Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic • Chromanin • INSIMILION

    Gothic


    Chromanin

    Działy gier » Gothic » Poradniki
    Autor: Orick
    Utworzono: 17.12.2005
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Chromanin jest księgą, a raczej księgami, które znajdujemy w czasie naszych podróży po kolonii. Jest to krótka przygoda, która nie wnosi nic do fabuły, ale zawsze miło jest przetrzepać skórę, a raczej kości, kilku szkieletom, prawda?
    Ta przygoda jest momentami dość trudna, więc polecam ją magom, którzy odwiedzili Xardasa i mają czar "Śmierć Ożywieńcom", który przyda się na samym początku, oraz wojownikom, którzy nie obawiają się sporej ilości szkieletów, czyli tak około 15 poziomu. Jednocześnie pamiętaj, że aby odnaleźć kolejną księgę, trzeba przeczytać poprzednią!

    Pierwszą część Chromanin przyjdzie nam odnaleźć w wieży, zwanej "Wieżą Mgieł". Znajduje się ona niedaleko plaży, na której są rozbite statki. Pierwsza księga znajduje się w podziemiach tej wieży, a pilnuje jej szkielet-mag, wraz z grupą swoich sługusów, szkieletów-wojowników. Jeżeli grasz magiem, warto pomóc sobie przyzwaniem golema.

    Mędrzec stara się zobaczyć sprawę w jej całości, nim zdecyduje się podjąć trudy wyzwania.

    Druga część Chromanin znajduje się w ruinach orków, w miejscu, gdzie spotykamy szamana, którego odnalezienie zleca nam Xardas. Należy wejść do wieży i wspiąć się na sam jej szczyt. Jeżeli nie doszedłeś jeszcze do Xardasa, to ruiny te znajdują się za bramami, których pilnują strażnicy ze Starego Obozu, na wysokiej górze.

    To, co kiedyś rozdzielono, zostanie znów połączone po bolesnej chwili rozłąki.

    Trzecia część Chromanina jest trudna do odnalezienia. Musimy wrócić się do Starego Obozu. W miejscu, gdzie strażnicy pilnują mostu, tam się zatrzymać i skierować się na wschód. W pewnym momencie dojdziemy do miejsca, gdzie na rzeka rozwidla się, otaczając skałę. Zaraz za nią będzie niewielka wyspa, na której będzie trzeci Chromanin.

    Mądry rybak próbuje czasem szczęścia po drugiej stronie jeziora.

    Czwarta część Chromanin znajduje się w okolicach nowego obozu. Zgodnie ze wskazówką, musimy przejść na drugą stronę jeziora, czyli naprzeciw brzegu, gdzie stoją chatki rybackie (Czasem kręci się tam topielec, więc radzę uważać)

    Zapomniano już czyny tych, co niegdyś weszli na pokład.

    Piąta część Chromanin, zgodnie ze wskazówką, znajdziemy na statku. Wracamy się w miejsce, gdzie zaczęliśmy poszukiwania i schodzimy na plażę. Na jednym ze statków znajdziemy przedostatnią część Chromain.

    Znajdziesz mnie tam, gdzie wszystko się zaczęło.

    6 i ostatni Chromanin, znajdziemy "tam, gdzie wszystko się zaczęło", czyli w Wieży Mgieł. Udajemy się dokładnie w to miejsce, gdzie znaleźliśmy pierwszą część Chromain. Tym razem będzie ją miał martwy mężczyzna. Zabierz mu księgę i uważaj, bowiem wtedy zaatakuje Cię banda nieumarłych, więc bądź przygotowany! Jeżeli udało Ci się pokonać wrogów, to moje gratulacje! Rozwiązałeś mini przygodę w G1. Nie daje ona specjalnie dużo doświadczenia, ale odnalezienie księgi daje cichą satysfakcję.
    Powodzenia poszukiwaczom!





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 21 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Kambo
     

    Wędrowiec
    Temat: Do Sasuke : mi się wydaje, ...
    Dodany: 23.11.2010 o 12:57  

    Do Sasuke : mi się wydaje, że ten mag mówi: "zabiłeś jednego z naszych", ale pewny nie jestem.



    Ten artykuł skomentowano 21 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw