Poziom 1 | Chochlik | Chowaniec |
Atak | 2 | 4 |
Obrona | 3 | 4 |
Obrażenia | 1-2 | 1-2 |
Wytrzymałość | 4 | 4 |
Szybkość | 5 | 7 |
Bazowy przyrost | 15 | 15 |
Specjalne | - | kradnie manę wrogiemu bohaterowi, 20% przekazuje naszemu |
Koszt | 50 sz | 60 sz |
Komentarz: Jedna z najsłabszych kreatur pierwszego poziomu. Przydać może się jedynie po ulepszeniu, ale nadal pozostaje kiepska pod każdym względem. Zdolność specjalna, kradzież many, odbiera przeciwnikowi tak niewiele, że na wyższych poziomach doświadczenia jest to wręcz niedostrzegalne.
Poziom 2 | Gog | Magog |
Atak | 6 | 7 |
Obrona | 4 | 4 |
Obrażenia | 2-4 | 2-4 |
Strzały | 12 | 24 |
Wytrzymałość | 13 | 13 |
Szybkość | 4 | 6 |
Bazowy przyrost | 8 | 8 |
Specjalne | - | atak ognistymi kulami |
Koszt | 125 sz | 175 sz |
Komentarz: Zadają przyzwoitą ilość obrażeń, posiadają znośną liczbę punktów życia. Po ulepszeniu tańsze jedynie od żywiołaków burzy (z istot drugiego poziomu), ale atakowanie ognistymi kulami jest tego warte (o ile przeciwnicy stoją w zwartej grupie).
Poziom 3 | Piekielny ogar | Cerber |
Atak | 10 | 10 |
Obrona | 6 | 8 |
Obrażenia | 2-7 | 2-5 |
Wytrzymałość | 25 | 25 |
Szybkość | 7 | 8 |
Bazowy przyrost | 5 | 5 |
Specjalne | - | 3-polowy atak; powstrzymuje kontratak |
Koszt | 200 sz | 250 sz |
Komentarz: Dobra jednostka, o wysokiej wartości ataku i przyzwoitych obrażeniach. Po ulepszeniu piekielne ogary stają się jeszcze groźniejsze - rażą do trzech przeciwników naraz i blokują kontratak, a to wszystko przy umiarkowanej cenie.
Poziom 4 | Demon | Rogaty demon |
Atak | 10 | 10 |
Obrona | 10 | 10 |
Obrażenia | 7-9 | 7-9 |
Wytrzymałość | 35 | 40 |
Szybkość | 5 | 6 |
Bazowy przyrost | 4 | 4 |
Specjalne | - | - |
Koszt | 250 sz | 270 sz |
Komentarz: Najtańsze stworzenia czwartego poziomu, ale trudno się temu dziwić - są absolutnie przeciętne.
Poziom 5 | Czart | Czarci lord |
Atak | 13 | 13 |
Obrona | 13 | 13 |
Obrażenia | 13-17 | 13-17 |
Wytrzymałość | 45 | 45 |
Szybkość | 6 | 7 |
Bazowy przyrost | 3 | 3 |
Specjalne | - | przywołuje demony z ciał sprzymierzeńców |
Koszt | 500 sz | 700 sz |
Komentarz: Kolejna niewyróżniająca się jednostka, ale przy tym najdroższa pośród istot poziomu piątego. Zdolność przywołania demonów może być użyteczna jedynie wtedy, gdy naprawdę wpadniemy w tarapaty.
Poziom 6 | Ifrit | Sułtański ifrit |
Atak | 16 | 16 |
Obrona | 12 | 14 |
Obrażenia | 16-24 | 16-24 |
Wytrzymałość | 90 | 90 |
Szybkość | 9 | 13 |
Bazowy przyrost | 2 | 2 |
Specjalne | odporność na ogień; nienawidzi dżinnów (zadaje im o 50% większe obrażenia) | tarcza ogniowa; odporność na ogień; nienawidzi dżinnów (zadaje im o 50% większe obrażenia) |
Koszt | 900 sz | 1100 sz |
Komentarz: Silne stworzenie. Szybkością przewyższa znaczącą większość istot występujących w świecie gry, co pozwala na wczesne podjęcie akcji w czasie bitwy. Zadają przyzwoite obrażenia, a ich prawdziwa siła ujawnia się po otrzymaniu ciosu - część odniesionych przez nie ran zostanie zwrócona napastnikowi dzięki ogniowej tarczy, co bywa irytujące.
Poziom 7 | Diabeł | Arcydiabeł |
Atak | 19 | 26 |
Obrona | 21 | 28 |
Obrażenia | 30-40 | 30-40 |
Wytrzymałość | 160 | 200 |
Szybkość | 11 | 17 |
Bazowy przyrost | 1 | 1 |
Specjalne | -1 do szczęścia przeciwnika; powstrzymuje kontratak; nienawidzi aniołów i archaniołów | -1 do szczęścia przeciwnika; powstrzymuje kontratak; nienawidzi aniołów i archaniołów |
Koszt | 2700 sz, 1 rt | 4500 sz, 2 rt |
Komentarz: Przeciętne statystyki jak na stworzenie siódmego poziomu ratuje niebywała szybkość (arcydiabeł może teleportować się w dowolne miejsce na polu bitwy) i blokowanie kontrataku zaatakowanej istoty. W sumie otrzymujemy silną i niebezpieczną bestię, wartą swej wysokiej ceny.