Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Lodowy Labirynt • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Solucja


    Lodowy Labirynt

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 21.12.2002
    Aktualizacja: 30.08.2011

    Witaj w lodowym kompleksie składającym się z Labiryntu i dwupoziomowego Pałacu. Zaczynasz w Labiryncie. Głównym celem tej lokacji jest dotarcie do wejścia do Pałacu. Wszystko byłoby proste, gdyby nie ci Aurylici, którzy wyzamykali wszystkie drzwi, uniemożliwiając obcym dostanie się gdziekolwiek. Ale nie jesteś tu po to, by siedzieć, ale skopać kilka zlodowaciałych tyłków.


    Przejście lokacji

    • Twoja wizyta rozpoczyna się oglądnięciem rozmowy dwóch Barbarzyńców, którzy obgadują twoją drużynę. Widocznie wieści o twojej potędze rozchodzą się z wiatrem. Po wysłuchaniu tego, co mieli do powiedzenia, czeka cię walka z trzema Aurylitami, którzy kochają czarować i się leczyć, oraz kilkoma Barbarzyńcami. Dobry miecz w dłoni powinien szybko rozwiązać to spotkanie. Gdy pokonasz ich, pozbieraj ekwipunek wroga i rusz na poszukiwanie przedmiotu, który otwiera drzwi w tej lokacji.

      UWAGA: Pamiętaj, aby skrupulatnie zbierać mikstury leczące, które przydają się podczas ciężkich walk. Opłaca się także zbierać pociski do procy oraz bełty, jakie zostają po Aurylitach, ponieważ można je sprzedać u Zaka Boosenburry'ego 5 za kupę kasy. Opłaca się także zbierać skóry śnieżnych wilków, które Oswald może przerobić na ubiór magiczny.

       
    • Aocha - Jest to dobrze wytresowany pająk, którego Zak Boosenburry 5 używa jako wierzchowca. Narazie drzwi do niego są zamknięte, ale gdy odnajdziesz Święty Symbol Aurylitów, staną przed tobą otworem. Aby móc powiedzieć Zakowi, gdzie znajduje się Aocha, należy najpierw z nią porozmawiać. Oczywiście nic nie powie, ale jeśli z nią nie porozmawiasz, to tak jak byś jej nie odnalazł.

       
    • Zamrożeni żołnierze Neverwinter - To miejsce jest dowodem na bezwzględność Aurylitów. Bo przecież nie ma to jak zamrozić sobie kilku żołnierzy, a potem spuszczać na nich kamienie. Radzę najpierw udać się na półkę z lewarkami włączającymi kamienną pułapkę. Aby tam dotrzeć, należy z miejsca, gdzie się pojawiliśmy 1, podążać na północ, następnie na wschód, a na koniec na południe. Stać tu będą trzej Aurylici. Po skończonej walce, z północy przyjdzie Remorhaz. Gdy już padnie, należy kliknąć na każdy z lewarków, co spowoduje zniszczenie lodowych bloków poniżej. Teraz wystarczy wrócić do miejsca, gdzie stoją same bloki. Obok jednego z nich będzie leżał Święty Symbol Aurylitów. Jest on czymś w rodzaju klucza, dzięki któremu każde drzwi w tym kompleksie stoją przed tobą otworem.

      UWAGA: Aby otwierać drzwi trzeba mieć założony ten łańcuch na szyję. Pamiętaj także, aby nie otwierać zamkniętych drzwi członkiem drużyny, który ma mało życia, ponieważ otworzenie każdych z nich wiąże się z wyzwoleniem Lodowej Lancy uderzającej w otwierającego.

      Teraz możesz się udać do Aochy 2, ponieważ jesteś w stanie otworzyć drzwi. Gdy już to zrobiłeś przyszedł czas na przedostanie się do drugiej części Lodowego Labiryntu

       
    • Królowa Remorhazów - Tutaj należy uważać. Sama Królowa nie jest taka dobra, a te dwie Aurylitki obok niej to też żaden problem. Gorzej, jak podejdziesz całą drużyną do Remorhaza i go zabijesz, bo wtedy pojawi się nieumarły wojownik, który zacznie rzucać słup ognia i rozwali ci pół drużyny. Dobrze jest więc przed samą drużyną wysłać kilka przyzwanych potworów. Gdy Królowa Remorhazów zobaczy któregoś z przyzwanych pomocników, zacznie atakować jego, a nie członków drużyny. Nasyłamy więc naszych pomocników na nią, a resztą drużyny atakujemy z dystansu Aurylitów. Dobrze jest także oddelegować ze dwóch wojowników z drużyny do walki z Królową, bo same potwory mogą sobie nie poradzić. Gdy jest ona już na skraju życia, wracamy nimi do szeregu, a wykańczamy ją przyzwanymi istotami. W momencie gdy umiera, ściana za nią się wali i nadchodzi nieumarły wojownik, który rzuci kilka słupów ognia. Gdy skończy, czarować nie powinien sprawić nikomu żadnego problemu.

      Inny sposób : Można także wykorzystać innego Remorhaza do pójścia za drużyną aż do samej Królowej. Gdy zobaczy go ona, staną się oboje neutralni dla drużyny. Jedyny problem to "namówienie" Remorhaza do pójścia do królowej. Możesz wykorzystać tego, który stoi przy zamarzniętych żołnierzach Neverwinter. Wystarczy, że po zawaleniu kamieni, szybko pobiegniesz w miejsce, gdzie znajduje się Święty Symbol Aurylitów, zabierając go. Następnie trzeba tak uciekać przed Remorhazem tam znajdującym się, aby ładnie doszedł do swojej królowej. Ogólnie jest to dość trudny sposób i nie radzę go nikomu wykonywać.

       
    • Zack Boosenburry - W zachodniej części tej lokacji na ziemi leżała notatka od Zaka, który opisywał swoją sytuację. Otóż został on połknięty przez Remorhaza i nie może się teraz wydostać z jego żołądka. Warto mu pomóc chociażby ze względu na nagrodę, jaką otrzymasz od niego, oraz możliwość handlu.

      Po drodze do punktu oznaczonego jako 5 natkniesz się na kilka śnieżnych troli, które można zabić tylko ogniem. Gdy dotrzesz na miejsce, powinieneś zobaczyć leżącego na ziemi Remorhaza, którego należy zaatakować. Gdy umrze, z jego ciała wyskoczy sam Zak.

      Poprosi cię on o dwie rzeczy:
      Abyś odnalazł jego wierzchowca - Aochę, oraz abyś odnalazł jak najwięcej informacji na temat Lodowego Pałacu. Aochę powinieneś odnaleźć już wcześniej w 2, lecz co do drugiej części, to będziesz musiał do niego wrócić dopiero po przejściu obu poziomów Pałacu.

      UWAGA: Zack oferuje w swoim sklepiku diamenty, które są potrzebne do naprawienia latającego statku Oswalda. Jeżeli nie znalazłeś ich wcześniej, to tu możesz je kupić.
       
    • Boczne Wejście do Pałacu - Tędy możesz dostać się do wnętrza Lodowego Pałacu. Jednak, jeżeli twoja drużyna nie jest w pełni uleczona, to czeka cię tam przeprawa z Abiszajami. Więcej o tej lokacji w Lodowy Pałac poziom 1.

       
    • Spotkanie z Sherincal - Tutaj czeka cię najgorsza walka w tej lokacji. Stoi tu sama Sherincal - półsmoczyca. Gdy do niej podejdziesz, zacznie się rozmowa, w której możesz ją wypytać o wiele rzeczy związanych z Legionem Chimery i nią samą. Koniec rozmowy wiąże się z walką, przed którą proponowałbym rzucić na drużynę kilka czarów defensywnych w postaci Jedności Obronnej, Przyspieszenia oraz takich, które poprawiają odporności (zwłaszcza na elektryczność, bo Sherincal lubi sobie rzucać piorunami).

      Gdy będziesz gotowy, podejdź do Sherincal i porozmawiaj sobie z nią, po czym szybko ruszaj w jej kierunku. Atakuj wyłącznie ją, a z resztą daj sobie spokój. Magiem staraj się rzucać w nią czarami działającymi jednostkowo (Pociski mocy Mordenkaina itd). Może się tak zdarzyć, że zacznie przed tobą uciekać po schodach, po których ty nie możesz wejść, ponieważ ciągle z nich spadasz. Aby temu zaradzić, należy jakąkolwiek bronią zasięgową trafić w przełączniki na górze. Gdy trafisz, schody znowu będą normalne, co nie uchroni już półsmoczycy przed mieczem. Gdy ją wreszcie zabijesz, będziesz mógł się zająć resztą komitetu powitalnego.

      Po wygranej walce pozbieraj to, co ci się przyda, i nie zapomnij odwiedzić ciała Sherincal, gdzie znajdziesz kilka magicznych przedmiotów.

       

    Gdy będziesz gotów, wejdź przez wrota, aby dostać się do wnętrza Lodowego Pałacu.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 29 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    spinspin
     

    Wędrowiec
    Temat: odnosnie
    Dodany: 28.06.2009 o 19:07  

    kryształowych golemów - można je rozwalić umagicznionymi broniami obuchowymi. Np w moim teamie jedyną bronią która zadawała golemom dmg okazał się "Morgensztern Płomieni +1" (20 dodatkowego dmg po zwiększonym i tak bazowym) inna broń w tym magia go nie tykała.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: Kamienie z procy jeszcze mo...
    Dodany: 12.04.2010 o 9:40  

    Kamienie z procy jeszcze mocno krzywdzą te golemy.

    Ona
     

    Wędrowiec
    Temat: Oczywiście, że kamienie z p...
    Dodany: 25.07.2010 o 22:14  

    Oczywiście, że kamienie z procy je ranią bo zadają obrażenia OBUCHOWE. Wystarczy przejrzeć swoje bronie i sprawdzić w opisie jaki typ obrażeń zadaje i wybrać odpowiednią na golemy. Od razu podpowiadam: miecze są sieczne, broń strzelecka: kłóte (oprócz kamieni), dzidy chyba tez sieczne... więc obuchowe to bodajże buzdygany, halabardy, młoty

    kejw
     

    Wędrowiec
    Temat: Kto mi powie gdzie była ta ...
    Dodany: 30.08.2010 o 22:35  

    Kto mi powie gdzie była ta mikstura, która która daje +1 do mądrości i -2 do kondycji?

    Hubertus
     

    Wędrowiec
    Temat: dzidy i halabaldy są kłute
    Dodany: 24.05.2011 o 11:04  

    dzidy i halabaldy są kłute

    kum
     

    Wędrowiec
    Temat: A ja zrobiłem tak że każdem...
    Dodany: 21.06.2011 o 15:23  

    A ja zrobiłem tak że każdemu wsadziłem proce oprócz jednego i ten 1 bez proce do ściany zatrzymał golema i golem nie mógł walić i sie ruszac i z procy go wystrzelałem. :D zacieło chyba się wtedy

    Hubertus
     

    Wędrowiec
    Temat: zepsuta zbroja wypada też z...
    Dodany: 06.07.2011 o 20:15  

    zepsuta zbroja wypada też
    z niejakiego Lorda Rengara

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 27
    Temat: Nie moge przekazac wiecej i...
    Dodany: 05.09.2011 o 21:17  

    Nie moge przekazac wiecej info o lodowcu - gadalem z nim tylko raz a pozniej (po przejsciu calej lodowej swiatyni) nie mam opcji zeby mu wiecej powiedziec :/ probowalem kazda postacia :( o co chodzi ?

    Hubertus
     

    Wędrowiec
    Temat: Trzeba mu powiedzeć wszystk...
    Dodany: 14.09.2011 o 20:28  

    Trzeba mu powiedzeć wszystko naraz



    Ten artykuł skomentowano 29 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw