Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Gry planszowe • Pret-a-Porter • INSIMILION

    Gry planszowe


    Pret-a-Porter

    Gry bez prądu » Gry planszowe » Katalog planszówek
    Autor: Shar
    Utworzono: 07.01.2013
    Aktualizacja: 07.01.2013


    Okładka Opis
    • Typ gry: ekonomiczna
    • Tytuł: Prêt-á-porter
    • Projektant: Ignacy Trzewiczek
    • Ilustracje: Tomasz Jędruczek, Monika Szeja,
      Mariusz Gandzel, Dariusz Zabrocki
    • Wydawca: Wydawnictwo Portal
    • Wydawca pierwotny: Wydawnictwo Portal
    • Data wydania: 2010
    • Liczba graczy: od 2 do 4 osób
    • Wiek graczy: od 10 lat
    • Czas rozgrywki: ok. 60 - 120 min
    • Do kupienia tutaj!

    Pret-a-porter to ekonomiczna gra planszowa, której tematyką jest świat mody. Każdy z graczy wciela się tu we właściciela firmy branży odzieżowej i rozpoczyna zaciętą walkę o sukces swojego przedsiębiorstwa.

    W trakcie gry gracze otwierają nowe oddziały i placówki swojej firmy oraz zatrudniają utalentowanych pracowników, by poszerzać swoje możliwości. W ten sposób w grze pojawiają się Biura projektowe, Sklepy firmowe, Księgowi, Modelki, Projektanci – z każdym miesiącem przedsiębiorstwa nabierają rozmachu w działaniu i swych możliwościach. Intratne kontrakty pozwalają na krótkoterminowe zyski i poszerzanie swoich kompetencji.

    Co kwartał odbywają się pokazy mody – każdy z graczy musi przygotować kolekcję ubrań i przedstawić ją na pokazie. Publiczność, media, specjaliści oceniają kolekcje w czterech kategoriach i przyznają nagrody i dyplomy. Im więcej wyróżnień (reprezentowanych w grze przez gwiazdki) uda się zgromadzić na pokazie, tym więcej pieniędzy gracze zarobią za sprzedaż kolekcji!

    Po czterech pokazach każdy z graczy raportuje – na koniec roku – majątek firmy. Składają się nań zarówno aktualnie posiadane fundusze, jak i majątek firmy wyrażony w posiadanych budynkach oraz wyróżnieniach (marka i reputacja firmy). Gracz, który zgromadził największy majątek, zwycięża.

    Rozgrywka przeznaczona jest dla dwóch do czterech graczy, zapewnia zaciętą, emocjonującą rywalizację. Walka o wyróżnienia na pokazach, zatrudnianie modelek, projektantów, stylistów, otwieranie sklepów firmowych czy biur projektowych pozwalają na własnej skórze poczuć się jak lider branży odzieżowej!

     Zdaniem X: Zawartość pudełka:
     
    • 24 karty Budynków
    • 24 karty Pracowników
    • 24 karty Kontraktów
    • 50 kart Projektów
    • 10 kart Pokazów
    • 10 kart Typów Projektu
    • 60 znaczników Surowców (w sześciu różnych kolorach)
    • 29 znaczników Jakości
    • 14 znaczników Trendów
    • 12 znaczników Public Relations
    • 35 znaczników Gwiazdek
    • 10 znaczników kosztów utrzymania
    • 15 Pionków Akcji
    • 5 Plansz Gracza
    • 1 znacznik pierwszego gracza
    • 1 znacznik kalendarza
    • banknoty
    • plansza
    • instrukcja



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw