Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Charyzma • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Cechy


    Charyzma

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Cechy
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 01.01.2004
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Charyzma jest miarą uroku osobistego, zdolności perswazji oraz umiejętności przywódczych bohatera. Nie jest odbiciem atrakcyjności fizycznej, aczkolwiek atrakcyjność gra tutaj istotą rolę. Jest ważna dla wszystkich postaci, a zwłaszcza dla tych, które prowadzą dialogi z bohaterami niezależnymi, najemnikami, strażnikami i inteligentnymi istotami. Dyktuje liczbę i lojalność zwolenników, które postać może przy sobie utrzymać. Ceny w sklepach, opcje dialogowe, bonusy do czarów barda i czarownika, odrzucanie nieumarłych oraz rzuty obronne paladyna są determinowane przez Charyzmę.

    Charyzma ma wpływ na siłę czarów barda i czarownika (jak trudne są do odparcia), ceny w sklepach, na zdolność do odpędzania nieumarłych (pełne zasady odpędzania nieumarłych znajdziesz w podręczniku gracza), na maksymalny poziom i liczbę czarów, jakie każdego dnia mogą rzucić bardowie i czarownicy, na umiejętności Zrozumienia Zwierząt, Blefu, Dyplomacji, Zastraszania i Używania Magicznych Urządzeń, a także wpływa na reakcje innych postaci.

    1 - ST dla Czarów Barda i Czarownika / Premia do Umiejętności*
    2 - Ceny w składach
    3 - Maksymalny Poziom Czarów Barda i Czarownika
    4 - Dodatkowe Czary Barda i Czarownika


    Wartość

    1

    2

    3

    4

    1

    -5

    +15%

    Żaden

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    2-3

    -4

    +12%

    Żaden

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    4-5

    -3

    +9%

    Żaden

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    6-7

    -2

    +6%

    Żaden

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    8-9

    -1

    +3%

    Żaden

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    10

    0

    0%

    Żaden

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    11

    0

    0%

    1-szy

    0/0/0/0/0/0/0/0/0

    12

    +1

    -3%

    2-gi

    1/0/0/0/0/0/0/0/0

    13

    +1

    -3%

    3-ci

    1/0/0/0/0/0/0/0/0

    14

    +2

    -6%

    4-ty

    1/1/0/0/0/0/0/0/0

    15

    +2

    -6%

    5-ty

    1/1/0/0/0/0/0/0/0

    16

    +3

    -9%

    6-ty

    1/1/1/0/0/0/0/0/0

    17

    +3

    -9%

    7-my

    1/1/1/0/0/0/0/0/0

    18

    +4

    -12%

    8-my

    1/1/1/1/0/0/0/0/0

    19

    +4

    -12%

    9-ty

    1/1/1/1/0/0/0/0/0

    20-21

    +5

    -15%

    9-ty

    2/1/1/1/1/0/0/0/0

    22-23

    +6

    -18%

    9-ty

    2/2/1/1/1/1/0/0/0

    24-25

    +7

    -21%

    9-ty

    2/2/2/1/1/1/1/0/0

    26-27

    +8

    -24%

    9-ty

    2/2/2/2/1/1/1/1/0

    28-29

    +9

    -27%

    9-ty

    3/2/2/2/2/1/1/1/1

    30

    +10

    -30%

    9-ty

    3/3/2/2/2/2/1/1/1



    * Odnosi się do Zrozumienia Zwierząt, Blefu, Dyplomacji, Zastraszania i Używania Magicznych Urządzeń.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw