Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Groty pod Twierdzą Hordy<b... • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Solucja


    Groty pod Twierdzą Hordy
    poziom 1

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 06.03.2003
    Aktualizacja: 31.08.2011


    Lokacja, do której właśnie trafiłeś jest dość ciekawa. W kilku komorach tego poziomu grot zadomowiło się pięć klanów należących do wojsk Hordy. Nie ma co ukrywać, że najlepszym wyjściem jest wybicie każdego goblina co do nogi.

    Pojawiasz się w punkcie 1, skąd możesz udać się na zachód lub na południe. W pierwszym przypadku napotkasz zamknięte drzwi, przez które można przejść, jeśli zna się hasło, którego oczywiście jeszcze nie znasz. Pozostaje udać się do 2, gdzie przywita cię pierwszy z klanów. Jest tam około 20 goblinów, dwóch czarowników oraz dowódca. Najlepszą taktyką jest zasłonić przejcie przyzwanymi potworami, a następnie razić wroga z daleka. Po wygranej walce przeszukaj komnatę i zabierz, co ci się może przydać.

    Skieruj się teraz do 3, gdzie odpoczywa sobie drugi klan. Jest tam około 6 orków plus szaman i mag. Dobrze jest się zająć najpierw wrogami czarującymi, ponieważ rzucają oni dominację lub czary rażące obszarowo.

       PORADA ( AtheiX ) :
    Nie musisz z nimi walczyć - możesz ominąć ich legowisko, przechodząc korytarzem obok ich jaskini tak, aby cię nie zauważyli, co nie jest trudne, a właściwie jest dużo łatwiejsze niż walka z nimi.

    W komnacie 4 stoi uwięziony Pondmuk, który wręcz umiera z głodu. Zaproponuje ci on współpracę - w zamian za przyniesienie jedzenia, on wyjawi ci hasło do wcześniej napotkanych drzwi. Papu dla biednego Pondmuka znajdziesz w komnacie z pająkiami 6, lecz aby tam się dostać będziesz musiał przejść przez kolejny obóz 5. Przed komnatą z pająkimi są drzwi które ułatwiają zabijanie każdego pająka pokolei. Wystarczy wejść do środka tak aby pająki cię zobaczyly, następnie wrócić się za drzwi i tak ustwić drużynę aby pająki dostawały się do środka pojedynczo. Po każdym z nich zostaje ciało które można ofiarować Pondmukowi.
    Możesz także zrobić inaczej - wystarczy że wejdziesz do środka i zamkniesz za sobą drzwi. Następnie pobiegnąć do drzwi na północnym wschodzie, a wtedy pająki uciekną. Przez to biedne gobliny będą musiały ścigać swoje ośmionogie jedzonko. Dostaniesz doświadczenie, a za ofiarowanie ciała królowej Pondmuk podziękuje jeszcze ładniej i znowu trochę doświadczenia. Teraz jeśli chcesz to możesz ubić darmozjada.

       PORADA ( AtheiX ) :
    Nie musisz z nimi walczyć - możesz ominąć ich legowisko, przechodząc korytarzem obok ich jaskini tak, aby cię nie zauważyli, co nie jest trudne, a właściwie jest dużo łatwiejsze niż walka.

    W tym momencie masz dwa wyjścia. Albo wrócić do drzwi koło wejścia i podać hasło "Chimera", albo skierować się północnym przejściem 7 do punktu 9. Ja wolę drugi sposób, ponieważ zyskuje się element zaskoczenia oraz wygodniej się walczy. Po drodze spotkasz Vunarga - dowódcę ostatniej goblińskiej lini obrony na tym poziomie. Jeśli główna postać ma wysoką Charyzmę lub umiejętność Zastrszanie, to możesz go przekonać do ucieczki. W wypadku walki, pamiętaj, aby zniszczyć bęben.

    W komnacie 8 znajduje się Yquog, demon potrzebujący twojej pomocy. Możesz się zgodzić lub od razu go zabić, lecz lepiej mu najpierw pomóc. Możesz teraz teraz udać się do komnaty 9, gdzie znajduje się przejście do następnej lokacji. Uważaj jednak, ponieważ jest tam ukryta pułapka.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 13 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    pustak
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 11.08.2007 o 21:59  

    Jeśli użyjemy czaru "niewidzialność" (i ew. skradania łotrzyka, jeśli gramy czarodziejem) to możemy przejść do następnego poziomu omijając wszystkie plemiona, zgarnąć za to kupę pd a potem wrócić się i wytłuc wszystkie plemiona.

    Zielak
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.09.2007 o 16:25  

    czemu nie ma cyferek zaznaczonych na mapie ?

    MrGonzo
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.10.2007 o 13:32  

    Zanim odbierzesz nagrodę od Yquog'a za wykonane zadanie zrób save. Nagrody od niego są losowo przyznawane (jak i od wielu innych postaci). W ten sposób możesz dobrać przedmiot który najbardziej tobie pasuje, a nie brać pierwszy lepszy z brzegu. Dostaniesz jakieś g...o, to czar pn. "load" i tak do skutku.

    Vierna
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.02.2008 o 23:46  

    autor napisał(a):
    gdzie przywita cię pierwszy z glanów



    Glanów? Lol! Steel'e czy Martensy? :D

    Sorry, że się czepiam, ale rozbawiło mnie to :)

    Vierna
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.02.2008 o 23:47  

    A temu demonowi najpierw pomagam, potem go zabijam - i jego kumpli z następnej lokacji, bo jak się go usieknie, to walki z nimi uniknąć się nie da.

    K0v3r1S
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 16.03.2008 o 17:12  

    Vunarga można najpierw okraść a potem zagadać z nim jeśli mamy dużo charyzmy i sobie pójdzie i dostaniemy exp'a( ma on przy sobie peleryne -1 na zimno, sztylet +1, 2 miksturki leczenia i 90 sztuk złota) ja tak miałem

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 15
    Temat: Przedmiot, który od niechce...
    Dodany: 08.07.2010 o 23:47  

    Przedmiot, który od niechcenia podaruje nam za wykonanie zadania szczenię berghesta (demon Yquog) jest losowany (jak wyżej wspomniał MrGonzo). Mnie osobiście przez 1,5 godziny wczytując grę od nowa i od nowa, udało się naliczyć ich 39. Przyjąłem odpowiedni margines statystyczny, wg którego każdy przedmiot powinien wypaść co najmniej po 3-5 razy aby było pewne, że poznałem wszystkie możliwe artefakty. Aczkolwiek spodziewałem się równej liczby (40 szt.).

    Oto te artefakty:

    - Płomienny młot +1,
    - Buława Przeciwnych Żywiołów,
    - Korbacz +2,
    - Morgensztern Płomieni +1,
    - Morgensztern błyskawic +1,
    - Wielki Topór +2,
    - Laska Żywiołów +1,
    - Pewna maczuga wstrząsu,
    - Maczuga ogłuszenia +1,
    - Młot bojowy +2,
    - Sejmitar +2,
    - Płomienna Halabarda +1,
    - Młot Rozproszenia +1,
    - Halabarda +2,
    - Nóż Płomienia (niemagiczny),
    - Topór korozji +1,
    - Młot Korozji +1,
    - Kieł Wampira +1,
    - Morgensztern +2,
    - Sejmitar Obrońcy +1,
    - Korbacz Obrońcy +1,
    - Buława +2,
    - Morgensztern Kolców +1,
    - Morgensztern Strażniczy +1,
    - Miecz Półtoraręczny +2,
    - Lodowy Półtoraręczny Miecz +1,
    - Lodowy Topór +1,
    - Sztylet +2,
    - Laska obrońcy +1,
    - Buława Zabijania Goblinów +1,
    - Włócznia +2,
    - Toporek Mistrzostwa +1,
    - Włócznia wiecznego krwawienia +1,
    - Korbacz Ogłuszania +1,
    - Długi Miecz +2,
    - Halabarda Niszczącego Ognia +1,
    - Kij +2,
    - Morgensztern Wyładowań +1,
    - Sztylet +2, Długi Kieł.

    kejw
     

    Wędrowiec
    Temat: Że też Ci się chciało ;) Ni...
    Dodany: 14.07.2010 o 2:23  

    Że też Ci się chciało ;) Niezła robota, ale przedmioty i tak są raczej średnie.
    Co do lokacji, to wiadomo, że najlepiej przejść obok klanów niewiedzialnym (nie podnosząc alarmów). Wtedy dostaniemy ostatecznie najwięcej PD.

    super
     

    Wędrowiec
    Temat: Gdzie dokładnie znajdę tego...
    Dodany: 18.01.2011 o 18:49  

    Gdzie dokładnie znajdę tego demona ?
    proszę o szybka odpowiedz.

    pioruns
     

    Wędrowiec
    Temat: Zadanie z przyniesieniem pa...
    Dodany: 28.01.2011 o 20:53  

    Zadanie z przyniesieniem papu dla Pondmuka można inaczej rozwiązać. Idziemy ukrytym łotrzykiem do komnaty z pająkami, otwieramy drzwi. Uciekamy spowrotem do Pondmuka, po drodze włączamy krycie się. W ten sposób nikt z goblinów w komnacie nas nie zauważa a pająki podążające za naszym łotrzykiem, zaatakują grupę goblinów. Całej bijącej się ferajnie walimy pajęczyne i oplątanie, dobijamy fireballami i bronią strzelecką.

    Axel
     

    Wędrowiec
    Temat: kurrrrrrrrr nie wiedzialem ...
    Dodany: 08.02.2011 o 0:19  

    kurrrrrrrrr nie wiedzialem o tym i dostałem tylko 525xp. Ile mozna dostać na maxa ?

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 27
    Temat: Dałem Pondmukowi 2 pajaki -...
    Dodany: 22.08.2011 o 22:04  

    Dałem Pondmukowi 2 pajaki - podał mi hasło, dostałem sie tam (zabilem wodza orogow, pogadalem juz z Yquogiem) i pozniej zabilem reszte pajkow, ale jak ide je dac Podmukowi to on je bierze a moja postac ma opcje rozmowy "jestes zbyt obrzydliwy...." i musze z nim walczyc :/ zamiast XP za pająki dostac ? Wie ktos czy trzeba mu dac wszystkie pająki na raz czy cos :( ?

    Averius
     

    Wędrowiec
    Temat: Weź porozmawiaj z nim kimś ...
    Dodany: 22.06.2012 o 14:59  

    Weź porozmawiaj z nim kimś z dobrym charakterem,dostaniesz hasło (jak mu dasz jednego pająka)i spytaj się ,czy cię popilnuje ,gdy będziesz spał.On zacznie się ryć i powie rze tak.Po obudzeniu zastaniesz 5(lub 4 ,albo 6)jeśców wargów .Goblin cię zdradził.To jest dosyć łatwa walka,polecam unieruchomienie(2 czary powinny unieruchomić wszystkich) Ps: za walkę będzie dodatkowe XP :D



    Ten artykuł skomentowano 13 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw