Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Człowiek • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Rasy


    Człowiek

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Rasy
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 01.01.2004
    Aktualizacja: 21.09.2008

    W Icewind Dale II są trzy rodzaje Ludzi. Zwykły Człowiek i dwie pod-rasy: Aasimar i Tiefling. Korzystna klasa dla Człowieka to... dowolna klasa. Korzystna klasa dla Aasimara to Paladyn, a dla Tieflinga - Łotrzyk.

    • Człowiek (Normalny) - Ludzie to dominująca rasa w Faerűnie, rządząca najpotężniejszymi imperiami i królestwami Zapomnianych Krain. Ludzie mogą wybrać dowolną klasę lub być dwuklasowcami.

      • Zalety: Dodatkowa Specjalna Umiejętność na pierwszym poziomie, dwa dodatkowe Punkty Biegłości na pierwszym poziomie i +1 podczas awansu na wyższy poziom
      • Wady: Brak
    • Aasimar - Aasimar to istota mająca w sobie boską krew; powstaje ze związku człowieka z bóstwem. Aasimary najczęściej są przyjaźnie nastawione do świata i starają się zwalczać zło. Zwykle mają jasną skórę, złociste oczy i często znak w postaci świętego symbolu -bóstwa-. Aasimary posiadają niespotykany urok osobisty i zwykle są Paladynami.

      • Zalety: +2 do Mądrości , +2 do Charyzmy, Infrawizja, Ogień Słońca 1x dziennie, +5 do odporności na kwas, zimno ielektryczność
      • Wady: Rzeczywisty poziom postaci brany jest pod uwagę (wszystkie cechy) dopiero, gdy bohater osiągnie poziom wyższy o 1 od aktualnego
    • Tiefling - W przeciwieństwie do Aasmiara, Tiefling powstaje ze związku z człowieka z istotą piekielną. Choć z wyglądu bardziej przypominają Człowieka, często posiadają znaki, które zdradzają ich rzeczywiste pochodzenie. Tieflingi zwykle mają ciemną skórę i czarne lub czerwone włosy. Swoje charakterystyczne znaki - małe rogi, kocie oczy, czy inne diabelskie znamiona - starają się ukrywać przed innymi.

      • Zalety: +2 do Inteligencji, +2 do Zastraszania i Krycia się (zdolności klasowe), +2 do Zręczności, +5 do odporności nazimno, ogień, elektryczność, mogą rzucać Oślepienie 1x dziennie
      • Wady: -2 do Charyzmy, rzeczywisty poziom postaci brany jest pod uwagę (wszystkie cechy) dopiero, gdy bohater osiągnie poziom wyższy o 1 od aktualnego





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Peenkez
     

    Wędrowiec
    Temat: \"Tiefling\"? Ja mam diabel...
    Dodany: 06.05.2010 o 14:20  

    "Tiefling"? Ja mam diabelstwo?
    Cóż mimo opóźnienia poziomowego, to aasmiar nadaje sie na kapłana lub czrownika ze względu na charyzma +2, a diabelstwo na czarodzieja ze względu na int. +2 ;)

    Jester
     

    Wędrowiec
    Temat: Ludzi lubię najbardziej. Wi...
    Dodany: 21.08.2010 o 13:28  

    Ludzi lubię najbardziej. Wiem że to troche nudna rasa, ale zawsze kuszą mnie premie na 1 lvlcu i szybszy rozwoj w dalszej grze :D

    Hubertus
     

    Wędrowiec
    Temat: polecam zrobić se w teamie ...
    Dodany: 30.07.2011 o 16:41  

    polecam zrobić se w teamie człowieka łowce/barbażyńce.
    Bierze szał ,jak sie zmęczy to czaruje potem znowu szał i tak na przemian



    Ten artykuł skomentowano 3 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw