Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Solucja: Spis zadań • INSIMILION

    Icewind Dale 2


    Solucja: Spis zadań

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Solucja
    Autor: Thufir
    Utworzono: 14.02.2003
    Aktualizacja: 30.08.2011


    Prolog

    1 Zaniesienie Mikstury Leczenia Reigowi.
    2 Sprawdzenie czy wszystko w porządku z matką Hedrona.
    3 Zawiadomienie Brogana, co z najemnikami z Wilka Morskiego.
    4 Dostarczenie Mikstury Braegh Valinowi.
    5 Oczyszczenie doków i jaskiń z goblinów.
    6 "Pojedynek" o Wilczy Talizman z Guthewulfe.
    7 Odkrycie tajemnicy zdrajcy, Phaena Łachmaniarza.
    8 Rozwiązanie zagadki ducha w "Płaczącej Wdowie".
    9 Zidentyfikowanie tajemniczej butelki dla karczmarza "Płaczącej Wdowy".
    10 Odkrycie prawdziwej tożsamości Garradina.
    11 Dostarczenie listu-pułapki fałszywemu dowódcy wojsk Neverwinter.
    12 Dostarczenie Nilesowi butelki wina lub utrzymanie porządku w wojsku.
    13 Rozwiązanie problemu braku drewna do naprawy palisady.
    14 Pomoc Sierżantowi Musztry.
    15 Przekonanie Tabarda do opuszczenia posterunku.
    16 Zakład z Gablem i Kadencem.
    17 Pomoc dla Cauldrela w budowie katapulty.
    18 Dostarczenie Isherwoodowi strzał.
    19 Rozmowa z Koluhmem, przetłumaczenie lub dostarczenie wiadomości goblinów do Palisady.
    20 Przywołanie do porządku lub zabicie najemników z karczmy "Wilk Morski".
    21 Odparcie ataku goblinów na Targos.


    Rozdział 1

    22 Pościg za Torakiem.
    23 Oczyszczenie domu Deretha z orków.
    24 Uratowanie Sabriny.
    25 Zwrócenie Emmie jej Księżycowego Ostrza.
    26 Uwolnienie wieśniaków.
    27 Odkrycie planu Vreka.
    28 Zniszczenie zapory.
    29 Odbicie Mostu Shaengarne.
    30 Powstrzymanie Hordy.
    31 Uwolnienie Brastona.
    32 Przyniesienie Pondmukowi jedzenia.
    33 Przekonanie Vunarga do opuszczenia jaskiń.
    34 Załatwienie sprawy pomiędzy Yquogiem a Kruntunem.
    35 Zdobycie informacji na temat mistrzów Yquoga.
    36 Spotkanie wojsk Neverwinter.


    Rozdział 2

    37 Obudzenie Oswalda.
    38 Zebranie składników potrzebnych do naprawy statku.
    39 Zniszczenie gniazda Żuków Kopaczy.
    40 Pomoc dla Kapitana Yursta.
    41 Odkrycie tajemnicy Beodaewna.
    42 Uwolnienie Zacka.
    43 Znalezienie sposobu na otwarcie drzwi.
    44 Odnalezienie Aochy dla Zacka.
    45 Uwolnienie Xhaana i jego przyjaciół - demonów przez zabicie demona (Spętana Furia).
    46 Uwolnienie Nathaniela i dostarczenie mu ekwipunku.
    47 Zabicie trzech kapłanek.
    48 Zdobycie informacji o lodowcu.
    49 Zdobycie informacji o przyczynie rozbicia statku.
    50 Zdobycie następnych informacji o lodowcu.
    51 Uwolnienie więźniów.


    Rozdział 3

    52 Odnalezienie dzieci.
    53 Przyniesienie Jariemu skóry białego wilka.
    54 Znalezienie dla Venli ziela Mroźnej Róży.
    55 Pokonanie grupy barbarzyńców.
    56 Dostanie się głębiej w Upadły Las.
    57 Zwrócenie duchowi rogu do picia.
    58 Przywrócenie pokoju duszy Kyostiego.
    59 Pomoc duchom w Upadłym Lesie.
    60 Zabicie opętanych ciał łowców.
    61 Pokonanie Drzewców.
    62 Otwarcie bramy barbarzyńców.
    63 Oczyszczenie jaskiń Duergarów z potworów.
    64 Pomoc w budowie nowego modelu kuszy.
    65 Zabicie mnichów.


    Rozdział 4

    66 Odkrycie planów Dolona.
    67 Przyłączenie się do Vena lub znalezienie pierścienia Nomina.
    68 Pokonanie Ośmiu Komnat.
    69 Rozwiązanie zagadki Driderów.
    70 Odnalezienie siostry Mavalona - Ginefae.
    71 Znalezienie Kamienia Ioun dla Oinchack'olpa (łupieżca umysłu).


    Rozdział 5

    72 Zabicie kapłana Bane'a.
    73 Oczyszczenie posągu Ilmatera (tylko dla kapłanów Ilmatera).
    74 Odnalezienie syna Conlana - Sheemisha.
    75 Zamknięcie portalu - pokonanie strażnika / oczyszczenie świątyni z Yuan-Ti.
    76 Pomoc Iselorowi w odparciu napastników atakujących Kuldahar.
    77 Otwarcie wrót do więzienia w Smoczym Oku.
    78 Odnalezienie Mandala.
    79 Wykonanie zadania Mandala.
    80 Zdemaskowanie fałszywego Nathaniela (i zabicie go).
    81 Zdemaskowanie kapłana Thorasskusa.
    82 Rozwiązanie zawirowania czasowego w wulkanie.
    83 Pomoc dla Nicademiusa (oczyszczenie z demonów Świątyni Auril).
    84 Uwolnienie elfickich więźniów.
    85 Odnalezienie zaginionego elfiego kapłana i poznanie jego zamiarów.


    Rozdział 6

    86 Oszukanie (lub zabicie) dowódcy straży, odnalezienie ministra spraw zagranicznych (i rozmowa z nim).
    87 Uwolnienie niewolników.
    88 Zmodyfikowanie planów Odciętej Dłoni.
    89 Zdobycie róznych informacji od dyplomaty.
    90 Zdobycie przepustki Delegata Odciętej Dłoni.
    91 Rozwiązani zagadki znikania pożywienia dla niewolników.
    92 Pomoc dla Rogi, (uleczenie Vylu).
    93 Rozwiązanie zagadki śmierci mistrza Zaema Astyra.
    94 Próba rozmowy z magami.
    95 Rozwiązanie rebusu wejścia do Wieży Magów dla Vese'go.
    96 Przygotowanie trucizny (dla żołnierzy z koszar na 4- tym poziomie Odciętej Dłoni).
    97 Rozwiązanie zagadki nieśmiertelności demonów.
    98 Uzyskanie informacji od Drothana.
    99 Zdobycie przedmiotów dla Vese'go.
    100 Odnalezienie Tyrannera.
    101 Uzdrowienie emisariusza.
    102 Odnalezienie dyplomatów z Bryn Shander.
    103 Uniemożliwienie zawarcie sojuszu.

     



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 37 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Arthe
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.05.2008 o 12:30  

    Musisz dowiedzieć się jak bóg ma naprawdę na imię, następnie z nim zagadać i gościu zniknie! ten szaman co w jednej ze sióstr się kocha ci niezbędne informacje przekaże!

    margo
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.05.2008 o 5:52  

    sIXBM9 f85fkalfbc63m7jgd82hk0

    Teghret
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 31.05.2008 o 18:53  

    Wiecie, co zrobić z listem Denhama (jestem już w lodowym pałacu)?

    White Raven
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 02.06.2008 o 16:30  

    Tu jest chyba malutki błąd: w pierwszym rozdziale przecież najpierw uwalnia się wieśniaków, potem odkrywa się plan Vreka i na końcu zwraca miecz kapłance, który i tak ląduje w naszych rękach.

    White Raven
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 02.06.2008 o 16:35  

    Teghret: jeśli już zniszczyłeś ołtarz sióstr, lodowa ściana powinna się roztopić. Gdy to się stanie po drugiej stronie są oddziały z Neverwinter. Będziesz musiał wręczyć list kapitanowi i wywiąże się ciekawa sytuacja...

    Teghret
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.06.2008 o 21:20  

    Dzięki za podpowiedź :) a bitewne kwadraty są dziełem jakiejś chorej psychiki - męczyłem się z nimi tydzień.

    krzypio
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 15.06.2008 o 22:06  

    mam problem bo niemoge sie przemienic pijac wywar histachi i nie moge przejsc pod okiem ssetha w 5 rozdziale

    Abi
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 06.07.2008 o 18:22  

    Mam problem!Nie moge znaleść rogu który należy do ducha w wędrującej wiosce.POMÓŻCIE!!!

    White Raven
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 10.07.2008 o 13:00  

    W 2 poziomie zamku w laboratorium (obok pryzmatu) leżą dwa ciała. Można je wykorzystać na podium, by otworzyć drzwi abiszajów? Nathaniel mówił, że zabierają jednego więźnia i nie wraca. A gdy pozabijałem nowicjuszy i aurylitów w komnacie na podium leżał jeden ze skazańców.

    Kruk
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.07.2008 o 11:24  

    Można tutaj wynajmować pokoje. Czy wie ktoś w jaki sposób można uaktywnić pokój szlachecki i dworski, ponieważ są one niedostępne.

    Malik
     

    Wędrowiec
    Temat: IWD III
    Dodany: 19.09.2008 o 18:26  

    Przeczytałem na stronie głównej wzmiankę o Baldur's Gate III, a dlaczego nie ma wzmianki o Icewind dale III, skoro po internecie też krążą plotki o takowym? Mam cichą nadzieję, że premiera obojga gier wkrótce ukażą.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Witam! Potrzebuję pomocy,w ...
    Dodany: 13.01.2009 o 17:00  

    Witam! Potrzebuję pomocy,w rozdziale 5 zadanie nr.77 Czy ktoś wie jak otworzyc drzwi tego wiezienia w smoczym oku?

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: utknelam w rozdziale 4 tam ...
    Dodany: 17.07.2009 o 18:30  

    utknelam w rozdziale 4 tam gdzie trzeba przejsc te 8 komnat ;p 1 jakos przeszlam ale tej 2 w zaden sposob nie umiem ;dd czy ktos moze mi pomoc ??/ =)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: httere
    Dodany: 17.07.2009 o 21:23  

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 12
    Temat: Po wysłuchaniu opowieści Is...
    Dodany: 19.07.2009 o 14:43  

    Po wysłuchaniu opowieści Iselora całkowicie rozumiem Isaira i Madae, ludzie potraktowali ich jak śmieci jeszcze zanim stali się na dobre złymi demonami. To wywarło ogromny wpływ na psychikę kambionów i teraz paskudy się mszczą. To jest całkiem logiczne z ich punktu widzenia:)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 10
    Temat: Słaby ten spis zdarzeń, bo ...
    Dodany: 30.12.2010 o 20:46  

    Słaby ten spis zdarzeń, bo brakuje informacji, za co jest ile punktów doświadczenia lub złota itp.

    Wesoły Kaczorek
     

    Wędrowiec
    Temat: W prologu brakuje jednego z...
    Dodany: 09.12.2012 o 15:35  

    W prologu brakuje jednego zadania za które dostajemy doświadczenie. Całkiem przypadkowo odkryłem je dzisiaj. :)

    Otóż, po znalezieniu w magazynie kota zabieramy go ze sobą. Gdy uratujemy matkę Hedrona Kerdosa nie wspominamy jej o tym kocie. Gdy dotrzemy do palisady musimy odszukać drużynę w której skład wchodzi Anson i tak długo prowadzić rozmowę, aż wyjawi nam w jaki sposób wypełnił zadanie pozbycia się szczurów z magazynu w dokach. Teraz dopiero udajemy się pani "wszechwidzącej" otaczającej się stadem kotów i wyjawiamy jej w jaki sposób Loki "wyciągnął nogi" ;) i otrzymujemy 300 pkt. doświadczenia.



    Ten artykuł skomentowano 37 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw