Ten pokój przenosi graczy w magiczny świat stworzony przez Lewisa Carrolla, autora powieści Alicja w Krainie Czarów oraz Po drugiej stronie lustra. Podobnie jak głównej bohaterce książek, przyjdzie nam zmierzyć się ze złem, jakie spotkamy w tajemniczym świecie ukrytym za lustrzaną taflą.
Pierwszym, co rzuca się w oczy po wejściu do pokoju, jest ogromne lustro. Już pobieżna znajomość postaci fabuły Alicji w Krainie Czarów oraz uważne wysłuchanie wprowadzenia pozwala wnioskować, że będziemy musieli przedostać się na jego drugą stronę. Pokój nie jest przepełniony elementami. Poza lustrem znajdziemy w nim szafę (której każde skrzydło zabezpieczone jest kłódką), biurko (a w nim zamknięte szuflady i szafkę) oraz kilka innych mebli. Wystrój uzupełniają wiszące na ścianach obrazki i zegar. W tym pomieszczeniu fabularne nawiązania do książek Lewisa Carrolla są znikome, ograniczone do kapelusza i serca. Zupełnie inaczej prezentuje się pomieszczenie ukryte za lustrem. Przekroczenie szklanej tafli, całkiem jak w powieści, przenosi nas w zupełnie inny świat. Tu nawiązań do fabuły książek jest znacznie więcej, znajdziemy więc stolik z zastawą do herbaty, szachownicę oraz karty i kolejne kapelusze. To właśnie tu czai się wróg, którego musimy odnaleźć, by potem unieszkodliwić.
W tym pokoju zwraca uwagę dbałość o szczegóły w odwzorowywaniu świata przedstawionego w powieściach Lewisa Carrolla. Dla miłośników literatury są to prawdziwe smaczki, które jednocześnie pięknie uzupełniają fabułę historii, w jakiej bierzemy udział. Znajdziemy tu bardzo zróżnicowane zagadki, począwszy od tych zupełnie prostych, aż po takie wymagające znacznie więcej inwencji. Są tu typowe logiczne łamigłówki oraz zadania, w których kluczowa jest spostrzegawczość. Brakuje natomiast takich, gdzie główną rolę odgrywa element zręcznościowy, chyba że za taką uznać jedną z kłódek.
Jest to pokój o dość wysokim poziomie trudności, a zawarte w nim łamigłówki są wymagające, pozostając przy tym całkowicie logicznymi. Fabularnie pokój jest spójny i, co równie ważne, wyposażenie idealnie wpasowuje się w klimat. Nie znajdziemy tu elementów niepasujących do opowiadanej w grze historii. Raczej nie jest to dobry wybór dla początkującej ekipy i zdecydowanie lepiej poradzą sobie tu osoby, które niejeden escape room mają już za sobą.