Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Nemora • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Nemora

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 04.08.2008

    1. Kto jest przywódcą Nemory?

    Podstawowe pytanie, jakie musimy zadać po przybyciu do Nemory, brzmi "kto tu rządzi?". Musimy najpierw zdobyć przynajmniej 75 punktów reputacji miejscowej. Oczywiście wiąże się to z wykonywaniem zadań. Następnie idziemy do Russela, który zdradza nam, że to on jest przywódcą. Otrzymujemy 2000 sztuk złota.
    Reputacja u Buntowników: +2
    Punkty Doświadczenia: 2500

    2. Dostarcz Russellowi towary z pustyni

    Russelowi doniesiono, że została rozbita karawana kupców z Varantu. Idziemy na południe, rozprawiamy się z zębaczami i zabieramy towary do buntownika (dostajemy 300 sztuk złota w nagrodę).
    Reputacja w Nemorze: +15
    Punkty Doświadczenia: 1000

    3. Nowy człowiek dla Nemory

    Russel powie ci, że Nemora potrzebuje nowego strażnika. Odpowiednim człowiekiem jest Karlen, którego znajdziesz nieopodal. Zanim jednak zgodzi się pójść do Nemory, musimy wykonać parę zadań dla niego. Po skończonej robocie, wracamy do Russela (400 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja w Nemorze: +10
    Punkty Doświadczenia: 1500

    4. Paladyn-renegat na przełęczy do Varatnu musi umrzeć

    Karlen chce, żebyśmy zabili paladyna Kurta. Idziemy na przełęcz i wykonujemy naszą powinność.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 1500

    5. Paladyn Karlen chce swoją magię z powrotem!

    Z wykonaniem tego zadania będziemy musieli się wstrzymać, aż nie zbierzemy wszystkich ognistych pucharów i nie zaniesiemy ich do klasztoru w Nordmarze. Dopiero wtedy, oddając Karlenowi puchar, quest zostanie ukończony. W nagrodę dostaniemy 10 mikstur leczenia.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 2500

    6. Paladyn Karlen pokazuje ci pustynię

    Po wykonaniu zadania nr 4 Karlen może zaprowadzić nas do Varantu.
    Punkty Doświadczenia: 500

    7. Przekrocz z Karlanem przełęcz do Varantu

    Część zadania nr 6. Podążaj za Karlenem.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 2500

    8. Pozbądź się orków z farmy na zachód od Trelis

    Kippler zleci ci wybicie orków na zniszczonej farmie na zachód od Trelis. Po wykonaniu zadania wracamy do zleceniodawcy (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja u Buntowników: +1
    Reputacja w Nemorze: +20
    Punkty Doświadczenia: 1500

    9. Dostarcz Treslottowi rzadką lobelię zielną

    Treslott potrzebuje do uwarzenia mikstury lobelii zielnej. Znajdziemy ją w pobliżu "prychających potworów".
    Alchemia: +1
    Reputacja w Nemorze: +15
    Punkty Doświadczenia: 1000

    10. Buntownicy ukradli daninę z farmy Farmona

    Farmon twierdzi, że buntownicy okradli jego farmę. Jeden z nich miał na imię Hengley. Udajemy się do Nemory i przepytujemy go. W końcu odda 1000 sztuk złota. Zanosimy je do Farmona.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    11. Hengley, nieuczciwy buntownik

    Hengley handluje ekwipunkiem należącym do obozu Nemora. Kiedy odkryjemy już, kto jest przywódcą (zadanie nr 1), możemy go wydać (200 sztuk złota).
    Punkty Doświadczenia: 1000

    12. Zabij 3 potwory grasujące na północ od Nemory

    Rendell powie nam o potworach w pobliżu wielkiego szkieletu. Trzeba je zabić. Następnie wracamy do zleceniodawcy (3 mikstury leczenia, 500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja w Nemorze: +20
    Punkty Doświadczenia: 1500

    13. Broń dla Nemory

    Dudley potrzebuje 10 paczek broni. Można je znaleźć w różnych miejscach, np. w magazynach należących do orków. W nagrodę dostaniemy 500 sztuk złota.
    Kradzież: +1
    Reputacja w Nemorze: +15
    Punkty Doświadczenia: 1000

    14. Wiadomość od buntownika imieniem Charles

    Kontynuacja zadania nr 17 z Trelis (zlecenie od Charlesa). Zanosimy odpowiedź (300 sztuk złota w nagrodę).
    Punkty Doświadczenia: 1000

    15. Finley atakuje Trelis

    Finley chce zaatakować Trelis. Idziemy z nim w pobliże twierdzy (zadanie nr 16) i kiedy będziemy gotowi, dajemy sygnał do ataku.
    Reputacja u Buntowników: +2
    Punkty Doświadczenia: 1250

    16. Finley przygotowuje się do ataku na Trelis

    Część zadania nr 15. Mamy podążać za Finleyem.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    17. Zniszcz obóz buntowników, Nemorę!

    Jeśli współpracujemy w orkami, wybijamy wszystkich w Nemorze.
    Reputacja u Orków: +7
    Punkty Doświadczenia: 2500





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 24 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Zygfryd 1976
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja znalazłem wszystkie 5 w ...
    Dodany: 07.09.2011 o 12:06  

    Ja znalazłem wszystkie 5 w okolicy parskających potworów

    JAskul
     

    Wędrowiec
    Temat: kurna mać zbugował mi sie K...
    Dodany: 16.09.2011 o 11:45  

    kurna mać zbugował mi sie Kurt ten paladyn którego trzeba zabic w misji od Karlena. nie tylko on zbugowal mi sie też rufus gdy biegłem za nim mialem lekkiego laga i znikł . czemu tyle tych buguw jest na to jakis sposób?

    InOs2
     

    Wędrowiec
    Temat: jak dojsc do karlena
    Dodany: 26.10.2011 o 17:51  

    jak dojsc do karlena

    maczo
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja mam problem z Kto jest p...
    Dodany: 06.11.2011 o 13:09  

    Ja mam problem z Kto jest przywócą w Nemorze poniewaz mam 85 reputacji w nemorze i niema zadnego dialogu u rusela.Co zrobic?



    Ten artykuł skomentowano 24 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw