Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Maczugi • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Zbrojownia


    Maczugi

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 20.10.2002
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Maczuga Wysokiej Jakości [00CLUB94]

    Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Premia do ataku: +1
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 3
    • Wymagany atut: Prosta broń, Buławy
    • Typ broni: jednoręczna

    Maczuga +2 [00CLUB93]

    Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6 +2
    • Premia do ataku: +2
    • Umagicznienie: +2
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Waga: 3
    • Wymagany atut: Prosta broń, Buławy
    • Typ broni: jednoręczna

    Wspomnienia o Kuldahar [11CLUBMK]

    Ten duży, poskręcany konar pochodzi z wielkiego drzewa Kuldahar, potężnego dębu rosnącego na południowy wschód od Targos. Uważa się, że wielki dąb jest darem Boga Przyrody, Silvanusa. Pnie się na setki stóp w górę i zapewnia ciepło wszystkim, którzy żyją pod jego ochronnymi konarami. Dla wielu, drzewo jest oznaką pokojowej symbiozy pomiędzy miastem i przyrodą. Jest ono miejscem kultu dla druidów w całym Faerunie.

    Gdy miasto Kuldahar było oblegane przez wielkie zło z Gór Grzbietu Świata w Roku Zimnej Duszy, 1281 KD, wielkim drzewem Kuldahar miotały wichury i burze szalejące w okolicy, przez co jego krąg ciepła zmniejszył się, a z czubka odłamało się kilka gałęzi. Po obronieniu Kuldahar, konary te zostały zebrane przez mieszkańców miasta i ulokowane w wielu domach na znak wytrwałości miasta w obliczu zagrożenia. Niektóre z kawałków wielkiego drzewa trafiły do Dziesięciu Miasta. Konary wciąż przechowują część ciepła i magicznych właściwości wielkiego drzewa, dzięki czemu mogą pełnić funkcję potężnej broni.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6 +1
    • Premia do ataku: +1
    • Umagicznienie: +1
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Specjalne:
      Odporność: 2/- na Zimno
    • Waga: 6
    • Wymagany atut: Prosta broń, Buławy
    • Typ broni: jednoręczna

    Maczuga korozji +2 [00CLUB98]

    Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6 +2
    • Premia do ataku: +2
    • Umagicznienie: +2
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Specjalne:
      Korozja: +1k6 obrażeń od kwasu
    • Waga: 3
    • Wymagany atut: Prosta broń, Buławy
    • Typ broni: jednoręczna

    Małpia Łapa Dyscypliny [63CLUBMP]

    Sprawg, kapitan neo orogów, jest aktualnie instruktorem ogólnych taktyk bitewnych dla nowych rekrutów Legionu Chimery. W związku, z tym potrzebował odpowiedniego narzędzia, by utrzymać ich w ryzach. W tym celu stworzono Małpią Łapę Dyscypliny.

    Małpia Łapa Dyscypliny wygląda dokładnie tak, jak się nazywa. Składa się przede wszystkim z wielkiej, skamieniałej małpiej łapy, uciętej przy barku. W stawie ramieniowym zamocowano jednoręczny uchwyt, wciskając go w kość i magicznie wtapiając. Na przeciwnym końcu łapa jest rozwarta i stanowi główne narzędzie zadawania bólu. Gdy ktoś zostanie nią uderzony, może ulec podwyższonemu strachowi i / lub zamętowi, oczywiście poza odniesieniem znacznych obrażeń. Gdy te objawy przeminą, jest mało prawdopodobne, aby potraktowana łapą osoba ponownie sprawiła jakieś kłopoty, zwłaszcza podczas ćwiczeń.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6 +3
    • Premia do ataku: +3
    • Umagicznienie: +3
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Specjalne:
      Szybkość: jeden dodatkowy atak na rundę
      Rzucenie zaklęcia: 15% szans na rzucenie na cel zaklęcia Emocje: Strach
      Rzucenie zaklęcia: 5% szans na rzucenie na cel zaklęcia Zamętu
    • Waga: 3
    • Wymagany atut: Prosta broń, Buławy
    • Typ broni: jednoręczna

    Małpia Łapa Wielkiej Kary (HoF) [63HFCBMP]

    Sprawg, kapitan neo orogów, jest aktualnie instruktorem ogólnych taktyk bitewnych dla nowych rekrutów Legionu Chimery. W związku, z tym potrzebował odpowiedniego narzędzia, by utrzymać ich w ryzach. W tym celu stworzono Małpią Łapę Wielkiej Kary.

    Małpia Łapa Wielkiej Kary wygląda dokładnie tak, jak się nazywa. Składa się przede wszystkim z wielkiej, skamieniałej małpiej łapy, uciętej przy barku. W stawie ramieniowym zamocowano jednoręczny uchwyt, wciskając go w kość i magicznie wtapiając. Na przeciwnym końcu łapa jest rozwarta i stanowi główne narzędzie zadawania bólu. Gdy ktoś zostanie nią uderzony, może ulec podwyższonemu strachowi i / lub zamętowi, oczywiście poza odniesieniem znacznych obrażeń. Gdy te objawy przeminą, jest mało prawdopodobne, aby potraktowana łapą osoba ponownie sprawiła jakieś kłopoty, zwłaszcza podczas ćwiczeń.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6 +5
    • Premia do ataku: +5
    • Umagicznienie: +5
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Specjalne:
      Szybkość: dwa dodatkowe ataki na rundę
      Rzucenie zaklęcia: 15% szans na rzucenie na cel zaklęcia Emocje: Strach
      Rzucenie zaklęcia: 5% szans na rzucenie na cel zaklęcia Zamętu
    • Waga: 3
    • Wymagany atut: Prosta broń, Buławy
    • Typ broni: jednoręczna

    Głowołup [00CLUBHK]

    Głowołup został wykonany przez ogrzycę Shavauntea jako "podarunek" dla jej męża, Grothaka Głupiego. Miała nadzieję, że ta maczuga "wbije rozum do pustej głowy". Można wyobrazić sobie zdziwienie Shavauntea, gdy użycie maczugi na nie spodziewającym się niczego mężu przyniosło dokładnie przeciwny efekt. Uważano, że zniszczono ją w bitwie dwojga kochanków, po tym jak Grothak odzyskał już zmysły. Jak widać, tak się nie stało.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6 +3
    • Premia do ataku: +3
    • Umagicznienie: +3
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Specjalne:
      Gniecenie: 33% szans na zadanie dodatkowych 1k6 obrażeń obuchowych w głowę
      Moc zaklęć: 20% szansa na wywołanie Zamętu u ofiary
    • Waga: 6
    • Wymagany atut: Prosta broń, Buławy
    • Typ broni: jednoręczna

    Niegasnąca Pochodnia Beliba [50CLUBBT]

    Belib Nieufny był bez wątpienia najlepiej wyposażonym poszukiwaczem przygód w historii - lub mógłby być, gdyby kiedykolwiek wyruszył z domu, by jakąkolwiek znaleźć. Jego Wieczna Pochodnia to jeden z wielu przedmiotów z pokaźnej listy umagicznionych narzędzi przeszukiwacza lochów i podziemi. Jest to magiczny lampion o wyglądzie wyszukanej, drewnianej pochodni. Świeci wewnętrznym płomieniem o jaskrawej, pomarańczowej barwie, którego nic nie jest w stanie zgasić - zanurzona w wodzie, zakopana pod paroma metrami skały, czy uderzona o głowę rozmokłego trolla bagiennego, Wieczna Pochodnia Beliba nadal będzie świecić.

    Gdy Belib ukończył ostatni ze swych przedmiotów, zapakował je wszystkie do ogromnego plecaka - zaczarowanego oczywiście tak, by mógł pomieścić znacznie więcej, niż Belib byłby normalnie w stanie unieść - i zarzucił go na ramiona, gotowy na przygodę życia. Gnom przekroczył próg swego domu... i został natychmiast przygnieciony przez swój olbrzymi plecak. Torba otworzyła się, a jej zawartość rozsypała po całej ulicy w Waterdeep, na której Belib mieszkał, znikając w mgnieniu oka w kieszeniach przechodniów.

    Ciało Beliba zostało wreszcie zabrane do świątyni i wskrzeszone przez dobroduszną kapłankę, lecz wtedy ostatni z magicznych przedmiotów gnoma... i większa część jego domu... były już dawno daleko stąd. Wdzięczny, lecz naturalnie zmartwiony, Belib wykonał dla kapłanki kilka unikalnych i niezwykłych przedmiotów, a następnie powrócił do swej ojczystej ziemi i rodziny, na zawsze odchodząc z powierzchni ziemi.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Specjalne:
      Ognisty wybuch: +2k6 obrażeń od ognia i 10% szans na dodatkowe 1k10 obrażeń od ognia
    • Waga: 5
    • Wymagany atut: Prosta broń, Buławy
    • Typ broni: jednoręczna

    Niezwykła Niegasnąca Pochodnia Beliba
    (Serce Furii) [50HFCLBT]

    Belib Nieufny był bez wątpienia najlepiej wyposażonym poszukiwaczem przygód w historii - lub mógłby być, gdyby kiedykolwiek wyruszył z domu, by jakąkolwiek znaleźć. Jego Wieczna Pochodnia to jeden z wielu przedmiotów z pokaźnej listy umagicznionych narzędzi przeszukiwacza lochów i podziemi. Jest to magiczny lampion o wyglądzie wyszukanej, drewnianej pochodni. Świeci wewnętrznym płomieniem o jaskrawej, pomarańczowej barwie, którego nic nie jest w stanie zgasić - zanurzona w wodzie, zakopana pod paroma metrami skały, czy uderzona o głowę rozmokłego trolla bagiennego, Wieczna Pochodnia Beliba nadal będzie świecić.

    Gdy Belib ukończył ostatni ze swych przedmiotów, zapakował je wszystkie do ogromnego plecaka - zaczarowanego oczywiście tak, by mógł pomieścić znacznie więcej, niż Belib byłby normalnie w stanie unieść - i zarzucił go na ramiona, gotowy na przygodę życia. Gnom przekroczył próg swego domu... i został natychmiast przygnieciony przez swój olbrzymi plecak. Torba otworzyła się, a jej zawartość rozsypała po całej ulicy w Waterdeep, na której Belib mieszkał, znikając w mgnieniu oka w kieszeniach przechodniów.

    Ciało Beliba zostało wreszcie zabrane do świątyni i wskrzeszone przez dobroduszną kapłankę, lecz wtedy ostatni z magicznych przedmiotów gnoma... i większa część jego domu... były już dawno daleko stąd. Wdzięczny, lecz naturalnie zmartwiony, Belib wykonał dla kapłanki kilka unikalnych i niezwykłych przedmiotów, a następnie powrócił do swej ojczystej ziemi i rodziny, na zawsze odchodząc z powierzchni ziemi.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6 +2
    • Premia do ataku: +2
    • Umagicznienie: +2
    • Typ obrażeń: obuchowe
    • Specjalne:
      Płomień: 1k6 obrażeń od ognia
      Zapalenie: 50% szans na rzucenie Wrzącej krwi Beltyna
    • Waga: 5
    • Wymagany atut: Prosta broń, Buławy
    • Typ broni: jednoręczna





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw