Masz teraz naładowany miecz. Uriziel promieniuje potęgą, jednak na całym tym zdarzeniu przyłapali cię Magowie Wody. Powinieneś jak najszybciej się stąd wydostać. Najlepszym sposobem będzie teleportacja, o Miltena się nie martw, jakoś sobie poradzi. Wdawanie się w bójkę z wszystkimi Magami Wody na raz i wygranie jej, graniczy z cudem, zatem bierz nogi za pas.
Teleportacja do Xardasa, to jedyna rozsądna rzecz, jaką możesz teraz zrobić. Idź do Nekromanty i pokaż mu miecz. Teraz czeka cię jeden z najtrudniejszych wyborów w grze, jeżeli jesteś częściowo Wojownikiem, a częściowo Magiem - możesz oddać Xardasowi Uriziel, a on przerobi go na potężną Runę. Aby jednak z niej korzystać musisz opanować szósty i zarazem ostatni z Kręgów Magii, którego może cię nauczyć tylko nasz Nekromanta. Niezależnie od dokonanego wyboru musisz wypełnić swoje przeznaczenie. Wracaj teraz do Miasta Orków, ale wpierw zrób wszystko, co zostało do zrobienia w Koloni (np. Tajemnice Chromanin), bo więcej już tutaj nie wrócisz.
Wyjmij Ulu-Mulu i w drogę. Przejdź przez miasto i idź prosto do Świątyni Śniącego. Po wejściu przejdź całą znaną ci drogę (jak w poprzednim rozdziale), aż dojdziesz do owego skrzyżowania, na którym zakończyłeś penetrację Świątyni ostatnim razem. Teraz idź przed siebie, przygotuj Uriziel i pokonaj Strażników. Dojdziesz do pomieszczenia z dwiema zamkniętymi kratami. Kiedy stoisz na wprost nich, obróć się o 180 stopni i skacz po kolumnach nad lawą, przekręć wajchę i zjedź do komnaty wypełnionej wodą. Tam przekręć kolejne dwie wajchy (otwierające owe kraty), pokonaj Pełzacze i wracaj na powierzchnię (czyli przekręć początkową wajchę). W prawej komnacie jest Potężny Topór, Pięść Trolla i kilka miksturek, zaś po lewej aż roi się od demonów. Przebij się przez kolejnych strażników i ruszaj przed siebie. Przed tobą znajduje się Leże Śniącego, do którego prowadzi jedynie strzeżony most. Ruszaj na spotkanie ostatniego z Szamanów-Zombii i pamiętaj, że tylko Uriziel (lub jego moc czerpana z Runy) może go zranić. Podnieś ostatnie z Szamańskich Ostrzy i wejdź do Leża. Aby otworzyć kratę musisz wbić pięć kapłańskich ostrzy w pięć piedestałów (kafelek z dziurą). Podejdź do rzeźby Demona. Pojawi się Xardas, który powie ci jak walczyć ze Śniącym, a następnie uśnie.
Masz cztery drogi. Najpierw pójdź przejściem na pólnocny wschód, a po powrocie na pólnocny zachód. Znajdują się tam dwie komnaty wypchane po brzegi potężnymi miksturami, trwale zwiększającymi statystyki. Teraz jesteś gotowy do ostatniego z bojów w grze. Rusz w dowolny z dwóch pozostałych tuneli, przeskocz nad lawą, pokonaj kilku Apokaliptycznych Strażników i przygotuj się do trudnego boju z Cor Kalomem i bandą Nowicjuszy modlących się do Demona. To ciężka walka i bardzo opłaca się przyzwać wpierw jakiś sojuszników (zaklęcia ze zwojów: Armia Ciemności, Przywoływanie Szkieletów lub Wezwanie Demona). Sam Kalom używa tylko zaklęcia Pirokinezy, niezbyt skutecznego, ale blokującego ruchy, a że dodatkowo Śniący cały czas strzela w twoją stroną Kulą Ognia, bez obstawy może nie być wcale tak wesoło. Ulecz się po walce i biegnij w stronę platformy, na której stoi Śniący. Podbiegnij do jednego z Serc i przebij go mieczem. Pojawi się teraz Książę Demonów, nie jest to niesamowicie trudny przeciwnik, ale można go wykorzystać do odwrócenia uwagi Śniącego. Ustaw się tak, aby Książe unosił się pomiędzy tobą a Śniącym. Ten, atakując kolejną Kulą Ognia, trafi w Księcia, a on się na niego rzuci, blokując następne Kule Ognia. Musisz teraz kolejno przebić wszystkie serca, które pozostały. Za każdym razem pojawi się kolejny Książę Demonów. Przebijając ostatnie, piąte serce, wygnasz Demona do jego wymiaru i zakończysz tę wspaniałą grę.
Gothic » Solucja
Rozdział 6
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 42 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
Kto ma jego zdjęcie???
Wędrowiec
Śniący wygląda trochę jak połączenie Baala z Diablo 2 LoD i Dridera z Neverwintera czy Icewind'a 2. Tak przynajmniej ja go pamiętam ;p
Wędrowiec
Ja rozwaliłam wszyskich pachołków cor kaloma a jego i całą resztę już tradycyjnie
Wędrowiec
Bardzo dobra solucja jest w niej opisane wszystko krok po kroku
Wędrowiec
śniący wygląda jak przerośnięty pełzacz ;)
Wędrowiec
Nie no,co ty nie powiesz? :p
Wędrowiec
No tak, eredin ma rację, śniący wygląda jak ogromna królowa pełzaczy.
Wędrowiec
czy som kody na te pieć mieczy
Wędrowiec
damian12439: nie ma kodów na te miecze, jedyne kody jakie znam to na nieśmiertelność, uleczenie się i zabicie NPC. Ale gra z kodami jest do d**y!!!
Wędrowiec
Śniący jest brzydki, naprawdę... ale ta końcowa walka mogłaby być trochę trudniejsza. No bo co to za sztuka podziurawić jakieś serca i zabić demony? Jak się umie odpowiednio dobrze walczyć to żaden problem. A końcowy filmik - wypas:)
Wędrowiec
damian12439, są kody na miecze, ale jakie to ci nie powiem, bo nie wiem.
Kiedyś udało mi się przywołać (za pomocą kodów) jeden z nich. Chyba Ostrze Czasu.
Wędrowiec
ja znam kod na taki miecz "izew" to jest kod na jeden z tych mieczy
Wędrowiec
ja znam kod na ostrze czasu, samego sniacego czy krolowe pelzaczy ;p ale ja nie gram na kodach. mam poczatek 4 rozdzialu doszlem bez kodow
Wędrowiec
e ja tez bez kodow dotarlem do 4 rozdzial uale nei bylo latwo ze sniącym ael przeciez mialem guardiana xd
Wędrowiec
jak chcecie zobacyc sniacego, to wpiszcie kod insert sleeper to est kod na sniacego
Wędrowiec
Ale z was idioci normalnie żałosne ;], nie ma to jak Gothica 1 na kodach jechać to już serio trzeba mieć wybrakowany mózg ;], nauczcie się grać sami a nie ciągle tylko kody lol
Wędrowiec
ja jestem w 5 rozdziale przy czwartym umarlym strazniku i przeszlem bez kodow
Wędrowiec
jaki jest kod na rozdziały
Wędrowiec
insert sh a na lvl klase i umiejętnosci i ch a na goscia z itemkami pc_rockefeller a na goscia z legendarnymi itemkami i pc_roman dzienx . siem aaa
Wędrowiec
Ja nie rozumiem po co chcecie grać na kodach. Mi zostało tylko wrócić do świątyni i zabić ostatniego szamana i iść do Tego Śniącego. Wszystko przeszedłem sam tylko czasami mój brat musiał mi trochę podpowiedzieć ,bo grał w Gothica 1 kilka dziesiąt razy w Gothica 2 chyba z 5 razy i w Gothica 3 tylko jeden raz.
P.S A wracając do tego podpowiadania to powiem ,że to nie są żadne kody tylko bratnia pomoc. Więc dla debili którzy o tym podpowiadaniu będą pisać to jest to DLA NICH INFORMACJA !!.
Ten artykuł skomentowano 42 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.