Zaraz po wejściu przywita Cię tajemniczy jegomość ze swoją świtą. Okaże się, że jest to niejaki Mavalon. Opowie Ci on swoją historię, a Ty zgódź się pomóc. W zamian będziesz mógł przebywać w obozie i leczyć się u kompanów mrocznego elfa. Wychodząc z obozu i kierując się na południe, napotkasz trzech kupców - Myrveka, Wode'a oraz Weggra. Możesz z nimi pohandlować, lecz skrzynki za nimi zostaw na razie w spokoju.
Jeżeli odwiedzisz niewielką grotę tuż nad obozowiskiem Malavona, nagle pojawią się mroczni pieśniarze klingi. Więcej o nich tutaj.
Kiedy skierujesz się na wschód, spotkasz Łupieżcę umysłu, który poprosi cię o znalezienie kamienia Ioun (+2 do Mądrości - jest on w Jaskiniach Driderów [szczegóły przy opisie Jaskiń Driderów]). Na północy spotkasz jeszcze jednego Łupieżcę, ale na razie tam nie idź (więcej informacji uzyskasz przy opisie Jaskini Driderów). Skieruj się do Jaskiń Driderów, ale najpierw zabij dwóch strażników. Droga wolna, więc naprzód...
Icewind Dale 2 » Solucja
Podmrok
Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki » Solucja | |
Autor: Thufir | |
Utworzono: 23.10.2002 | |
Aktualizacja: 01.09.2011 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 16 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
Proponuję po przejściu 2 poziomu i powiadomieniu Mavalona udać się do 3 kupców na południu i ich rozwalić.A warto ze względu na zawartość skrzynek ale też każda z tych postaci nosi na sobie jakieś magiczne cacka. Zabicie ich nie wpływa w żaden sposób na dalszą grą (poza tym że masz fajne magiczne rzedmioty).
Wędrowiec
Jeśli ma się zastraszanie i blef na wysokim poziomie to można postraszyć jednego z tych trzech kupców (tego który jest krasnoludem) pytając dlaczego handluje wspólnie z jakąś hołotą i że wspomnisz o tym komu trzeba.Wtedy da ci on zniżkę na swoje towary 10 lub 20 % oraz będzie od ciebie kupował po droższych cenach.Możesz coś kupić i sprzedać a na końcu i tak ubić ich.
Wędrowiec
Ludzie zabijcie tego łupieżcę! Prócz przywłaszczenia sobie kamienia ioun to macie jeszcze pas łaskobojcy +2 do str!! a zresztą on jest słaby ~~
Wędrowiec
Zabiłem Malavona (bo nie zgodziłem się wejść do jego obozu [a grałem w IWD I, więc nie wierzyłem zbytnio jemu :P] i jak otwierałem bramę to nawalalimnie - musiałem ich zabić)... Co mam tera zrobić?
Wędrowiec
Malavona wypadałoby zabić po wykonaniu dla niego wszystkich questów (tak z ciekawości zaatakowałem go drużynką ranną po przeprawie z krasnalami a ty się okazało, ze bitwa jest dziecinnie prosta. 1 żywiołak, 1 bies, dobre strzały, diabelska wyrzutnia i po sprawie. I to na najwyższym poziomie trudności.) A przedmioty godne uwagi: szata złego arcymaga (kur...cze-mój jest dobry czy tam neutralny-nie wiem co mną kierowało, kiedy wybierałem charaktery), sztylecik +3, ćwiekowana +2, jakieś tam zarąbiste pierścienie, rękawice biegłości (!) korbacz +2 czy 3, miskturki, magiczne strzałki...cuda na patyku wszelakie.
Wędrowiec
Kamień Ioun (na najwyższym poziomie trudności) daje +2 a nie +5 do mądrości. Może w SE jest innaczej, ale w normalnej grze jest to +2.
Wędrowiec
Kamień loun po spaczowaniu zawsze daje +2 do mądrości.
Co do topora zadającego 2k12 (dział zbrojownia) to go nie widziałem w spaczowanej wersji. Chyba, że dla każdej gry handlarze dostają random zapasy.
Wędrowiec
piersien dal mi +2 szkoda a topora nie widzialem
Wędrowiec
Nie tyle pach co kupienie IWD w jakieś tam super wersji (wszystkie dodatki, części itp. na dvd za 2 dychy, eh)
Wędrowiec
zaraz na północ od obozu jak ktoś z drużyny wejdzie pojawi się oddział drowów
Wędrowiec
A jeżeli ten łupierzca umysłu zniknie??? Dałem mu ten kamień i zniknął... Nie wiem co teraz robić, nigdzie nie ma bramy... a przynajmniej nie mogę jej znaleść
Mieszkaniec
Brama jest na północy i aby się pojawiła musisz zagadać z Malavonem (pod warunkiem że przeszedłeś jaskinie driderów.Jeżeli chcesz mieć pas Łaskobójcy musisz wczytać grę.
Wędrowiec
Nie jest powiedziane w solucji że w obszarze za tymi trzema kupcami są cztery pająki.
Wędrowiec
A co mają znaczyć te pająkowe wrota na południowym wschodzie??
Wędrowiec
Nie martwcie się kamykiem, zaraz po wyjściu, czyli w kuldahal od nathaniela mozna kupic pierscien +5 do mądrości!!!
Wędrowiec
Bitwa z pieśniarzami klingi nie jest trudna, wystarczy nie pchać się całą drużyną do niecki, żeby nie utłukli magów - wysłać tanka, który zbierze na siebie czary i część engage'u.
Warto pohandlować z krasnoludem, można kupić topór dwuręczny +3 (wcześniej najlepszy do zdobycia +2), podobnie najlepszyh jak dotąd długi miecz +3 i zbroja zgniatania diamentów +8 do pancerza +1 p. broniom obuchowym.
Ten artykuł skomentowano 16 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.