Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Targos • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Solucja


    Targos

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Ahelor
    Utworzono: 21.12.2002
    Aktualizacja: 30.08.2011

    Górne Targos jest chronione przez drewniany mur, a od południa przez strome skały. Jak dotąd, jeszcze żaden Goblin nie dostał do tej części miasta, lecz i tak ulice świecą pustkami. Twoim jedynym przewodnikiem po ulicach jest wiatr, który śwista w ciemnych zaułkach.

    • Karczma "Płacząca Wdowa" - pojawiasz się w lewym, dolnym rogu lokacji, skąd powinieneś się udać do "Płaczącej Wdowy" - drugiej karczmy w mieście. Z tym miejscem związane jest dość ciekawe zadanie. Ale po kolei. Zaraz po wejściu porozmawiaj z Cahl-Hyredem, który po krótkiej opowie ci o duchu nawiedzającym jeden z pokoi na górnym piętrze. Da ci on także klucz do tego pomieszczenia. Jeśli nie będzie chciał rozmawać, idź do "Tawerny Pod Słonym Psem" i pogadaj sobie dokładnie z pijanymi najemnikami, a potem wróć. Na pewno będziesz już w stanie zapytać Cahla o całą tę sprawę. Twoim zadaniem jest pozbycie się ducha. Pamiętaj, że podczas twykonywania tego zadania takie osoby jak Koluhm 8 i Elytharra 4 mogą ci wyjawić wiele ciekawych rzeczy na temat samego ducha i tajemniczej butelki.

      Wejdź na górę, gdy będzie noc i w pokoju z wybitym oknem porozmawiaj z Veirą - smutnym duchem. Z rozmowy można wywnioskować że czeka ona na swgo kochanka Donovana, który wyruszył w podróż po oceanie, lecz nie wrócił. Przy okazji splądruj wszystkie pokoje na piętrze, następnie zejdź na dół do Cahla. Wypytaj go także o Koluhma. Co on tu robił, czemu odszedł i gdzie się udał. Wyjawi on, że Koluhm miał zająć się tą zabłąkaną duszyczką, lecz jedyne co zrobił to zostawił na drzwiach magiczny znak i dał mu jakiś flakonik, przy okazji nie płacąc za pokój. Zapytaj czy ci go nie da. Otrzymasz wtedy magiczny flakonik wypełniony zwykłą wodą.

      Aby dokończyć zadanie, idź do "Słonego Psa" i pogadaj z Goharem. Da ci on kawałek statku na którym płynął Donovan. Wróć z tym kawałkiem do Veiry i gotowe. Na koniec poproś, aby uroniła łzę do flakoniku. Powinna się zgodzićę. Teraz tylko wystarczy przekazać dobrą wiadomość Cahlowi. Z flakonem udaj się do Elytharry.
       
    • Lumbar Gundwall - mężczyzna ten ma pewien problem z żurawiem. Póki co nie możesz mu pomóc.
       
    • Skład Handlowy Gallawaya - miejsce, w którym uzupełnisz zapasy. Tutaj także możesz ukraść sobie ciekawy przedmiot. Niejaki Jemeliah ma przy sobie Szczęśliwą Kostkę - amulet. Wystarczy użyć umiejętności złodziejskich, a będzie on twój.
       
    • Budynek Rady Miasta - będzie to bardzo ważne miejsce dla twojej drużyny, ponieważ w środku znajduje się burmistrz Ulbrec Dinnsmore oraz jego żona Elytharra. Elytharra jest znawcą magii i to do niej powinieneś się udać z nadpalonym czarem, jaki znalazłeś w tunelach piratów w Dokach. Wytłumaczy ci ona, do czego mógł służyć i co z nim zrobić, aby ujawnić człowieka odpowiedzialnego za przedostanie się goblinów do miasta. Będzie także pomocna podczas wykonywania zadania z duchem Veiry. Prowadzi ponadto mały sklepik i może ci sprzedać kilka wartościowych rzeczy, w tym czarów. Warto u niej zakupić sobie parę zwojów, aby nauczyć się czarów z wyższych poziomów (3, 4), ponieważ może się zdarzyć, że wasza postać będzie już w stanie z nich korzystać, a nie będzie znała żadnego.

      Sam Ulbrec będzie zadziwiony tym, jak to sobie poradziłeś z goblinami, które o mało nie przedarły się do miasta. Potrzebuje on ludzi do pomocy przy obronie miasta, a ty świetnie się do tego nadajesz. Z tą osobą będziesz się widział dość często, aby odbierać od niego rozkazy i otrzymywać nagrody za ich wykonanie.

      Teraz czas na plądrowanie. Wciśnij ALT i przetrząśnij cały dom. Jeżeli posiadasz łotrzyka w drużynie, to spróbuj okraść Ulbreca (pamiętaj, aby zapisać wcześniej grę). Ma on przy sobie Pierścień ochrony +1.
       
    • Mieszkanie Phaena - to tutaj znajduje się zdrajca odpowiedzialny za tajemnicze przedostanie się goblinów do doków. Może się on ujawnić w dwóch przypadkach - jeśli masz zwój teleportacji zdobyty przy jednym z goblinów w jaskiniach pod dokami lub jeśli wcześniej rozmawiałeś z drużyną Żelaznej Obroży w lokalnej tawernie. W drugim przypadku wystarczy zapytać go, czemu jest ubrany w łachmany, a sam się wkopie. Teraz będzie cię czekała walka z nim oraz trzema goblinami, co nie powinno sprawić większej trudności nawet pierwszopoziomowej drużynie. Po tym incydencie wystarczy się udać do Elytaharry 4 aby otrzymać 250 SZ.
       
    • Oswald Fiddlebender - stary, poczciwy gnom oferuje szeroki asortyment mikstur i magicznych płynów. Odwiedzisz go także po zlikwidowaniu wszystkich problemów Targos, by ruszyć w dalszą drogę.
       
    • Świątynny Pawilon - w tym miejscu dzielni kapłani leczą ofiary walk między mieszkańcami Targos a goblinami. Znajduje się tu także Garradun Tanner - człowiek, który miał pomóc Elytahrze w odnalezieniu obozu orków. Niestety zachorował na nieznaną chorobę. Okazuje się on być nędznym sobowtórniakiem, podszywającym się pod prawdziwego Garraduna. Aby sprawić żeby się ujawnił, wystarczy z nim porozmawiać, a da ci list do swojej przyjaciółki. Wystarczy iść do Denhama Fishera z pismem, a on poprosi cię, abyś wziął dwa inne podrobione przez niego. Oczywiście weź je - przydadzą się. Z pierwszym skieruj się do fałszywego Garraduna, a on ujawni swe prawdziwe oblicze. Drugie pismo zachowaj aż do Lodowej Twierdzy gdzie spotkasz kapitana Marinera.
       
    • Koluhm Bonecutter - możesz wypytać go o tajemniczą buteleczkę, którą pozostawił w "Płaczącej Wdowie", a także o Phaena Łachmaniarza.
       



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 14 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Akalor
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 29.07.2005 o 14:18  

    Witam w składzie handlowym Gallwaya można ukraść któremuś z gości amulet który podwyższa rzuty obronne o 1

    Quarmug
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 31.07.2005 o 13:41  

    Jest o tym napisane- Szczęśliwa Kostka, dodam, że na SF jest o wiele fajniejsza.

    Kelly
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.07.2007 o 13:15  

    Pkt 1. Posiadając Dobrego Kapłana w drużynie(np.Selune) można skrucić zadanie. Wystarczy porozmawiać z Duchem i Wygnać go(egzorcyzmy:P). Wykonanie zadania w ten sposób daje taką samą ilość XP jak normalnie ale nie zdobędziesz flakoniku z łzą ducha.

    MENO
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 18.07.2007 o 18:09  

    Człowieka od Elytahery(Valim) da się wyleczyć...Jeśli mamy złodziejaszka to musimy go okraść...dostaniemy list w którym będzie wszystko napisane co dalej trzeba zrobić

    Korgan topór w łeb
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 23.09.2007 o 0:15  

    możecie dokładnie napisać co trzeba zrobić w quescie z żurawiem?

    MrGonzo
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.10.2007 o 16:01  

    Nie trzeba go okradać złodziejaszkiem. Ja go wybudziłem z letargu czarodziejem. Mamrotał coś o bregh'u, to kupiłem flaszkę, napoiłem go i voila.

    neko
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 18.02.2008 o 14:57  

    Co do pozbycia się ducha to można także kapłanem odprawić egzorcyzmy

    DEAD
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 18.03.2008 o 16:05  

    Co do akcji z Phaenem, dobrze rozpoczac rozmowe z nim osoba o wysokiej charyzmie - najpierw udac: kiedy juz bedzie chcial walczyc - napomknij o ugodzie, i spobuj wyciagnac z neigo jak najwiecej, dostaniesz chyab jakies 600xp wiecej

    Przeciętny gracz
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.06.2008 o 12:20  

    Gdzie można kupić Bregh?

    Shadowguard
     

    Wędrowiec
    Temat: Quest z Duchem
    Dodany: 01.02.2010 o 10:33  

    Dobro: Rozmowa z Koluhmem o duchu , identyfikacja butelki od karczmarza , nagroda od karczmarza , rozmowa z Koluhmem o butelce - dodatkowe PD (Koluhm oszukał sam siebie IRONIA!) , uspokojenie ducha kawałkiem statku i zdobycie łzy , nagroda od karczmarza , Sztylet Smutek Veiry od Elytharry lub 700gp.
    Zło: rozsierdzenie ducha (nieoddanie mu kawałka statku) , wymuszenie łzy , Sztylet Gniew Veiry -taki sam jak smutek tylko dla złych i przeklęty -PREMIOWA BROŃ od ducha Blizna Letta krótki miecz +1 +2 przeciwko dobru, szansa na zatrucie celu,-1RO wytrwałość

    Pozdrawiam.

    Hubertus
     

    Wędrowiec
    Temat: Oswald może nam dać darmową...
    Dodany: 15.06.2011 o 20:11  

    Oswald może nam dać darmową miksture jeśli rozmawiamy z nim łotrzykiem z dobryą umiejętnością blefu(misimy rozmawiać z nim pierwszy raz)

    zagubionymag
     

    Wędrowiec
    Temat: Witam ma takie pytanie gdzi...
    Dodany: 22.08.2011 o 15:43  

    Witam ma takie pytanie gdzie mogę sprzedać przeklęte zwoje oraz Naszyjnik auril tzn święt symbol aurititów czy jakoś tak.

    Hubertus
     

    Wędrowiec
    Temat: Ich sie nie da sprzedać
    Dodany: 22.08.2011 o 17:19  

    Ich sie nie da sprzedać

    Hubertus
     

    Wędrowiec
    Temat: Za to zeputą zbroję można s...
    Dodany: 30.10.2011 o 9:49  

    Za to zeputą zbroję można sprzedać Oswaldowi za 200 szt.złota!
    $-)
    Sam sie zdziwiłem.



    Ten artykuł skomentowano 14 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw