Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Jednostki - Cytadela • INSIMILION

    Heroes of Might and Magic III » Jednostki


    Jednostki - Cytadela

    Działy gier » Heroes of Might and Magic III » Opisy » Jednostki
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 18.12.2011
    Aktualizacja: 18.12.2011

    Poziom 1 Gnoll Gnoll maruder
    Atak 3 4
    Obrona 5 6
    Obrażenia 2-3 2-3
    Wytrzymałość 6 6
    Szybkość 4 5
    Bazowy przyrost 12 12
    Specjalne - -
    Koszt 50 sz 70 sz

    Komentarz: Jedna z droższych jednostek pierwszego poziomu, o ponadprzeciętnej wartości obrony i ilości zadawanych obrażeń. Nie posiada żadnych specjalnych zdolności.

    Poziom 2 Jaszczuroczłek Reptilion
    Atak 5 5
    Obrona 6 7
    Obrażenia 1-3 2-3
    Strzały 12 24
    Wytrzymałość 12 12
    Szybkość 4 5
    Bazowy przyrost 8 8
    Specjalne - -
    Koszt 110 sz 130 sz

    Komentarz: Najsłabszy ze strzelców drugiego poziomu. Mimo bardzo wysokiej obrony traci do kuszników i wysokich elfów - ulepszony nadal oddaje tylko jeden strzał.

    Poziom 3 Ważka Smocza ważka
    Atak 6 6
    Obrona 8 8
    Obrażenia 2-5 2-5
    Wytrzymałość 20 20
    Szybkość 9 13
    Bazowy przyrost 8 8
    Specjalne rozprasza zaklęcia ochronne rozprasza zaklęcia ochronne, osłabia przeciwników
    Koszt 220 sz 240 sz

    Komentarz: Wersja podstawowa nie należy do najsilniejszych, ale ulepszenie już zdecydowanie tak. Wysoka szybkość, której dorównują ifryty, a przewyższają jedynie niektóre stworzenia siódmego poziomu, daje szansę na błyskawiczne podjęcie akcji w czasie walki (aż się prosi o rzucenie przyspieszenia). Rozpraszanie zaklęć ochronnych i osłabianie wrogich jednostek pozwala na szybkie wyrównanie szans, gdy walczymy z potężnymi przeciwnikami. A to wszystko w przystępnej cenie. Polecam!

    Poziom 4 Bazyliszek Bazyliszek większy
    Atak 11 12
    Obrona 11 12
    Obrażenia 6-10 6-10
    Wytrzymałość 35 40
    Szybkość 5 7
    Bazowy przyrost 4 4
    Specjalne zamienia w kamień (20 % szans; ofiara pozostaje zamieniona przez trzy tury, otrzymuje połowę obrażeń, zaatakowana wraca do normalnego stanu) zamienia w kamień (20 % szans; ofiara pozostaje zamieniona przez trzy tury, otrzymuje połowę obrażeń, zaatakowana wraca do normalnego stanu)
    Koszt 325 sz 400 sz

    Komentarz: Dobre stworzenie. Statystyki ma przeciętne, nie najgorzsze, nie najlepsze. Specjalna zdotność może być bardzo przydatna podczas trudniejszych starć.

    Poziom 5 Gorgona Wielka gorgona
    Atak 10 11
    Obrona 14 16
    Obrażenia 12-16 12-16
    Wytrzymałość 70 70
    Szybkość 5 6
    Bazowy przyrost 3 3
    Specjalne - zabija spojrzeniem (10% szans na to, że każde 10 wielkich gorgon zabije wzrokiem jedno stworzenie z atakowanego odziału)
    Koszt 525 sz 600 sz

    Komentarz: Gorgony to silne bestie, a po ulepszeniu naprawdę potężne. Posiadają przyzwoitą ilość punktów życia, są dość szybkie i dobrze się bronią. Warto mądrze korzystać ze zdolności specjalnej i wysyłać te istoty na najpotężniejszych przeciwników - 50 gorgon swoim atakiem może nie wyrządzić wielkich szkód np. błękitnym smokom, ale mają szansę na zabicie pięciu z nich samym spojrzeniem. Jedna z lepszych jednostek piątego poziomu.

    Poziom 6 Wiwerna Królewska wiwerna
    Atak 14 14
    Obrona 14 14
    Obrażenia 14-18 18-22
    Wytrzymałość 70 70
    Szybkość 7 11
    Bazowy przyrost 2 2
    Specjalne - trujący atak
    Koszt 800 sz 1100 sz

    Komentarz: Statystyki porównywalne do gorgonich, może za wyjątkiem szybkości. Jeżeli mamy niewiele pieniędzy, polecam zamiast wiwern wyrekrutować właśnie gorgony - kosztują prawie dwa razy mniej, a wytrzymają więcej ciosów i zabójczym wzrokiem wyrządzą więcej szkód niż trujący atak.

    Poziom 7 Hydra Hydra chaosu
    Atak 16 18
    Obrona 18 20
    Obrażenia 24-45 25-45
    Wytrzymałość 175 250
    Szybkość 5 7
    Bazowy przyrost 1 1
    Specjalne atakuje wszystkich przyległych przeciwników, powstrzymuje kontratak atakuje wszystkich przyległych przeciwników, powstrzymuje kontratak
    Koszt 2200 sz 3500 sz, 1 s

    Komentarz: Najpotężniejsza jednostka cytadeli. Jest bardzo wolna, ale jeżeli jej pomożemy - przyspieszeniem albo teleportacją - potrafi wyrządzić zabójcze szkody. Może atakować nawet siedmiu przeciwników jednocześnie (jeżeli przypadkiem wszystkie jednostki wroga ją otoczą), to samo dzieje się, gdy kontratakuje (stąd warto pomyśleć o rzuceniu na nią zaklęcia kontrataku). Mądrze użyta może przesądzić o wyniku bitwy.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    8757905
     

    Wędrowiec
    Temat: Warto nadmienić że:1. Ważka...
    Dodany: 20.01.2013 o 21:41  

    Warto nadmienić że:
    1. Ważka nie rozprasza czaru/osłabia. One rzucają czar rozproszenia/osłabienia, to oznacza że zależy on od naszych zdolności magii wody. Ważka kierowana przez mistrza wody rozprasza WSZYSTKIE zaklęcia na polu bitwy, w tym nasze błogosławieństwa oraz klątwy nałożone na przeciwników.
    2. Ugryzienie wiwerny zmniejsza MAKSYMALNE punkt życia o nie_pamiętam_jaki_%.



    Ten artykuł skomentowano 1 raz.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw