Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Mikstury • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Zbrojownia


    Mikstury

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 20.10.2002
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Napar Mumii [00POTN01]

    Kapłani Horusa-Re z dalekiego Mulhorand byli pierwszymi, którzy stworzyli ten ratujący życie eliksir. Cuchnący ekstrakt zrobiony jest z gotowanych, zużytych bandaży mumii i wysuszonych szczątków zwierzęcych. Efektem jest napar, który po wypiciu neutralizuje efekty chorób.

         PARAMETRY :

    • Leczy choroby
    • Waga: 1

    Eliksir Oczyszczenia [00POTN02]

    Ta elficka mikstura leczy pijącego z wszystkich nękających go chorób.




         PARAMETRY :

    • Leczenie chorób
    • Waga: 1

    Eliksir Zdrowia [00POTN03]

    Eliksir zdrowia jest silną miksturą leczniczą, która oczyszcza organizm ze wszystkich zanieczyszczeń. Po pierwsze, neutralizuje wszystkie trucizny. Po drugie, leczy 10 punktów życia.



         PARAMETRY :

    • Przywraca 10 punktów życia
    • Waga: 1

    Mikstura Uzdrowienia [00POTN04]

    Po zażyciu w całości, mikstura ta przywraca 9 punktów życia. Efekt jest natychmiastowy, a użyta mikstura ulega zniszczeniu.



         PARAMETRY :

    • Przywraca 9 punktów życia
    • Waga: 1

    Mikstura Dodatkowego Leczenia [00POTN05]

    Po wypiciu, mikstura ta przywraca 18 punktów życia. Działanie jest natychmiastowe. W efekcie mikstura ulega zniszczeniu.



         PARAMETRY :

    • Leczy 18 punktów życia
    • Waga: 1

    Elfickie Wino Uzdrowienia [00POTN06]

    W butelce znajduje się elfickie wino, które ma takie właściwości podobne do mikstury leczenia. W czasie jednego z lokalnych festynów, kapłani z Dłoni Seldarine pili zbyt ochoczo i przez przypadek dodali beczkę elfickiego wina do składnika przeznaczonego na mikstury leczenia.

         PARAMETRY :

    • Przywraca 2k8 punktów życia
    • Waga: 1

    Antidotum [00POTN10]

    Jak na to wskazuje nazwa, ta mikstura neutralizuje wszelkiego rodzaju trucizny. Może zostać użyta tylko raz.



         PARAMETRY :

    • Neutralizuje trucizny
    • Waga: 1

    Mikstura Wolności [00POTN19]

    Ta mikstura działa po wypiciu, jak czar Swoboda Ruchu. Osoba, która ją wypije, stanie się całkowicie odporna na czary i efekty, ograniczające swobodę działania. Mikstura działa przez 10 tur.


         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Swoboda Ruchu
    • Waga: 1

    Mikstura Siły [00POTN20]

    Ta mikstura wypełnia członki postaci magiczną energią, od której nabrzmiewają mięśnie. Efekt utrzymuje się przez ok. 20 tur.



         PARAMETRY :

    • Siła: +1
    • Waga: 1

    Mikstura Siły Wzgórzowego Olbrzyma [00POTN21]

    Po wypiciu tej mikstury postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie, modyfikatory do trafienia i zadawanych obrażeń. Mikstura oddziałuje na postać przez 10 tur.


         PARAMETRY :

    • Siła: +2
    • Waga: 1

    Mikstura Siły Lodowego Olbrzyma [00POTN23]

    Po wypiciu tej mikstury postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie, modyfikatory do trafienia i zadawanych obrażeń. Mikstura oddziałuje na postać przez 10 tur.


         PARAMETRY :

    • Siła: +4
    • Waga: 1

    Mikstura Siły Burzowego Olbrzyma [00POTN26]

    Po wypiciu tej mikstury postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie, modyfikatory do trafienia i zadawanych obrażeń. Mikstura oddziałuje na postać przez 10 tur.


         PARAMETRY :

    • Siła: +7
    • Waga: 1

    Mikstura Zręcznosci [00POTN29]

    Ta mikstura podnosi zręczność osoby, która ją wypije, co ma wpływ na klasę pancerza i wszystkie ataki strzeleckie przez 15 tur.



         PARAMETRY :

    • Zręczność +1
    • Waga: 1

    Mikstura Heroizmu [00POTN33]

    Ta mikstura jest wyposażona w potężną moc magiczną, dzięki której można chwilowo zwiększyć poziom pijącego. Efekt taki trwa aż przez 10 tur, przez co mikstura staje się naprawdę potężnym sprzymierzeńcem w śmiertelnej walce. Może być używana tylko przez wojowników.

         PARAMETRY :

    • Punkty życia: +10
    • Premia do ataku: +2
    • Czas trwania: 10 tur
    • Waga: 1

    Mikstura Niewidzialności [00POTN34]

    Ta mikstura czyni postać niewidzialną tak, jakby była ona pod wpływem działania drugopoziomowego czaru maga o tej samej nazwie. Działania bojowe przerywają efekt niewidzialności. Przy braku walki działanie mikstury trwa 12 godzin.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Niewidzialność
    • Waga: 1

    Mikstura Wchłaniania [00POTN36]

    Po zażyciu mikstura chronić będzie pijącego od ataków, absorbując większość ciosów zadających obrażenia obuchowe - przez barierę przedostają się tylko te najsilniejsze. Zapewnia ona również +10 do odporności na elektryczność. Oba efekty utrzymują się przez 10 tur.

         PARAMETRY :

    • Klasa pancerza: +10 przeciwko atakom obuchowym
    • Odporność: 2/- na elektryczność
    • Czas trwania: 10 tur
    • Waga: 1

    Mikstura Niewrażliwości [00POTN45]

    Ta mikstura daje bardzo wysoką odporność na wszystkie rodzaje ataków, oraz oraz znacznie poprawia modyfikatory do rzutów obronnych. Działa przez 5 tur i może być używana tylko przez wojowników. Ze szczelnie zamkniętej buteleczki wydobywa się dziwna woń.

         PARAMETRY :

    • Premia do pancerza: +10
      Rzuty obronne: +5
    • Waga: 1

    Mikstura Złodziejskiego Mistrzostwa [00POTN47]

    Mikstura ta czasowo zmienia pijącego w złodziejskiego mistrza. Jej efekt to poprawienie umiejętności: otwieranie zamków i kradzież kieszonkowa, a utrzymuje się on przez 3 godziny.


         PARAMETRY :

    • +8 do Otwierania zamków
      +8 do Kradzieży kieszonkowej
    • Czas trwania: 3 godziny
    • Waga: 1

    Olej Wściekłego Płomienia [00POTN52]

    Po kontakcie z powietrzem olej momentalnie wybucha ogniem, zadając 5k6 obrażeń (połowę po rzucie na refleks) wszystkim znajdującym się w zasięgu osobom. Można nim rzucać na odległość do 12 metrów; po uderzeniu w ziemię eksploduje ogniem.

         PARAMETRY :

    • 5k6 obrażeń od ognia (połowa po rzucie na refleks)
    • Obszar działania: w promieniu 6 metrów
    • Zasięg: 12 metrów
    • Waga: 1

    Mikstura Wybuchów [00POTN53]

    Ta mikstura eksploduje ogniem po rozbiciu buteleczki. Trzymaj ją w bezpiecznym miejscu albo spotka cię szybki koniec.



         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 6k6 (połowa po rzucie na refleks)
    • Obszar działania: w promieniu 6 metrów
    • Waga: 1

    Butelka braehgu [00POTN55]

    Braehg to wstrętna mieszanina krwi dzika, szczypty rzadkich ziół oraz mleka. Natychmiastowe wypicie całej buteleczki tej mikstury powoduje znaczny przypływ siły... ale w większości przypadków powoduje również mdłości.

         PARAMETRY :

    • Spowolnienie trucizny po wypiciu
    • Siła: +2
    • Czas działania: 3 godziny
    • Waga: 1

    Butelka Braehg [00HFPN55]

    Braehg to wstrętna mieszanina krwi dzika, szczypty rzadkich ziół oraz mleka. Natychmiastowe wypicie całej buteleczki tej mikstury zapewnia odważnemu pijącemu potężny przypływ fizycznej siły... lecz także prawie na pewno przyprawi go o mdłości.

         PARAMETRY :

    • Spowolnienie trucizny po wypiciu
    • Siła: +4
    • Czas działania: 3 godziny
    • Waga: 1

    Mikstura Większego Przywrócenia [00POTN66]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Posiadacz znajduje się pod wpływem zaklęcia Większe Przywrócenie
    • Waga: 1

    Mikstura Mniejszego Przywrócenia [00POTN67]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Posiadacz znajduje się pod wpływem zaklęcia Mniejsze Przywrócenie
    • Waga: 1

    Mikstura Zdjęcia Klątwy [00POTN68]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Zdjęcie Klątwy
    • Waga: 1

    Mikstura Opóźnienia Trucizny [00POTN69]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Opóźnienie Trucizny
    • Waga: 1

    Mikstura Mniejszej Bariery Żywiołów [00POTN72]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Mniejsza Bariera Żywiołów
    • Waga: 1

    Mikstura Pomocy [00POTN73]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Pomoc
    • Waga: 1

    Mikstura Sanktuarium [00POTN74]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Sanktuarium
    • Waga: 1

    Mikstura Pancerza Wiary [00POTN75]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Pancerz Wiary
    • Waga: 1

    Mikstura Duchowego Pancerza [00POTN77]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Zbroja Ducha
    • Waga: 1

    Mikstura Wampirycznego Dotknięcia [00POTN78]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Ugłosowienie
    • Waga: 1

    Mikstura Dotyku Ghula [00POTN80]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Dotyk Ghula
    • Waga: 1

    Mikstura Ujawnienia Niewidzialnego [00POTN81]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Ujawnienie Niewidzialnego
    • Waga: 1

    Mikstura Ochrony Przed Petryfikacją [00POTN83]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Ochrona przed Petryfikacją
    • Waga: 1

    Mikstura Mniejszego Lustrzanego Odbicia [00POTN84]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Mniejsze Lustrzane Odbicie
    • Waga: 1

    Mikstura Ugłosowienia [00POTN88]

    Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.

         PARAMETRY :

    • Postać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Ugłosowienie
    • Waga: 1

    Mikstura Świętego Przeniesienia [00POTN89]

    Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.

         PARAMETRY :

    • Specjalne:
      Mądrość: +2
      Zręczność: -1
      Czas trwania: stały
    • Waga: 1

    • Znajdziesz ją na drugim poziomie Lodowej Twierdzy, po wygraniu drugiej trudności kwadratów walki

    Mikstura Magicznego Wchłaniania [00POTN92]

    Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.

         PARAMETRY :

    • Odporność: 2/- przeciw magii
    • Czas trwania: stały
    • Waga: 1

    Mikstura Większej Odporności [00POTN96]

    Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.

         PARAMETRY :

    • Specjalne:
      Odporność na ataki sieczne 1/-
      Odporność na ataki kłute 1/-
    • Czas trwania: stały
    • Waga: 1

    Mikstura Czystego Zamysłu [00POTN99]

    Wytworzono bardzo niewiele tych mikstur, a użyte przez twórców receptury zaginęły. Mikstury powstały w czasach Netherilu, na użytek wyższych rangą kapłanów. Miały za zadanie pozbawiać hartu ducha, w zamian za wzrost umiejętności kapłańskich.

         PARAMETRY :

    • Specjalne:
      -2 do Kondycji
      +1 do Mądrości
    • Czas trwania: stały
    • Waga: 1

    Oliwa do Lampy [00MISC31]

    W tym pojemniku znajduje się oliwa, zazwyczaj używana do lamp i podobnych urządzeń. Do pojemnika przymocowano nasiąkniętą oliwą szmatę, przez co można go podpalić i cisnąć w przeciwnika.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 2K8 obrażeń od ognia na pojedynczym przeciwniku (udany rzut na refleks zmniejsza obrażenia o połowę)
    • Waga: 0

    Płonąca Oliwa [00MISC32]

    W środku tego szklanego naczynia znajduje się kosztowna mieszanka oliwy i innych chemikaliów. Po podpaleniu płonie ona przez kilka sekund w wysokiej temperaturze. Czasami ciężko posłużyć się płonącą oliwą, ponieważ dużo czasu zajmuje jej posiadaczowi opanowanie umiejętności wykonania poprawnego rzutu. Przezorni poszukiwacze przygód często mają oliwę przy sobie, by być w stanie bronić się przed wielce niepożądanymi atakami troli.

         PARAMETRY :

    • Po trafieniu w cel szklane naczynie rozbija się, rozlewając płonącą oliwę na wszystko w promieniu 1,5 metra i powodując 2-16 obrażeń od ognia (rzut na refleks może zredukować obrażenia o połowę).
    • Waga: 0

    Butelka Wina [00MISC08]

    Na etykietce tej butelki wina napisano "Marsember Blush - Doskonały Rocznik" i wspomniano, że jest to owocowa mieszanka, doprawiona korzeniami, o aromacie rosy pokrywającej płatki kwiatów. Winiarnie w Marsember są znane z upraw winogron, zawdzięczającym swoją sławę i jakość aromatycznemu morskiemu powietrzu Morza Spadających Gwiazd.

         PARAMETRY :

    • Waga: 1

    Butelka Napiętnowana Widmem [10GENGBO]

    Szkło, z którego wykonano tę buteleczkę, jest tak przezroczyste, że zdaje się ona być prawie niewidzialna, wręcz ulotna. Korek buteleczki zdaje się być wtopiony w samo szkło, a wnętrze wypełnia unoszący się mglisty płyn.

    Płyn wewnątrz butelki to zwykła woda, ale sama flaszka jest magiczna. Butelkę zaklęto bowiem "dotknięciem ducha", które pozwala na zamknięcie w jej wnętrzu cząstki eterycznej sfery. Nie wiadomo do czego miałaby być wykorzystana, a i teraz nie masz pojęcia, co Cahl-Hyred (albo ty) mógłby z nią zrobić.

         PARAMETRY :

    • Waga: 0

    Jad Wiwerny [61GENWP]

    Ta butelka zawiera nienaruszoną truciznę z wyciągu z żądła wiwerny. Przy użyciu odpowiedniego sprzętu ta groźna substancja mogłaby być naniesiona na sztylet lub miecz bądź też użyta do sporządzenia antidotum lub mikstury spowalniającej działanie tej trucizny.


         PARAMETRY :

    • Waga: 1

    Niezaklęty wywar Histachii [61POTNUB]

    Płyn ten, przygotowany przez jedną z kapłanek yuan-ti, jest miksturą z jadu yuan-ti oraz różnych ziół i korzeni, w tym korzenia mandragory. Utracił już swoje właściwości magiczne oraz moc.


         PARAMETRY :

    • Jeśli ten kto wypije wywar nie zdoła wykonać skutecznego rzutu na wytrzymałość, wówczas zapadnie na chorobę na okres trzech rund. W przeciwnym wypadku nie poniesie żadnych dokuczliwych konsekwencji.
    • Waga: 1

    Zanieczyszczony wywar Histachii [61POTNSB]

    Płyn ten, przygotowany przez jedną z kapłanek yuan-ti, jest miksturą z jadu yuan-ti oraz różnych ziół i korzeni, w tym zasadzonego przez ciebie korzenia mandragory.


         PARAMETRY :

    • Każdy kto wypije ten magiczny wywar zostanie przemieniony w specjalne yuan-ti histachii na okres czterech godzin. W tym czasie zachowa on pełną sprawność umysłową i kontrolę nad swoim dobytkiem, lecz poza tym niczym nie będzie różnił się od pozostałych histachii.
    • Waga: 1

    Fiolka Sporów [53MISCIS]

    Ta flaszka zawiera dużą ilość zarodników, w większości zebranych ze swoich olbrzymich grzybów, które często można znaleźć w tych jaskiniach.



         PARAMETRY :

    • Waga: 1

    Fiolka Świętej Wody Elfów [53MISCIS]

    Starannie zdobiona fiolka, wypełniona świętą wodą elfów.




         PARAMETRY :

    • Waga: 0

    Antidotum Mnicha [63GENMA]

    Ta mała, szklana buteleczka zawiera antidotum, które pozwoli uwięzionemu mnichowi Ormisowi Dohorowi powrócić do swej naturalnej postaci.



         PARAMETRY :

    • Waga: 1

    Trucizna Usypiająca [63GENSP]

    W tej fiolce znajduje się płyn o mlecznej, białej barwie. Każdy, kto wypije tę truciznę, zaśnie snem umarłego. Jednak po pewnym czasie ofiara powinna się przebudzić w bardzo dobrym lub dobrym stanie zdrowia.

         PARAMETRY :

    • Waga: 1

    Czynnik Wiążący [63GENBA]

    W tej małej fiolce znajduje się przejrzysty, lepki płyn. Z czynnika wiążącego korzysta się wtedy, gdy trzeba połączyć dwa składniki mikstury lub trucizny, które normalnie same by się nie związały.


         PARAMETRY :

    • Waga: 1

    Odczynnik Trujący [63GENVA]

    W tej małej fiolce znajduje się odczynnik, często używany do produkcji szybko działających trucizn.




         PARAMETRY :

    • Waga: 1

    Mikstura Jasności Umysłu [63GENMC]

    W tej małej fiolce znajduje się przejrzysty, lepki płyn.





         PARAMETRY :

    • Waga: 1





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 5 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Matkovski
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 14.07.2007 o 17:55  

    Nie dawajcie więcej tych kodów bo noby mają uciechę. pozdrawiam

    pseudonim
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.07.2007 o 13:36  

    Moja ulubiona miksta to święte przeniesienie :D z mądrością 40 raczej nieco trudno oprzeć się moim czarom :) szkoda, że nie ma mikstury charyzmy :(

    majkel
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.09.2007 o 20:30  

    kody rox

    Spike
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.05.2008 o 10:00  

    Czy ktoś wie, jak długo działają "Mikstura Większego Przywrócenia", "Mikstura Mniejszego Przywrócenia", "Mikstura Pancerza Wiary" i kilka podobnych, które powodują znalezienie się pod wpływem jakiegoś zaklęcia?

    Barka200
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja calego icewind dale 2 p...
    Dodany: 16.02.2011 o 17:45  

    Ja calego icewind dale 2 pszeszlem z tylko trzema miksturami i nie wiem po co komu jakies mikstury przeniesienia czy mniejszego przywrocenia. aha i jakby co to mikstura chryzmy jest w icewind dale serce zimy.



    Ten artykuł skomentowano 5 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw