Gry RPG » Klasy Prestiżowe (autorskie)
Tańczący wśród chmur
Ciepły, letni dzień. Droga do zapchanego, kupieckiego miasta. A na drodze banda goblinów. Pobierają myto od każdego przechodzącego. Nagle jeden z nich pokazuje jakąś sylwetkę wśród chmur. Sylwetka opada z niesamowitą szybkością. Opada na głowę jednego z goblinów, ląduje na ziemi. Wykonuje kilka salt w powietrzu, tnąc srebrnym nożem. Gobliny próbują atakować - sylwetka unika ich ciosów, schylając się i natychmiast atakując. Odbija się od ziemi, wzlatuje na wysokość dziesięciu metrów i opada na resztki goblinów.Po chwili sylwetka prostuje się. Widać dokładnie jej zarys, w świetle słońca, opaloną cerę, niebieskie oczy i krótkie włosy. Wyciera nóż, po czym kilkoma skokami znika w pobliskim lesie.
Ta klasa to połączenie efektywnej i skutecznej walki. Otrzymuje ona specjalne atuty, które pozwalają jej na wykonywanie nieprawdopodobnych ewolucji w powietrzu. Może ona używać niewielkiej ilości broni, bo tylko te najmniejsze pozwalają na pełne wykorzystanie zalet owej klasy.Tańczącymi zostają najczęściej mnisi, którzy chcą, aby ich styl walki był niepowtarzalny. Niekiedy tancerzami zostają też łotrzykowie, aby używać specjalnych umiejętności w swoich akcjach, oraz bardowie, aby popisywać się na scenie.
Wymagania:
- Zr: 17 - Tylko najzręczniejsi zostają Tancerzami. Zręczność jest przydatna podczas skoków i ewolucji, które wykonują Tancerze.
Umiejętności:
- Skakanie: 7 rang,
- Równowaga: 5 rang,
- Upadanie: 3 rangi.
Tylko Ci, którzy są bardzo wygimnastykowani, są w stanie wykonać takie akrobacje, które wykonują Tancerze.
Umiejętności klasowe:
Jeździectwo(ZR) pływanie (S) Równowaga (ZR) Skakanie (ZR) Upadanie (ZR) Wspinaczka (S) Występy (Cha)Punkty umiejętności: 4 + mdf. z int.
Właściwości klasowe:
Biegłość w broni i pancerzu:Tancerze nie używają zbroi, ponieważ nie mogą w nich wykonywać ewolucji. Z broni używają tylko sztyletów, krótkich drągów oraz pięści. Tylko za pomocą tych broni, mogą wykonywać akrobacje.LEKKOŚĆ: Na 1 poziomie Tancerz uzyskuje zdolność Lekkości. Dzięki niej, nie uwzględnia on kar za każde 2,5 kilograma, przy testach na Skakanie, Równowagę, Wspinaczkę i PływanieATAK Z NIEBIOS: Od 1 poziomu Tancerz może użyć specjalnego Ataku z Niebios. Tancerz wzbija się wtedy wysoko nad ziemię, po czym opada na wybranego wroga. Statystyki tego ataku to:Atak = k20 + ½SkakanieObrażenia: 1k6 + ½ Skakanie
POTRÓJNY OBRÓT: Tą umiejętność nabywamy po zdobyciu 3 poziomu Tancerza. Dzięki temu atakowi, Tańczący potrafi zatrzymać się w powietrzu na kilka sekund i trzykrotnie uderzyć przeciwnika swoją nogą, po czym swobodnie opaść.
Atak= k20 + ½Skakanie
Obrażenia: 3k4 + ½Skakanie
OROKO: Tej umiejętności możemy używać, po zdobyciu 5 poziomu Tancerza. Dzięki temu atakowi, Tancerz rozpędza się, skacze i utrzymując się w powietrzu, atakuje przeciwnika.
Atak = k20 + Skakanie
Obrażenia: 1k10 + Skakanie
CHMURA WARSTWOWA: Ten unik zyskujemy na 7 poziomie. Tańczący nabywa niesamowity refleks. Kiedy potrzeba, schyla się, unikając ciosu wroga. Umiejętność trwa 3 rundy.
Statystyki: Po użyciu tej umiejętności, KP Tańczącego zmienia się. Od teraz, na 3 rundy, jego KP wynosi:
10 + Upadanie
PRZESKOK: Na 9 poziomie Tancerz otrzymuje tę zdolność. Ten atak zachwyca wszystkich. Tańczący odbija się z ziemi, opiera się na szyi wroga, przeskakuje wroga, po czym atakuje jego plecy. Aby atak się udał, należy najpierw wykonać test Skoku, którego ST to 20 + 1 za każdy 1 metr wysokości przeciwnika, którego atakujemy. Nie musimy wykonywać potem testu na trafienie: Zadajemy 3k6 + Skakanie obrażeń. Następnie Tancerz opada na ziemię. Aby się nie wywrócił, wykonujemy test Upadania: ST 20 + 1 za każdy metr wysokości.
Jeżeli nie powiedzie się którykolwiek z tych dwóch testów: Skakanie, Upadanie, to Tancerz leży na ziemi, bezbronny.
TANIEC CHMUR: Na 10 poziomie, Tancerz nabywa specjalnej zdolności: Taniec Chmur. Od tej pory, Tancerz może swobodnie lewitować na wysokości 5 metrów nad ziemią, zdobywa premię +1 do zręczności, +2 do skakania, upadania i równowagi, oraz upadki z wysokości mniejszych niż 30 m. nic nie robią Tancerzowi.
Tabela klasowa:
Poziom | Bazowa Premia do Ataku | Specjalne |
1 | +1 | Atak z powietrza, lekkość |
2 | +1 | |
3 | +2 | Potrójny obrót |
4 | +2 | |
5 | +3 | Oroko |
6 | +3 | |
7 | +4 | Chmura Warstwowa |
8 | +4 | |
9 | +5 | Przeskok |
10 | +5 | Taniec Chmur |
Poziom | Refleks | Wola | Wytrzymałość |
1 | +1 | +0 | +0 |
2 | +1 | +0 | +0 |
3 | +2 | +0 | +1 |
4 | +2 | +1 | +1 |
5 | +3 | +1 | +2 |
6 | +3 | +1 | +2 |
7 | +4 | +2 | +3 |
8 | +4 | +2 | +3 |
9 | +5 | +2 | +4 |
10 | +5 | +3 | +4 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 13 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Troszkę mi ta klasa do Chucka podobna...
Troszkę mi ta klasa do Chucka podobna...
Parę uwag:
-Atrybut nie może być w wymaganiach PrC
- zbyt mało wymagań, same skille to za mało
-umiejętność jako modyfikator obrażeń, nie bardzo pasuje, jako mod. trafienia jeszcze jako tako
-większość specjali jest słaba
Podsumowując klasa jest troszeczkę za słaba, nawet dla kogoś kto opiera się tylko na umiejętnościach, będących podstawą tej klasy.
Przydałaby się jakaś grafika i troszkę dłuższy opis, bo klasa ma swój klimacik, ale pokrywa się z wieloma istniejącymi PrC
Parę uwag:
-Atrybut nie może być w wymaganiach PrC
- zbyt mało wymagań, same skille to za mało
-umiejętność jako modyfikator obrażeń, nie bardzo pasuje, jako mod. trafienia jeszcze jako tako
-większość specjali jest słaba
Podsumowując klasa jest troszeczkę za słaba, nawet dla kogoś kto opiera się tylko na umiejętnościach, będących podstawą tej klasy.
Przydałaby się jakaś grafika i troszkę dłuższy opis, bo klasa ma swój klimacik, ale pokrywa się z wieloma istniejącymi PrC
Bardzo fajna klasa. Ciekoawy pomysł. Brakowało kogoś takiego. Niestety troszeczkę za słaba. Wymaga troszeczke większego dopracowania. Gratuluję starania.
Bardzo fajna klasa. Ciekoawy pomysł. Brakowało kogoś takiego. Niestety troszeczkę za słaba. Wymaga troszeczke większego dopracowania. Gratuluję starania.
Zgadzam Sie z Przedmówcą. Ja osobiści mało nie zleciałem z fotela. 2m-ce szukałemkogoś takiego. A co do słabości - zamiast 1/2 um. dajesz całą. ja tak zrobiłem
Zgadzam Sie z Przedmówcą. Ja osobiści mało nie zleciałem z fotela. 2m-ce szukałemkogoś takiego. A co do słabości - zamiast 1/2 um. dajesz całą. ja tak zrobiłem
Klasa ma potencjał lecz jak narazie jest nie dopracowana. Wcześniej zostały wymienione błędy ale chciałbym dorzucić jeszcze jeden: co to są za RO, czepiam się bo nigdy w rzyciu takich nie widziałem ( a widziałem dużo).
Klasa ma potencjał lecz jak narazie jest nie dopracowana. Wcześniej zostały wymienione błędy ale chciałbym dorzucić jeszcze jeden: co to są za RO, czepiam się bo nigdy w rzyciu takich nie widziałem ( a widziałem dużo).
Chciałebym pszeprosić za mój błąd w wyrazie: "życie" szybko pisałem i siępomyliłem pszepraszam.
Chciałebym pszeprosić za mój błąd w wyrazie: "życie" szybko pisałem i siępomyliłem pszepraszam.
Jeśli tak bardzo ci to przeszkadza to po prostu napisz do mnie , usunę komentarz, a ty sobie wstawisz poprawiony, ok ??
Jeśli tak bardzo ci to przeszkadza to po prostu napisz do mnie , usunę komentarz, a ty sobie wstawisz poprawiony, ok ??
Przepraszam bardzo, ale czy przypadkiem ST (jak już PrC po angielsku, to czemu RO?) są tylko 2 - dobry/słaby? Dla PrC ST dobry to +2/+3/+3/+4/+4/+5/+5/+6/+6/+7, a słaby to +0/+1/+1/+2/+2/+3/+3/+4/+4/+5 (bodajże, bo memoria est fragilis)
Przepraszam bardzo, ale czy przypadkiem ST (jak już PrC po angielsku, to czemu RO?) są tylko 2 - dobry/słaby? Dla PrC ST dobry to +2/+3/+3/+4/+4/+5/+5/+6/+6/+7, a słaby to +0/+1/+1/+2/+2/+3/+3/+4/+4/+5 (bodajże, bo memoria est fragilis)
Amoen: A PrC Weapon Master z podręcznika Sword & Fist? W wymaganiach stoi jak byk "dex 13", choć to zapewne dla ułatwienia, bo wymaga też Dodge (uników - do których taki stat jest konieczny)
Amoen: A PrC Weapon Master z podręcznika Sword & Fist? W wymaganiach stoi jak byk "dex 13", choć to zapewne dla ułatwienia, bo wymaga też Dodge (uników - do których taki stat jest konieczny)
Niski chyba rośnie do +3 na 10 lvl.
W Następnych PrC będzie to poprawione,bo zwracałem na to uwagę autorom.
S&F/MiP niemam, ale gdyby niewymagania Dodge'a to pewnie by się tam nieznalazło.
Niski chyba rośnie do +3 na 10 lvl.
W Następnych PrC będzie to poprawione,bo zwracałem na to uwagę autorom.
S&F/MiP niemam, ale gdyby niewymagania Dodge'a to pewnie by się tam nieznalazło.
PrC ładnie brzmi :)
A po polsku? KP odpada, KlP? KPr? Lepiej się trzymać tego angielskiego PrC.
PrC ładnie brzmi :)
A po polsku? KP odpada, KlP? KPr? Lepiej się trzymać tego angielskiego PrC.
na 4 lvl można spełnic wymagania tej klasy
na 4 lvl można spełnic wymagania tej klasy
Jak dla mnie to ta klasa nie jest za słaba - wręcz przeciwnie. Uważam, że powinno się podnieść wymagania. Po prostu biorę pod uwagę to, że te specjalne ataki nie sa np. 1/dzień tylko można ich używać w nieskończoność.
Jak dla mnie to ta klasa nie jest za słaba - wręcz przeciwnie. Uważam, że powinno się podnieść wymagania. Po prostu biorę pod uwagę to, że te specjalne ataki nie sa np. 1/dzień tylko można ich używać w nieskończoność.
Ten artykuł skomentowano 13 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.