Icewind Dale 2 » Klasy
Druid
Druid jest władcą natury, który dba o nią i swymi poczynaniami dąży do zjednoczenia się z nią. Posiada on księgę czarów kapłańskich, z tą różnicą że doskonale potrafi rzucąć czary związane z przywoływaniem sług natury - czyli zwierząt. Jednym z jego plusów jest także możliwość zamieniania się w inne stworzenia, które są bardzo potężne. Oto statystyki zmiennokształtnych form druida:
PAMITAJ: Mądrość jest cechą, w oparciu o którą druid rzuca swe czary. Ma ona wpływ na maksymalny poziom czarów, jakie mogą oni rzucać, ST rzutów obronnych przeciwko rzuconym zaklęciom, a także na liczbę dodatkowych czarów.
Punkty Życia na poziom: 1-8
Zalety :
- Biegły we wszystkich broniach prostych oprócz kusz, z broni bojowych biegły w wielkich mieczach i broniach drzewcowych, a także w lekkich, i średnich zbrojach oraz tarczach.
- Druid może rzucać zarówno potężne czary leczące, jak i ofensywne.
- 5-ty poziom: Zwierzęca Postać - Niedźwiedź. Druid zyskuje zdolność do przemiany w niedźwiedzia. Przemiana ulecza także nieco obrażeń. Druid może używać tej zdolności 1/dzień.
- 6-ty poziom: Druid może używać Zwierzęcej Postaci 2/dzień.
- 7-my poziom: Zwierzęca Postać - Śnieżny Wilk. Druid zyskuje zdolność do przemiany w śnieżnego wilka.
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 10 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Może to dziwne ale nie umiem zmieniac sie w zywiołaka :O
Nie ma ani w księdze zaklęc ani obok zwykłych zmian kształtu.
Może to dziwne ale nie umiem zmieniac sie w zywiołaka :O
Nie ma ani w księdze zaklęc ani obok zwykłych zmian kształtu.
przecież co kolejne doświadczenia (chyba już od 12/13 poziomu) na pasku zaklęć druid ma możliwość zmieniania się w żywiołaków.
przecież co kolejne doświadczenia (chyba już od 12/13 poziomu) na pasku zaklęć druid ma możliwość zmieniania się w żywiołaków.
druid to najlepsza klasa lubie grac nim solo ma potezna magie ofensywna druid to masakra!
druid to najlepsza klasa lubie grac nim solo ma potezna magie ofensywna druid to masakra!
Zeus masz rację, Druidem każde D&D solo zrobić można;
poprostu połączenie wszystkich klas naraz poza mnichem ^^
Zeus masz rację, Druidem każde D&D solo zrobić można;
poprostu połączenie wszystkich klas naraz poza mnichem ^^
Ja tam wole kapłana. Dodatkowe czary związane z zakonem to jest to :D
Ja tam wole kapłana. Dodatkowe czary związane z zakonem to jest to :D
Druid ma lepsze zaklęcia od kapłana, bo ten teoretycznie potrafi tylko leczyć i ochraniać, a druid posiada potężną magię ofensywną, która znacznie pomaga w walce
Druid ma lepsze zaklęcia od kapłana, bo ten teoretycznie potrafi tylko leczyć i ochraniać, a druid posiada potężną magię ofensywną, która znacznie pomaga w walce
co dodawac od druida i ile pomktow
co dodawac od druida i ile pomktow
Niepelna ta tresc o druidzie. Nawet bardzo.
Niepelna ta tresc o druidzie. Nawet bardzo.
Witajcie, mam problem. Błagam o pomoc.
Mianowicie wszystkie czary mojego druida jak się kliknie czary podręczne są na szaro i nie moge ich rzucać.
Wie ktos co to za problem?
Witajcie, mam problem. Błagam o pomoc.
Mianowicie wszystkie czary mojego druida jak się kliknie czary podręczne są na szaro i nie moge ich rzucać.
Wie ktos co to za problem?
Możesz byc w zwierzęcej postaci, wtedy nie da sie czarowac.
Lub nie używaj czarów podręcznych tylko normalnie je rzucaj.
Możesz byc w zwierzęcej postaci, wtedy nie da sie czarowac.
Lub nie używaj czarów podręcznych tylko normalnie je rzucaj.
Ten artykuł skomentowano 10 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.