Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic 3 • Silden • INSIMILION

    Gothic 3 » Solucja


    Silden

    Działy gier » Gothic 3 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 16.02.2008
    Aktualizacja: 04.08.2008

    1. Zabij wilki w pobliżu Silden

    Koło samotnej chaty w pobliżu Silden spotkasz Brama. Możesz z nim iść na polowanie (zadanie nr 2) i zabić Srebrne Wilki. Następnie porozmawiaj z nim, a dostaniesz dodatkowe 500 PD.
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Silden: +2
    Punkty Doświadczenia: 1500

    2. Zapoluj z Bramem na srebrne wilki

    Część zadania nr 1. Podążaj za Bramem i zabij wszystkie Srebrne Wilki. Następnie porozmawiaj ze swoim kompanem.
    Zdolności myśliwskie: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    3. Zabij zębacze grasujące w pobliżu Silden

    Nieopodal domu Brama jest chata Falka i Lukjana. Z tym pierwszym możesz iść zapolować na zębacze (zadanie nr 4). Po walce porozmawiaj z nim (dodatkowe 500 PD).
    Zdolności myśliwskie: +1
    Punkty Doświadczenia: 1500

    4. Zapoluj z Falkiem na zębacze

    Część zadania nr 3. Idź za Falkiem i zabij wszystkie cztery zębacze.
    Zdolności myśliwskie: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    5. Zabierz skóry do Givessa, do młyna

    Zaproponuj Lukjanowi zabranie dostawy futer do młyna. Z jednej strony chaty są 3 paczki futer, z drugiej cztery i jedna leży na studni. Zanosimy je do młyna, do Givessa.
    Reputacja w Silden: +4
    Punkty Doświadczenia: 2000

    6. Przynieś myśliwemu Lukjanowi pieniądze za skóry

    Kontynuacja zadania nr 5. Dostajemy od Givessa zapłatę za futra i mamy ją przekazać Lukjanowi. W nagrodę dostajemy 300 sztuk złota.
    Zdolności myśliwskie: +1
    Reputacja w Silden: +4
    Punkty Doświadczenia: 2000

    7. Zabierz drewno z obozu do Givessa, do młyna

    Gancka stwierdzi, że najlepszym zadaniem dla ciebie będzie noszenie drewna. Mamy zebrać z całego obozu w sumie 10 paczek drewna na opał i zanieść do młyna, do Givessa. W nagrodę otrzymamy 500 sztuk złota.
    Reputacja w Silden: +4
    Punkty Doświadczenia: 2000

    8. Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden

    Zapotek powie ci, że pięciu niewolników uciekło z jego obozu. Mamy ich zabić. Poszukiwania prowadź na północ od Silden. Zobacz też zadanie nr 9.
    Reputacja u Orków: +1
    Punkty Doświadczenia: 1500

    9. Uratuj niewolnika Silden od dziczy

    Freman powie ci o pięciu niewolnikach zbiegłych z obozu w Silden (tych samych, co z zadania nr 8). Mamy każdego z nich odprowadzić do zleceniodawcy (dlatego zadanie to można wykonać pięć razy). Za każdego dostaniesz 100 sztuk złota.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 500

    10. Uwolnij Nordmarczyka Larsa z obozu

    Lars został uwięziony przez orków za kradzież. Możesz go wykupić u Zapoteka (300 sztuk złota). Porozmawiaj z Larsem (dodatkowe 500 PD; będzie mógł zaprowadzić cię na przełęcz wiodącą do Nordmaru - zadanie nr 11).
    Reputacja w Nordmarze: +1
    Punkty Doświadczenia: 1500

    11. Idź z Larsem na przełęcz do Normdaru

    Kiedy już uwolnisz Larsa (zadanie nr 10), będzie mógł zaprowadzić cię na przełęcz wiodącą do Nordmaru. Podążaj za nim.
    Reputacja w Nordmarze: +2
    Punkty Doświadczenia: 1500

    12. Zabij szamana orków, Grompela

    Zapotek chciałby wyzwać na pojedynek przywódcę Silden, Umbraka, ale na przeszkodzie stoi szaman Grompel. Mamy go zabić. Zadanie to wykonujemy na samym końcu, bo powoduje, że wszyscy orkowie w mieście staną się wrogo nastawieni (chyba że jakimś cudem nikt tego zabójstwa nie zauważy). Możemy też zgładzić go podczas wykonywania zadania nr 44.
    Reputacja u Asasynów: +1
    Punkty Doświadczenia: 3000

    13. Pomóż Kadokowi znaleźć jego młot

    Kadok zgubił gdzieś swój młot. Znajdziesz go w jednej z jaskiń, do których wejście jest na arenie. Zaatakuje cię tam niezadowolony Jaroll. Pokonaj go tak, żeby nikt nie widział, ale nie zabijaj. W nagrodę za przyniesienie młota dostaniesz od Kadoka 100 sztuk złota i będziesz mógł się u niego uczyć.
    Reputacja w Silden: +2
    Punkty Doświadczenia: 1000

    14. Pokonaj Jarocka na arenie

    Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Jarocka. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (100 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Silden: +6
    Punkty Doświadczenia: 1000

    15. Pokonaj Jarolla na arenie

    Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Jarolla. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (200 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Silden: +6
    Punkty Doświadczenia: 1000

    16. Pokonaj Trompocka na arenie

    Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Trompocka. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Siła: +1
    Reputacja w Silden: +6
    Punkty Doświadczenia: 1500

    17. Pieczeń dla Frillocka

    Frillock jest głodny. Daj mu 5 kawałków pieczeni. Dostaniesz w zamian 50 sztuk złota.
    Reputacja w Silden: +2
    Punkty Doświadczenia: 750

    18. Zanieś beczki z rybami do młyna

    Temmy powie nam, że są do zabrania beczki z rybami do młyna. Bierzemy wszystkie osiem (są przy chatach rybaków) i zanosimy je Givessowi. W nagrodę dostajemy 700 sztuk złota.
    Reputacja w Silden: +4
    Punkty Doświadczenia: 1500

    19. Irmakowi zginęła halabarda

    Irmak powie ci, że zginęła mu halabarda i przez to nie może pełnić warty. Znajdziesz ją w jednej chat rybaków, zawieszoną na ścianie. Oddaj mu ją. Przedstawi ci swoje przypuszczenie, że pewnie ukradli ją rybacy. Możesz wykryć jego kłamstwo, żądając za zachowanie milczenia złota (300 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja w Silden: +4
    Punkty Doświadczenia: 1000

    20. Quadir poluje na niewolników dla Silden

    Możemy pomóc Quadirowi w pozyskiwaniu nowych niewolników. Na zachód od Silden jest obóz drwali. Na celownik bierzemy Willa (patrz zadanie nr 8) i przyprowadzamy go do Quadira. W nagrodę dostajemy 300 sztuk złota.
    Reputacja u Asasynów: +1
    Reputacja w Silden: +4
    Punkty Doświadczenia: 1500

    21. Pokonaj Willa

    Część zadania nr 20. Pokonujemy Willa.
    Siła: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    22. Paczka dzikich jagód dla rybaka Stana

    Bozep chce, żebyś zaniósł paczkę dzikich jagód Stanowi. W nagrodę od rybaka dostaniesz 200 sztuk złota.
    Reputacja w Silden: +2
    Punkty Doświadczenia: 500

    23. Zgubione narzędzia Hatloda

    Hatloda podczas próbnego rejsu łodzią zaatakowały dwa potwory. Uciekając przed nimi, stracił swoje najlepsze narzędzia. Mamy je dla niego odzyskać. Odnajdujemy bestie - "Jaszczur cierpiący na zatwardzenie" jest nieopodal młyna, a "Nasycony topielec" na brzegu w pobliżu wystających z jeziora pozostałości twierdzy paladynów. W nagrodę dostaniemy 100 sztuk złota.
    Reputacja w Silden: +2
    Punkty Doświadczenia: 1000

    24. Okręt doskonały

    Po wykonaniu zadania nr 23, Hatlod powie nam, że chciałby zbudować okręt, który byłby doskonały. Do tego potrzebuje planów. Możemy je dla niego zdobyć w Lago w Varancie, wypełniając zadanie dla Sibura. W nagrodę dostaniemy 1500 sztuk złota.
    Punkty Doświadczenia: 2500

    25. Zdobądź szacunek orków w Silden

    Żeby dostać się do górnego miasta, musisz zdobyć odpowiednio dużą reputację. Denpok skarży się, że w mieście nie ma wystarczająco dużo orków. Wykonujemy kolejno zadania nr 28, 29, 30 i 31. Quest ten zostanie wykonany, kiedy osiągniemy 75 reputacji w Silden.
    Reputacja u Orków: +2
    Punkty Doświadczenia: 2000

    26. Orkowie w Silden potrzebują kowala

    Denpok powie ci, że w Silden przydałby się kowal. Idziemy w pobliże młyna i zagadujemy Kadoka. Jeśli już znaleźliśmy jego młot (zadanie nr 13), zgodzi się pracować. W nagrodę od Denpoka dostajemy 500 sztuk złota (dodatkowe 1000 PD).
    Reputacja w Silden: +6
    Punkty Doświadczenia: 1500

    27. Zabij topielce, które osiedliły się na brzegu rzeki

    Brontobb powie ci, że topielce pożerają rybaków. Mamy się udać na drugi brzeg rzeczki i zabić je ("Dziwne Topielce"). Wróć do zleceniodawcy (3 mikstury lecznicze i dodatkowe 500 PD).
    Reputacja w Silden: +6
    Punkty Doświadczenia: 1000

    28. Powiedz Denpokowi, że Brontobb pilnuje miasta

    Dostępne po wykonaniu zadania nr 27 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Brontobbowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody).
    Reputacja w Silden: +6
    Punkty Doświadczenia: 1500

    29. Powiedz Denpokowi, że Irmak pilnuje miasta

    Dostępne po wykonaniu zadania nr 19 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Irmakowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody).
    Reputacja w Silden: +6
    Punkty Doświadczenia: 1500

    30. Powiedz Denpokowi, że Frillock pilnuje miasta

    Dostępne po wykonaniu zadania nr 17 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Frillockowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść (500 PD), a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody).
    Reputacja w Silden: +6
    Punkty Doświadczenia: 1500

    31. Powiedz Denpokowi, że Gancka zostaje w mieście

    Dostępne po rozmowie z Denpokiem. Poinformuj Ganckę, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody).
    Reputacja w Silden: +6
    Punkty Doświadczenia: 1500

    32. Kucharz Gambal potrzebuje surowego mięsa, aby nakarmić orków w Silden

    Kucharz Gambal potrzebuje 50 kawałków surowego mięsa. Dajemy mu je. W zamian dostajemy 1000 sztuk złota.
    Reputacja w Silden: +4
    Punkty Doświadczenia: 1500

    33. Idź z Pavelem do jego domku myśliwskiego

    Pavela znajdziesz przy wyjściu z miasta. Będzie cię uczył, jeśli pójdziesz z nim do jego chaty myśliwskiej.
    Reputacja w Silden: +2
    Punkty Doświadczenia: 500

    34. Inog pomaga niewolnikom w ucieczce

    Od Inoga dowiesz się, że pomaga on niewolnikom w ucieczce. Możemy go wydać Zapotekowi (otrzymamy 200 sztuk złota w nagrodę). Następnie wracamy do Inoga w informacją, że orkowie już wiedzą o tym procederze (200 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD).
    Reputacja u Orków: +1
    Punkty Doświadczenia: 1500

    35. Pomów z hersztem Umbrakiem o zapasach

    Zdemaskuj Inoga i powiedz, że chcesz mu pomóc. Stwierdzi, że tutejszy przywódca orków musi mieć silny argument dla utrzymania swojej władzy. Mamy się dowiedzieć, co to za argument. Idziemy do Umbraka (jeśli mamy już do niego dostęp) i rozmawiamy z nim o tym. Wracamy z informacjami do Inoga (300 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD).
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    36. Inog potrzebuje 5 zestawów broni dla buntowników

    Jeśli zdecydujemy się współpracować z Inogiem i zapytamy go o broń, każe ci przynieść pięć paczek. Trzy znajdziesz w młynie (uważaj, żeby nikt cię nie zauważył, jak je będziesz brał), pozostałych będziesz musiał poszukać gdzie indziej. W nagrodę dostaniesz 1000 sztuk złota.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 1500

    37. Daj znać Anogowi, że jego brat Inog potrzebuje pomocy w Silden

    Jeśli zdecydujesz się współpracować z Inogiem i zapytasz go o przywódcę buntowników, wskaże ci swojego brata, Anoga. Mamy iść do obozu buntowników na północny wschód od Silden i powiedzieć mu, że potrzebna jest pomoc w mieście.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    38. Daj znać Inogowi, że jego brat Anog nie może mu pomóc

    Kontynuacja zadania nr 37. Anog nie może pomóc swojemu bratu. Powiadom o tym Inoga. Dostaniesz 200 sztuk złota.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    39. Znajdź pieczeń dla skazańca Jereka

    Jerek potrzebuje 25 kawałków pieczeni. Idziemy ze sprawą do kucharza Gambala, który daje nam dziesięć. Resztę sami musimy zdobyć. W nagrodę otrzymujemy pięć mikstur leczniczych.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 1500

    40. Znajdź broń dla skazańca Jereka

    Jerek potrzebuje pięciu paczek broni. Trzy z nich znajdziesz na piętrze głównego budynku (tego, gdzie przebywa Umbrak), pozostałe musisz zdobyć w innych miejscach. W nagrodę dostajemy cztery mikstury lecznicze.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 1000

    41. Przesyłka z Nordmaru

    Porozmawiaj o przesyłce z Nordmaru z szamanem Grompelem. Idziemy do Anoga. Chce, żebyśmy przynieśli mu dostawę orków z Nordmaru. To i zadanie nr 43 można wykonać pewnym sposobem. Idziemy na przełęcz i widzimy grupę orków walczących z wilkami. Zabijamy wilki. Następnie godzimy się eskortować Tragaka do Grompela i przyłączamy go. Zabijamy wszystkich orków. Odłączamy Tragaka i pokonujemy go. Zabieramy mu dostawę, a kiedy się podniesie, znów przyłączamy. Idziemy do Anoga z dostawą (1000 sztuk złota), a następnie z Tragakiem do Silden (2 mikstury many i 500 sztuk złota).
    Alchemia: +1
    Reputacja u Orków: +1
    Reputacja w Silden: +2
    Punkty Doświadczenia: 2000

    42. Zanieś Anogowi orkową dostawę Nordmaru

    Patrz zadanie nr 41.
    Reputacja u Buntowników: +1
    Punkty Doświadczenia: 1500

    43. Tragak chce odwiedzić szamana Grompela w Silden

    Patrz zadanie nr 41.
    Reputacja w Silden: +4
    Punkty Doświadczenia: 2500

    44. Wódz Umbrak chce śmierci przywódcy buntowników, Anoga

    Jeśli zdecydujesz się pomagać orkom, Umbrak zleci ci zabicie przywódcę buntowników, Anoga. Idziemy do Grompela. Ten może zaprowadzić nas do rebeliantów (zadanie nr 45). Zabijamy tam Anoga (i, siłą rzeczy, innych też). Wróć do Umbraka (1000 sztuk złota i dodatkowe 1750 PD).
    Reputacja u Orków: +7
    Punkty Doświadczenia: 5000

    45. Grompel zna drogę do obozu buntowników na przełęczy Nordmaru

    Część zadania nr 44. Idziemy za Grompelem.
    Punkty Doświadczenia: 1000

    46. Zabij szpiega buntowników

    Trzeba zabić Inoga.
    Reputacja u Orków: +3
    Punkty Doświadczenia: 2500

    47. Pozbądź się orków z Silden

    Jeśli pracujemy dla buntowników, starym zwyczajem oczyszczamy Silden z orków i ich najemników.
    Reputacja u Buntowników: +5
    Punkty Doświadczenia: 7500





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 48 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) ·

    jezus
     

    Wędrowiec
    Temat: ale patologia -.-
    Dodany: 06.05.2011 o 17:20  

    ale patologia -.-

    kupa siki kupa
     

    Wędrowiec
    Temat: Fajne jest to miasto. Fajne...
    Dodany: 01.07.2011 o 12:13  

    Fajne jest to miasto. Fajne questy.

    malano22
     

    Wędrowiec
    Temat: eloss, nie treba aż tak wyd...
    Dodany: 21.08.2011 o 13:59  

    eloss, nie treba aż tak wydziwiać, można zabić Grompela tak : nie gadasz a nim poki nie porozmawiasz z Umbrakiem o Anogu, idziesz do samana, którego nick powinien być zielony i prosisz go o zaprowadzenie do buntowników, a jak wyjdzie z miasta to bijesz i strzelasz strzałą : FINITO!

    Kozz
     

    Wędrowiec
    Temat: 13. Pomóż Kadokowi znaleźć ...
    Dodany: 04.12.2011 o 18:59  

    13. Pomóż Kadokowi znaleźć jego młot.
    "Znajdziesz go w jednej z jaskiń, do których wejście jest na arenie. Zaatakuje cię tam niezadowolony Jaroll. Pokonaj go tak, żeby nikt nie widział, ale nie zabijaj."

    Taka mała rada ode mnie, można spokojnie zabrać ten młot bez walki. Po prostu wyzywamy Jarolla na arenę, a po pokonaniu orka śmigamy szybko do jaskini, z której wyszedł i zabieramy młot, należący do Kadoka. Ewentualnie jeśli nie wygramy, możemy rzucić na niego po prostu czar snu. ;)

    błech
     

    Wędrowiec
    Temat: Kozz, Jaroll spał, gdy ja d...
    Dodany: 28.12.2011 o 21:38  

    Kozz, Jaroll spał, gdy ja do niego przyszedłem po młot :)

    TheM@niac
     

    Wędrowiec
    Temat: To jest forum o grze a nie ...
    Dodany: 31.05.2012 o 19:41  

    To jest forum o grze a nie o jakiś tekstach do psów albo innych burakach Gimbusy -.-' Poziom rozwoju intelektualnego bardzo mnie zaskoczył, oczywiście negatywnie -.-' A co Umbraka to nie da się pogodzić questa aby wyprowadzić go z miasta i tam zabić z questem przyprowadzenia do niego tego przyjaciela z przełęczy, opcja późnie znika i trzeba znaleźć inny sposób.

    Geralt
     

    Wędrowiec
    Temat: Nawet nawet Orkowie najleps...
    Dodany: 17.08.2012 o 15:46  

    Nawet nawet Orkowie najlepsi ;]

    PanAroslaw
     

    Wędrowiec
    Temat: Błąd w solucji. Zadanie 41 ...
    Dodany: 11.12.2014 o 19:01  

    Błąd w solucji. Zadanie 41 zleca Tragak po doprowadzeniu go do Grompela wraz z dostawą (nie można go wcześniej z niej okraść). W innym przypadku zadanie 41 nie zostanie w ogóle zlecone. Tak więc nie da się wykonać jednocześnie zadań 41, 42 i 43. Tylko 43 + 41 lub 42. Chyba, że na kodach posiadając jeszcze jeden zestaw dostawy (przy użyciu kodów) i zgodnie z opisem zadania 41, ale nie sprawdzałem tej opcji.

    Pozdrawiam



    Ten artykuł skomentowano 48 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw