końcu, kiedy wykonasz zadanie nr 30 i zdemaskujesz Sanforda, możesz donieść o zdrajcy Marikowi. Oczywiście odradzam posuwania się dalej, jeśli współpracujesz z buntownikami. Jeśli trzymasz stronę orków, idź do magazyniera, udaj, że jesteś rojalistą i weź od niego wiadomość dla Okary. Zanieś ten dowód do Marika i zaproponuj zajęcie się szpiegiem (patrz zadanie nr 31). W sumie wykonując to zadanie możesz się wzbogacić o 3300 sztuk złota i dostać dodatkowe 5000 PD.
    Reputacja w Monterze: +5
    Punkty Doświadczenia: 1500

    4. Odbierz daninę z farmy Domenika

    Marik powie ci, że Domenik zalega z płaceniem daniny. Chce, abyś poszedł go niego i odebrał ją. Idź więc na farmę i zrób, co do ciebie należy. Następnie zgłoś Marikowi wykonanie zadania (dodatkowe 500 PD i możesz zatrzymać sobie daninę - 400 sztuk złota).
    Reputacja w Monterze: +6
    Punkty Doświadczenia: 1000

    5. Pokonaj na arenie mistrza Ashtona

    Najpierw musisz zapłacić u niego za wstęp na arenę i zmierzyć się z innymi najemnikami. Kiedy już wygrasz ze wszystkimi, wejdź na arenę i pokonaj go. Następnie pogadaj z nim (twoje i Ashtona złoto - w sumie 1000 sztuk - i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Monterze: +10
    Punkty Doświadczenia: 1250

    6. Pokonaj Fedora na arenie

    Wyzwij Fedora na pojedynek. Wejdź na arenę i pokonaj go. Kiedy się podniesie, pogadaj z nim (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Monterze: +7
    Punkty Doświadczenia: 1000

    7. Pokonaj Ugo na arenie

    Wyzwij Ugo na pojedynek. Wejdź na arenę i pokonaj go. Kiedy się podniesie, pogadaj z nim (dodatkowe 500 PD i możliwość nauki u niego zdolności złodziejskich).
    Siła: +1
    Reputacja w Monterze: +7
    Punkty Doświadczenia: 1000

    8. Pokonaj Goose'a na arenie

    Wyzwij Goose'a na pojedynek. Wejdź na arenę i pokonaj go. Kiedy się podniesie, pogadaj z nim (300 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Monterze: +7
    Punkty Doświadczenia: 1000

    9. Pokonaj Dana na arenie

    Wyzwij Dana na pojedynek. Wejdź na arenę i pokonaj go. Kiedy się podniesie, pogadaj z nim (dodatkowe 500 PD i jego niewolnik - potrzebny w zadaniu nr 32).
    Siła: +1
    Reputacja w Monterze: +7
    Punkty Doświadczenia: 1000

    10. Pszenica dla opiekuna magazynu

    Sanford potrzebuje 15 worków pszenicy z farmy zboża. To ta z młynem. 10 worków wala się po całej farmie, ale aby zdobyć pozostałe, będziesz musiał załatwić sprawę ze złodziejami zboża (zadanie nr 12). Kiedy już będziesz miał wszystkie, wróć do Sanforda (50 sztuk złota).
    Reputacja w Monterze: +2
    Punkty Doświadczenia: 750

    11. Mleko dla opiekuna magazynu

    Sanford potrzebuje 5 baryłek mleka z gospodarstwa, w pobliżu którego pasą się krowy, tuż za zachodnim wyjściem z Montery. Znajdziesz je w różnych miejscach przy ścianach chałup. Następnie wróć do Sanforda (200 sztuk złota).
    Reputacja w Monterze: +2
    Punkty Doświadczenia: 750

    12. Złodzieje zboża muszą zaprzestać swojego procederu

    Elber opowie ci o problemach ze złodziejami zboża. Zaoferuj mu pomoc. Aby ich odnaleźć, po rozmowie z Elberem odwróć się i idź cały czas centralnie na północ. Uważaj na zębacze. Zabij złodziejaszków, pozbieraj worki pszenicy i wróć do Elbera (1500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja w Monterze: +7
    Punkty Doświadczenia: 1250

    13. Znajdź i zabij agresywne wilki

    Dennis zleci ci zabicie agresywnych wilków. Ich jaskinię znajdziesz wychodząc z Montery południowym wyjściem i skręcając na skrzyżowaniu w lewo. Staraj się zabijać je pojedynczo, ponieważ w grupie są groźne. W tej norze znajdziesz również miecz Wenzela. Następnie wróć do Dennisa i poinformuj go o zażegnaniu zagrożenia (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja w Monterze: +4
    Punkty Doświadczenia: 1000

    14. Nowa zmiana w obozie niewolników

    Bradley chce, abyś znalazł niewolników, których trzeba zmienić. Są to Bengard i Osko. Ten pierwszy w zamian da ci Ognisty Puchar, drugi natomiast opowie ci pewną ciekawą rzecz o Bradleyu. Wróć poinformować zleceniodawcę o wykonaniu zadania (50 sztuk złota).
    Reputacja w Monterze: +4
    Punkty Doświadczenia: 1000

    15. Powiedz Dennisowi, że Bradley potrzebuje nowych niewolników

    Kiedy już odeślesz niewolników z wykopalisk na farmę (zadanie nr 14), Bradley nakaże ci powiedzieć Dennisowi, że potrzebuje nowych niewolników. Wyjdź przez zachodnią bramę i udaj się do pobliskiego gospodarstwa. Porozmawiaj z najemnikiem.
    Reputacja w Monterze: +4
    Punkty Doświadczenia: 1000

    16. Dennis chce żeby Bradley lepiej traktował niewolników

    Dennisa denerwuje, że podczas wymiany niewolników dostaje ich tak wyczerpanych. Idź powiedzieć Bradleyowi, żeby się lepiej z nimi obchodził (500 sztuk złota).
    Reputacja w Monterze: +4
    Punkty Doświadczenia: 750

    17. Niewolnik Kelvin chce zostać w zagrodzie

    Niewolnik Kelvin może udzielić ci cennej informacji (część zadania nr 15). Jednak najpierw chce się upewnić, że go nie podpuszczasz. Musisz pójść do Dennisa i powiedzieć mu, że ów niewolnik pozostaje na farmie - zgodzi się od razu. Wróć do Kelvina, a powie ci, co wie (dodatkowe 250 PD).
    Punkty Doświadczenia: 500

    18. Niewolnik Leon znów pracuje w świątyni

    Najpierw musisz wykonać zadanie nr 15. Jeśli już to zrobiłeś, pogadaj z Leonem. Masz trzy możliwości. Możesz wyciągnąć od niego informacje i pozwolić zostać na farmie (wtedy jednak zadanie nie zostanie wykonane), pociągnąć go za język i mimo to wysłać na wykopaliska (chamskie, ale najbardziej korzystne) lub od razu wysłać do robót. Następnie (jeśli wybrałeś drugą lub trzecią opcję) idź powiedzieć Bradleyowi o wykonaniu zadania (100 sztuk złota).
    Punkty Doświadczenia: 500

    19. Niewolnik Kelvin znów pracuje w świątyni

    Zadanie analogiczne do powyższego, dotyczy Kelvina (musisz jednak wykonać najpierw dla niego zadanie nr 17, aby uzyskać informacje).
    Reputacja w Monterze: +2
    Punkty Doświadczenia: 750

    20. Przynieś Marikowi dowód, że Ashton podkrada złoto

    Niezależnie od tego, czy znajdziesz go sam, czy po wskazówkach Kelvina (zadanie nr 19), czy dopiero po poleceniu Marika, w kufrze Ashtona jest dowód na to, że dowódca areny podkrada złoto, a ów kufer stoi za areną przy murze. Wróć do Marika i pokaż mu "złotą listę" (200 sztuk złota).
    Punkty Doświadczenia: 500

    21. Marik chce listę niewolników Bradley'a

    Marik zechce (po wykonaniu zadania nr 14), abyś przyniósł mu listę niewolników Bradleya. Musisz poczekać, aż wyjdzie z domu, a wtedy w trybie skradania wejdź do środka i (upewniając się przez okno, że na nikt na ciebie nie patrzy) weź listę ze stołu. Następnie zanieś ją Marikowi.
    Reputacja w Monterze: +4
    Punkty Doświadczenia: 750

    22. Zwróć Bradley'owi skradzioną listę niewolników

    No to wpadłeś... Musisz zanieść z powrotem listę niewolników Bradleyowi. Zacznie się wściekać, ale jeśli nie powiesz mu, żeby się zamknął, sprawa zostanie rozwiązana pokojowo. W przeciwnym razie rzuci się na ciebie.
    Reputacja w Monterze: +2
    Punkty Doświadczenia: 750

    23. Basir chce swoją starą złotą szkatułę

    W karczmie przebywa Basir. Poprosi cię o odnalezienie jego starej złotej szkatuły, którą zostawił na skrzyżowaniu do Trelis podczas napadu buntowników. Wyjdź przez zachodnią bramę i skręć w lewo, aż dojdziesz do przewróconego wózka. Tam leży owa szkatuła. Zanieś ją Basirowi (1000 sztuk złota).
    Reputacja u Asasynów: +1
    Punkty Doświadczenia: 500

    24. Sobota chce z powrotem niewolnika Dana

    Marik odebrał Sobocie niewolnika i przekazał go Danowi, który walczy na arenie. Aby go odzyskać, będziesz musiał stoczyć pojedynek (zadanie nr 9). Następnie podejdź do niewolnika i zabierz go do Soboty (1000 sztuk złota).
    Reputacja u Asasynów: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    25. Sobota chce z powrotem niewolnika Thoreka

    Marik odebrał Sobocie niewolnika i przekazał go Thorekowi. Aby go odzyskać, zabierz go z domu orka. Kowal zatrzyma cię. Będziesz musiał albo mu zapłacić (1100 sztuk złota), albo go pokonać. Następnie zwróć niewolnika "prawowitemu" właścicielowi (1000 sztuk złota).
    Reputacja u Asasynów: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    26. Zmuś Follecka do pracy na dziedzińcu zamkowym

    Kiedy wejdziesz do zamku, zaczepi cię Kor-Shach. Jeden z orkowych wojowników sprawia problem. Folleck ukrywa się gdzieś i nie chce pracować. Znajdziesz go na szczycie wieży. Porozmawiaj z nim - w końcu okaże się, że tylko jedna rzecz jest w stanie skłonić go do posłuszeństwa (patrz zadanie nr 27). Następnie wróć do zleceniodawcy (200 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja u Orków: +1
    Punkty Doświadczenia: 1500

    27. Folleckowi należy się nauczka

    Część zadania nr 26. Aby skłonić Follecka do udania się na dziedziniec, musisz go pokonać.
    Siła: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    28. Powiedz Trano o jego pensji

    Na lewo od południowego wyjścia z Montery, przy zawalonej wieży, wyleguje się Trano. Zagroź mu, że powiesz o tym dowódcy. I zrób to. Marik każe przekazać mu, że nie dostanie pensji. Delikwent nie będzie zadowolony, ale wróci do pracy. Idź poinformować o tym Marika.
    Reputacja w Monterze: +4
    Punkty Doświadczenia: 750

    29. Nakłoń najemnika do opuszczenia miejsca spotkań buntowników

    Otis z grupy buntowników w pobliżu skrzyżowania do Trelis, kiedy powiesz mu, że chcesz się do nich przyłączyć, zechce, abyś sprawił, by najemnik przesiadujący w miejscu spotkań rojalistów poszedł sobie. Będziesz musiał go najpierw do tego "zmotywować" (patrz zadanie nr 28). Potem jeszcze raz pogadaj z nim, a wykurzysz go stamtąd. Następnie wróć do Otisa (50 sztuk złota, dodatkowe 500 PD).
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    30. Zabij krowy

    Między gospodarstwem hodowlanym a zniszczonymi chałupami znajduje się małe obozowisko buntowników. Jeden z nich, Mason, to zupełny wariat, ale da ci zadanie, które lepiej wykonać niezależnie od tego, czy współpracujesz z orkami, czy z rojalistami. Idź na farmę i zabij krowy (uważaj, żeby ci nie uciekły i żeby zauważyło to jak najmniej osób). Jest ich w sumie siedem. Potem wróć do Masona (400 sztuk złota i dodatkowe 500 PD) i zapytaj o szpiega. Poda ci jakże dobrze pomyślane hasło. Okaże się, że owym szpiegiem jest Sanford. Możesz teraz albo z nim współpracować, albo wydać go Marikowi.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 750

    31. Rozpraw się z Sanfordem

    Kiedy już wykonasz zadanie nr 3, zaproponuj Marikowi pozbycie się Sanforda. Następnie zrób, co do ciebie należy i wróć do dowódcy (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja u Orków: +3
    Punkty Doświadczenia: 1250

    32. Yorik potrzebuje ekwipunku

    Yorik potrzebuje 20 paczek broni. Jeśli pracujesz dla orków, nie będziesz miał z tym problemu (5 po zabiciu Norrisa z Reddock, 3 po Philu z Cape Dun - o ile je im uprzednio oddawałeś - i 14 paczek w trzech obozowiskach buntowników wokół Montery). Natomiast jako buntownik, poza tymi 14, 3 znajdziesz na piętrze budynku karczmy, a resztę na terenie Cape Dun i w jaskini pod nim. Ostatecznie możesz sklepać Phila. W nagrodę od Yorika dostaniesz 1000 sztuk złota.
    Reputacja u Orków: +3
    Punkty Doświadczenia: 1250

    33. Zlikwiduj pozycje buntowników dookoła Montery

    Zaproponuj Varekowi zniszczenie grup buntowników wokół Montery. Jest ich trzy. Pierwsza w dolince za farmą hodowlaną (przewodzi jej Mason), druga obok skrzyżowania do Trelis z Otisem na czele, trzecia w pobliżu południowego wyjścia z miasta (jest w niej Daryl). Po wykonaniu zadania, zgłoś się do Vareka (2000 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD).
    Reputacja u Orków: +3
    Punkty Doświadczenia: 1500

    34. Złodziejski patrol orków

    Arakos opowie ci o tragedii, jaka spotkała Gońców Leśnych z rąk orków. Pomóż mu zniszczyć ich patrol przebywający w pobliżu. Podążaj za nim (zadanie nr 35) i zabij orków. Po walce pogadaj z nim (3 mikstury lecznicze, 300 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja u Gońców Leśnych: +10
    Punkty Doświadczenia: 1500

    35. Udaj się z Arakosem na poszukiwania orkowego patrolu

    Część zadania nr 34. Biegnij za Arakosem.
    Reputacja u Gońców Leśnych: +5
    Punkty Doświadczenia: 500

    36. Kamień druidów Porgana

    Orkowie zabrali Porganowi kamień druidów. Jest on w posiadaniu patrolu orków, z którym rozprawiasz się z Arakosem.
    Reputacja u Gońców Leśnych: +15
    Punkty Doświadczenia: 750

    37. Kamienne korzenie dla druida Porgana

    Kiedy już odzyskasz dla Porgana kamień druidów, okaże się, że jest on pozbawiony mocy. Będziesz musiał przynieść 20 kamiennych korzeni. Znajdziesz je po obu brzegach pobliskiej rzeki. Pozbieraj je (uwaga na cieniostwora) i zanieś Porganowi. W dowód wdzięczności odda ci kamień.
    Reputacja u Gońców Leśnych: +15
    Punkty Doświadczenia: 2000

    38. Rufus ucieka z farmy

    Rufus koniecznie chce uciec z farmy i pragnie, żeby mu w tym pomóc. Należy mu uświadomić, że aby uciec, trzeba biegnąć. Podążaj za nim, aż się zatrzyma.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 500

    39. Niewolnik Rufus pragnie dostać się do Okary

    To zadanie będziesz mógł wykonać, kiedy już pomożesz Rufusowi uciec z farmy. Zgódź się towarzyszyć mu do Okary. W pewnym momencie kretyn pobiegnie wprost w stado wilków, ale nie rozpoczynaj walki, jeśli ostatecznie nie dojdzie do starcia. Kiedy dojdziesz na miejsce, przekaże ci w nagrodę cały swój dobytek - 15 sztuk złota.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    40. Thorek chce magicznej rudy

    Thorek chce, żebyś w ciągu dwóch dni przyniósł mu 5 bryłek rudy. Najczęściej występuje tutaj bug i ork w ogóle nie zleca tego zadania.
    Reputacja w Monterze: +4
    Punkty Doświadczenia: 1500

    41. Wiadomość dla Okary

    Kiedy już zdemaskujesz Sanforda (patrz zadanie nr 30), zapytaj się go o Okarę, a powie ci o wiadomości, którą musi zostać dostarczona tamtejszemu dowódcy buntowników, Rolandowi. Zgódź się ją zanieść (najlepiej zrobić to równolegle z zadaniami 38 i 39). W nagrodę od Sanforda i Rolanda otrzymasz po 1000 sztuk złota (plus dodatkowe 1000 PD).
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    42. Pozbądź się strażników obozu niewolników

    W okolicach południowego wyjścia z Montery, natkniesz się na małe obozowisko dwóch buntowników. Jeśłi chcesz w nimi współpracować, zaproponuj Darylowi pozbycie się strażników z obozu niewolników. Wykonaj to zadanie najlepiej tuż przed wznieceniem powstania. Zabijamy orków tak, aby nikt poza niewolnikami tego nie widział. Wracamy do Daryla (1000 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 1250

    43. Oswobodź Monterę

    Rzecz jasna, to zadanie należy wykonać jako ostatnie. Po zdemaskowaniu Sanforda zapytaj się go o atak buntowników. Jeśli rozmawiałeś już z Varekiem, możesz rozpocząć powstanie - zabij jakiegoś orka, a pozostali staną się wrodzy. Aby wyzwolić miasto, musisz zabić wodza i większość jego podwładnych. Szczegółowe porady taktyczne znajdziesz tutaj. Po uwolnieniu miasta pogadaj z Sanfordem, a otrzymasz 3 mikstury lecznicze, 3 mikstury many, 500 sztuk złota i dodatkowe 1500 PD, oraz z Rolandem (1500 sztuk złota i dodatkowe 2000 PD).
    Reputacja u Buntowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 5000





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 73 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 2 · 3 · (4) ·

    balz34
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie mozna znalezc goora w...
    Dodany: 25.07.2011 o 19:51  

    gdzie mozna znalezc goora w monterze?

    Przemo9601
     

    Wędrowiec
    Temat: Blisko areny gdzie walczysz...
    Dodany: 26.07.2011 o 22:02  

    Blisko areny gdzie walczysz z najemnikami.

    WilQ
     

    Wędrowiec
    Temat: Nie moge przejsc misji z po...
    Dodany: 24.09.2011 o 22:01  

    Nie moge przejsc misji z podmiana niewolników, zadna z postaci nie chce rozmawiac, Dennis,Leon, Bengar ietc?? :/

    tentomasz
     

    Wędrowiec
    Temat: z tymi baryłkami rudy dla o...
    Dodany: 14.04.2012 o 17:28  

    z tymi baryłkami rudy dla orkowego kowala jest tak że najpierw chce 1100 złota za niewolnika i jeśli mu powiemy że nie mamy tyle kasy to każe Ci przynieść 5 baryłek. Możesz je wziąć z pobliskiej Okary (musisz mieć umiejętność)

    PosPoliTu
     

    Wędrowiec
    Temat: ej a a jest ten bug z ognis...
    Dodany: 14.01.2013 o 16:36  

    ej a a jest ten bug z ognistymi kielichami ????
    soł wszystkie

    Marysia
     

    Wędrowiec
    Temat: a teraz tak na powaznie gdz...
    Dodany: 22.02.2013 o 23:04  

    a teraz tak na powaznie gdzie znajde tegoArakosa? chłopaki pomozcie :<

    Xardas1221
     

    Wędrowiec
    Temat: Marysia - Arakosa można zna...
    Dodany: 16.06.2013 o 20:51  

    Marysia - Arakosa można znaleźć w drodze z Cape Dun do Montery będzie tam stał z kilkoma innymi gońcami leśnymi i druidem Porganem ogólnie w tym obozie można wykonać kilka ciekawych questów ;)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 3
    Temat: A gdzie jeszcze można znale...
    Dodany: 11.07.2013 o 23:03  

    A gdzie jeszcze można znaleźć paczki z bronią? Phil przy sobie ich nie miał

    beforeiforget
     

    Wędrowiec
    Temat: Cześć mam problem. Kiedy pi...
    Dodany: 12.07.2013 o 11:25  

    Cześć mam problem. Kiedy pierwszy raz wszedłem do Montery i gadałem z Marikiem powiedziałem mu że muszę się zastanowić nad pracą dla niego a on odpowiedział żebym wkrótce do niego przyszedł. Od tej pory nie chce ze mną gadać. Zrobiłem wszystkie questy w Monterze a mam 71 punktów reputacji i nie mogę wejść do wodza orków. Czy jest jakiś sposób na to aby Marik zaczął ze mną gadać? Zaklęcie amnezja na niego nie działa. Proszę o pomoc. Czy istnieją jakieś kody albo coś innego aby on mógł ze mną pogadać? Nie chcę wczytać starego save bo wykonywałem też zadania w innym mieście.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 3
    Temat: Dodatkowo mam jeszcze pytan...
    Dodany: 13.07.2013 o 20:04  

    Dodatkowo mam jeszcze pytanie. Gdzie w jest runa teleportacji do Montery?

    Spens
     

    Wędrowiec
    Temat: Kamien jest kolo Marika, a ...
    Dodany: 28.07.2013 o 17:23  

    Kamien jest kolo Marika, a Arakos jest jaki idziesz od Domenika to ta dluzsza latwiejsza droga i gdy spotkasz goncow lesnych to on jest przed jaskinia z porganem

    Spens
     

    Wędrowiec
    Temat: w domku obok Marika poprawk...
    Dodany: 28.07.2013 o 17:24  

    w domku obok Marika poprawka :D

    Srebrnobury
     

    Wędrowiec
    Temat: (V 1.75.20108) 10. Pszenica...
    Dodany: 18.11.2013 o 19:55  

    (V 1.75.20108)

    10. Pszenica dla opiekuna magazynu.

    W zadaniu stoi, że należy przynieść 15 worków, ale jest ich tylko 14 (Zliczając wszystkie z farmy i od rabusiów), a przy oddawaniu ich Sanfordowi, Ten bierze ich tylko 13 a questa nam normalnie zalicza.



    Ten artykuł skomentowano 73 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 2 · 3 · (4) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw