Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic • Atrybuty • INSIMILION

    Gothic


    Atrybuty

    Działy gier » Gothic » Opisy
    Autor: Ingmar
    Utworzono: 13.05.2006
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Siła

    Podstawowa umiejętność dla Wojowników. Potrzebna ci będzie do osiągnięcia wymagań broni do walki w zwarciu. Ma wpływ na zadawane przez ciebie obrażenia. (standardowo im większa siła tym większe obrażenia).

    • 1 punkt Siły = 1 punkt umiejętności
    • od 10 (wartość startowa) do 100 (maksymalnego wyuczenia, można przekroczyć tą wartość, używając mikstur)
    • Nauczyciele: Diego, Lares, Cor Angar, Lee, Thorus

    Zręczność

    Potrzebna do osiągnięcia wymagań broni dystansowych: łuków i kusz. Decyduje również o obrażeniach i trafieniu podczas strzału. Nie ma wpływu na walkę w zwarciu jako, że Gothic to nie jest standardowy cRPG- zwyczajnie kiedy przeciwnik nie zablokuje ani nie uniknie to go trafisz nawet ze zręcznością 10. Jednak największy wpływ ma na wykorzystanie twoich umiejętności złodziejskich, ich efektywność oraz wykonywanie ich niepostrzeżenie (kradzież kieszonkowa).

    • 1 punkt Zręczności = 1 punkt umiejętności
    • od 10 (wartość startowa) do 100 (maksymalnego wyuczenia, można przekroczyć tą wartość, używając mikstur)
    • Nauczyciele: Diego, Lares, Cor Angar, Lee, Thorus

    Punkty Życia

    Pośrednio punkty życia (PŻ) mają wpływ na każde twoje działanie, jednak prawdziwą ich wartość poznasz w trakcie walki. Kiedy przeciwnik cię trafia ich ilość maleje (lub spada do zera, przy mocnym ciosie), a twoje szanse na zwycięstwo spadają, gdyż całkowita ich utrata prowadzi do śmierci. Zatem pełnią one rolę twojej wytrzymałości, im masz ich więcej tym lepiej będziesz znosić ataki oponenta. Również przy upadkach z dużej wysokości grozi ci drastyczny uszczerbek na zdrowiu lub nawet śmierć (pomaga temu zapobiec um. Akrobatyka). Regenerować je można na różne sposoby: poprzez sen, mikstury lecznicze oraz magiczne runy i zwoje (czar Uzdrowienie).

    • Sposób zwiększenia: awans na wyższy poziom lub odpowiednie esencje magiczne

    Mana

    Potrzebna do osiągnięcia wymagań kolejnych run. Kiedy będziesz używać magii wartość Many zacznie spadać, aż gdy osiągnie poziom zero, stracisz zdolność do rzucania jakichkolwiek zaklęć. Manę możesz regenerować poprzez sen i odpowiednie mikstury.

    • 1 punkt Many = 1 punkt umiejętności
    • od 10 (wartość startowa) do 100 (maksymalnego wyuczenia, można przekroczyć tą wartość, używając mikstur)
    • Nauczyciele: Torrez, Cronos, Baal Cadar, Cor Angar




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Janik
     

    Wędrowiec
    Temat: Mana
    Dodany: 13.04.2009 o 15:34  

    Przecież Cor Angar nie uczy Many.

    Grzebcio
     

    Wędrowiec
    Temat: Nie Cor Angar tylko Gor na ...
    Dodany: 22.07.2009 o 14:18  

    Nie Cor Angar tylko Gor na Toth



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw