Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Pociski • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Zbrojownia


    Pociski

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Opisy » Zbrojownia
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 20.10.2002
    Aktualizacja: 02.08.2008

    Strzałka +1 [00DART02]

    Strzałka to mała, łatwa do ukrycia broń, służąca raczej do rzucania, niż strzelania przy pomocy kuszy, czy innej wyrzutni. Jej trzonek został starannie naznaczony wersami mocy.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k4 +1
    • Premia do ataku: +1
    • Umagicznienie: +1
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Waga: 0
    • Wymagany atut: Prosta broń, Pocisk
    • Typ broni: jednoręczna

    Strzałka +5 [00DART90]

    Strzałka jest małą, łatwą do ukrycia bronią strzelecką, którą rzuca się, zamiast wystrzeliwać ją z łuku lub innego typu broni. Jej trzonek został opatrznie naznaczony wersami mocy.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k4 +5
    • Premia do ataku: +5
    • Umagicznienie: +5
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Waga: 0 lb.
    • Wymagany atut: Prosta broń, Pocisk
    • Typ broni: jednoręczna

    Strzałka Rozproszenia Delnara [00DARTDD]

    Delnar był bojaźliwym magiem, który nigdy nie interesował się poszukiwaniem przygód. Przez większość swojego życia mieszkał z matką i zajmował się głównie studiami nad tworzeniem magicznych przedmiotów. Jego pierwszym dziełem miała być strzałka, która byłaby najlepszym przyjacielem maga. Broń ta miała zawsze bezbłędnie trafiać do celu rozpraszając wszelką ochronę magiczną, a następnie powrócić do właściciela.

    Niestety, w chwili gdy Delnar dokonywał ostatnich zabiegów magicznych na swojej strzałce, do pokoju weszła jego matka i widząc strzałkę powiedziała "Ostrożnie, bo wybijesz sobie tym oko". Ku jego zdziwieniu słowa mamy stały się częścią zaklęcia. Strzałka wprawdzie spełniała swoje zadanie, lecz niekiedy wracając do swego właściciela wybijała mu oko.

         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k4 +2
    • Premia do ataku: +2
    • Umagicznienie: +2
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Specjalne:
      Rozproszenie: Prawdopodobieństwo 50% na Rozproszenie Magii przy ataku na cel (rzut na siłę woli, aby odeprzeć atak)
      Moc zaklęć: prawdopodobieństwo 10% na oślepienie właściciela (rzut na wytrzymałość, aby odeprzeć atak)
      Powracanie: wraca do właściciela
    • Waga: 1
    • Wymagany atut: Prosta broń, Pocisk
    • Typ broni: jednoręczna

    Strzałki Lodowca +4 [00DART94]

    Strzałka to mała, łatwa do ukrycia broń, służąca raczej do rzucania, niż strzelania przy pomocy kuszy, czy innej wyrzutni. Jej trzonek został starannie naznaczony wersami mocy.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k4 +4
    • Premia do ataku: +4
    • Umagicznienie: +4
    • Typ obrażeń: pocisk (kłute)
    • Specjalne:
      Mróz: +1k6 obrażeń od zimna
    • Waga: 0
    • Wymagany atut: Prosta broń, Pocisk
    • Typ broni: jednoręczna

    Strzała [00AROW01]

    Strzały to długie i proste drewniane brzechwy, zaostrzone z przodu i upierzone z tyłu, osiągające długość od 75 do 100cm. Wystrzeliwane są zazwyczaj przy pomocy łuku.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Typ obrażeń: pociski (kłute)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: łuk

    Strzała Wysokiej Jakosci [00AROW02]

    Strzały to długie i proste drewniane brzechwy, zaostrzone z przodu i upierzone z tyłu, osiągające długość od 75 do 100cm. Wystrzeliwane są zazwyczaj przy pomocy łuku.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Premia do ataku: +1
    • Typ obrażeń: pociski (kłute)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: łuk

    Strzała +1 [00AROW03]

    Przy tworzeniu tych strzał najwyraźniej użyto magii. Wyglądają na nieco bardziej proste od zwykłych i sprawiają wrażenie żywych, gdy wystrzelone z zabójczą celnością zbliżają się do celu.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6 +1
    • Premia do ataku: +1
    • Umagicznienie: +1
    • Typ obrażeń: pociski (kłute)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: łuk

    Strzała +2 [00AROW04]

    Przy tworzeniu tych strzał najwyraźniej użyto magii. Wyglądają na nieco bardziej proste od zwykłych i sprawiają wrażenie żywych, gdy wystrzelone z zabójczą celnością zbliżają się do celu.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6 +2
    • Premia do ataku: +2
    • Umagicznienie: +2
    • Typ obrażeń: pociski (kłute)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: łuk

    Strzała Mrozu +1 [00AROW09]

    Ta lodowa strzała została zaklęta, by zamienić się w pędzącą, lodową kulę zaraz po wystrzeleniu. Sięgając swojej ofiary sprawi, że przez jej ciało przebiegnie paląca i mrożąca do szpiku kości fala zimna.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Premia do ataku: +1
    • Umagicznienie: +1
    • Typ obrażeń: pociski (kłute)
    • Specjalne:
      Mróz: +1k6 obrażeń od zimna
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: łuk

    Strzała Zderzeniowa +1 [00AROW95]

    Strzała ta, poza mistrzowskim wykonaniem, charakteryzuje się tym, że na całej jej powierzchni wyryte są maleńkie runy mocy. Najwyraźniej wytworzenie jej zajęło wiele czasu i kosztowało niemało wysiłku. Runy, choć nie widać tego na pierwszy rzut oka, emanują delikatnym, niebieskim blaskiem.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6 +1
    • Premia do ataku: +1
    • Umagicznienie: +1
    • Typ obrażeń: pociski (kłute)
    • Specjalne:
      Gniecenie: +1k6 obrażeń obuchowych
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: łuk

    Strzała Powstrzymania [00AROW14]

    Strzały powstrzymania, używane niemal wyłącznie przez eldathyńskich łowców z Zachodniego Śródziemia Faerunu, cenione są za to, iż potrafią unieruchomić cel, nie wyrządzając mu zbytniej szkody. Strzał tych używa się zwykle przeciw szarżującej zwierzynie, lecz są one również skuteczne przeciw zagrażającym humanoidom. Ozdabia się je niebieskimi i zielonymi wstążkami oraz kwiatami, by pokazać, iż wykonali je strażnicy pokoju z Eldath. Niestety, przez to stają się mniej efektywne w walce.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1d6
    • Premia do ataku: -1
    • Typ obrażeń: pociski (kłute)
    • Specjalne:
      Oplątanie celu na 4 rundy
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: łuk

    Wieczysta Strzała [00AROW91]

    Strzały te zostały nasączone magią w czasie tworzenia. Wydają się trochę prostsze od zwyczajnych strzał i prawie żywe, kiedy bez wysiłku opuszczają łuk i lecą w kierunku celu z zabójczą skutecznością.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k6
    • Typ obrażeń: pociski (kłute)
    • Specjalne:
      Powracająca: wraca do strzelającego
      Uwaga: poza umiejętnością powrotu do właściciela strzała nie ma innych magicznych właściwości.
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: łuk

    Bełt +5 [00BOLT97]

    Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.


         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k8 +5
    • Premia do ataku: +5
    • Umagicznienie: +5
    • Typ obrażeń: pociski (kłute)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza

    Pocisk +1 [00BULL02]

    Magiczne prądy płynące wewnątrz tego pocisku sprawiają, że wydaje się on lepiej wyważony i lżejszy, gdy leci w stronę przeciwnika.



         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k4 +1
    • Premia do ataku: +1
    • Zczarowanie: +1
    • Typ obrażeń: pociski (obuchowe)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza

    Pocisk +2 [00BULL89]

    Magiczne prądy płynące wewnątrz tego pocisku sprawiają, że wydaje się on lepiej wyważony i lżejszy, gdy leci w stronę przeciwnika.



         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k4 +2
    • Premia do ataku: +2
    • Zczarowanie: +2
    • Typ obrażeń: pociski (obuchowe)
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza

    Pocisk Wybuchu Korozji [00BULL89]

    Magiczne prądy płynące wewnątrz tego pocisku sprawiają, iż wydaje się on lepiej wyważony i lżejszy, kiedy leci w stronę przeciwnika.



         PARAMETRY :

    • Obrażenia: 1k4
    • Typ obrażeń: pociski (obuchowe)
    • Specjalne:
      Żrący Wybuch: +1k6 obrażeń od kwasu i 10% szans na +1k10 dodatkowych obrażeń od kwasu
    • Waga: 0
    • Wyrzutnia: kusza





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.




    Ten artykuł skomentowano 0 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw