Młot Bojowy [00HAMM01]
Konni rycerze nie mogą efektywnie posługiwać się długą bronią drzewcową. Dlatego też wiele rodzajów oręża, jak buławy, korbacze i młoty, otrzymało krótsze styliska. Ten przeznaczony dla jeźdźca młot bojowy pochodzi od młota z Lucerne. Został wykonany całkowicie ze stali. Posiada drzewce długości 45 centymetrów, a rękojeść wzmacnia i chroni kosz z żelaznych obłęków - małych, metalowych dysków przybierających niejednokrotnie dekoracyjne kształty.
Parametry :
- Obrażenia: 1k8
- Typ obrażeń: obuchowe
- Waga: 8
- Wymagany atut: Broń bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna
Młot Bojowy Wysokiej Jakości [00HAMM02]
Konni rycerze nie mogą efektywnie posługiwać się długą bronią drzewcową. Dlatego też wiele rodzajów oręża, jak buławy, korbacze i młoty, otrzymało krótsze styliska. Ten przeznaczony dla jeźdźca młot bojowy pochodzi od młota z Lucerne. Został wykonany całkowicie ze stali. Posiada drzewce długości 45 centymetrów, a rękojeść wzmacnia i chroni kosz z żelaznych obłęków - małych, metalowych dysków przybierających niejednokrotnie dekoracyjne kształty.
Parametry :
- Obrażenia: 1k8
- Premia do ataku: +1
- Typ obrażeń: obuchowe
- Waga: 8
- Wymagany atut: Broń bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna
Młot Bojowy +2 [00HAMM804]
Ten młot powstał jako efekt uboczny żartu gnomiego wynalazcy. Ponoć pewien młody, przedsiębiorczy gnom stworzył stop, mogący przechowywać znaczne ładunki elektryczne. W przemyślny sposób wplótł on nitki tego metalu w swoje skórzane rękawice robocze, co sprawiło, że uściśnięcie jego prawicy stawało się nie lada przeżyciem. Pewnego dnia witał tak znajomego krasnoludzkiego płatnerza... Powiada się, że wstrząs był tak silny, iż broda nieszczęsnego gościa stanęła w płomieniach. W zamian za tajemnicę tego niezwykłego stopu rozsierdzony krasnolud darował żartownisiowi życie. Dzięki temu płatnerz żyje dziś sobie wygodnie, używając tego metalu do produkcji różnych broni.
Parametry :
- Obrażenia: 1k8 +2 (+1k4 od elektryczności)
- Premia do ataku: +2
- Umagicznienie: +2
- Typ obrażeń: obuchowe
- Waga: 7
- Wymagany atut: Broń bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna
Młot Ogłuszenia +2 [00HAMM88]
Tak jak inne młoty bojowe został on w całości wykonany ze stali. Składa się z miażdżącego kości młota osadzonego na półmetrowym drzewcu. Został też obdarzony pewnymi właściwościami magicznymi, dzięki którym lepiej sprawdza się w walce.
Parametry :
- Obrażenia: 1k8 +2
- Premia do ataku: +2
- Umagicznienie: +2
- Typ obrażeń: obuchowe
- Specjalne:
Zranienie: dodatkowy punkt obrażeń co rundę przez 10 rund (rzut na odporność neguje) - Waga: 9
- Wymagany atut: Broń bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna
Młot Rzemieślnika [11HAMMCR]
Ten ciężki młot wygląda, jakby był używany do prac budowlanych na Palisadzie, i możliwe, że żaden z robotników nie zdawał sobie sprawy z jego magicznej natury. Broń ta jest nieco wolniejsza i cięższa niż młot bojowy, lecz trafia precyzyjnie i zadaje większe obrażenia. Przy pojedynczym stuknięciu tym młotem wydobywa się czysty dzwoniący dźwięk.
Parametry :
- Obrażenia: 1k8 +1
- Premia do ataku: +1
- Umagicznienie: +1
- Typ obrażeń: obuchowe
- Waga: 9
- Wymagany atut: Broń bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna
Zew Burzy [00HAMMSC]
Żeleźce tego ciężkiego młota wykonane zostało z niezwykle twardej stali, rękojeść zaś, wyrzeźbiona jest z twardego dębu i owinięta grubą, wyprawioną skórą. Po uniesieniu jej, broń świeci się na jasno niebieski kolor.
Zew Burzy potrafi wezwać naturalną moc pioruna. Właściciel młota morze dwa razy dziennie rzucić zaklęcie Porażający uścisk, a raz dziennie wezwać piorun prosto z nieba. Zew Burzy jest kolejną bronią wykonaną przez krasnoludzkiego rzemieślnika Braegara z Głębi Dorna.
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8 +2
- Premia do ataku: +2
- Umagicznienie: +2
- Typ obrażeń: obuchowe
- Specjalne:
Magiczna moc: można rzucać zaklęcie Porażający Uścisk dwa razy dziennie
Magiczna moc: można rzucać zaklęcia Błyskawica raz dziennie - Waga: 7
- Wymagany atut: Broń bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna
Brutalny Wpływ [63HAMMBI]
Jednym z przywilejów Brutai Mara, kapłana Xvima wysokiego szczebla w Legionie Chimery, było posiadanie tego zabójczego wojennego młota.
Na trzonku młota znajdują się obrazy przedstawiające walkę Iyachtu Xvima z legionami paladynów. Jest on wspaniale wykończony i dużo większy niż większość młotów, lecz mimo to nie jest od nich cięższy. Podobnie jak w przypadku wielu innych rodzajów broni wykonanych przy pomocy mrocznych zaklęć Iyachtu Xvima, czarna stal tego młota wydaje się pochłaniać promienie światła.
Za każdym razem, gdy Brutai Mar korzystał z młota w czasie walki, odczuwał zwiększoną siłę i zadawał celniejsze ciosy. Ponadto, niektórym ciosom zadanym młotem towarzyszyły wybuchy kwasu Xvima, tego samego, który płynie w Odciętej Dłoni.
PARAMETRY :
- Obrażenia: 1k8 +3
- Premia do ataku: +3
- Umagicznienie: +3
- Typ obrażeń: obuchowe
- Specjalne:
Uderzenie: zwiększa szansę zadania śmiertelnego ciosu
Żrący Wybuch: prawdopodobieństwo 33% na dodatkowe obrażenia od kwasu +2k6 i 10% na obrażenia +2k10
Siła: premia +2 - Waga: 7
- Wymagany atut: Broń bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna
Młot Do Rzucania [00HAMT01]
Typowy młot do rzucania. Składa się z grubego, krótkiego trzonka oraz ciężkiego metalowego żeleźca. Po wykonaniu rzutu, broń ta uderza z ogromną siłą. Zdarza się, iż nieprzyjaciel próbujący schronić się za tarczą przed lecącym młotem, w konsekwencji potężnego uderzenia ma połamane ręce.
Parametry :
- Obrażenia: 1k4
- Typ obrażenia: pociski (obuchowe)
Typ obrażeń: w zwarciu (obuchowe) - Waga: 2
- Wymagany atut: Broń Bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna
Młot Do Rzucania Wysokiej Jakości [00HAMT02]
Typowy młot do rzucania. Składa się z grubego, krótkiego trzonka oraz ciężkiego metalowego żeleźca. Po wykonaniu rzutu, broń ta uderza z ogromną siłą. Zdarza się, iż nieprzyjaciel próbujący schronić się za tarczą przed lecącym młotem, w konsekwencji potężnego uderzenia ma połamane ręce.
Parametry :
- Obrażenia: 1k4
- Premia do ataku: +1
- Typ obrażenia: pociski (obuchowe)
Typ obrażeń: w zwarciu (obuchowe) - Waga: 2
- Wymagany atut: Broń Bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna
Powracający Młot Do Rzucania [00HAMT08]
Typowy młot do rzucania. Składa się z grubego, krótkiego trzonka oraz ciężkiego metalowego żeleźca. Po wykonaniu rzutu, broń ta uderza z ogromną siłą. Zdarza się, iż nieprzyjaciel próbujący schronić się za tarczą przed lecącym młotem, w konsekwencji potężnego uderzenia ma połamane ręce.
Parametry :
- Obrażenia: 1k4
- Typ obrażenia: pociski (obuchowe)
Typ obrażeń: w zwarciu (obuchowe) - Waga: 2
- Wymagany atut: Broń Bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna
Młot Do Rzucania +1 [00HAMT03]
Typowy młot do rzucania. Składa się z grubego, krótkiego trzonka oraz ciężkiego metalowego żeleźca. Po wykonaniu rzutu, broń ta uderza z ogromną siłą. Zdarza się, iż nieprzyjaciel próbujący schronić się za tarczą przed lecącym młotem, w konsekwencji potężnego uderzenia ma połamane ręce.
Parametry :
- Obrażenia: 1k4 +1
- Premia do ataku: +1
- Umagicznienie: +1
- Typ obrażenia: pociski (obuchowe)
Typ obrażeń: w zwarciu (obuchowe) - Waga: 1
- Wymagany atut: Broń Bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna
Młot Do Rzucania +4 [00HAMT06]
Typowy młot do rzucania. Składa się z grubego, krótkiego trzonka oraz ciężkiego metalowego żeleźca. Po wykonaniu rzutu, broń ta uderza z ogromną siłą. Zdarza się, iż nieprzyjaciel próbujący schronić się za tarczą przed lecącym młotem, w konsekwencji potężnego uderzenia ma połamane ręce.
Parametry :
- Obrażenia: 1k4 +4
- Premia do ataku: +4
- Umagicznienie: +4
- Typ obrażenia: pociski (obuchowe)
Typ obrażeń: w zwarciu (obuchowe) - Specjalne:
Powracanie: wraca do ręki rzucającego - Waga: 1
- Wymagany atut: Broń Bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna
Miotany młoty Gromu +2 [00HAMT10]
Tak brzmi prawdziwa nazwa !
Typowy młot do rzucania. Składa się z grubego, krótkiego trzonka oraz ciężkiego metalowego żeleźca. Po wykonaniu rzutu, broń ta uderza z ogromną siłą. Zdarza się, iż nieprzyjaciel próbujący schronić się za tarczą przed lecącym młotem, w konsekwencji potężnego uderzenia ma połamane ręce.
Parametry :
- Obrażenia: 1k4 +2
- Premia do ataku: +2
- Umagicznienie: +2
- Typ obrażenia: pociski (obuchowe)
Typ obrażeń: w zwarciu (obuchowe) - Specjalne:
Powracanie: wraca do ręki rzucającego
Porażenie: +1k6 obrażeń od elektryczności - Waga: 1
- Wymagany atut: Broń Bojowa, Młot
- Typ: jednoręczna