Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Opisy • Jednostki - Lochy • INSIMILION

    Heroes of Might and Magic III » Jednostki


    Jednostki - Lochy

    Działy gier » Heroes of Might and Magic III » Opisy » Jednostki
    Autor: wojjoo
    Utworzono: 18.12.2011
    Aktualizacja: 10.02.2012

    Poziom 1 Troglodyta Piekielny troglodyta
    Atak 4 5
    Obrona 3 4
    Obrażenia 1-3 1-3
    Wytrzymałość 5 6
    Szybkość 4 5
    Bazowy przyrost 14 14
    Specjalne odporność na oślepienie odporność na oślepienie
    Koszt 50 sz 65 sz

    Komentarz: Jak na stworzenie pierwszopoziomowe, troglodyci prezentują się całkiem nieźle. Statystyki na przyzwoitym poziomie, poza tym nic ciekawego. No tak, jednorożce nie zdołają ich oślepić.

    Poziom 2 Harpia Harpia wiedźma
    Atak 6 6
    Obrona 5 6
    Obrażenia 1-4 1-4
    Wytrzymałość 14 14
    Szybkość 6 9
    Bazowy przyrost 8 8
    Specjalne atakuje i wraca na miejsce atakuje i wraca na miejsce; powtrzymuje kontratak
    Koszt 130 sz 170 sz

    Komentarz: Jedna z bardziej irytujących istot. O ile wersja nieulepszona prezentuje się raczej przeciętnie, to harpia wiedźmia jest już porządną jednostką. Wysoka szybkość i specjalne umiejętności sprawiają, że możemy zaatakować wroga odległego o dziewięć heksów, zablokować kontratak i wrócić na miejsce. Użyteczne zwłaszcza podczas obrony miasta.

    Poziom 3 Złe oko Obserwator
    Atak 9 10
    Obrona 7 8
    Obrażenia 3-5 3-5
    Strzały 12 24
    Wytrzymałość 22 22
    Szybkość 5 7
    Bazowy przyrost 7 7
    Specjalne brak ograniczeń w walce wręcz brak ograniczeń w walce wręcz
    Koszt 250 sz 280 sz

    Komentarz: Droższa z jednostek trzeciego poziomu, ale warta swej ceny. Kiepską żywotność (jak na ten poziom; jak na strzelca jest całkiem nieźle) nadrabia porządnymi wartościami ataku i obrony, no i oczywiście możliwością rażenia wrogów z dystansu. Brak ograniczeń w walce wręcz sprawia, że kontratakując zada przeciwnikowi pełną ilość obrażeń.

    Poziom 4 Meduza Królewska meduza
    Atak 9 10
    Obrona 9 10
    Obrażenia 6-8 6-8
    Strzały 4 8
    Wytrzymałość 25 30
    Szybkość 5 6
    Bazowy przyrost 4 4
    Specjalne brak ograniczeń w walce wręcz; zamienia w kamień (w walce wręcz; 20 % szans; ofiara pozostaje zamieniona przez trzy tury, otrzymuje połowę obrażeń, zaatakowana wraca do normalnego stanu) brak ograniczeń w walce wręcz; zamienia w kamień (w walce wręcz; 20 % szans; ofiara pozostaje zamieniona przez trzy tury, otrzymuje połowę obrażeń, zaatakowana wraca do normalnego stanu)
    Koszt 300 sz 330 sz

    Komentarz: Kolejne stworzenie lochu atakujące z dystansu. Statystyki całkiem niezłe, poza niewielką ilością strzałów - konieczny będzie wóz z amunicją. Zaatakowane wręcz, potrafią zamienić przeciwnika w kamień, co może czasem uratować pozornie przegraną sytuację.

    Poziom 5 Minotaur Wielki minotaur
    Atak 14 15
    Obrona 12 15
    Obrażenia 12-20 12-20
    Wytrzymałość 50 50
    Szybkość 6 8
    Bazowy przyrost 3 3
    Specjalne wysokie morale wysokie morale
    Koszt 500 sz 575 sz

    Komentarz: Znakomita jednostka walcząca wręcz. Wysokie wartości ataku, obrony i solidna ilość zadawanych obrażeń czynią z minotaurów groźnych wojowników. Ponadprzeciętna żywotność (jak na ten poziom) również jest warta zauważenia. O dziwo, po ulepszeniu pozostają jednymi z tańszych stworzeń piątego poziomu.

    Poziom 6 Mantikora Chimera
    Atak 15 16
    Obrona 13 14
    Obrażenia 14-20 14-20
    Wytrzymałość 80 80
    Szybkość 7 11
    Bazowy przyrost 2 2
    Specjalne - paraliżujący jad (20 % szans na sparaliżowanie; ofiara pozostaje w bezruchu przez trzy tury, otrzymuje połowę obrażeń, zaatakowana wraca do normalnego stanu)
    Koszt 850 sz 1050 sz

    Komentarz: Jak na stworzenie poziomu szóstego, kiepsko. Nie za wiele punktów życia chimery próbują rekompensować wysoką szybkością i szansą na sparaliżowanie przeciwnika. Stosunkowo tanie.

    Poziom 7 Czerwony smok Czarny smok
    Atak 19 25
    Obrona 19 25
    Obrażenia 40-50 40-50
    Wytrzymałość 180 300
    Szybkość 11 15
    Bazowy przyrost 1 1
    Specjalne odporność na zaklęcia poziomu 1-3 odporność na wszystkie zaklęcia; nienawidzi gigantów i tytanów (zadaje im o 50% obrażeń więcej)
    Koszt 2500 sz, 1 s 4000 sz, 2 rt

    Komentarz: Czerwone smoki to całkiem przyzwoita jednostka, ale dopiero po ulepszeniu dostrzeżemy prawdziwą potęgę lochu. Atakiem i obroną czarna wersja ustępuje niewielu stworzeniom, poza tym zadaje sporo obrażeń, jest całkowicie odporna na magię i posiada aż 300 punktów życia. Zdecydowanie jedna z najpotężniejszych istot w podstawowej wersji gry.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw