Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Druid • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Klasy


    Druid

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Klasy
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 21.12.2002
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Druid jest władcą natury, który dba o nią i swymi poczynaniami dąży do zjednoczenia się z nią. Posiada on księgę czarów kapłańskich, z tą różnicą że doskonale potrafi rzucąć czary związane z przywoływaniem sług natury - czyli zwierząt. Jednym z jego plusów jest także możliwość zamieniania się w inne stworzenia, które są bardzo potężne. Oto statystyki zmiennokształtnych form druida:

    PAMITAJ: Mądrość jest cechą, w oparciu o którą druid rzuca swe czary. Ma ona wpływ na maksymalny poziom czarów, jakie mogą oni rzucać, ST rzutów obronnych przeciwko rzuconym zaklęciom, a także na liczbę dodatkowych czarów.

    Punkty Życia na poziom: 1-8

    Zalety :

    • Biegły we wszystkich broniach prostych oprócz kusz, z broni bojowych biegły w wielkich mieczach i broniach drzewcowych, a także w lekkich, i średnich zbrojach oraz tarczach.
    • Druid może rzucać zarówno potężne czary leczące, jak i ofensywne.
    • 5-ty poziom: Zwierzęca Postać - Niedźwiedź. Druid zyskuje zdolność do przemiany w niedźwiedzia. Przemiana ulecza także nieco obrażeń. Druid może używać tej zdolności 1/dzień.
    • 6-ty poziom: Druid może używać Zwierzęcej Postaci 2/dzień.
    • 7-my poziom: Zwierzęca Postać - Śnieżny Wilk. Druid zyskuje zdolność do przemiany w śnieżnego wilka.



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Jurin
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.03.2008 o 11:02  

    Może to dziwne ale nie umiem zmieniac sie w zywiołaka :O
    Nie ma ani w księdze zaklęc ani obok zwykłych zmian kształtu.

    White Raven
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 28.05.2008 o 12:46  

    przecież co kolejne doświadczenia (chyba już od 12/13 poziomu) na pasku zaklęć druid ma możliwość zmieniania się w żywiołaków.

    Zeus
     

    Wędrowiec
    Temat: druid to najlepsza klasa lu...
    Dodany: 28.01.2009 o 9:47  

    druid to najlepsza klasa lubie grac nim solo ma potezna magie ofensywna druid to masakra!

    Hersjan
     

    Wędrowiec
    Temat: ...
    Dodany: 27.02.2009 o 16:08  

    Zeus masz rację, Druidem każde D&D solo zrobić można;
    poprostu połączenie wszystkich klas naraz poza mnichem ^^

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 118
    Temat: Ja tam wole kapłana. Dodatk...
    Dodany: 27.02.2009 o 16:48  

    Ja tam wole kapłana. Dodatkowe czary związane z zakonem to jest to :D

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 7
    Temat: Druid ma lepsze zaklęcia od...
    Dodany: 31.07.2009 o 20:52  

    Druid ma lepsze zaklęcia od kapłana, bo ten teoretycznie potrafi tylko leczyć i ochraniać, a druid posiada potężną magię ofensywną, która znacznie pomaga w walce

    eko
     

    Wędrowiec
    Temat: ss
    Dodany: 09.12.2009 o 20:59  

    co dodawac od druida i ile pomktow

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 10
    Temat: Niepelna ta tresc o druidzi...
    Dodany: 13.09.2010 o 22:02  

    Niepelna ta tresc o druidzie. Nawet bardzo.

    Budyn
     

    Wędrowiec
    Temat: Witajcie, mam problem. Błag...
    Dodany: 22.10.2010 o 13:49  

    Witajcie, mam problem. Błagam o pomoc.
    Mianowicie wszystkie czary mojego druida jak się kliknie czary podręczne są na szaro i nie moge ich rzucać.
    Wie ktos co to za problem?

    Tesla
     

    Wędrowiec
    Temat: Możesz byc w zwierzęcej pos...
    Dodany: 16.06.2011 o 18:13  

    Możesz byc w zwierzęcej postaci, wtedy nie da sie czarowac.
    Lub nie używaj czarów podręcznych tylko normalnie je rzucaj.



    Ten artykuł skomentowano 10 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw