Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gothic • Rozdział 6 • INSIMILION

    Gothic » Solucja


    Rozdział 6

    Działy gier » Gothic » Poradniki » Solucja
    Autor: Ingmar
    Utworzono: 06.03.2006
    Aktualizacja: 04.08.2008

    Masz teraz naładowany miecz. Uriziel promieniuje potęgą, jednak na całym tym zdarzeniu przyłapali cię Magowie Wody. Powinieneś jak najszybciej się stąd wydostać. Najlepszym sposobem będzie teleportacja, o Miltena się nie martw, jakoś sobie poradzi. Wdawanie się w bójkę z wszystkimi Magami Wody na raz i wygranie jej, graniczy z cudem, zatem bierz nogi za pas.
    Teleportacja do Xardasa, to jedyna rozsądna rzecz, jaką możesz teraz zrobić. Idź do Nekromanty i pokaż mu miecz. Teraz czeka cię jeden z najtrudniejszych wyborów w grze, jeżeli jesteś częściowo Wojownikiem, a częściowo Magiem - możesz oddać Xardasowi Uriziel, a on przerobi go na potężną Runę. Aby jednak z niej korzystać musisz opanować szósty i zarazem ostatni z Kręgów Magii, którego może cię nauczyć tylko nasz Nekromanta. Niezależnie od dokonanego wyboru musisz wypełnić swoje przeznaczenie. Wracaj teraz do Miasta Orków, ale wpierw zrób wszystko, co zostało do zrobienia w Koloni (np. Tajemnice Chromanin), bo więcej już tutaj nie wrócisz.

    Wyjmij Ulu-Mulu i w drogę. Przejdź przez miasto i idź prosto do Świątyni Śniącego. Po wejściu przejdź całą znaną ci drogę (jak w poprzednim rozdziale), aż dojdziesz do owego skrzyżowania, na którym zakończyłeś penetrację Świątyni ostatnim razem. Teraz idź przed siebie, przygotuj Uriziel i pokonaj Strażników. Dojdziesz do pomieszczenia z dwiema zamkniętymi kratami. Kiedy stoisz na wprost nich, obróć się o 180 stopni i skacz po kolumnach nad lawą, przekręć wajchę i zjedź do komnaty wypełnionej wodą. Tam przekręć kolejne dwie wajchy (otwierające owe kraty), pokonaj Pełzacze i wracaj na powierzchnię (czyli przekręć początkową wajchę). W prawej komnacie jest Potężny Topór, Pięść Trolla i kilka miksturek, zaś po lewej aż roi się od demonów. Przebij się przez kolejnych strażników i ruszaj przed siebie. Przed tobą znajduje się Leże Śniącego, do którego prowadzi jedynie strzeżony most. Ruszaj na spotkanie ostatniego z Szamanów-Zombii i pamiętaj, że tylko Uriziel (lub jego moc czerpana z Runy) może go zranić. Podnieś ostatnie z Szamańskich Ostrzy i wejdź do Leża. Aby otworzyć kratę musisz wbić pięć kapłańskich ostrzy w pięć piedestałów (kafelek z dziurą). Podejdź do rzeźby Demona. Pojawi się Xardas, który powie ci jak walczyć ze Śniącym, a następnie uśnie.
    Masz cztery drogi. Najpierw pójdź przejściem na pólnocny wschód, a po powrocie na pólnocny zachód. Znajdują się tam dwie komnaty wypchane po brzegi potężnymi miksturami, trwale zwiększającymi statystyki. Teraz jesteś gotowy do ostatniego z bojów w grze. Rusz w dowolny z dwóch pozostałych tuneli, przeskocz nad lawą, pokonaj kilku Apokaliptycznych Strażników i przygotuj się do trudnego boju z Cor Kalomem i bandą Nowicjuszy modlących się do Demona. To ciężka walka i bardzo opłaca się przyzwać wpierw jakiś sojuszników (zaklęcia ze zwojów: Armia Ciemności, Przywoływanie Szkieletów lub Wezwanie Demona). Sam Kalom używa tylko zaklęcia Pirokinezy, niezbyt skutecznego, ale blokującego ruchy, a że dodatkowo Śniący cały czas strzela w twoją stroną Kulą Ognia, bez obstawy może nie być wcale tak wesoło. Ulecz się po walce i biegnij w stronę platformy, na której stoi Śniący. Podbiegnij do jednego z Serc i przebij go mieczem. Pojawi się teraz Książę Demonów, nie jest to niesamowicie trudny przeciwnik, ale można go wykorzystać do odwrócenia uwagi Śniącego. Ustaw się tak, aby Książe unosił się pomiędzy tobą a Śniącym. Ten, atakując kolejną Kulą Ognia, trafi w Księcia, a on się na niego rzuci, blokując następne Kule Ognia. Musisz teraz kolejno przebić wszystkie serca, które pozostały. Za każdym razem pojawi się kolejny Książę Demonów. Przebijając ostatnie, piąte serce, wygnasz Demona do jego wymiaru i zakończysz tę wspaniałą grę.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 42 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) ·

    Emond
     

    Wędrowiec
    Temat: Rexsio, po pierwsze ludzi p...
    Dodany: 02.05.2012 o 11:50  

    Rexsio, po pierwsze ludzi pytająbo niewiedzą przed chwilą przeszedłem 1 raz gothica jedynke i korzystając z solucji czy nie niebyło tam wszystkiego żeby dostać 4 sztylet Apropo sdroga do sztyletu jest w tunelu poszukajcie a znajdziecie .
    Pozdrawiam Emond

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 7
    Temat: ile to 180 stopni?
    Dodany: 08.06.2012 o 14:50  

    ile to 180 stopni?



    Ten artykuł skomentowano 42 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw