Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gry planszowe • Magia i Miecz • INSIMILION

    Gry planszowe


    Magia i Miecz

    Gry bez prądu » Gry planszowe » Katalog planszówek
    Autor: Shar
    Utworzono: 05.09.2012
    Aktualizacja: 05.09.2012


    Okładka Opis
    • Typ gry: przygodowa
    • Tytuł: Magia i Miecz
    • Projektant: Robert Harris
    • Ilustracje: Grzegorz W. Komorowski (edycja polska)
    • Wydawca: Sfera
    • Wydawca pierwotny: Games Workshop
    • Data wydania: 1983
    • Liczba graczy: od 2 do 6 osób
    • Wiek graczy: od 12 lat
    • Czas rozgrywki: ok. 2 - 3 godzin
     

    Wstrzymując oddech siedział w milczącym napięciu starając się przebić wzrokiem otaczające go ciemności. Na krawędzi doliny, po stronie przeciwległej do stoku, raczej wyczuł niż dostrzegł jakiś cień. Wytężył wzrok i wydało mu się, że cień rośnie z każdą sekundą. Po chwili pozbył się wszelkich wątpliwości, olbrzymia postać, czarniejsza niż otaczające ją skały, spoglądała wprost na niego! Elf usłyszał ciężki, przejmujący dreszczem oddech, a jego ręka sama sięgnęła po miecz!!!

    Rozłóż planszę i spójrz na nią. Oto masz przed sobą magiczny świat. Przez całe wieki władał nim potężny czarnoksiężnik. Jednak i dla niego nadszedł czas próby - musiał opuścić ziemskie królestwo, żeby gdzieś, w innych sferach, nadal toczyć swą walkę. Bój, który dla nas, zwykłych śmiertelników, jest równie niepojęty, jak nasze życie niepojęte jest dla żyjących kilka godzin owadów. Została jednak legenda, głosząca, że śmiałek, który pokona niebezpieczeństwa i odnajdzie koronę wieńczącą niegdyś głowę czarnoksiężnika, otrzyma wielką moc i zostanie władcą świata. Niebezpieczeństwa mrożą krew w żyłach; ale i nagroda za trud i odwagę jest ogromna, nic więc dziwnego, że legenda przyciągała i wciąż przyciąga legiony poszukiwaczy przygód wszelkiej maści, zarówno tych, których czynami kieruje Dobro, jak i tych, którzy za przewodnika przez życie wybrali Zło. Jesteś jednym z nich. Stoisz na początku niknącej w oddali drogi. Wielu nią poszło, wracających widziano nielicznych. I choć niektórzy obładowani byli workami ze złotem i miny mieli niby dziarskie, jednak wiadomo było, że żaden nie osiągnął CELU, tego wielkiego, jedynego, który naprawdę się liczy.

    Już się zdecydowałeś wkroczyć na tę drogę. Wiedz więc, że natkniesz się na niej na wielkie niebezpieczeństwa, spotkasz potężnych wrogów, ale też masz szanse zyskać wiernych, służących pomocą w potrzebie przyjaciół i znaleźć przedziwne, magiczne przedmioty, które, odpowiednio wykorzystane, mogą wielce ułatwić Ci zadanie. Pamiętaj jednak, że twa wędrówka będzie daremna, twe wyrzeczenia i odwaga niepotrzebne, jeżeli nie uda Ci się odnaleźć Talizmanu - klucza do najdalszej i najdzikszej z krain, w której, jak głosi legenda, ukryty został twój cel - Korona Władzy.

     
     Zdaniem X: Zawartość pudełka:
     
    • 1 plansza
    • 139 kart przygód
    • 30 kart czarów
    • 28 kart poszukiwaczy
    • 4 karty Ropuchy
    • 4 talizmany i 28 kart ekwipunku
    • 4 karty zmiany charakteru
    • 160 żetonów pomocniczych
      (czerwone – siły, niebieskie – mocy,
      zielone – wytrzymałości, żółte – złoto)
    • kostka
    • 1 instrukcja



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw