Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Korbacze • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Zbrojownia


    Korbacze

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 20.10.2002
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Korbacz +1 [00FLAL01]

    Korbacz składa się z solidnego drzewca, służącego za uchwyt, do którego przymocowany jest metalowy pręt, nabijany ostrymi kawałkami metalu lub kamieni drąg, lub też żelazna kula z kolcami. Te dwa elementy są zwykle łączone krótkim łańcuchem lub mocnym rzemieniem. Ten szczególny egzemplarz jest magiczny. Zawarta w nim magia tworzy wieź pomiędzy bronią a właścicielem.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8 +1
    • Premia do Ataku: +1
    • Umagicznienie: +1
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 5
    • Wymagany atut: Broń Bojowa, Korbacz
    • Typ broni: jednoręczna

    Korbacz +4 [00FLAL92]

    Korbacz składa się z solidnego drzewca, służącego za uchwyt, do którego przymocowany jest metalowy pręt, nabijany ostrymi kawałkami metalu lub kamieni drąg, lub też żelazna kula z kolcami. Te dwa elementy są zwykle łączone krótkim łańcuchem lub mocnym rzemieniem. Ten szczególny egzemplarz jest magiczny. Zawarta w nim magia tworzy wieź pomiędzy bronią a właścicielem.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8 +4
    • Premia do Ataku: +4
    • Umagicznienie: +4
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 5
    • Wymagany atut: Broń Bojowa, Korbacz
    • Typ broni: jednoręczna

    Korbacz Obrońcy +1 [00FLAL88]

    Korbacz składa się z solidnego drzewca, służącego za uchwyt, do którego przymocowany jest metalowy pręt, nabijany ostrymi kawałkami metalu lub kamieni drąg, lub też żelazna kula z kolcami. Te dwa elementy są zwykle łączone krótkim łańcuchem lub mocnym rzemieniem. Temu egzemplarzowi nadano właściwości magiczne, wiążące broń z jej użytkownikiem.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8 +1
    • Premia do Ataku: +1
    • Umagicznienie: +1
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Specjalne:
      Premia ochronna: +1
    • Waga: 5
    • Wymagany atut: Broń Bojowa, Korbacz
    • Typ broni: jednoręczna

    Korbacz Zatrutej Krwi +2 [00FLAL85]

    Korbacz składa się z solidnego drzewca, służącego za uchwyt, do którego przymocowany jest metalowy pręt, nabijany ostrymi kawałkami metalu lub kamieni drąg, lub też żelazna kula z kolcami. Te dwa elementy są zwykle łączone krótkim łańcuchem lub mocnym rzemieniem. Temu egzemplarzowi nadano właściwości magiczne, wiążące broń z jej użytkownikiem.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8 +2
    • Premia do Ataku: +2
    • Umagicznienie: +2
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Specjalne:
      Jad: +2 obrażeń od trucizny co sekundę przez 6 sekund, udany rzut na odporność neguje
      Zranienie: dodatkowy punkt obrażeń co rundę przez 10 rund (rzut na odporność neguje)
    • Waga: 5
    • Wymagany atut: Broń Bojowa, Korbacz
    • Typ broni: jednoręczna

    Czarne Dzwony [11FLALBC]

    Ten ciężki korbacz składa się z żelaznego trzonka z trzema metalowymi rurami przymocowanymi do niego za pomocą czarnych żelaznych łańcuchów. Gdy trzyma się go w rękach, rury uderzają o siebie, jak gdyby poruszane wiatrem, i nic nie jest w stanie wyciszyć dźwięku korbacza. W czasie walki, rury uderzają o siebie z wielkim hukiem, stwarzając prawdopodobieństwo ogłuszenia trafionej ofiary.

    Broń ta jest jedyną pozostałością po Osadzie Powolnego Cedrica, małej pogranicznej wiosce położonej na Południowej Przełęczy Grzbietu Świata. Uważa się, że na osadę napadło plemię orków w czasie wielkiej zimy roku 1170 KD, a kiedy minęły mrozy, osada i ciała jej mieszkańców zostały przykryte wielkimi zaspami śniegu. Gdy pierwsi podróżnicy wyruszyli wiosną na Przełęcz, znaleźli tylko szczyt wielkiej kamiennej dzwonnicy wystający z przyniesionego z gór śniegu. Ten niezwykły korbacz znaleziono na zakrwawionej podłodze dzwonnicy, otoczony oszronionymi ciałami kilku martwych orków.

    Według legend, Czarne Dzwony były symbolem urzędu Dzwonnika osady, który miał dwa obowiązki - dzwonić na alarm, gdy na przełęczy zostanie dostrzeżony nieprzyjaciel i po ogłoszeniu alarmu bronić przełęczy do ostatniego tchu. Uważa się, że pierwszy Dzwonnik z Osady Powolnego Cedrica był twórcą Czarnych Dzwonów, zaczarowanego korbacza, który dzwonił, by ostrzec mieszkańców osady, gdy Dzwonnik ruszał do walki z nieprzyjacielem.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Premia do Ataku: +1
    • Umagicznienie: +1
    • Specjalne:
      Przy atakowaniu umagicznionych istot broń tę traktuje się jak broń +1
      25% szans na to, że ofiara ogłuchnie (udany rzut na odporność neguje)
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 5
    • Wymagany atut: Broń Bojowa, Korbacz
    • Typ broni: jednoręczna

    Cudowny Korbacz Zranień [00FLAL98]

    Korbacz składa się z solidnego, drewnianego trzonka z doczepionym żelaznym drągiem, drewnianym prętem nabijanym kolcami, bądź kolczastą, żelazną kulą. Elementy te połączone są łańcuchem albo mocnym rzemieniem. Broń została wzbogacona magią, skutecznie formując więź między sobą a użytkownikiem.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8
    • Umagicznienie: +5
    • Specjalne:
      Cudowna moc: Wszystkie ataki ignorują premie od tarczy i zbroi celu
      Zranienie: Zadaje 1 dodatkowy punkt obrażeń na rundę przez 10 rund (rzut na wytrzymałość neguje efekt)
      Pewne trafienie: Broń traktuje się jako +5, by mogła ranić stworzenia wrażliwe jedynie na broń magiczną
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 5
    • Wymagany atut: Broń Bojowa, Korbacz
    • Typ broni: jednoręczna

    Korbacz Veranona [00FLALFV]

    Dawno temu Veranon był kapłanem, o którym nikt już nie pamięta. Niektórzy twierdzą, że był człowiekiem, inni, że pół-człowiekiem, a jeszcze inni utrzymują, że był pochodzenia demonicznego. Nikt tego jednak nie wie na pewno, a jedyną istniejącą wskazówką, która może pomóc rozwikłać zagadkę jego tożsamości jest ten korbacz.

    "Korbacz Veranona" jest groźnie wyglądającą bronią. Trzonek został wykonany z czarnego onyksu z migającym czerwonym wnętrzem. Płomienne napisy runiczne umieszczone zostały na całej długości trzonka, a od spodu nałożony jest kamień szlachetny, krwistoczerwony granat. Broń składa się z dwóch głowni. Na obu znajdują się wizerunki przedstawiające nieznane, lecz demonicznie wyglądające istoty. Ich oczy świecą na czerwono, a z ust wydobywa się smród siarki. Obie głownie wykonane zostały z kawałków węgla, lecz mimo to są twarde jak stal.

    Z broni mogą korzystać jedynie istoty złe. W ich rękach "Korbacz Veranona" zwykle pozbawia życia trafioną ofiarę. Jeśli tak się nie stanie, zachowuje się jak zwykły korbacz.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8 +3
    • Premia do Ataku: +3
    • Umagicznienie: +3
    • Specjalne:
      Ognisty Wybuch: dodatkowe 1k6 obrażeń od ognia i prawdopodobieństwo 10% na dodatkowe 1k10 obrażeń od ognia (prawdopodobieństwo 10% dla każdej z dwóch głowni)
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 5
    • Wymagany atut: Broń Bojowa, Korbacz
    • Typ broni: jednoręczna

    Korbacz Pustule'a [63FLALPF]

    Pustule Chory jest jedną z dwóch osób zajmujących się torturami w Odciętej Dłoni. Jest półorkiem, który jest tak bystry jak woda w toalecie i zaniedbany jak bezdomny goblin żyjący w rynsztoku. Ci, którzy mieli wątpliwą przyjemność spotkać się z Pustulem Chorym, natychmiast poczuli nieodpartą potrzebę kąpieli ze względu na jego obleśne i pokryte chorobą ciało. Nawet jego broń, duży i groteskowy korbacz, wydziela bród i zarazki.

    "Korbacz Pustule'a" nie ma ani jednego czystego miejsca. Każdy centymetr kwadratowy pokryty jest wydzieliną z ran oraz błotem zielonego koloru. Wszystko to wyjaśnia dlaczego za każdym razem gdy Pustule Chory używa swojego korbacza w czasie walki, choroba, która pokrywa zarówno jego jak i jego broń, przenosi się na ofiarę uderzeń korbacza. Nawet jeśli jakimś cudem ofiara korbacza nie zarazi się chorobą, z pewnością zostanie otruta. Nigdy chyba jeszcze żadna broń tak doskonale do nikogo nie pasowała, jak ten korbacz do Pustule'a. Zdawać by się mogło, że Pustule Chory się z nim urodził.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8 +3
    • Premia do Ataku: +3
    • Umagicznienie: +3
    • Specjalne:
      Rzucenie zaklęcia: prawdopodobieństwo 15% na rzut zaklęcia Zaraza przy trafieniu celu
      Jad: dodatkowe +2 punkty obrażeń od jadu co sekundę przez 6 sekund, rzut na wytrzymałość neguje
      Charyzma: punkty ujemne -5
      Klątwa: można zostać zdjęta przy pomocy zaklęcia Zdjęcie Klątwy
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 5
    • Wymagany atut: Broń Bojowa, Korbacz
    • Typ broni: jednoręczna

    Korbacz Zarazy Pustule'a (HoF) [63HFFLPF]

    Pustule Chory jest jedną z dwóch osób zajmujących się torturami w Odciętej Dłoni. Jest półorkiem, który jest tak bystry jak woda w toalecie i zaniedbany jak bezdomny goblin żyjący w rynsztoku. Ci, którzy mieli wątpliwą przyjemność spotkać się z Pustulem Chorym, natychmiast poczuli nieodpartą potrzebę kąpieli ze względu na jego obleśne i pokryte chorobą ciało. Nawet jego broń, duży i groteskowy korbacz, wydziela bród i zarazki.

    "Korbacz Pustule'a" nie ma ani jednego czystego miejsca. Każdy centymetr kwadratowy pokryty jest wydzieliną z ran oraz błotem zielonego koloru. Wszystko to wyjaśnia dlaczego za każdym razem gdy Pustule Chory używa swojego korbacza w czasie walki, choroba, która pokrywa zarówno jego jak i jego broń, przenosi się na ofiarę uderzeń korbacza. Nawet jeśli jakimś cudem ofiara korbacza nie zarazi się chorobą, z pewnością zostanie otruta. Nigdy chyba jeszcze żadna broń tak doskonale do nikogo nie pasowała, jak ten korbacz do Pustule'a. Zdawać by się mogło, że Pustule Chory się z nim urodził.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8 +5
    • Premia do Ataku: +5
    • Umagicznienie: +5
    • Specjalne:
      Rzucenie zaklęcia: prawdopodobieństwo 15% na rzut zaklęcia kapłana 3-ego poziomu Zaraza przy trafieniu celu
      Rzucenie zaklęcia: prawdopodobieństwo 5% na rzut zaklęcia kapłana 6-ego poziomu Ponura Zaraza przy trafieniu celu
      Jad: dodatkowe +2 punkty obrażeń od jadu w każdej sekundzie przez 6 sekund, rzut na wytrzymałość neguje
      Charyzma: punkty ujemne -5
      Klątwa: można zostać zdjęta przy pomocy zaklęcia Zdjęcie Klątwy
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 5
    • Wymagany atut: Broń Bojowa, Korbacz
    • Typ broni: jednoręczna





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw