| |
1 | Zaniesienie Mikstury Leczenia Reigowi. |
2 | Sprawdzenie czy wszystko w porządku z matką Hedrona. |
3 | Zawiadomienie Brogana, co z najemnikami z Wilka Morskiego. |
4 | Dostarczenie Mikstury Braegh Valinowi. |
5 | Oczyszczenie doków i jaskiń z goblinów. |
6 | "Pojedynek" o Wilczy Talizman z Guthewulfe. |
7 | Odkrycie tajemnicy zdrajcy, Phaena Łachmaniarza. |
8 | Rozwiązanie zagadki ducha w "Płaczącej Wdowie". |
9 | Zidentyfikowanie tajemniczej butelki dla karczmarza "Płaczącej Wdowy". |
10 | Odkrycie prawdziwej tożsamości Garradina. |
11 | Dostarczenie listu-pułapki fałszywemu dowódcy wojsk Neverwinter. |
12 | Dostarczenie Nilesowi butelki wina lub utrzymanie porządku w wojsku. |
13 | Rozwiązanie problemu braku drewna do naprawy palisady. |
14 | Pomoc Sierżantowi Musztry. |
15 | Przekonanie Tabarda do opuszczenia posterunku. |
16 | Zakład z Gablem i Kadencem. |
17 | Pomoc dla Cauldrela w budowie katapulty. |
18 | Dostarczenie Isherwoodowi strzał. |
19 | Rozmowa z Koluhmem, przetłumaczenie lub dostarczenie wiadomości goblinów do Palisady. |
20 | Przywołanie do porządku lub zabicie najemników z karczmy "Wilk Morski". |
21 | Odparcie ataku goblinów na Targos. |
| |
22 | Pościg za Torakiem. |
23 | Oczyszczenie domu Deretha z orków. |
24 | Uratowanie Sabriny. |
25 | Zwrócenie Emmie jej Księżycowego Ostrza. |
26 | Uwolnienie wieśniaków. |
27 | Odkrycie planu Vreka. |
28 | Zniszczenie zapory. |
29 | Odbicie Mostu Shaengarne. |
30 | Powstrzymanie Hordy. |
31 | Uwolnienie Brastona. |
32 | Przyniesienie Pondmukowi jedzenia. |
33 | Przekonanie Vunarga do opuszczenia jaskiń. |
34 | Załatwienie sprawy pomiędzy Yquogiem a Kruntunem. |
35 | Zdobycie informacji na temat mistrzów Yquoga. |
36 | Spotkanie wojsk Neverwinter. |
| |
37 | Obudzenie Oswalda. |
38 | Zebranie składników potrzebnych do naprawy statku. |
39 | Zniszczenie gniazda Żuków Kopaczy. |
40 | Pomoc dla Kapitana Yursta. |
41 | Odkrycie tajemnicy Beodaewna. |
42 | Uwolnienie Zacka. |
43 | Znalezienie sposobu na otwarcie drzwi. |
44 | Odnalezienie Aochy dla Zacka. |
45 | Uwolnienie Xhaana i jego przyjaciół - demonów przez zabicie demona (Spętana Furia). |
46 | Uwolnienie Nathaniela i dostarczenie mu ekwipunku. |
47 | Zabicie trzech kapłanek. |
48 | Zdobycie informacji o lodowcu. |
49 | Zdobycie informacji o przyczynie rozbicia statku. |
50 | Zdobycie następnych informacji o lodowcu. |
51 | Uwolnienie więźniów. |
| |
52 | Odnalezienie dzieci. |
53 | Przyniesienie Jariemu skóry białego wilka. |
54 | Znalezienie dla Venli ziela Mroźnej Róży. |
55 | Pokonanie grupy barbarzyńców. |
56 | Dostanie się głębiej w Upadły Las. |
57 | Zwrócenie duchowi rogu do picia. |
58 | Przywrócenie pokoju duszy Kyostiego. |
59 | Pomoc duchom w Upadłym Lesie. |
60 | Zabicie opętanych ciał łowców. |
61 | Pokonanie Drzewców. |
62 | Otwarcie bramy barbarzyńców. |
63 | Oczyszczenie jaskiń Duergarów z potworów. |
64 | Pomoc w budowie nowego modelu kuszy. |
65 | Zabicie mnichów. |
| |
66 | Odkrycie planów Dolona. |
67 | Przyłączenie się do Vena lub znalezienie pierścienia Nomina. |
68 | Pokonanie Ośmiu Komnat. |
69 | Rozwiązanie zagadki Driderów. |
70 | Odnalezienie siostry Mavalona - Ginefae. |
71 | Znalezienie Kamienia Ioun dla Oinchack'olpa (łupieżca umysłu). |
| |
72 | Zabicie kapłana Bane'a. |
73 | Oczyszczenie posągu Ilmatera (tylko dla kapłanów Ilmatera). |
74 | Odnalezienie syna Conlana - Sheemisha. |
75 | Zamknięcie portalu - pokonanie strażnika / oczyszczenie świątyni z Yuan-Ti. |
76 | Pomoc Iselorowi w odparciu napastników atakujących Kuldahar. |
77 | Otwarcie wrót do więzienia w Smoczym Oku. |
78 | Odnalezienie Mandala. |
79 | Wykonanie zadania Mandala. |
80 | Zdemaskowanie fałszywego Nathaniela (i zabicie go). |
81 | Zdemaskowanie kapłana Thorasskusa. |
82 | Rozwiązanie zawirowania czasowego w wulkanie. |
83 | Pomoc dla Nicademiusa (oczyszczenie z demonów Świątyni Auril). |
84 | Uwolnienie elfickich więźniów. |
85 | Odnalezienie zaginionego elfiego kapłana i poznanie jego zamiarów. |
| |
86 | Oszukanie (lub zabicie) dowódcy straży, odnalezienie ministra spraw zagranicznych (i rozmowa z nim). |
87 | Uwolnienie niewolników. |
88 | Zmodyfikowanie planów Odciętej Dłoni. |
89 | Zdobycie róznych informacji od dyplomaty. |
90 | Zdobycie przepustki Delegata Odciętej Dłoni. |
91 | Rozwiązani zagadki znikania pożywienia dla niewolników. |
92 | Pomoc dla Rogi, (uleczenie Vylu). |
93 | Rozwiązanie zagadki śmierci mistrza Zaema Astyra. |
94 | Próba rozmowy z magami. |
95 | Rozwiązanie rebusu wejścia do Wieży Magów dla Vese'go. |
96 | Przygotowanie trucizny (dla żołnierzy z koszar na 4- tym poziomie Odciętej Dłoni). |
97 | Rozwiązanie zagadki nieśmiertelności demonów. |
98 | Uzyskanie informacji od Drothana. |
99 | Zdobycie przedmiotów dla Vese'go. |
100 | Odnalezienie Tyrannera. |
101 | Uzdrowienie emisariusza. |
102 | Odnalezienie dyplomatów z Bryn Shander. |
103 | Uniemożliwienie zawarcie sojuszu. |
Icewind Dale 2
Solucja: Spis zadań
Działy gier » Icewind Dale 2 » Solucja | |
Autor: Thufir | |
Utworzono: 14.02.2003 | |
Aktualizacja: 30.08.2011 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 37 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
Musisz dowiedzieć się jak bóg ma naprawdę na imię, następnie z nim zagadać i gościu zniknie! ten szaman co w jednej ze sióstr się kocha ci niezbędne informacje przekaże!
Wędrowiec
sIXBM9 f85fkalfbc63m7jgd82hk0
Wędrowiec
Wiecie, co zrobić z listem Denhama (jestem już w lodowym pałacu)?
Wędrowiec
Tu jest chyba malutki błąd: w pierwszym rozdziale przecież najpierw uwalnia się wieśniaków, potem odkrywa się plan Vreka i na końcu zwraca miecz kapłance, który i tak ląduje w naszych rękach.
Wędrowiec
Teghret: jeśli już zniszczyłeś ołtarz sióstr, lodowa ściana powinna się roztopić. Gdy to się stanie po drugiej stronie są oddziały z Neverwinter. Będziesz musiał wręczyć list kapitanowi i wywiąże się ciekawa sytuacja...
Wędrowiec
Dzięki za podpowiedź :) a bitewne kwadraty są dziełem jakiejś chorej psychiki - męczyłem się z nimi tydzień.
Wędrowiec
mam problem bo niemoge sie przemienic pijac wywar histachi i nie moge przejsc pod okiem ssetha w 5 rozdziale
Wędrowiec
Mam problem!Nie moge znaleść rogu który należy do ducha w wędrującej wiosce.POMÓŻCIE!!!
Wędrowiec
W 2 poziomie zamku w laboratorium (obok pryzmatu) leżą dwa ciała. Można je wykorzystać na podium, by otworzyć drzwi abiszajów? Nathaniel mówił, że zabierają jednego więźnia i nie wraca. A gdy pozabijałem nowicjuszy i aurylitów w komnacie na podium leżał jeden ze skazańców.
Wędrowiec
Można tutaj wynajmować pokoje. Czy wie ktoś w jaki sposób można uaktywnić pokój szlachecki i dworski, ponieważ są one niedostępne.
Wędrowiec
Przeczytałem na stronie głównej wzmiankę o Baldur's Gate III, a dlaczego nie ma wzmianki o Icewind dale III, skoro po internecie też krążą plotki o takowym? Mam cichą nadzieję, że premiera obojga gier wkrótce ukażą.
Witam! Potrzebuję pomocy,w rozdziale 5 zadanie nr.77 Czy ktoś wie jak otworzyc drzwi tego wiezienia w smoczym oku?
Mieszkaniec
utknelam w rozdziale 4 tam gdzie trzeba przejsc te 8 komnat ;p 1 jakos przeszlam ale tej 2 w zaden sposob nie umiem ;dd czy ktos moze mi pomoc ??/ =)
Mieszkaniec
Po wysłuchaniu opowieści Iselora całkowicie rozumiem Isaira i Madae, ludzie potraktowali ich jak śmieci jeszcze zanim stali się na dobre złymi demonami. To wywarło ogromny wpływ na psychikę kambionów i teraz paskudy się mszczą. To jest całkiem logiczne z ich punktu widzenia:)
Słaby ten spis zdarzeń, bo brakuje informacji, za co jest ile punktów doświadczenia lub złota itp.
Wędrowiec
W prologu brakuje jednego zadania za które dostajemy doświadczenie. Całkiem przypadkowo odkryłem je dzisiaj. :)
Otóż, po znalezieniu w magazynie kota zabieramy go ze sobą. Gdy uratujemy matkę Hedrona Kerdosa nie wspominamy jej o tym kocie. Gdy dotrzemy do palisady musimy odszukać drużynę w której skład wchodzi Anson i tak długo prowadzić rozmowę, aż wyjawi nam w jaki sposób wypełnił zadanie pozbycia się szczurów z magazynu w dokach. Teraz dopiero udajemy się pani "wszechwidzącej" otaczającej się stadem kotów i wyjawiamy jej w jaki sposób Loki "wyciągnął nogi" ;) i otrzymujemy 300 pkt. doświadczenia.
Ten artykuł skomentowano 37 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.