Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Barbarzyńca • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Klasy


    Barbarzyńca

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Klasy
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 21.12.2002
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Zzamarzniętych pustkowi północy i z piekielnych dżungli południa pochodzą odważni, czasem szaleńczy, wojownicy. Chociaż nie są oni tak zdyscyplinowani i wyszkoleni jak normalni wojownicy, mogą dobrowolnie wprowadzić się w stan furii, stając się wytrzymalszym i silniejszym od przeciwnika.

    Punkty Życia na poziom: 1-12

      Zalety :

    • Biegły we wszystkich prostych i bojowych broniach, lekkich i średnich pancerzach i w tarczach.
    • Barbarzyńca: Szał: Stan ten barbarzyńca może osiągnąć raz na dzień na cztery poziomy (zaczyna na 1-ym poziomie z jednym użyciem). Furia daje im +4 do Kondycji i Siły przez pięć najbliższych rund, a także +2 do rzutów na Siłę Woli. Niestety, KP barbarzyńcy w stanie furii zmniejsza się o 2. Gdy furia się skończy, barbarzyńca przez jakiś czas jest wyczerpany, co powoduje obniżenie niektórych jego Cech.
    • Szybkie Poruszanie się: Barbarzyńca porusza się o 10 stóp szybciej niż inne postacie.
    • 5-ty poziom: Niezwykły Unik. Barbarzyńca nie może być celem Ataku z zaskoczenia łotrzyka, chyba że atakujący jest co najmniej cztery poziomy wyższy od barbarzyńcy.
    • 11-ty poziom. Zmniejszenie Obrażeń. Barbarzyńca otrzymuje punkt 1/- odporności na obrażenia sieczne, obuchowe, kłute i spowodowane przez pociski. Zyskuje on następny punkt 1/- trzy godziny później.
    • 15-ty poziom: Dziki Szał. Wszystkie szały barbarzyńcy stają się bardziej efektywne, zapewniając mu premie do Siły i Kondycji wynoszące +6, a premia do rzutu obronnego wynosi +3. Wciąż jednak otrzymuje on karę -2 do KP.
    • 20-ty poziom: Nieustający Szał. Po zakończeniu furii barbarzyńca nie jest już nigdy zmęczony.
      Wady :

    • Barbarzyńcy przyswajają nowe atuty wolniej od wojowników.
    • Barbarzyńcy rozpoczynają bez biegłości w ciężkich zbrojach.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Orish Shanlen
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.12.2005 o 21:19  

    Zawsze jakaś alternatywa dla woja, w sumie warto go mieć. Ciężko powiedzieć, czy lepszy woj, czy barbarzyńca, to już zależy od tego, jak kto gra...

    karmaj
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.07.2007 o 16:42  

    uwazam ze barbarzyńca jest lepszy od woja zwlaszcza na wyzszych poziomach... poniewaz nabiera odpornosci na wszelkie obrazenia co jest bardzo przydatne bo nie musisz sie przyjmowac nim taki barbarzynca na 15 lvl:) prawdziwy skarb jeszcze jak ma dobry ekwipunek i klase pancerza ok. 25 :) machina do zabijania niestety podatny jest na magie ;/

    nitiriel
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.08.2007 o 21:06  

    sam gram barbarzyńcom i według mnie każda drużyna powinna go mieć w swoich szeregach np.mój barbarzyńca wymiótł sam 10 driderów nie tracąc przy tym ani jednej mikstury lecenia fakt podatni są na magie ale nikt nie jest doskonały



    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw